És molt trist que encara anem amb la mentalitat de "demanar" o "pidolar", en comptes de TENIR el que ens pertocaneroon wrote:Però históricament tambè hem demostrat saber demanar les coses precises en el moment precis.
Així va el país.
És molt trist que encara anem amb la mentalitat de "demanar" o "pidolar", en comptes de TENIR el que ens pertocaneroon wrote:Però históricament tambè hem demostrat saber demanar les coses precises en el moment precis.
A mi ja fa temps que se'm va acabar això en matèria de relació Catalunya-Espanya. Però no és el fòrum apropiat per discutir això així que anem a parlar de les 440 vingudes a Catalunya.neroon wrote:Paciència estimat JaMiRo, paciència...
Bé, suposo que la ex-asturiana no haurà pujat a Puigcerdà i s'haurà quedat més "a baix", perque si no ja en podem demanar una altra.Pere wrote:Tornant al tema inicial del fil, aquesta unitat ha realitzat avui l'últim tren del dia a Puigcerdà acoblada a la 440R-252M.
Sí sí, la 168M s'ha desacoblat a Ripoll.JaMiRo! wrote:Bé, suposo que la ex-asturiana no haurà pujat a Puigcerdà i s'haurà quedat més "a baix", perque si no ja en podem demanar una altra.Pere wrote:Tornant al tema inicial del fil, aquesta unitat ha realitzat avui l'últim tren del dia a Puigcerdà acoblada a la 440R-252M.
I a Madrid no s'hauran acontentat amb prescindir d'una unitat sense rebre'n una nova de trinca, és clar.trainman wrote:Pues a todo esto, añadir que tenemos una nueva 440R por Barcelona, la 440-209M/197R/214C (ex-Madrid, con asientos 2+3)
Hombre, nueva de "novedad" sí. Pero nueva de "edad"...Va a ser que no.trainman wrote:Pues a todo esto, añadir que tenemos una nueva 440R por Barcelona, la 440-209M/197R/214C (ex-Madrid, con asientos 2+3)
Coincideixo amb tu. Crec que ningú amb dos dits de front s'esperava altra cosa. Però no per ser esperat deixa de ser indignant.fantito wrote:De debó algú es va creure que l'increment de les unitats de tren a les rodalies de Barcelona es faria en la seva totalitat amb trens nous?
Em sembla que ningú ho va anunciar així. Repasseu l'hemeroteca, si us plau.
Ara que ho dius, a la linia de Puigcerdà, hem perdut quatre unitats, de 10 passem a nomès sis:ABB_Traccion wrote:Aquesta 440 (la 209) es tindria que adecuar, treure-li un cotxe i a fer Puigcerdas, que falta fa una UT o dues...
La 440.249 es de València, y la 440.212 como bien dices sería de Irún. Habrá que confirmar si estas dos unidades son también para Barcelona.trainman wrote:A este listado hay que añadir la 440-212M/200R/211C (Ex-Irún, pintada con los nuevos colores de cercanías y con la R pasada en Málaga)
Además, esta tarde me ha parecido ver en Torre Baró (yo iba en el Terrassa-Martorell que pasa por Cerdanyola a las 18:36) a la 440-249M/239R/249C
Tranquil, sempre quedaran els de Castella-Lleó per posar a parir a Catalunya per tenir 448R en lloc de 470 com ells.Guigui wrote:Perquè després, des de la caverna diguin que som uns lladres rondinaires...
(Off topic ON) Doncs el que mès rondina de tots és mès aviat de Madrid... (Off topic OFF)megapauer wrote:Tranquil, sempre quedaran els de Castella-Lleó per posar a parir a Catalunya per tenir 448R en lloc de 470 com ells.Guigui wrote:Perquè després, des de la caverna diguin que som uns lladres rondinaires...
Fent comptes, queda el següent resultat, segons aquesta actualització: 24 unitats de fora de Barcelona/Catalunya que ens han encolomat, per una sola que ha anat en sentit contrari.oscar440 wrote:ACTUALIZACIÓN DEL LISTADO - 9/ENE/08:
Crec que quan el govern central parla de que "farà moltes inversions a Catalunya" es refereix exactament a això, "inversions"... en el temps, de manera que mentre la resta d'Espanya avança cap el futur, a nosaltres ens tornen a l'Edat Mitjana.Guigui wrote:Deu ser la nova "política d'inversions" de Renfomentadif a Catalunya...