Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Aquest mitgdia he estrenat el 9000 a la L-4, el torn era el 418.
Els termometres funcionen correctament durant tot el trajecte ( he fet el recorregut Maragall-La Pau/ La Pau-Maragall) però amb un petit problema: a diferència de les altres línies, aquesta diu les estacions al mitg del túnel o fins i tot arrivant ja a la següent estació i fins que aixó no passa el termometre continua marcant l'estació anterior.
L'ATP ha fallat alguns cops perdent el senyal i bloquejant el tren just desprès de tancar portes.
A l'estació de Ciutadella i crec que a Besòs també no ha dit l'enllaç amb el Tram i a Barceloneta no diu l'enllaç amb rodalies.
A banda d'aquestes petites incidències tot anat molt bé.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by aim »

Avui no l'he vist, tot i que me'n alegro, perquè m'he deixat la càmera a casa. A veure si demà l'agafo.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Seients

Post by Vox »

Guigui wrote:
Busman wrote:Aprofito per confirmar que el 2101-R2401-2104 ja circula -ahir era al torn 401- i del que cal destacar que li han canviat els seients: són grisos com a la resta de 21XX i estan tots nous (si no recordo malament, abans a la L2 eren negres, oi?); [...]
Que jo recordi, els 2100 han anat sempre amb seients de color gris amb un deix de lila. Negres són els dels 2000, cosa que permet lluir-se encara més a tots els Jonathans i les Jessiques que volen immortalitzar-hi els seus amors fugaços.

Comentari a part i aprofitant l'avinentesa: juntament amb els dels 3000R, són els seients més horrorosos de tot l'FMB.
No. Les primeres unitats de la sèrie 2100 (les de 1995, suposo) tenen els seients negres, amb marques de Jenny's varies, com les 2000. La resta de 2100 ja venien amb els seients grisos.

Es una excelent noticia aquest canvi! Suposo que ho faran amb la resta de 2100 de la primera fornada.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Fran-Ikarus »

Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Seients anatòmics

Post by Guigui »

Fran-Ikarus wrote:Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.
Doncs jo prefereixo de carrer els 3000. Gràcies a les seves bandes rugoses, no hi rellisques en corbes o frenades i, a més, permet acomodar-hi perfectament el meu cul, que considero de mida estàndard.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Pel que sembla, només el treuen a passejar pels matins, igual que les iaies de Pedralbes, ja que aquesta tarda, el 418 tornava a ser un ultramodern 1100.

I, efectivament, els primers 2100 tenien els seients negres. Per cert, diria que també s'ha afegit el 2121-R2406-2124, que és aquell que fa un so tan pecul.liar. Així doncs, només queda el 2105-R2402-2108 per traspassar, oi?
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Seients anatòmics

Post by Fran-Ikarus »

Guigui wrote:
Fran-Ikarus wrote:Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.
Doncs jo prefereixo de carrer els 3000. Gràcies a les seves bandes rugoses, no hi rellisques en corbes o frenades i, a més, permet acomodar-hi perfectament el meu cul, que considero de mida estàndard.
Reconec que els dels 3000 i 4000 ja estaven bé, però penso que la major "capacitat" :) (ja ens entenem) de la part "seient" (no respatller) dels 2000 i 2100 compensa la més gran subjecció dels 3000 i 4000, i si t'hi repantingues, llavors els 2000 i 2100 guanyen clarament.

El que passa és que a mi m'encanta, d'anar-hi repantingat :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Avui hi he pujat i m'ha semblat que el tema de la megafonia funciona sota determinades circumstàncies. De Bogatell en endavant, sembla funcionar correctament, pel qual penso que ja hi deuen estar instal.lades les balisses; però de La Pau fins a Bogatell, sembla que el maquinista l'ha d'activar manualment (si és que això és possible) i mirar de no oblidar-se'n, ja que ha fallat bastant entre aquestes dues estacions.

Un error garrafal: no canta l' "enllaç amb TRAM" a les estacions on n'hi ha, ni l' "enllaç amb Rodalies RENFE" de Barceloneta, que penso que s'hauria de dir també.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Denisuko »

Us deixo un petit reportatge que he fet aquest mati
Image

Image

Image

Image

Image

Espero que us agradi,
més a http://www.transportebcn.es/METRO/linea ... ias/7.html

Si el voleu anar a veure avui és al torn 418
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Mortadel·lo »

aquí un altre fan de la practicitat, comoditat i simplicitat interior dels 2000 i 2100 :viejoverde
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by wefer »

Molt bones fotos!!! :ok
Per cert, curiosa la numeració del tren en qüestió, ja que es tracta del primer 9100 :D
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by U-Bahn »

Estava aquesta tarda (17:30 h) a Maragall, quan a vingut en sentit contrari al meu. M'ha semblat que no portava els termòmetres operatius. Portava el 418.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orique »

A les 19,10 direcció La Pau, a Bogatell. La càmera me l'ha jugat (és vella, ja...) >:(
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by sigfrid440s »

Avui he viatjat en el metropolis per primera vegada a la groga.

Bueno...nomes se m'ha fet extrany veure un 9000 en ATP :twisted: i m'entretingut veient la via.

Que curt es fa el meu trajecte amb el 9000, pobres els viatjers que perdien el 9000 perque darrere d'aquest venia un 1100 xino-xano :)

Mes que alegrarme m'ha fet llastima, pensant que aixo marca el definitiu final de les 1100 :'( :'( :'( :'(

Per sort avui circulaven gairebe totes les que queden operatives i camera en ma m'he guanyat una mica mes de mania homicida per part dels motoristes.


Saluts
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by U-Bahn »

Doncs quan s'anava el 9000, entrava per la meva via (Trinitat Nova) un 1100, i hagués sortit una foto de sostinguts... Llàstima que no portava càmera.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

i de moment ningu te 9000 Vs 1100??
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orique »

Avui ja hi he pujat (coses de sortir tard de la feina)
Jordilar

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Jordilar »

Avui he vist un camió que duia el remolc R9529, ha passat sobre les 17:45h pel carrer Navas de Tolosa confluència amb València i Clot.

Suposu que aquest anirà a la L4.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Avui he pujat dos cops a la 9000 de la L4. Primer al 9098 i després a la 9525. Se m'ha fet extrany el trajecte Urquinaona-Poblenou sense una 1100.

Per cert, a Poblenou s'ha creuat amb una 1100 però no duia la càmera i jo estava dins la 9000.

Tambè he vist la 2101 amb els nous seients, estan nous nous :D

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

Els diumenge epl matí tambe circula?
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”