Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)
Algú sap quines serán les parades del futur L2 Pep Ventura- ...?
- Pep Ventura
- Badalona CEntre
- MOrera
- ?
- ?
- Mongat?????
- El Masnou??????
Arribará al Masnou o Premià algun dia?
- Pep Ventura
- Badalona CEntre
- MOrera
- ?
- ?
- Mongat?????
- El Masnou??????
Arribará al Masnou o Premià algun dia?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
No serà només Badalona Centre i prou, segons el PDI 2001-10:
- Badalona Centre
- Casagemes
- Can Canyadó
- Morera
I des d'allà un metro lleuger (L13):
- Morera
- Canyet
- Can Ruti
Ara només està en construcció el tram Pep Ventura - Badalona Centre, la resta està en estudi... (fins el 2040?)
- Badalona Centre
- Casagemes
- Can Canyadó
- Morera
I des d'allà un metro lleuger (L13):
- Morera
- Canyet
- Can Ruti
Ara només està en construcció el tram Pep Ventura - Badalona Centre, la resta està en estudi... (fins el 2040?)
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Què?
Jordilar wrote:Badalona Centre i punt.
No sé el per qué d'aquesta obsesió en que les linies de metro arribin el mes lluny possible i això tenint en conte que aquests municipis ja queden coverts pels serveis de rodalies.
Salut,
Ah, sí? Em sembla que hi ha bastants barris de Badalona sense servei de Metro i que NO queden coberts per Rodalies:
Morera...
Canyadó...
Bufalà...
Canyet...
etc.
Els condemnem a no tenir TP d'altes prestacions simplement per no ser el centre d'una ciutat? El metro NO ha de morir al centre d'una ciutat, sinó a l'extrarradi.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
Cualsevol urbanita-centralista et respondria que Badalona és l'extrarradi de Barcelona i que per tant ja està bé acabant a Badalona Centre!JaMiRo! wrote:El metro NO ha de morir al centre d'una ciutat, sinó a l'extrarradi.
Fora bromes...jo he patit durant mig any haver-me de moure per Badalona en TP...i com no tinguis la xiripa d'anar al voltant de qualsevol de les 4 estacions de metro...la resta és un calvari. (En el meu cas particular pujava a Bufalà).
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Les actuacions ferroviàries a Badalona de caràcter urgent és l'extensió de la L2 a Badalona Centre i d'allà una connexió amb la L1 que connecti amb Fondo. Així com la L10 en obres des de fa molts anys i fins d'aquí a uns quants anys.sortrens wrote:Algú sap quines serán les parades del futur L2 Pep Ventura- ...?
- Pep Ventura
- Badalona CEntre
- MOrera
- ?
- ?
- Mongat?????
- El Masnou??????
Arribará al Masnou o Premià algun dia?
En un futur, la L2 es preveu perllongar-la cap al nord als barris de Morera, Pomar i potser Can Ruti. La L2 fins a Montgat no s'ha plantejat perquè els barris esmentats de Badalona tenen més densitat de població que Montgat que, amb Montgat i Montgat Nord, ja te ferrocarril de sobres mentre a Badalona es viuen greus mancances. A més que el metro més enllà del Barcelonès excepte en casos concrets com pot ser Cornellà i potser Sant Feliu o El Prat no és gaire intel·ligent, perquè un servei de rodalies és el que els hi cal per no trigar hores per arribar a Barcelona i si en algun cas cal proximitat si els busos no són suficients per apropar a les estacions caldria crear linies de TRAM (estil Parla a Madrid).
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Hola, avui aprofitant que tinc festa he anat a veure com van les obres de l'extensió de la L2 cap Badalona Centre. Aviat farà ja 2 anys que van començar (el 16 de gener de 2006) però aquell dia treballo així que he anat avui:
Comencem com sempre desde Pep Ventura. Darrere meu estaria l'estació de Pep Ventura i el que veieu es el primer tram tallat i ja excecutat encara que els primers metres estan sense asfalt i encara amb camions i demés:
Aquí mirant cap Pep Ventura:
Torno a mirar cap Badalona Centre. Aquest es el 2on tram en excecució (desde agost de 2007):
Executant les pantalles:
La futura estació de Badalona Centre:
Surt un pel torçada perque l'he feta elevant el braç, per sobre les valles
Ara estem a l'altre banda de la futura estació, mirant cap Pep Ventura (cap Barcelona vaja). Dins la meva ignorancia no sé que dimonis estan fent però suposo que portant com porten 1 any i pico dic jo que seràn treballs complexes. Potser ho preparen per ser una estació que tindrà 2 linees de metro cap el 2012-3-4-5 i una de rodalies cap el 4625:
Això no sé què es!
Vox
Comencem com sempre desde Pep Ventura. Darrere meu estaria l'estació de Pep Ventura i el que veieu es el primer tram tallat i ja excecutat encara que els primers metres estan sense asfalt i encara amb camions i demés:
Aquí mirant cap Pep Ventura:
Torno a mirar cap Badalona Centre. Aquest es el 2on tram en excecució (desde agost de 2007):
Executant les pantalles:
La futura estació de Badalona Centre:
Surt un pel torçada perque l'he feta elevant el braç, per sobre les valles
Ara estem a l'altre banda de la futura estació, mirant cap Pep Ventura (cap Barcelona vaja). Dins la meva ignorancia no sé que dimonis estan fent però suposo que portant com porten 1 any i pico dic jo que seràn treballs complexes. Potser ho preparen per ser una estació que tindrà 2 linees de metro cap el 2012-3-4-5 i una de rodalies cap el 4625:
Això no sé què es!
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Si jo també hem pregutno que carai hi fan alla per que es imens.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
La cosa no va gaire ràpida. Sobre la dimensió de les obres, suposo que devien tenir pensat d'enderrocar uns quants edificis antics, i han aprofitat el moment.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Sí, sembla que van lentes però es com si fos més cosa de poca velocitat que no pas de falta d'efectius doncs als 2 punts principals on es treballa (la futura estació i el que serà el tros de túnel d'accès a l'estació) es veu força moviment, maquinaria i personal.
Es absolutament impresionant el que es triga BCN en acabar les obres d'ampliació.
Vox
Es absolutament impresionant el que es triga BCN en acabar les obres d'ampliació.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
A Madrid en canvi no se quantes tuneladores treballant a la vegada i amb 4 anys com a molt ja tenen un bon tors. TristVox wrote:Es absolutament impresionant el que es triga BCN en acabar les obres d'ampliació.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Diferències substancials del subsòl
En benefici de la higiene mental de tothom, demanaria que ens abstinguem d'aquestes contínues comparacions amb Madrid. Tot i que, en el cas de Barcelona, hi ha molta incompetència pel mig, tampoc hem d'oblidar que Madrid té un subsòl molt favorable a la perforació de túnels, mentre que Barcelona presenta unes condicions de terreny dificilíssimes.pol wrote:A Madrid en canvi no se quantes tuneladores treballant a la vegada i amb 4 anys com a molt ja tenen un bon tors. Trist
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
A Barcelona, en poc temps hi haura 11 tuneladores treballant a la vegadapol wrote:A Madrid en canvi no se quantes tuneladores treballant a la vegada i amb 4 anys com a molt ja tenen un bon tors. Trist
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=7078&
En la fase més forta de l'ampliació del metro de Madrid, per allà el 2005, van arribar a treballar com a màxim 12 tuneladores en tota aquella ciutat, comptant les que es feien servir per altres obres com el soterrament de la M-30. Avui dia, moltes d'aquestes tuneladores estan parades.
Per tant, ara nosaltres estem en la fase en la que Madrid estava fa una mica més d'un parell d'anys. És clar que nosaltres a sobre partim de molt poc, i ells en canvi ja feia anys que li anaven donant al tema.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Jo vaig llegir fa una setmana a un diari, no recordo quin, que les obres les acabarien a finals de 2009... No em sorprén gaire tampoc, encara que tampoc sé d'on arriben les fonts del diari per dir això
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Trovo inacceptable que el metro a Badalona Centre L2 arribi a finals de 2009. Molta gent ho està passant molt malament, centenars de milers de persones al Barcelonès Nord vivim amb impossibilitat d'anar en transport públic a qualsevol lloc, som la regió més densa de Catalunya i no disposem ni de Rodalies, ni tram, ni FGC ni metro.
Pel desembre de 2009 hauria d'arrivar la L1 de Fondo a Badalona Centre, però a aquest ritme... Com es nota que la Manuela de Madre es mou en cotxe oficial, em va fer molta ràbia com aquesta dona que viu just al costat de l'estació de metro de Santa Coloma, que té combinació molt bona per a arribar al Parlament de Catalunya hagi de tornar a casa en cotxe, quan milions de persones desitjarien poder fer el trajecte que ella fa per poder anar en transport públic.
A Badalona les obres van extremadament lentes, es tallen carrers i no s'hi fan obres... és un caos la gestió de l'obra, sobretot perquè està tot el centre bloquejat per a la circulació d'autobusos i vianants.
Només estan fent una estació, a més aquesta estació la fan en un solar ben gran, no veig absolutament per enlloc la complexitat de l'obra perquè es triguin un 3% més del previst, i on he dit el famós 3% aquí a Badalona serà un 20%, per això la Maite Arqué pira al senat, perquè els ciutadans de Badalona ja veiem com la cosa ensuma molt a podrit.
Pel desembre de 2009 hauria d'arrivar la L1 de Fondo a Badalona Centre, però a aquest ritme... Com es nota que la Manuela de Madre es mou en cotxe oficial, em va fer molta ràbia com aquesta dona que viu just al costat de l'estació de metro de Santa Coloma, que té combinació molt bona per a arribar al Parlament de Catalunya hagi de tornar a casa en cotxe, quan milions de persones desitjarien poder fer el trajecte que ella fa per poder anar en transport públic.
A Badalona les obres van extremadament lentes, es tallen carrers i no s'hi fan obres... és un caos la gestió de l'obra, sobretot perquè està tot el centre bloquejat per a la circulació d'autobusos i vianants.
Només estan fent una estació, a més aquesta estació la fan en un solar ben gran, no veig absolutament per enlloc la complexitat de l'obra perquè es triguin un 3% més del previst, i on he dit el famós 3% aquí a Badalona serà un 20%, per això la Maite Arqué pira al senat, perquè els ciutadans de Badalona ja veiem com la cosa ensuma molt a podrit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Hauria de"
Si et digués què hauria d'arribar on pel desembre de 2009, necessitaria tot un patracol d'enciclopèdia.EUKibo wrote:Pel desembre de 2009 hauria d'arrivar la L1 de Fondo a Badalona Centre, però a aquest ritme...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Segons posteja el company Confide al SCC, en base a un article al avui.cat, les obres no acabaran fins la tardor del 2009 Degut a uns problemes amb el subsòl, més dur del que es pensaven.
Sense aquest problema, la data d'obertura era el març de 2009.
Ho repeteixo: a BCN, fent metro, FOTEM PENA.
Vox
Sense aquest problema, la data d'obertura era el març de 2009.
Ho repeteixo: a BCN, fent metro, FOTEM PENA.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Fent metro i fent cualsevol cosa que suposi la perforació del subsol...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Que no ens prenguin el pel.
Simplement a Catalunya hi ha la costum d'allargar les obres no tres mesos com pot fer l'ADIF o com pot fer una constructora de pisos, sinó en anys. La L9 10 anys, la L3 2 anys, la L2 un any... i bueno, i la gent tant feliç.
Reflexionem:
- Si una empresa falla en l'estudi tècnic/geològic perquè la tornen a contractar? L9, L2, L3, L5, TAV... Esque és un 3% amiga del PSC?
- S'estan 6 mesos els carrers tallats (continuen tallats) i només dos pringats treballant (parlo de les obres de metro L2 Badalona Centre) i d'aquests que treballen sempre que passes davant l'obre s'estan menjant l'entrepà o resant mirant a la Meca, això sí, l'obra s'endarrereix perquè el subsol és dur i com diuen "s'han hagut d'introduir les pantalles amb més potència".
Simplement a Catalunya hi ha la costum d'allargar les obres no tres mesos com pot fer l'ADIF o com pot fer una constructora de pisos, sinó en anys. La L9 10 anys, la L3 2 anys, la L2 un any... i bueno, i la gent tant feliç.
Reflexionem:
- Si una empresa falla en l'estudi tècnic/geològic perquè la tornen a contractar? L9, L2, L3, L5, TAV... Esque és un 3% amiga del PSC?
- S'estan 6 mesos els carrers tallats (continuen tallats) i només dos pringats treballant (parlo de les obres de metro L2 Badalona Centre) i d'aquests que treballen sempre que passes davant l'obre s'estan menjant l'entrepà o resant mirant a la Meca, això sí, l'obra s'endarrereix perquè el subsol és dur i com diuen "s'han hagut d'introduir les pantalles amb més potència".
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Parlen d'anys com si parlessin de dies. Es pensa aquesta gent que vivim 500 anys i no ens importa que ens retrassin les obres 5/10 anys. És lamentable que per les obres d'aquesta p. estació de metro s'hagin d'estar gairebè 4 anys.