Hola,
Ahir vaig anar a buscar a una persona a l'aeroport de Girona. Vaig arrivar a la rotonda que passa sota la nova A2 pels volts de les 11'20 (del matí). M'aturo abans d'entrar a la rotonda perquè ve un camió. El deixo passar i m'incorporo a la rotonda, quan de sobte m'adono que la càrrega que duia el camió és una tractora de 130 coberta per una lona vermella!!! No vaig tenir temps de treure el mòvil i fer-li una foto. El camió va agafar l'A2 en sentit Nord.
Què coi feia aquesta locomotora passejant-se amb camió a Girona???
Tractora de 130 a Girona!
Tractora de 130 a Girona!
Last edited by awe on Sunday 13/01/2008 9:18, edited 1 time in total.
Re: Tractora de 130 a Girona!
I potser el més important... per què no anava per la via?
Segurament vindria de la factoria de Bombardier d'Alemanya i l'havien transportat en camió fins les Mates.Jordi Freixas wrote:I potser el més important... per què no anava per la via?
Salutacions
- genissimon
- N10
O al revés, ja que la part mecànica (caixa) la construeix Talgo i, després, s'envia a Bombardier perquè "l'omplin" amb els equips elèctrics d'una TRAXX. Amb els bogies passa una cosa semblant. Els bogies i els eixos els construeix Talgo i els motors i equips elèctrics Bombardier. Suposo que, un cop ajuntat tot torna a Espanya rodant sobre la via en ample 1435mm.
Salut !!
Salut !!
I un cop arriba a la frontera, com s'ho farà? A Portbou falten uns metres de catenaria a la part espanyola de l'intercanviador.