Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Otro CIVIA desparejado ¡¡¡

Post by mikado »

Durante todo el sábado 12/01/2008 está realizando los l'Hospitalet - Mataró / Calella la composición "desparejada" 464-211+463-214.

Y la tercera que va desparejada la 464-203 + 463-213 que a las 20.47 salen de L'Hospitalet, así pues y si las cuentas no fallan, ya hay tres composiciones desparejadas, las dos anteriores y la 464-210+463-208
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:Girona is not Barcelona! :D

Però tot i la brometa aprofito per deixar-la caure aquí (ho he dit també en un altre fil, no recordo quin): si van arribant Civies i 440R al nucli de Rodalies Barcelona, per què no hi ha manera que els regionals internacionals per Portbou vagin amb doble composició?
Coi, jo últimament sempre els hi veig, en doble...De fet volia comentar-ho al fòrum, m'extranyava veure'n sempre de dobles...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by entfe001 »

Segons la meva llibreta:
  • 12 de gener de 2008: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 15.25 en simple.
  • 4 de gener de 2008: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
  • 22 de desembre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
  • 7 de desembre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
  • 19 de novembre de 2007: tren sentit Barcelona amb sortida de Girona a les 11.15 en simple.
  • 17 de novembre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
  • 5 de novembre de 2007: tren sentit Barcelona amb sortida de Girona a les 11.15 en simple (i acabant a SAC per avaria).
  • 29 d'octubre de 2007: tren sentit Barcelona amb sortida de Girona a les 11.15 en doble.
  • 27 d'octubre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 11.25 en simple.
Aquests són els meus viatges en trens Delta per la línia de Girona en els últims tres mesos. La resta han estat sempre Catalunya Exprés en doble composició de 448R.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Política d'hiper-mega-inversions

Post by Guigui »

entfe001 wrote:Però tot i la brometa aprofito per deixar-la caure aquí (ho he dit també en un altre fil, no recordo quin): si van arribant Civies i 440R al nucli de Rodalies Barcelona, per què no hi ha manera que els regionals internacionals per Portbou vagin amb doble composició?
The answer, my friend, is blowing in Renfomentadif...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by aarongilp »

Doncs jo ja et dic que, per exemple, el día 3 de gener totes les 440 que vaig veure anaven en doble a excepció d'una que va aparèixer per Fornells cap a un quart de dotze (suposo que devia ser el regional de les 08:25 de Sants).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Pere »

Ahir diumenge, el Regional BCN-Cerbère de les 17:25 va circular amb doble composició de 440R.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by trainman »

Avistado el 464-218 sin servicio por Cerdanyola a las 20:20, procedente de la Papiol-Mollet y en sentido Montcada
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by mikado »

Ojo al tren de las 14.07 en L`Hospitalet, destino BLANES ¡¡¡¡¡ Sí si , por fin ya pasan de los habituales CALELLA / ARENYS / MATARÓ y alemnos hoy (no sé si excepcionalmente iba a BLANES).

463-204 + 464-211
o al revés . . .

464-204 + 463-211 (este tema no lo puedo confirmar al 100%), lo que si confirmo que una era la 204 y otra la 211 e iban en 4+3
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by aarongilp »

Mmm...a l'estiu pujaven fins a Maçanet, pel que sé...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Pere »

aarongilp wrote:Mmm...a l'estiu pujaven fins a Maçanet, pel que sé...
Sí, però això era degut a que la R1 iniciava i finalitzava el seu recorregut a l'Estació de França ja que feien unes rotacions de material molt rares.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Mako448 »

mikado wrote:Ojo al tren de las 14.07 en L`Hospitalet, destino BLANES ¡¡¡¡¡ Sí si , por fin ya pasan de los habituales CALELLA / ARENYS / MATARÓ y alemnos hoy (no sé si excepcionalmente iba a BLANES).

463-204 + 464-211
o al revés . . .

464-204 + 463-211 (este tema no lo puedo confirmar al 100%), lo que si confirmo que una era la 204 y otra la 211 e iban en 4+3
A veure si la propera remesa de civies són per la C4,que ja va sent hora :evil:

Em posa dels nervis que tots els civies vaguin a la C1.L'únic problema de la C4 és diu Sant VIcenç de Calders,i potser també El Vendrell,cal unes andanes mès altes en aquestes estacions ja!
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by trainman »

Yo diría que es la segunda opción, ya que la 463-204 está actualmente en Sevilla (hasta no hace mucho estaba en Valencia). Ese Blanes sería 464-204+463-211
mikado wrote:Ojo al tren de las 14.07 en L`Hospitalet, destino BLANES ¡¡¡¡¡ Sí si , por fin ya pasan de los habituales CALELLA / ARENYS / MATARÓ y alemnos hoy (no sé si excepcionalmente iba a BLANES).

463-204 + 464-211
o al revés . . .

464-204 + 463-211 (este tema no lo puedo confirmar al 100%), lo que si confirmo que una era la 204 y otra la 211 e iban en 4+3
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by mikado »

Hoy sábado 464-213 + 463-201 a las 15.07 efectuando el L'Hospitalet - Blanes. (la 463 bastante llena de los garabatos de los artistas).
treneros
N5
N5
Posts: 89
Joined: Wednesday 14/02/2007 9:34
Location: Terrassa

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by treneros »

Mako448 wrote:
mikado wrote:
Em posa dels nervis que tots els civies vaguin a la C1.L'únic problema de la C4 és diu Sant VIcenç de Calders,i potser també El Vendrell,cal unes andanes mès altes en aquestes estacions ja!
Parlant d'andanes... ahir el Mataró de les 19:08 a Pça. Catalunya circulava en "simple" de 464 (normalment o fa 464+463, tot i que feia dies que no el veia). Donat la immensitat de tren i la gran quantitat de gent que va pujar , la porta que té l’accés per minusvàlids ¡¡¡es va enganxar a l'andana a l'hora de replegar-se!!! ... tot i que nomes es va sentir un "creeeeeeec" i va acabant tancant-se.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by EUKibo »

Espero que els Civia portin incorporat el ERTMS, perquè ADIF acaba d'anunciar que instalarà el sistema ERTMS-3 als túnels de Catalunya i Passeig de Gràcia.

Pels qui no coneguin que és el sistema ERTMS és el sistema de senyalització i operació ferroviari únic europeu que ha de substituir a sistemes arcaics i prehistòrics com el sistema que ara utilitza Renfe que crec que es diu ASFA. Els sistema ERTMS-3 permet cantons mòvils (cantó són trams de vies que quan passa el tren posen el semàfor en vermell perquè el de darrere no se'l mengi). Aquests cantons mòvils i el nou sistema permet la duplicació de capacitat als túnels. Aiximateix han anunciat que els dos túnels seran exclussivament de Rodalies. Els trens Regionals MD i Llarga Distància que passin per Barcelona hauràn d'estar preparats per fer canvi de via ja que Barcelona només la podran travessar pel túnel TAV.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Regionals per ample UIC?

Post by Guigui »

EUKibo wrote:Els trens Regionals MD i Llarga Distància que passin per Barcelona hauràn d'estar preparats per fer canvi de via ja que Barcelona només la podran travessar pel túnel TAV.
Amb tots els respectes, però això no m'ho crec de cap manera!

No té res a veure amb tu, sinó amb la manera com es difonen les notícies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by victorcasta »

EUKibo wrote:Espero que els Civia portin incorporat el ERTMS, perquè ADIF acaba d'anunciar que instalarà el sistema ERTMS-3 als túnels de Catalunya i Passeig de Gràcia.
Font? Si a Madrid, van dir que estava en projecte posar-hi ERTMS nivell 1, em sorpren que vulguin implementar el nivell 3, quan encara no han acabat de desenvolupar del tot el nivell 2.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by UT596001 »

EUKibo wrote:Pels qui no coneguin que és el sistema ERTMS és el sistema de senyalització i operació ferroviari únic europeu que ha de substituir a sistemes arcaics i prehistòrics com el sistema que ara utilitza Renfe que crec que es diu ASFA.
I el FAP que fa servir FGC (entre d'altres) a la L-A què és, última tecnologia?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by victorcasta »

UT596001 wrote:
EUKibo wrote:Pels qui no coneguin que és el sistema ERTMS és el sistema de senyalització i operació ferroviari únic europeu que ha de substituir a sistemes arcaics i prehistòrics com el sistema que ara utilitza Renfe que crec que es diu ASFA.
I el FAP que fa servir FGC (entre d'altres) a la L-A què és, última tecnologia?
No deu saber que el cocodril que fa servir la SNCF és més antic que l'ASFA...
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by EUKibo »

Efectivament, arreu d'Europa hi ha sistemes de senyalització antics.

La font és LA VANGUARDIA. Cito textualment:

(...)
En esta cuantificación se parte de que, del total, por sentido, 120 convoyes serán peninsulares y tendrán su estación de referencia en Sagrera, mientras que 60, los europeos, se vinculan a Sants. Los otros 60 son regionales. La hipótesis es que todos los servicios de largo recorrido - los AVE y los no AVE que conectarán con las zonas de España que no haya alta velocidad mediante vehículos de ancho variable- y los de media distancia - se incluyen las relaciones entre las ciudades catalanas- circularán por el nuevo trazado.

Una organización ferroviaria de esta dimensión permitirá que los otros dos túneles que cruzan Barcelona, el de Aragó - los expertos descartan que esté ruinoso, como algunos murmuran- y el de plaza Catalunya, se concentren en el tráfico de proximidad. Así, las matemáticas de futuro indican que se podría lograr una capacidad - otra cosa es la utilización- de hasta 620 trenes de cercanías a diario por cada uno de los túneles. Hoy, este número se sitúa en poco más de la mitad, con unos 770 servicios por jornada entre los dos, que se incrementará pronto con la instalación del sistema de seguridad - Ertms- que se utiliza el AVE.
(...)
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”