Tractora de 130 a Girona!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
awe
N7
N7

Tractora de 130 a Girona!

Post by awe »

Hola,

Ahir vaig anar a buscar a una persona a l'aeroport de Girona. Vaig arrivar a la rotonda que passa sota la nova A2 pels volts de les 11'20 (del matí). M'aturo abans d'entrar a la rotonda perquè ve un camió. El deixo passar i m'incorporo a la rotonda, quan de sobte m'adono que la càrrega que duia el camió és una tractora de 130 coberta per una lona vermella!!! No vaig tenir temps de treure el mòvil i fer-li una foto. El camió va agafar l'A2 en sentit Nord.

Què coi feia aquesta locomotora passejant-se amb camió a Girona??? :o :o :o
Last edited by awe on Sunday 13/01/2008 9:18, edited 1 time in total.
Jordi Freixas

Re: Tractora de 130 a Girona!

Post by Jordi Freixas »

I potser el més important... per què no anava per la via?
252-071
N7
N7

Post by 252-071 »

Jordi Freixas wrote:I potser el més important... per què no anava per la via?
Segurament vindria de la factoria de Bombardier d'Alemanya i l'havien transportat en camió fins les Mates.

Salutacions
genissimon
N10
N10

Post by genissimon »

O al revés, ja que la part mecànica (caixa) la construeix Talgo i, després, s'envia a Bombardier perquè "l'omplin" amb els equips elèctrics d'una TRAXX. Amb els bogies passa una cosa semblant. Els bogies i els eixos els construeix Talgo i els motors i equips elèctrics Bombardier. Suposo que, un cop ajuntat tot torna a Espanya rodant sobre la via en ample 1435mm.

Salut !!
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

I un cop arriba a la frontera, com s'ho farà? A Portbou falten uns metres de catenaria a la part espanyola de l'intercanviador.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”