Nou disseny gràfic per a la senyalització de Renfe
Nou disseny gràfic per a la senyalització de Renfe
Si, senyors. Per sorpresa, Renfe ha re-disenyat la seva senyalització, per indicar les direccions de les andanes, i el lloc escollit per a fer la prova pilot, ha estat l'estació de Sabadell Centre. Si té èxit, aviat s'implantarà el nou disseny a la resta d'estacions de Rodalies.
- Attachments
-
- disseny grafic guai 2.jpg (63.5 KiB) Viewed 8844 times
-
- disseny grafic guai.jpg (41.15 KiB) Viewed 8843 times
- Guigui
- Administrador
Versió optimitzada: quan?
Vejam quan sortirà la versió optimitzada. Aquella que va farcida d'errors ortogràfics (i només en castellà, és clar).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nou disseny gràfic per a la senyalització de Renfe
I eso ?? avans com estava que van tindre que possar aixo tan cutre,... (tantes icones descriuent el que es aixo )
- Pere
- N9
Això és cosa dels factors nous que han posat a la taquilla.
Primer van posar un cartellet d'aquests a cada barrera tarifària i despres ho han posat aquí.
Aquesta parefernalia és deguda als continus equivocaments de la gent a l'hora de ficar-se a l'andana de Terrassa quan es va a Barcelona.
Primer van posar un cartellet d'aquests a cada barrera tarifària i despres ho han posat aquí.
Aquesta parefernalia és deguda als continus equivocaments de la gent a l'hora de ficar-se a l'andana de Terrassa quan es va a Barcelona.
- Guigui
- Administrador
Motiu de l'equivocació?
Tan mal indicat estava o era un cas de despistament col·lectiu?Pere wrote:Aquesta parefernalia és deguda als continus equivocaments de la gent a l'hora de ficar-se a l'andana de Terrassa quan es va a Barcelona.
-
- N10
Re: Motiu de l'equivocació?
Estava molt mal senyalitzat: els cartells eren poc visibles.Guigui wrote:Tan mal indicat estava o era un cas de despistament col·lectiu?Pere wrote:Aquesta parefernalia és deguda als continus equivocaments de la gent a l'hora de ficar-se a l'andana de Terrassa quan es va a Barcelona.
El de Barcelona encara passa.... però és que el de Manresa sembla fet per un nen de preescolar o primària... m'ha recordat enormement als murals que ens feien fer a l'escola
Instagram: Ferrocarril | Aviació
S'ha de reconèixer una cosa: que és un rato visible (com que canta com una almeja...)
- cristian26
- N7
Ay doncs jo pensava que era una broma
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Què va, què va!!! Èrem dimarts per allà, i ens vam quedar de pasta de moniato! Aquí no hi ha "Photoshop" ni cap història d'aquestes!!cristian26 wrote:Ay doncs jo pensava que era una broma
-
- N9
Els cartells manuscrits ja han estat retirats tot i que en un dels rètols d'accés a les vies es noten restes.
La senyalització és suficient.
La senyalització és suficient.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ningú té una copia de la cinta de seguretat en el moment que algún inspector si fixés?????????
No m'imagino quina cara deuria posar!!!!
La seguent idea per bellugar el "ganao" proposo que sigui un gos pastor que classifiqui a mossegades el bestià cap Barcelona o Manresa.......aixó si, m'espero personalment a que arribi l'inspector, no em vull perdre el sac de "sapos y culebras" que deixarà anar!!!!!!!
No m'imagino quina cara deuria posar!!!!
La seguent idea per bellugar el "ganao" proposo que sigui un gos pastor que classifiqui a mossegades el bestià cap Barcelona o Manresa.......aixó si, m'espero personalment a que arribi l'inspector, no em vull perdre el sac de "sapos y culebras" que deixarà anar!!!!!!!
Home... ja que ho fem, com a mínim fotem-li una mica d'alegriaaim wrote:El de Barcelona encara passa.... però és que el de Manresa sembla fet per un nen de preescolar o primària... m'ha recordat enormement als murals que ens feien fer a l'escola
Per part meva està assegurada no hi pateixis !!!!!!
Després d'uns anys, s'ha "recuperat" aquell disseny gràfic
Del bloc Ecomovilidad de Barcelona: http://ecomovilidad.net/barcelona/la-im ... ui-generis
Tant costa escriure ni que sigui un Word??
Del bloc Ecomovilidad de Barcelona: http://ecomovilidad.net/barcelona/la-im ... ui-generis
Tant costa escriure ni que sigui un Word??
- carles10000
- N6
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
però saben el que és un ordinador i una impressora?
- Lluita1714
- N9
Què poc sabeu de la moda... és estil "casual" amb lletra estil "stick". A que si ho fa Custo Barcelona no dieu res?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
I no és "Made in China"!
El corrector "tomàtic" no acaba de funcionar.