Qui recorda el 1er transbordament metro-FGC?
Qui recorda el 1er transbordament metro-FGC?
Ahir parlava del tema, recordant que el primer cop que amb una targeta era permès de transbordar gratuïtament, entre metro i FGC, va ser poc abans de que arribessin els esperadíssims títols de l'ATM, crec que va ser amb les T-1 ( si m'equivoco, rectifiqueu ). Aquesta va permetre finalment, que es pogués realitzar el transbordament, però amb l'inconvenient de que només de manera unipersonal, és a dir, si dues o més persones cancel·laven el títol a un dels operadors de transport, a l'altre només donava per vàlid el primer viatge cancel·lat, i no els següents. Qui recorda quan va ser això?
-
- N10
Re: Qui recorda el 1er transbordament metro-FGC?
El primer títol que permetia el trasbordament entre Metro i FGC va ser amb la T-2. La T-2 va passar a ser blanca, on hi deia "barcelona" en moviment amb els logos de Metro i FGC. El temps de transbordament crec que era d'una hora i es podia fer servir a FGC línies de Sarrià i Balmes i FGC fins a Cornellà-Riera.
- Guigui
- Administrador
Memòria històrica
I això devia ser a mitjans dels anys 90, oi?
Per cert, parlant de la T-2: oi que es va unificar amb la T-1 alguns anys abans de la integració tarifària, passant poc després a la denominació actual, T-10?
Per cert, parlant de la T-2: oi que es va unificar amb la T-1 alguns anys abans de la integració tarifària, passant poc després a la denominació actual, T-10?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Memòria històrica
Si no recordo malament, les ATM l'any passat van fer 5 anys, crec que les antigues van durar per fer el transbordament un parell d'anys.Guigui wrote:I això devia ser a mitjans dels anys 90, oi?
Ja he rectificat el missatge inicial, volia dir T-1, i no T-10.
- Guigui
- Administrador
El 2001
No ben bé: la integració tarifària a nivell ATM va arrencar l'1.1.2001.metring wrote:Si no recordo malament, les ATM l'any passat van fer 5 anys
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
-
- N10
Quan es van adaptar les validadores a magnètiques en els autobusos i la T-1 va passar a ser magnètica, que si no m'equivoco seria cap a l'any 1999, la T-2 va deixar d'existir (com també va deixar d'existir la T-10x2) fusionant-se amb la T-1, que va durar fins a l'1 de gener de 2001, que es va convertir en la T-10 integrada.
-
- N8
Jo vaig estar estudiant a Barcelona fins al juny de 1999 i recordo haver-ho viscut cap al final. De fet em va sorprendre moltíssim.
El transbordament gratuït va començar l'1 de gener del 1998. Me'n recordo perquè vaig arribar a viatjar amb el funicular de Vallvidrera antic l'últim dia de circulació, el 7 de gener, amb una targeta T-2 blanca. Al maig d'aquell any es va inaugurar el funicular actual.
Ja fa deu anys...
Ja fa deu anys...