Bus urbà de Barberà

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Bus urbà Barberà integrat durant primer trimestre del 2008

Post by trainman »

La integració tarifària dels transports públics de Barberà es farà efectiva el 2008 Imprimir




Data de publicació: 18.01.08
Oficina premsa

Els barberencs i les barberenques podran beneficiar-se de la integració tarifària amb la xarxa interurbana i els serveis de Renfe, durant el primer trimestre de 2008

Amb l’objectiu bàsic d’incentivar l'ús del transport públic, el consistori barberenc té previst signar en properes setmanes un conveni amb el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya, l’empresa Sarbus i l’Autoritat de Transport Metropolità, el qual permetrà que qualsevol ciutadà pugui desplaçar-se en transport públic amb un mateix bitllet i amb mitjans diferents.

Establir un sistema tarifari homogeni i integrat, simplificant el sistema actual que implica multitud de tarifes, i abaratir el cost dels viatges als usuaris, especialment a aquells que fan un ús més freqüent del transport públic, són altres dels objectius amb els quals el consistori barberenc treballa des de fa diversos mesos per tal d’establir un millor funcionament i servei als ciutadans de Barberà del Vallès.

La integració del servei municipal en el sistema tarifari metropolità de l’ATM dóna la possibilitat que els usuaris del transport públic puguin disposar d’un abonament T-10 amb el qual els serà permès viatjar a més llocs, a més a més de poder gaudir d’una tarifa social, sense cap cost, o d’una tarifa pròpia del municipi menor a la del bitllet no integrat de l’ATM, que actualment té un cost d’1,25 €/viatge. D’aquesta manera, tots els ciutadans de Barberà es podran beneficiar tant del preu, com d’una major comoditat en fer servir un únic títol de transport.

La data d’integració prevista és durant el primer trimestre de 2008. Aquest conveni multiplica les possibilitats en intercanvis i dóna més flexibilitat als barberencs a l’hora d’utilitzar el transport públic i fomentar així el seu servei.

El bitllet únic en circulació amb la integració tarifària dels diferents operadors de transport és el gran motor del creixement del nombre de passatgers del transport públic en molts municipis catalans. Però, aquest no és l'únic dels factors que juguen a favor, ja que el consistori treballa en algunes millores importants per aconseguir un transport públic de qualitat per al municipi.

La posada en marxa de la Línia 2 és una de les millores importants de les quals gaudiran els usuaris i les usuàries del transport públic. Amb la intenció de donar la màxima cobertura a tot el municipi, la L-2 tindrà parades en barris de recent creació, com el carrer Nàpols o el nou barri del Parc d’Europa, passarà per la Via St. Oleguer, i complementarà així la Línia 1 que dóna servei al barri de la Romànica.

La Línia 1, que també dóna cobertura al Centre Comercial Baricentro, centre de la ciutat i al barri de Can Gorgs II, incrementarà els viatges tant a primera com a última hora del dia. L’ampliació d’aquests horaris farà que els i les treballadores del Centre Comercial puguin optar per utilitzar el transport públic per anar a treballar, ja que bona part del personal prové d’altres municipis i, per tant, viatgen en altres mitjans de transport com, per exemple, la Renfe. Amb aquest increment de viatges, aquests usuaris i usuàries, a part de beneficiar-se d’un horari més ampli, també gaudiran d’un millor preu gràcies a la utilització del bitllet únic. La mateixa línia, així mateix, ampliarà l’itinerari per la ciutat i donarà cobertura a zones com el barri de Can Gorgs II, que fins avui dia no tenia servei d’autobusos, i altres carrers propers al municipi veí de Badia del Vallès.

Per la seva part, les principals millores que tindrà la Línia 3, que cobreix els polígons industrials, es basen principalment en la millora i adaptació dels autobusos per facilitar el viatge de persones amb mobilitat reduïda. Es tracta de modernitzar i adaptar els transports de pas per la ciutat per cobrir les necessitats d’aquelles persones amb minusvalies, les quals podran viatjar sense cap tipus de problema amb cadira de rodes.

Prop del 65 % dels usuaris i usuàries de la L-3 són persones que provenen d’altres municipis i que viatgen a la nostra ciutat en altres mitjans de transport com la Renfe o altres autobusos amb cobertura metropolitana. Aquests usuaris, al igual que amb la resta de línies, també es podran beneficiar de la integració tarifària; així s’encentivarà l’ús del transport públic i s’abaratirà el cost dels bitllets.

Amb aquestes millores, la ciutat Barberà no només vol fomentar la xarxa de transport col·lectiu públic de qualitat, sinó que, amb la introducció d’aquestes accions, millorarà la mobilitat tant del municipi com de la comarca, així com es constribuirà a la millora de la qualitat de l’aire i del medi ambient i es fomentarà la disminució de l’ús del transport particular.

http://www.bdv.es/bdv/noticies/detall.p ... ticia=2369
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Bus urbà Barberà integrat durant primer trimestre del 2008

Post by trainman »

El transport urbà de Barberà del Vallès s’adhereix a la integració tarifària de l’ATM Imprimir




Data de publicació: 13.02.08
Oficina premsa

L’Alcaldessa de la ciutat, Ana del Frago, el director general de Transport Terrestre de la Generalitat de Catalunya, Manuel Villalante, el director general de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), Ramon Seró, i el conseller delegat de SARBUS, Josep M. Martí han signat avui a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Barberà el conveni d’adhesió del servei de transport públic urbà al sistema tarifari integrat de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM).

Amb la signatura del conveni, els autobusos urbans s’equiparan amb sistemes de validació compatibles i els ciutadans de Barberà del Vallès podran beneficiar-se de la integració tarifària amb la xarxa interurbana i els serveis de Renfe, FGC, metro, bus i tramvia de la regió metropolitana de Barcelona, a més a més de multiplicar les possibilitats en intercanvis i donar més flexibilitat als ciutadans a l’hora d’utilitzar el transport públic, fomentant així el seu servei.

Durant la signatura del conveni l’alcaldessa de Barberà, Ana del Frago, ha agraït el treball portat a terme pel consistori barberenc i pel Consell de Mobilitat en quant a la millora de la ciutat. Segons Ana del Frago, “la millora de la mobilitat a Barberà vol ser una realitat tant física com a infrastructural”. L’alcaldessa també ha destacat la necessitat de continuar treballar per assolir “una millor qualitat de vida dels ciutadans i un millor accés al lloc de treball, al de salut, al d’estudi i, fins i tot, al lloc de l’oci”. Aquest conveni significa “un pas més endavant per millorar el transport a la nostra ciutat, amb el qual s’integra una nova línia urbana que encara que per el nombre d’habitants de Barberà no competeix tenir-ne”

Per la seva banda, Josep M. Martí, conseller delegat de SARBUS, ha destacat la importància de la integració tarifària de Barberà del Vallès per donar un millor servei a tots els ciutadans a més de gaudir dels abonaments que s’integren a la xarxa interurbana de l’àrea metropolitana.

Ramon Seró, director general de l’ATM, ha donat la benvinguda a Barberà com a nova cuitat que forma part del sistema tarifari integrat del total de 202 municipis de la regió metropolitana, que des de l’any 2007 que es va iniciar aquest sistema.

Manuel Villalante, el director general de Transport Terrestre de la Generalitat durant la seva intervenció també ha posat de manifest la importància d’aquesta fita per a la ciutat, a més a més de donar a conèixer dos dels objectius centrals que des de la Generalitat s’està treballant per millorar la mobilitat i l’accessibilitat tant de la ciutat com de la resta de la comarca, i que estàn inclosos al Pla de Transports de Viatgers de Catalunya 2008-2012, actualment en període d'informació pública. En concret Villalante s’ha referit a la millora de l’accés als equipaments sanitaris com l’Hospital Parc Taulí, reforçant les línies de Barberà, Badia i Cerdanyola; i la millora de les infrastructures de transport, reforçant el transport direcció a la Universitat Autònoma de Barcelona.

http://www.bdv.es/bdv/noticies/detall.p ... ticia=2463
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Bus urbà de Barberà

Post by trainman »

Les línies de bus local L2 i L3 deixaran de circular al setembre



Data de publicació: 03.08.11
En el context actual de crisi econòmica i amb la necessitat d'optimitzar els recursos municipals, l'Ajuntament de Barberà del Vallès es veu obligat a prendre la decisió de suprimir les línies de bus local L2 (pl. Josep Badia - Circumval·lació) i L3 (pl. Espanya – polígons), que deixaran de circular en el mes de setembre.

Davant d'això, i en l’ànim que aquesta mesura suposi el menor impacte possible l'Ajuntament, l'Autoritat del Transport Metropolità i l'empresa concessionària del servei, Sarbus, estudiaran les possibilitats de millora de la L1 actual (pl. Espanya – Baricentro) en el sentit que aquesta mateixa línia pugui seguir mantenint tres expedicions diàries als polígons entre les 6.25 i les 8.25 del matí, de dilluns a divendres, informació que es posarà en coneixement del públic en general en la major brevetat possible.

Així mateix, posem en coneixement d’aquelles persones afectades per la reestructuració, i amb origen a Barcelona i altres, que també poden accedir als polígons de Santiga i Can Salvatella amb la línia de bus interurbana de servei als polígons, de l'empresa Autocars Font, i el servei Compartir cotxe, al qual es pot accedir des de http://barbera.compartir.org.

http://www.bdv.es/bdv/noticies/detall.p ... icia=20617
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by josep_serre »

Una mala notícia per aquelles persones que creiem en el transport públic com una solució als problemes de mobilitat, està clar que dir que és una mesura d'estalvi i parlar de poca afluència de viatgers és dir bàsicament el mateix, només faltaria que haguessin començat per eliminar la línia que porta més viatgers.

Per situar-nos una mica en la situació els municipis de menys de 50.000 habitants (crec que aquest és el límit) han de fer pel seu compte el transport urbà, jo penso que és un error en tant que no en la majoria dels casos el públic d'aquests autobusos, almenys el potencial no és no ha de ser necessàriament del propi municipi, en aquest cas és prou evident tenint en compte que connectava el municipi amb les estacions, és perquè la gent del municipi vagi a l'estació, cosa que es manté, i perquè la gent que no és del municipi vagi a treballar, això no es manté, a Madrid el Consorci regional planifica tot el transport urbà i interurbà en el seu àmbit, aquí el més normal seria fer el mateix, però clar això eclipsaria la EMT, i ja sabem com es posen alguns quan els hi toquem l'àrea metropolitana...tampoc estaria malament que les empreses situades als polígons s'impliquessin per tenir un transport públic d'aportació per arribar a l'estació més propera, al capdevall és del seu interès, suposo que deuen preferir que es perdin milers d'hores a l'any per embussos de trànsit.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by wefer »

És la típica falta de visió dels nostres polítics: es carreguen el transport públic perquè "és car", ja que només tenen en compte els costos directes. En canvi, mai tenen en compte els beneficis i estalvis indirectes (menys accidents, menys retencions, possibilitat de mobilitat d'aquelles persones que no poden conduir i per tant més moviment econòmic, etc).
Curiosament, mai fan els mateixos càlculs amb els carrers, les carreteres i les autopistes gratuïtes, ja que malgrat ser totalment deficitàries, mai ningú parla de tancar-ne cap. Una curiosa doble moral.

Qualsevol dia, seguint els mateixos criteris, apagaran l'enllumenat públic i eliminaran la policia, argumentant que també són deficitaris i els utilitzen poca gent.
Lamentable, realment.
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by m.h.t. »

Molt curiòs que justament se suprimeixin aquestes dues línies quan Barberà entra a l'Àrea Metroplitana de Barcelona (en matèria de transport). No podrien traspassar la gestió del transport del municipi a l'AMB? :?
josep_serre wrote:Per situar-nos una mica en la situació els municipis de menys de 50.000 habitants (crec que aquest és el límit) han de fer pel seu compte el transport urbà [...]
Al contrari, l'han d'assumir si ténen més de 50.000 habitants. ;) Però, això només afecta a municipis sense Llei Metropolitana. En el cas de Barberà, forma part de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, plenament des del passat 21 de juliol. Segons la Llei de l'AMB, el transport urbà dels seus municipis ha de ser gestionat per ella.

Perquè no s'esperen a que se traspassi tota la gestío del transport a l'AMB? Molt deficitàries tenen que ser per suprimir-les. :|
Salvem l'Estació de França!
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by UT596001 »

Personalment veig lògica la supressió de la línia 2, la de circumval·lació, ja que Barberà és un municipi petit i a més la línia només tenia la utilitat d'anar a l'estació de la RENFE. Dels barris servits podien accedir també mitjançant la línia 1.

En el cas de la línia 3 sí ho veig bastant més magre ja que permetia l'accés a determinats polígons industrials, encara que si bé no era gaire útil per a qui no vingués de Barberà, màxim els municipis servits per la RENFE. La solució seria crear o modificar línies interurbanes existents per facilitar l'accés des de gran part de la comarca.

De tota manera, fora convenient que ja que a la pràctica Barberà, Badia i Sabadell són un sol continu urbà gestionessin de manera conjunta el transport urbà, de tal manera que la TUS hi pugui arribar. Mesures interessants podrien ser:
-Prolongació de la línia 2 de la TUS des de la Creu de Barberà cap a l'estació de la RENFE de Barberà mitjançant un recorregut semblant a l'actual línia 2 de Barberà. Continuaria permetent l'accés als barris del sud de Sabadell a la xarxa de RENFE però en lloc de Sabadell Sud l'estació de Barberà.
-Prolongació de la línia 3 de la TUS des de la part sabadellenca de la Romànica fins al Baricentro, per la Ronda Santa Maria, fent pràcticament l'actual recorregut de la línia 1 de l'urbà de Barberà fins al Baricentro.
-Canvi de recorregut de la línia 1 de Barberà: Sortint de la RENFE com ara, però no de la Plaça Espanya, sinó de l'altra banda, anar cap al centre de Barberà, travessar-lo de nord a sud i anar a buscar el Baricentro des de la Ronda de l'Est com l'actual línia 3. Després del Baricentro, continuaria als Polígons. Integració a la xarxa de la TUS com a línia 13.

Altres mesures:
-Prolongació de la línia 11 de la TUS fins a Badia per la carretera que discorre entre l'Aeroport i la línia de RENFE. Per dins de Badia entraria per l'Avinguda del Cantàbric, Avinguda Via de la Plata, Avinguda Mediterrània, Plaça Montjuïc, Avinguda Burgos, Avinguda Via de la Plata i Carrer Tibidabo, per tal de tornar (és a dir, faria un bucle). Un cop obert el nou polígon industrial Sant Pau de Riu-sec, arribar a Sabadell a través d'aquest i no per la carretera, tot i que es podrien mantenir expedicions exprés per la carretera. Augment del servei a un cada 30 minuts.
-Traspàs a la TUS de la línia B1 de Sarbus, com a línia 14. Eliminació del tomb per l'Hospital Taulí, ja que Badia hi tindria accés directe per la línia 11.
-Noves línies DGPT: Sabadell-Ripollet per Santiga, per la B-140 i la B-141: més servei de Ripollet envers la seva ciutat de referència, Sabadell, així com accés directe als polígons industrials servits actualment per la línia 3 de Barberà des de Sabadell i Ripollet. Prolongable a Montcada. A ser explotada per Marfina Bus, tot i que si arriba a Montcada pot ser una UTE Marfina Bus-Font.
-Crear expedicons Sabadell-Mollet per l'interior dels polígons de Barberà, addicionals a les actuals per la B-140.
-Millorar la línia Barberà Polígons-Barcelona, de Font.

Igualment, coses a tenir en compte:
-S'ha de poder mantenir poder anar de Barberà a Sabadell amb les línies A1 i B2 de Marfina Bus, així com anar de Badia a Barberà amb les línies A2 i B4. Com a contrapartida de la pèrdua de la línia B1, es permetria a Marfina Bus no només portar viatgers de Barberà a Sabadell, sinó també per l'interior de Sabadell, reforçant el servei de la TUS.
-Barberà i Badia, com a extensions a la pràctica de Sabadell, s'han de deslligar del govern metropolità de Barcelona, atès que tenen moltes més coses en comú amb Sabadell que amb Barcelona. Per tant, paral·lització del traspàs de competències al ens hereu de la EMT i estudiar que s'assumeixin des del consell comarcal, o cogestió directa dels ajuntaments implicats -a la pràctica, ajuda de Sabadell- a l'estil de la línia 12 de la TUS entre els ajuntaments de Sant Quirze i Sabadell.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by trainman »

Dos de los autobuses que hacían el urbano de Barberà han sido repintados con colores Sarbus-TPC. Se trata del Man NM244F Castrosua Magnus número 2335 y del Irisbus Castrosua Versus número 2623.

Al 2335 lo he visto estos últimos días haciendo la línea B4 y al 2623 lo he visto hoy sábado haciendo la B2.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by trainman »

VALLÈS OCCIDENTAL
Els treballadors dels polígons de Barberà clamen per tenir un bus
La supressió de la línia 3 duta a terme per l'Ajuntament els ha deixat sense servei i han començat a mobilitzar-se
06/09/11 02:00 - BARBERÀ DEL VALLÈS - Redacció L'autobús de la línia 1 és el què podria aportar la solució tot incorporant algunes expedicions fins als polígons Foto: M.A. LUQUE.


Barberà del Vallès Els treballadors dels polígons industrials de Santiga i Can Salvatella, a Barberà del Vallès, han començat els actes de mobilització per la supressió de la línia 3 d'autobús duta a terme pel consistori. Aquesta era l'única via que tenien per dirigir-se amb transport públic des del nucli urbà fins al seu lloc de treball, ja que la línia d'Autocars Font, amb tres úniques expedicions per sentit, només dóna servei des de Barcelona, Montcada i Reixac, i Ripollet.

A principis d'agost, l'Ajuntament de Barberà va dir que estudiaria modificar algunes expedicions de la línia 1, l'única que queda en servei, per tal de garantir l'accés als polígons a primera hora del matí. Segons l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP), però, en aquests moments molts treballadors de Barberà no tenen cap altra alternativa que fer “caminades de més de 40 minuts per entorns hostils per al vianant, compartir cotxe o ser acompanyats”. A més, l'entitat creu que la solució de la línia 1 no serà total si no hi ha busos per a la tornada. Per aquest motiu, ha creat un grup de Facebook per coordinar les mobilitzacions, que de moment ja inclouen el repartiment de fulls informatius, l'enviament de queixes a l'Ajuntament i la cerca del suport de les empreses.


http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... 50012.html
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estudien o treballen?

Post by Guigui »

A principis d'agost, l'Ajuntament de Barberà va dir que estudiaria modificar algunes expedicions de la línia 1, l'única que queda en servei, per tal de garantir l'accés als polígons a primera hora del matí.
Suprimeixen un servei, i quan el tenen suprimit, "estudiaran" com modificar la resta per no deixar del tot penjada la gent que, de moment, ho està.

Aquí només hi ha dues opcions: incompetència o mala fe.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
fcuevas27

Re: Estudien o treballen?

Post by fcuevas27 »

Guigui wrote:
A principis d'agost, l'Ajuntament de Barberà va dir que estudiaria modificar algunes expedicions de la línia 1, l'única que queda en servei, per tal de garantir l'accés als polígons a primera hora del matí.
Suprimeixen un servei, i quan el tenen suprimit, "estudiaran" com modificar la resta per no deixar del tot penjada la gent que, de moment, ho està.

Aquí només hi ha dues opcions: incompetència o mala fe.
O ser simplemente "idiota", que en vez de pensar con la cabeza, piensan con el cu...
Marcel Estadella
N6
N6
Posts: 311
Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
Location: Sabadell
Contact:

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by Marcel Estadella »

Aqui l'únic problema es que la linia era deficitària i els ajuntaments no tenen un ral per pagar-ho. La necessitat hi és, pero no hi ha peles per pagar-la, com les retallades de sanitat i otros tantos. Si la queixa no puja molt de to, així es quedarà.

Salutacions

Marcel
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urb

Post by trainman »

La L1 amplia horaris i recorregut arribant als polígons industrials de la ciutat



Data de publicació: 23.09.11
Una vegada estudiades les possibilitats de millora de la línia actual de bus urbà L1, s'ha ampliat el seu recorregut i s'han incorporat noves expedicions que començaran a funcionar el proper dilluns dia 26 de setembre.


L'Ajuntament de Barberà del Vallès, tal i com va manifestar durant el passat mes d'agost, ha estat treballant en l'adaptació del servei de bus urbà que donava servei als polígons industrials de la ciutat ( L3).

D'aquesta manera, i després de reunir-se amb la Plataforma del Transport Públic (PTP), sindicats i l'empresa Sarbus, s'han acordat establir millores en la línia actual L1 (que arriba fins el centre comercial Baricentro), amb la finalitat de continuar donant servei a les persones que es dirigeixen als polígons industrials de la nostra ciutat, en les franges horàries de major demanda i necessitat, que entraran en funcionament el proper dilluns 26 de setembre.

Aquest són els nous horaris del servei de bus urbà L1:

Sortides des de l'estació de Rodalies: (de dilluns a divendres)

L1 POLÍGONS – Manté el recorregut habitual de la línia L3. Horaris: 6.25 i 7.25 .
I a les 8.25 (Col·legi/Institut) recorregut limitat de L1, que continua fins als polígons industrials, amb recorregut adjunt al plànol.

L1 BARICENTRO / POLÍGONS – 13.15 i 16.40 ( després de passar per Baricentro, segueix recorregut fins als polígons industrials) Adjuntem plànol del recorregut d’aquest dos horaris.

L1 BARICENTRO – Manté l'itinerari habitual de la línia L1, però amb les següent expedicions: 9.15, 10.30, 11.25, 12.20, 14.35, 15.35, 17.40, 18.40, 19.40, 20.40, 21:40

Dissabtes i mes d’agost : horaris i recorreguts habituals de L1 Baricentro.

Amb aquestes millores a la línia L1, es cobreix la demanda de prop del 80% de les sol·licituds de transport.

http://www.bdv.es/bdv/noticies/detall.p ... icia=20681

http://www.bdv.es/perfil/bdv/recursos/r ... la_l1_.pdf
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Barberà del V. suprimeix 2 de les 3 línies d'autobus urbà

Post by m.h.t. »

L'AMB assumirà el servei de bus urbà de Barberà del Vallès

Aquest nou acord s'emmarca en el traspàs general dels serveis de bus dels municipis de la segona corona metropolitana cap a l'AMB


Image
Avui dimecres, 15 de març, l'Ajuntament de Barberà del Vallès i l'AMB han signat un conveni per traspassar la gestió del servei del bus urbà del municipi a l'organisme metropolità. [...]

Actualment, el servei de bus urbà de Barberà del Vallès està integrat per la línia LB1, que connecta l'estació de Rodalies Renfe amb el centre comercial Baricentro i els polígons industrials. Amb 89.800 persones usuàries l'any, l'Ajuntament finança el dèficit amb un cost anual aproximat de 231.000 euros.

En els pròxims mesos, l'AMB analitzarà i definirà el futur nou servei, que estarà cofinançat entre l'organisme metropolità i el consistori.
https://www.amb.cat/ca/web/amb/actualit ... 2759/11696
https://bdv.cat/noticies/lamb-assumira- ... del-valles
Salvem l'Estació de França!
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”