Nota d'administració:
Aquest fil procedeix d'aquest altre:
http://transport.cat/viewtopic.php?p=98451#p98451
---------------------
No.jordidr wrote:Encara hi ha el 593 per la linia?
Salutacions
No.jordidr wrote:Encara hi ha el 593 per la linia?
Ja se l'han emportat a desvallestar o què?252-071 wrote:No.jordidr wrote:Encara hi ha el 593 per la linia?
Salutacions
Jordi Freixas wrote:Ja se l'han emportat a desvallestar o què?252-071 wrote:No.jordidr wrote:Encara hi ha el 593 per la linia?
Salutacions
Ho puc confirmar jo mateix:tots els 593 estan fora de servei de mitjana distancia,inclús els 593 que tenian base a Zaragoza per fer el servei de cervera i algun a la pobla.evarujo wrote:No crec q aquesta joia (es la joia dels 593, l'unic que funciona) el donin a argentina. Ja hi ha una comanda d'uns 20 592 per emportar allà, i pel que em comenta algun amic meu, ja n'estan fins als nasos de fiats. Com diu jordidr, fa els serveis primer i últim Lleida-Cervera i Viceversa (al menys fins fa poc temps). Algú ho pot confirmar? saltuts
No hi es.Jordi Freixas wrote:Total, que el 593 ja no hi és, no?
jordidr wrote:Abans estavem comentant amb en david el sentit de que conservin una unitat 593, pensem que la hipotesis més correcte es pensar que està de reserva per si alguna 592.2 o la 596 de la Pobla tenen alguna avaria... Pero tot i aixi és dificil d'entendre
Guigui wrote:Tenint en compte l'historial de Renfomentadif, hauria fet al revés amb les guixetes: una per a bitllets i dues per a reclamacions.
Et refereixes, mentre no el venen? Jo ja ho vaig dir fa dies. El que haurien de fer amb aquest tren és reformar-lo pr donar-li uns anyets més de vida.252-071 wrote:jordidr wrote:Abans estavem comentant amb en david el sentit de que conservin una unitat 593, pensem que la hipotesis més correcte es pensar que està de reserva per si alguna 592.2 o la 596 de la Pobla tenen alguna avaria... Pero tot i aixi és dificil d'entendre
No serà que estan esperant a enviar una nova comanda de trens a Argentina i ja que comparteixen mecanica amb el 596 aguantar-lo de reserva?
[edito:paso de ficarme en embolics]
Home, si el volguéssin haver venut a Argentina jo crec q fa temps que ho haurien fet. Pel que em comenten des de l'altre costat de l'Atlàntic estan esperant automotors 592, de 593 ja no. Es veu que els 593 funcionen i tot allà, aquests argentins són més apanyats que la gent de renfe...Jordi Freixas wrote:Et refereixes, mentre no el venen? Jo ja ho vaig dir fa dies. El que haurien de fer amb aquest tren és reformar-lo pr donar-li uns anyets més de vida.252-071 wrote:jordidr wrote:Abans estavem comentant amb en david el sentit de que conservin una unitat 593, pensem que la hipotesis més correcte es pensar que està de reserva per si alguna 592.2 o la 596 de la Pobla tenen alguna avaria... Pero tot i aixi és dificil d'entendre
No serà que estan esperant a enviar una nova comanda de trens a Argentina i ja que comparteixen mecanica amb el 596 aguantar-lo de reserva?
[edito:paso de ficarme en embolics]
Vols dir que els enviaran al desguaç? I si això passa, amb què es subsituiran?Esta fet pols el tren aquest... i les 596 no entren en el pla de futur de renfe