Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC
Posted: Friday 27/12/2013 17:40
Entonces que digan que no tienen fecha concreta en un principio, tan fácil como eso.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Es tan diletante no tener fecha como dar una fecha equivocada. La raíz del problema está en que estan mal organizados o hacen mal su trabajo. Insisto, si fueran realmente eficientes y eficaces podrían dar una fecha concreta con mucha antelación, y cumplirla. Y si luego hay un imprevisto de verdad, algo serio, pues se dice la verdad, que hubo un imprevisto y que se retrasa la fecha de puesta en servicio.Fran-Ikarus wrote:Pues estarán dando problemas, sí, parece bastante obvio.
Pero es normal que se anuncien unas fechas (o un rango de tiempo, al estilo del "trimestre tal"), aunque luego tengan que corregirse, porque de no ser así les estaríamos criticando por lo contrario, es decir, gastarse una pasta en trenes que ni tendrían claro cuándo iban a estar funcionando.
Bravisimo! Mas claro el aguaalf_ wrote: Es tan diletante no tener fecha como dar una fecha equivocada. La raíz del problema está en que estan mal organizados o hacen mal su trabajo. Insisto, si fueran realmente eficientes y eficaces podrían dar una fecha concreta con mucha antelación, y cumplirla. Y si luego hay un imprevisto de verdad, algo serio, pues se dice la verdad, que hubo un imprevisto y que se retrasa la fecha de puesta en servicio.
No me parece aceptable que sistemáticamente incumplan las citas de ese tipo, y que lo hagan con el secretismo de no explicar claramente por qué. Con el afán de no dar mala imagen, ofreciendo fechas más cercanas de lo que es realista e intentando ocultar los posibles problemas, dan la peor imagen posible. No deberíamos excusar la incompetencia sino exigir que cumplan. Si en otros países se hace, tan difícil no será. Para algo les pagamos.
Com a bon exemple del que comentes esta Holanda amb els Fyra que quants problemes van patir i al final han estat retirats i novament loco + convencional.fubang wrote:Bon dia.
El problema de la posada en servei i homologació de nous trens, és un problema cada vegada més habitual a la majoria de païssos, per exemple passa a llocs punters en tecnología com França i Alemanya, degut a que els trens moderns porten sistemes electrics, electrónics i informàtics molt sofisticats que per un costat necesiten molt rodatje en proves per afinar el funcionament correcte de tots els components del tren, i per altre cal detectar i corregir les interferències que puguin provocar en la senyalització i l'entorn de tots els trajectes aòn circularan.
El otro día vi varias 113, entra las cuales la 113.05, por lo cual me atrevo a decir que incluso podrían ser cinco ya las que hay. También me he fijado que se ha hecho habitual en estos días ver algunas 111 aparcadas en la vía muerta que hay a la salida del depósito dirección Barcelona, faltará espacio?ferroviario_catalan wrote:Acabo de pasar por el COR... he contado 4 unidades 113! Ya caben tantos trenes ? Recordemos que aun no han dado de baja ninguna 111 y tampoco están las nuevas en servicio...
Trens d'un sol vagó???? Mare de Déu, la incultura ferroviària... En tot cas, es referiran a trens de 4 cotxes intercomunicats... I si les 112 són "antigues"... què són les 111?Nació Digital wrote:Els nous trens d'un sol vagó d'FGC comencen a circular
http://www.naciodigital.cat/noticia/642 ... n/circular
Els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) compten amb 24 nous trens que circularan per les línies de Sabadell, Terrassa i Reina Elisenda. Una de les novetats principals dels combois que aquest dilluns al matí han començat a circular són els seus vagons, que deixen d'estar separats i faciliten la mobilitat dels passatgers. De moment, només entren en servei tres trens de la nova sèrie 113, tot i que acabaran substituint els antics de la 111 l'any 2015.
Els nous combois compten amb una distribució semblant a la dels actuals, tot i que hi ha importants millores en la climatització, seguretat i informació. El conductor comptarà amb una cabina més ergonòmica i les prestacions de velocitat i acceleració seran semblants a les dels trens que han circulat fins ara.
L'encàrrec dels nous trens es va adjudicar a l'empresa Alstom-CAF, que començarà a lliurar de manera progressiva els 21 combois restants progressivament en els propers mesos, fins a completar tot l'encàrrec l'any vinent. Alstom en fabricarà un total de dotze en la seva planta de Santa Perpètua de Mogoda, i l'altra dotzena és responsabilitat de CAF, que els enllesteix a Saragossa.
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha inaugurat un dels combois a l'estació de Plaça Catalunya, juntament amb el primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Joquim Forn, i el president d'FGC, Enric Ticó. El representants han descobert el nom del primer d'aquests trens, que serà el de “Barcelona”, mentre que la resta de combois que entraran en servei pròximament portaran el nom de les altres ciutats per on passen.
La inversió per aquest procés de renovació arriba als 151 milions d'euros, i després de la modernització la flota estarà formada per un total de 46 trens, els 24 nous i els 22 antics de quatre cotxes de la sèrie 112.
Si les 112 són "antigues", les 111, es pensarà algun incult que serà de l'època de l'Edat Antiga. Però si els 90 semblen que són abans d'ahir...Adolescent barceloní wrote:Trens d'un sol vagó???? Mare de Déu, la incultura ferroviària... En tot cas, es referiran a trens de 4 cotxes intercomunicats... I si les 112 són "antigues"... què són les 111?Nació Digital wrote:Els nous trens d'un sol vagó d'FGC comencen a circular
http://www.naciodigital.cat/noticia/642 ... n/circular
Els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) compten amb 24 nous trens que circularan per les línies de Sabadell, Terrassa i Reina Elisenda. Una de les novetats principals dels combois que aquest dilluns al matí han començat a circular són els seus vagons, que deixen d'estar separats i faciliten la mobilitat dels passatgers. De moment, només entren en servei tres trens de la nova sèrie 113, tot i que acabaran substituint els antics de la 111 l'any 2015.
Els nous combois compten amb una distribució semblant a la dels actuals, tot i que hi ha importants millores en la climatització, seguretat i informació. El conductor comptarà amb una cabina més ergonòmica i les prestacions de velocitat i acceleració seran semblants a les dels trens que han circulat fins ara.
L'encàrrec dels nous trens es va adjudicar a l'empresa Alstom-CAF, que començarà a lliurar de manera progressiva els 21 combois restants progressivament en els propers mesos, fins a completar tot l'encàrrec l'any vinent. Alstom en fabricarà un total de dotze en la seva planta de Santa Perpètua de Mogoda, i l'altra dotzena és responsabilitat de CAF, que els enllesteix a Saragossa.
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha inaugurat un dels combois a l'estació de Plaça Catalunya, juntament amb el primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Joquim Forn, i el president d'FGC, Enric Ticó. El representants han descobert el nom del primer d'aquests trens, que serà el de “Barcelona”, mentre que la resta de combois que entraran en servei pròximament portaran el nom de les altres ciutats per on passen.
La inversió per aquest procés de renovació arriba als 151 milions d'euros, i després de la modernització la flota estarà formada per un total de 46 trens, els 24 nous i els 22 antics de quatre cotxes de la sèrie 112.