Page 6 of 10

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Sunday 19/10/2014 8:05
by Eduardo
Ahora la 91;
Ya se puede consultar en la web de tmb;
Laborables cada 23 min. antes cada 17min.
Sabados cada 35 min. hasta ayer cada 22min.
:emprenyat

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Sunday 19/10/2014 13:24
by sag470
Albert Llauger wrote:
Mare de déu, què pretenen amb freqüències de 40 minuts, això ja sembla la vergonya del desaparegut 35. :emprenyat

Per cert la 45 l'han empitjorat, ara va cada 13-16 minuts els dies laborables entre les 8:08 i les 19:51. Sense comentaris... :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Quina colla d' impresentables els que prenen aquesta porqueria de decisions, potser ja es passen massa. :avall


Cuantas lineas quedan de las tradicionales con frecuencias no superior a los 10 min.¿? :plas

Les següents línies circulen amb intervals de 10 minuts o menys durant part del dia en feiners segons TMB (altra cosa és que ho compleixin): 6, 7, 19, 20 (fals), 24, 27, 32, 33, 34, 41, 47 (fals), 58, 59, 64, 70, 73. Ara, veient les intencions dels senyors de TMB i l'Ajuntament probablement no tardem gaire en veure que alguna d'aquestes línies empitjora freqüències (si es que no la suprimeixen).
La 20 manté la freqüència de 8-10, almenys al migdia. Les sortides de Est.Marítima és fan cada 9-10 min sobre les 15. El que passa que amb menys cotxes, van bastant justos de volta, i si hi ha fràfic poden descordinar-se una mica.

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Sunday 19/10/2014 22:35
by Eduardo
sag470 wrote:
Albert Llauger wrote:
Mare de déu, què pretenen amb freqüències de 40 minuts, això ja sembla la vergonya del desaparegut 35. :emprenyat

Per cert la 45 l'han empitjorat, ara va cada 13-16 minuts els dies laborables entre les 8:08 i les 19:51. Sense comentaris... :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Quina colla d' impresentables els que prenen aquesta porqueria de decisions, potser ja es passen massa. :avall


Cuantas lineas quedan de las tradicionales con frecuencias no superior a los 10 min.¿? :plas

Les següents línies circulen amb intervals de 10 minuts o menys durant part del dia en feiners segons TMB (altra cosa és que ho compleixin): 6, 7, 19, 20 (fals), 24, 27, 32, 33, 34, 41, 47 (fals), 58, 59, 64, 70, 73. Ara, veient les intencions dels senyors de TMB i l'Ajuntament probablement no tardem gaire en veure que alguna d'aquestes línies empitjora freqüències (si es que no la suprimeixen).
La 20 manté la freqüència de 8-10, almenys al migdia. Les sortides de Est.Marítima és fan cada 9-10 min sobre les 15. El que passa que amb menys cotxes, van bastant justos de volta, i si hi ha fràfic poden descordinar-se una mica.
El 20 forma parte de un viejo tronco de tres lineas, la propia 20-45 y la 47 entre la pl. de Maragall y la calle Mallorca hasta la altura de + - Pau Claris, que TMB lo va debilitando con el transcurso del tiempo; y probablelemente si su demanda no lo impide, en un corto plazo correrá la misma suerte de su compañera la 45 y a la par que su hermana 47.

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Sunday 19/10/2014 23:16
by sag470
La 20 deberá desaparecer con la implantación de la NXB, aunque seria conveniente mantener alguna linea en ese corredor 20-45-47. Mi opinión seria mantener la 47 y desviar la 55 por Pau Claris, para suplir la desaparición de la 45, i hacerla llegar hasta Horta por la desaparición de la 39.

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Monday 20/10/2014 4:11
by Ecomobisostrans
Eduardo wrote:Ahora la 91;
Ya se puede consultar en la web de tmb;
Laborables cada 23 min. antes cada 17min.
Sabados cada 35 min. hasta ayer cada 22min.
:emprenyat
Lo raro es que la 91 encara hi sigui, després de 23 anys fent aquest recorregut surrealista. La Bordeta es un barri densament poblat i un dels pitjors comunicats, pel tema del 91 se m'ocurreixen varies solucions:

-Mantenir com a 91 només de Bordeta (prolongant-lo a C/Badal o C.Justicia) a Mt.St.Antoni (i també es pot allargar el 121 fins La Rambla per Carme/Hospital, ja que sembla que ni els midis hi poden passar).
-Allargar el 62 o el 42 des de Pl.Catalunya fins Bordeta (encara que tots 2 desapareixeran per la NXB)
-Allargar el 70 fins Mt.St.Antoni, de pas comunicaria els 2 costats de Sants, passa que tal com han deixat els carrers Pavia i Canalejas alguns girs serien dificils, s'haurien de treure alguns "pirulos".
-Allargar L82 i L85 fins Mt.St.Antoni, el problema es vèncer la reticencia de les administracions a que empreses que no siguin TMB es fiquin gaire endins de Barcelona.

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Tuesday 21/10/2014 12:25
by Gimeno
Más recortes: Han quitado un coche de las líneas 20,26,40,42 y 62. En la 26 ya sólo corren 3 coches. La 20 ha perdido tres coches en tres años. Y suma y recorta.

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Tuesday 21/10/2014 13:16
by Eduardo
Mirad el 20 en festivos como ha quedado :plas
7:40 - 8:30 - 9:20 - 10:05 - 10:50
De 11:25 a 16:32 cada 33 - 35 min.
De 16:32 a 21:00 cada 20 - 22 min.
De 21:00 a 22:30 cada 30 min.
:emprenyat

Ara la 78

Posted: Tuesday 21/10/2014 22:04
by albert28
Ara la 78
Sentit St Joan Despí
Feiner
De 5:45 a 10:20 cada 19 - 20 min.
De 10:20 a 15:20 cada 25 min.
De 15:20 a 20:00 cada 20 - 25 min.
De 20:00 a 22:00 cada 30 min.

Sentit Est Sants
De 6:30-7:14 cada 19-25 min
7:29
De 7:48-10:55 cada 17-22 min
De 10:55-15:30 cada 25 min
De 15:30-20 cada 20-25 min
20:30-22:00 cada 30 min.

Dissabtes cada 40' i festius cada 50' en tots dos sentits
Ole, ole y ole TMB :nono

Ecomobisostrans wrote:-Allargar L82 i L85 fins Mt.St.Antoni, el problema es vèncer la reticencia de les administracions a que empreses que no siguin TMB es fiquin gaire endins de Barcelona.
Si ho fessin, a que aquest pas les no-TMB tindran millor freqüència... i millor servei

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Tuesday 21/10/2014 22:49
by Renfe445
Quines línies, a part de les de "Barri", no han estat afectades de moment per aquesta "trentacinquització" de línies que estan fent?

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Wednesday 22/10/2014 0:14
by Eduardo
Mirad el 51 en laborables,
5:05 5:37 6:10 6:50 7:30 8:15 9:00 9:50 10:40 11:30 12:20 13:10 14:00 14:50 15:40 16:30 17:20 18:10 19:00 19:50 20:40 21:30 22:30
Y LOS SABADOS Y FESTIVOS cada 60-65 minutos. :nono

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Tuesday 04/11/2014 18:57
by foronda 141
Nota de la PTP sobre las retalladas en las línies no nova xarxa.


http://www.transportpublic.org/images/p ... xb-tmb.pdf

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Sunday 09/11/2014 0:41
by pau5321
La 40, des d'Urquinaona:
LABORABLES
6:00 - 6:30 - 7:00 - 7:30
De 7:55 a 9:45 cada 21 - 25 min.
De 9:45 a 20:55 cada 20 - 21 min.
De 20:55 a 22:10 cada 25 min.
22:40
DISSABTES
7:00 7:40 8:20 8:50 9:20 9:48 10:16 10:44 11:13 11:42 12:10 12:39 13:08 13:37 14:05 14:34 15:03 15:31 16:00 16:29 16:58 17:27 17:56 18:25 18:54 19:23 19:52 20:21 20:50 21:25 22:00 22:40
FESTIUS
7:00 7:45 8:30 9:20 10:10 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00 19:00 19:55 20:50 21:40 22:40

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Sunday 09/11/2014 14:42
by Fran-Ikarus
La 40 se suma a la 60 al grup de línies que depassen, de molt, molt, molt lluny allò que haguéssim pogut imaginar fa molt pocs anys, durant la "35-ització" que va dur a la desaparició de la 35.

S'atreviran a treure el servei de festius de la 40, la 60 i d'altres? Bé, corregeixo... quant trigaran a atrevir-se?

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Friday 14/11/2014 14:54
by Ecomobisostrans
Veient com està tractant TMB a les línies convencionals, crec que lo millor seria que TMB desapareixi i es reparteixin les línies entre altres empreses, o que TMB es quedi només les NXB, així tindria metro i "autobusos que semblen metro". Per exemple, les de la banda llobregat i la cotxera de Ponent poden anar a Baixbus, la cotxera d'Horta ja que tenen els busitos pot passar a Tusgsal o a Sarbus que també en tenen (per allò de que necessiten unes peces molt diferents als altres), etc.

En condicions normals no seria en absolut la solució òptima, doncs sempre es millor una empresa pública i el que sigui una mateixa empresa la que cobreixi una àrea àmplia per poder intercanviar i regular millor el servei, però en vista de com van les coses amb TMB ara mateix seria una bona sortida.

Frikis, us ho imagineu? "Avistat a la 115 a l'estació de Sants el que sol fer l'urbà de Gavà", "Acabo de veure a Roquetes el xxx que sol fer la L94 fent la 32"... :)

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Friday 14/11/2014 16:53
by Renfe445
Ecomobisostrans wrote:"autobusos que semblen metro".
Mira que si tinguessin més cervell, podrien haver afegit aquestes línies sense suprimir ni modificar res i haver fet un "MetroBus" (línies que funcionen 24/7), com a Berlín.
Ecomobisostrans wrote:Frikis, us ho imagineu? "Avistat a la 115 a l'estació de Sants el que sol fer l'urbà de Gavà", "Acabo de veure a Roquetes el xxx que sol fer la L94 fent la 32"... :)
Podríem tornar a l'època en que la 800 era de la TMB. :) :D Un 5400 de TMB fent la B80, o també se m'ocorre que els que fan 902 facin també la B29. :P

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Saturday 15/11/2014 13:21
by Ecomobisostrans
Home, sense suprimir ni modificar res no, no van a deixar la H12 i també la 56, o la H10 i també la 43 i la 44, o la H8 i també la 15, etc.

El Metrobus de Berlin es només a la nit, segueix les línies de metro fent exactament les mateixes parades.

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Posted: Saturday 15/11/2014 22:22
by raulitinbcn
Ecomobisostrans wrote:El Metrobus de Berlin es només a la nit, segueix les línies de metro fent exactament les mateixes parades.
Crec que no cal anar tant, lluny. Madrid mateix: http://es.wikipedia.org/wiki/B%C3%BAho_Metro

Back to topic!

Posted: Saturday 15/11/2014 22:46
by Guigui
A hores d'ara, us heu desviat del tema per un bon grapat de quilòmetres.

Tant me fa la solapació.

Posted: Saturday 15/11/2014 23:09
by Renfe445
Ecomobisostrans wrote:Home, sense suprimir ni modificar res no, no van a deixar la H12 i també la 56, o la H10 i també la 43 i la 44, o la H8 i també la 15, etc.
Subjectivament parlant, jo prefereixo que s'afegeixin línies sense modificar res ja que realment la solapació, per què ens ha de preocupar això? Mira, millor que es solapin, així tinc més línies que em puguin portar a molts llocs sense fer cap transbordament, o aconseguir freqüències extremament altíssimes, si es coordinen bé els horaris. Que és aquest cas el que hauríem d'aprofundir en aquest fil.

I que una línia suprimeixi dues, com la H10 amb la 43 i la 44, em sembla una gran estupidesa.

Va de freqüències de les línies no-Noxarbus

Posted: Saturday 15/11/2014 23:20
by Guigui
Renfe445 wrote:Que és aquest cas el que hauríem d'aprofundir en aquest fil.
No, no és aquest el cas. El tema del fil és un altre.