Page 6 of 30
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Thursday 24/07/2008 3:01
by sortrens
Denisuko wrote:Des d' ahir que han començat a canviar els termometres de la L3 actualitzant-los amb el nou final Trinitat Nova i amb el nou logo de FGC, evidentment com esta a Liceu: amb les enganxines.
I quan començaran a canviar els termòmetres de dins dels trens? Evidentment posant una enganxina tapant el nou traçat fins l'inaguracio
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Thursday 24/07/2008 3:04
by Denisuko
sortrens wrote:Denisuko wrote:Des d' ahir que han començat a canviar els termometres de la L3 actualitzant-los amb el nou final Trinitat Nova i amb el nou logo de FGC, evidentment com esta a Liceu: amb les enganxines.
I quan començaran a canviar els termòmetres de dins dels trens? Evidentment posant una enganxina tapant el nou traçat fins l'inaguracio
Paciència, pensa que el dia en el que s'inauguri el nou tram, els polítics ho han de veure tot bé, ho sigui que ho veuràs
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Friday 01/08/2008 0:24
by pokeroms
Hola a tothom!!!
Us volia dir què des de fa dies que a quasi totes (o totes) les estaciones ja tenen els termòmetres actualizats fins a Trinitat Nova amb les enganxines. En alguna estació he vist que l' enganxina estava treta i es veia el final a Trinitat Nova.
Si que s' estàn donant pressa, inaguració inminent del perllongament?
Salutacions!!
Mantindran la freqüència a la L3?
Posted: Friday 01/08/2008 9:16
by Peter
Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
Per lògica, no per coneixement
Posted: Friday 01/08/2008 12:02
by Guigui
Peter wrote:Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
Saber-ho, no ho sé, però suposo que amb dues estacions addicionals, faran amb dos trens més, i no hauria de costar gaire agafar-los del parc mòbil existent.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Friday 01/08/2008 21:30
by victorcasta
pokeroms wrote:Si que s' estàn donant pressa, inaguració inminent del perllongament?
Probablement per a la Mercè, però tampoc és segur. La data final sempre la posen els polítics, però per part de Metro l'esquema organitzatiu ja està preparat per a la posada en servei.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Sunday 03/08/2008 21:04
by 437.001
Fa temps que no agafo el tram final de la L3. Creieu que augmentarà molt el nombre de passatgers a la L3, L4 i L11 amb aquesta prolongació?
Augment i futura diversificació de trajectes
Posted: Sunday 03/08/2008 23:03
by Guigui
437.001 wrote:Fa temps que no agafo el tram final de la L3. Creieu que augmentarà molt el nombre de passatgers a la L3, L4 i L11 amb aquesta prolongació?
Crec que sí, perquè, a més de cobrir un barri densament poblat, hi haurà una considerable afluència de passatgers procedents de la R3 i R4 (Torre Baró), que tindran un accés més directe a la Vall d'Hebron i el Campus de Llars Mundet, per exemple.
D'altra banda, quan finalment s'inauguri el perllongament de la L5 fins a Vall d'Hebron, molta gent deixarà de baixar a Vallcarca per agafar els autobusos que pugen al Coll (28 i 92) i s'hi arribaran per Vall d'Hebron o per Horta, diversificant així el flux de passatgers.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Sunday 17/08/2008 20:57
by sortrens
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Monday 18/08/2008 5:35
by Guinardo91
Hola
Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Monday 18/08/2008 6:31
by victorcasta
Guinardo91 wrote:Hola
Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Axo n s 1 mbl i x tnt, n ncsits stlviar praules xk t cobrin -, axi k 6plau, scriu cm la gnt nrmal.
Ah, i no hi haurà estació de Virrei Amat a la L4. Es va descartar fa ja un parell d'anys.
TRADUCCIÓ: Això no és un mòbil i per tant, no necessites estalviar paraules perquè et cobrin menys, així que sisplau, escriu com la gent normal.
+1
Posted: Monday 18/08/2008 12:04
by Denisuko
Guigui wrote:Peter wrote:Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
Saber-ho, no ho sé, però suposo que amb dues estacions addicionals, faran amb dos trens més, i no hauria de costar gaire agafar-los del parc mòbil existent.
Segons tinc entés, han fet una nova comanda de trens 5000 i arrivaran 6 trens més amb motiu de la prolongació. I el número de trens actualment que circulen en hora punta es de 25 trens fins les 12 del migdia; amb la prolongació arribaran a 28
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Monday 18/08/2008 12:06
by metring
Guinardo91 wrote:Hola
Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Hola, benvingut al fòrum!
Efectivament, les normes del fòrum estableixen que no es pot fer servir llenguatge SMS, així que demano que no facis servir-lo en propers missatges.
Diuen moltes coses
Posted: Monday 18/08/2008 17:15
by Guigui
sortrens wrote:
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?
Això és el que deien, que Pg. de Gràcia L2 i L4 quedaria connectat amb Catalunya, però també han aparegut notícies de que volen fer un passadís decent entre Gran Via (L2, L4) i Aragó (L3, Renfomentadif) que substitueixi l'actual cufurna quilomètrica, a més d'habilitar un accés a la L4 a l'alçada de Diputació, cosa que escurçaria a la meitat el trajecte des de la L3.
Re: Diuen moltes coses
Posted: Tuesday 19/08/2008 2:45
by 437.001
Guigui wrote:sortrens wrote:
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?
Això és el que deien, que Pg. de Gràcia L2 i L4 quedaria connectat amb Catalunya, però també han aparegut notícies de que volen fer un passadís decent entre Gran Via (L2, L4) i Aragó (L3, Renfomentadif) que substitueixi l'actual cufurna quilomètrica, a més d'habilitar un accés a la L4 a l'alçada de Diputació, cosa que escurçaria a la meitat el trajecte des de la L3.
La veritat estaria bé que obrissin una boca a Pg. Gràcia + Diputació, la cosa s´escurçaria bastant... almenys per anar de la L3 a la L4. I de fet, fins i tot per anar a la L2 seria una mica més entretingut. Aquell passadís dóna ganes d´adormir-se caminant, d´avorrit que és...
M´agrada la paraula "cufurna".
Quin és el seu significat exacte (tot i que més o menys me´l puc imaginar
?).
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Tuesday 19/08/2008 10:02
by uriol108
M´agrada la paraula "cufurna".
Quin és el seu significat exacte (tot i que més o menys me´l puc imaginar ?).
Potser es refereix a la paraula encofurnat, la definició segons el diccionari normatiu de l'IEC :
encofurnat -ada
adj. [LC] Que és fosc, estret i no té ventilació. Un dormitori encofurnat.
cofurna
f. [LC] Casa o habitació petita, pobra, fosca. Viure en una cofurna.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Tuesday 19/08/2008 10:54
by Miquel
Sobre L-3:
Segurament, la frqüéncia es reduirà.
Actual: 30 trens (18-3000/6-2000/6-5000) dels quals 25 corren a hora punta, resta 1 3000 que està a Lleida, un altre 3000 que estarà a la cotxera ja reformat pero no montat (seients, barres, termometres) i aprox. 2 mesos si no donen problemes a la part del motor.
1- Tren en Revisió, són 2 dies, però sempre n'hi ha 1.
1 o 2 de Reserva.
Si surten a correr els de Reserva són 27 trens Màxim.
Per mantenir temps cal portar més trens, suposo que algun 9000, 5000 o 2100 es deixarà veure.
Molta sèrie junta
Posted: Tuesday 19/08/2008 13:50
by Guigui
Miquel wrote:Per mantenir temps cal portar més trens, suposo que algun 9000, 5000 o 2100 es deixarà veure.
Si realment acaben posant 2100 i 9000 a la L3, cosa que no crec, aquesta línia serà l'autèntic zoo ferroviari de TMB.
Aquesta tardor amb metro fins a Roquetes
Posted: Wednesday 20/08/2008 19:43
by metring
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Wednesday 20/08/2008 20:10
by Miquel
Vaja, 2 mesos? no habien dit per la Merçé?