Page 6 of 6

Nomenclatura simplicada

Posted: Sunday 29/05/2005 23:35
by Santfeliuenc
Hola,

Por eso se hace necesaria e imprescindible una nomenclatura simplificada cuanto antes.

Para las cercanías >>> números simples (sin R, sin C, sin S, etc.)
Para el metro >>>>>> letras simples (sin L, sin números, etc.)

Las letras y los números solamente deberían de utilizarse mezclados cuando se agotasen el resto de posibilidades.

Saludos,
Sergio

Posted: Monday 30/05/2005 14:30
by entfe001
437.001 wrote:Cerdanyola...bé, ja se sap, el que voldria saber és quant de tros hi deu haver caminant des del barri de Serraparera fins a l´estació.Creieu que caldria bus?
Jo entenc que et refereixes a Cerdanyola Universitat i no a Cerdanyola Ripollet... En aquest cas, l'únic enllaç amb transport públic existent a la mateixa estació ferroviària són els autobusos que posa la universitat per comunicar l'estació amb el campus.

No crec que a Sarbus li faci gaire gràcia baixar a l'estació de Renfe abans d'entrar el campus doncs perdrà temps quan la gran majoria de públic és universitari, a més de córrer el risc de col·lapsar-se més per aquella gent que agafi aquest autobús en lloc dels que posa l'Autònoma, doncs amb tarifa integrada no suposaria cap cost addicional per l'estudiant.

No he fet mai el trajecte a peu fins a Serraparera, però sí puc dir-te que la pujada per posar-te al nivell del pont sobre les vies i l'AP-7 és bastant antipàtica. No sé si quedaria millor fer-la de nou amb escales, però a veure qui és el maco que hi posa els calés.

Posted: Monday 30/05/2005 15:17
by UT596001
Doncs per comunicar Cerdanyola-UAB amb el barri de Serraparera hi ha una opció, y ja de pas "matamos 2 pájaros de un tiro". Es podria fer una línia de bus urbà que, sortint del centre de Cerdanyola, anés a Serraparera per on circula el microbús urbà de la línia 2 procedent de Can Coll i un cop passat al barri es baixa a l'estació i ja està.

Posted: Wednesday 01/06/2005 19:23
by 437.001
Experiència a la línia C7 el dilluns passat.
Trajecte:St. Andreu Arenal-Martorell.
Sortida amb 1 minut d´antel.lació respecte al meu tren d´un C4 destinació Martorell (19.58).
Prenc el C7 destinació Martorell que arriba amb retard (Sortida teòrica 19.59, sortida real 20.05).
Fins Cerdanyola del Vallès, tot normal, en aquesta estació baixa quasi tothom, ens quedem unes deu persones al vagó.
Cerdanyola-UAB, baixa una persona, no puja ningú.Para força estona.
St. Cugat.Baixen cinc o sis persones.Para força estona.
Rubí.Baixa algú i puja una persona. Para força estona.
Miro el rellotge i m´adono que tot i les parades, hem recuperat el temps perdut de retard que portava a St. Andreu Arenal.
Arribem a l´entrada de Castellbisbal. Semàfor vermell.
Vuit minuts d´espera per deixar passar...al C4 destinació Martorell que havia sortit un minut abans de St. Andreu Arenal.
Castellbisbal. Baixen les dues altres persones i puja una noia que s´equivoca (anava a la UAB) però el conductor li tanca la porta només pujar ella.
Arribem a Martorell amb retard superior a l´inicial.
L´estació de Martorell està en estat semi-ruïnós.

No entenc res.

LA CONTINUACIó ENCARA éS MéS BèSTIA I MEREIX UN CAPíTOL PER SI SOLA.

Re: Nomenclatura simplicada

Posted: Wednesday 01/06/2005 19:41
by UT596001
Santfeliuenc wrote:Hola,

Por eso se hace necesaria e imprescindible una nomenclatura simplificada cuanto antes.

Para las cercanías >>> números simples (sin R, sin C, sin S, etc.)
Para el metro >>>>>> letras simples (sin L, sin números, etc.)

Las letras y los números solamente deberían de utilizarse mezclados cuando se agotasen el resto de posibilidades.

Saludos,
Sergio
Pes con esto agárrate bien a la silla... el domingo pasado salió una noticia dónde el ex-conseller de Obres Públiques, Pere Macias (el que había antes de Felip Puig) proponía líneas de "cercanías metropolitanas exprés". Atención que la nomenclatura se las trae. Las líneas, si creo no mal recordar, eran:
SEM1 Mataró-Granollers-BCN
SEM2 Manresa-Terrassa-Sabadell-BCN
SEM3 Vilanova-Vilafranca-BCN
SEM3B Igualada-Martorell

Así que lo de ahora no es nada...

Desquiciados

Posted: Wednesday 01/06/2005 20:03
by Santfeliuenc
Hola,

Pues yo lo siento mucho pero esta gente que propone eso creo que está totalmente desquiciada.

:festa
:begut
:vomit

¿Cómo es posible semejante barbaridad de llamar a una línea SEM3B? bah, dejémoslo.

Saludos,
Sergio

Posted: Wednesday 23/05/2007 19:05
by trainman
Noticia difosa el 18/05/07

La línia 7 de Renfe perd 5.000 viatgers en el seu segon any de funcionament




Prop de 1.100 viatgers han utilitzat cada dia l'estació de Renfe a Coll Favà en el seu segon any de funcionament. En aquest període, la línia 7 de Rodalies ha perdut 5.000 usuaris a causa de les nombroses incidències i de la desviació de clients cap a altres línies. Renfe admet el mal funcionament del servei però descarta augmentar la freqüència de pas dels trens, que a Sant Cugat és de dos cada hora.

Renfe atribueix la pèrdua de viatgers a les obres a la línia de l'aeroport, a les nombroses incidències i al traspàs d'usuaris cap a altres línies, com la C4.

En declaracions al magazín 'Sant Cugat a Fons', el cap de comunicació de Rodalies Renfe, Antonio Carmona, reconeix el mal servei però subratlla les mesures que s'han previst per minimitzar els problemes.

Antonio Carmona

Renfe Rodalies no ha estat a l'alçada dels viatgers. Hi ha hagut massa incidències, però s'estran prenent mesures per reduir l'afectació als clients.

ESCOLTA-HO




Renfe descarta, per ara, incrementar la freqüència de pas dels trens per la línia 7, que a Sant Cugat és d'un comboi cada mitja hora. Carmona afirma que aquesta freqüència es correspon al nivell d'usuaris.

Antonio Carmona

La freqüència és d'un tren cada mitja hora. Respon a la demanda que tenim. Els esforços per incrementar places se centren a les línies 4, 2 i 1.

ESCOLTA-HO




Renfe espera que el nombre de viatgers de l'estació de Coll Favà s'incrementi en el futur, amb el creixement del barri de Vullpalleres i la construcció de la futura estació de FGC a la zona.

Recordem que la línia C7 de Rodalies Renfe, amb parada a Sant Cugat, té un recorregut semicircular que uneix Martorell i l'Hospitalet del Llobregat. De moment no està previst fer la connexió cap a Mollet.

miquel herrada

http://www.radiosantcugat.com/index.php ... /27982.htm

Posted: Wednesday 23/05/2007 19:10
by Guigui
Renfe descarta, per ara, incrementar la freqüència de pas dels trens per la línia 7, que a Sant Cugat és d'un comboi cada mitja hora. Carmona afirma que aquesta freqüència es correspon al nivell d'usuaris.
Error monumental d'apreciació: és el nivell d'usuaris el que correspon a la freqüència. Però a Renfomentadif ja li deu anar bé ventilar-ho de la manera que ho fa.

Posted: Wednesday 23/05/2007 20:16
by entfe001
Guigui wrote:
Renfe descarta, per ara, incrementar la freqüència de pas dels trens per la línia 7, que a Sant Cugat és d'un comboi cada mitja hora. Carmona afirma que aquesta freqüència es correspon al nivell d'usuaris.
Error monumental d'apreciació: és el nivell d'usuaris el que correspon a la freqüència. Però a Renfomentadif ja li deu anar bé ventilar-ho de la manera que ho fa.
Des de Cerdanyola Universitat, per anar a Gelida es fa més via travessant Barcelona que per Sant Cugat i transbordant a Martorell.

Posted: Wednesday 23/05/2007 20:59
by buertu
Encara treuran la linia C7... coneixent als de renfe :)
No m'estranya gens que aquesta linia hagi perdut viatgers
perquè al servei la veritat és que li falta de tot (menys trens).

Per cert, que ha sigut d'allò que van dir que es farien públiques les
enquestes de qualitat de renfe al nucli de Barcelona (les quals portaven anys amagant)?

Posted: Wednesday 23/05/2007 22:32
by Mako448
Passa que els temps de transbordaments a les estacions de Castellbisbal i Cerdanyola són desastrossos,i a Cerdanyola quan arriba el tren de la R7 destinació Hospitalet,a l'altre via ja n'hi ha un cap a Manresa i si no vas corrent no el pots agafar i et toca esperar un quart d'hora.Peró a sobre el següent tren(Un Martorell-Terrassa),és la mateixa unitat que hi havia estacionada a Martorell i el mateix que surt bastant minuts desprès del R7.Diria que el tren Manresa de 4 minuts mès tard arriba abans a Cerdanyola.
Això fa que el que vulgui anar de Martorell a Sabadell,de Manresa a UAB,de Terrassa a Sant Cugat,etc...tingui uns enllaços nefastos i a sobre els trens no s'esperen.
Cerdanyola hauria de ser una estació d'enllaços entre la R7 i la R4,peró renfe directament passa d'arreclar aquests enllaços tan nefastos i unes esperes llargues.
Un exemple dilluns passat on el meu R7 anava a pas de burra tota l'estona i a Cerdanyola just abans d'acabar el tram de triple via,s'atura uns pocs metres abans de l'estació,ès queda 5 minuts i al cap de 5 minuts o una mica mès ès mou cap a l'estació i quan s'atura a l'altre via veig el tren de Manresa que comença arrencar.Sí senyor,això ès fer bé els transbords!!!!!!!! >:(

Posted: Wednesday 23/05/2007 22:39
by Pere
També cal recordar que entre Cerdanyola Universitat i Castellbisbal sobre temps a patades, doncs en aquest tram, el tren que sigui (447 o 440R) pot arribar a la seva velocitat màxima.

Posted: Thursday 24/05/2007 9:32
by Danzig
trainman wrote:De moment no està previst fer la connexió cap a Mollet.
Home, previst si deu estar. Que sigui aquesta dècada ja veurem :|

Posted: Thursday 24/05/2007 9:47
by davida
Danzig wrote:
trainman wrote:De moment no està previst fer la connexió cap a Mollet.
Home, previst si deu estar. Que sigui aquesta dècada ja veurem :|
El 2009-2010 estara la linia adaptada a 3 carrils, construida la estació de Santa Perpetua, Asfa+ERMTS per permetre 14 trens hora, salt de motllo a Mollet i desdoblat el tram Mollet Santa Perpetua.
Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram

Posted: Thursday 24/05/2007 10:45
by Guigui
davida wrote:Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram
Les vegades que Renfomentadif, no tenint excusa per fer quelcom, s'ha escudat rere un silenci cartoixà!

Posted: Thursday 24/05/2007 10:58
by davida
davida wrote:El 2009-2010 estara la linia adaptada a 3 carrils, construida la estació de Santa Perpetua, Asfa+ERMTS per permetre 14 trens hora, salt de motllo a Mollet i desdoblat el tram Mollet Santa Perpetua.
Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram
Avui al Boe ha sortit:
Aprobar el expediente de información pública y definitivamente el Proyecto Básico «Ramal Castell-bisball/Papiol-Mollet Sant Fost. Adecuación de la Línea para tráficos en Ancho Internacional y Ancho Ibérico. Nudo de Mollet»

Posted: Thursday 24/05/2007 11:52
by entfe001
Mako448 wrote:Passa que els temps de transbordaments a les estacions de Castellbisbal i Cerdanyola són desastrossos,i a Cerdanyola quan arriba el tren de la R7 destinació Hospitalet,a l'altre via ja n'hi ha un cap a Manresa i si no vas corrent no el pots agafar i et toca esperar un quart d'hora.
Els trens de Manresa, en dies feiners, circulen cada mitja hora i no pas cada quart. I això passava ja quan Cerdanyola Universitat funcionava com a ramal de la C4, fins al punt que els estudiants de l'Autònoma que vivien a Manresa optaven per agafar FGC fins a Sabadell Rambla i desplaçar-se a peu fins l'estació de Renfe de Sabadell Centre.

Posted: Thursday 24/05/2007 13:38
by Danzig
davida wrote:
davida wrote:El 2009-2010 estara la linia adaptada a 3 carrils, construida la estació de Santa Perpetua, Asfa+ERMTS per permetre 14 trens hora, salt de motllo a Mollet i desdoblat el tram Mollet Santa Perpetua.
Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram
Avui al Boe ha sortit:
Aprobar el expediente de información pública y definitivamente el Proyecto Básico «Ramal Castell-bisball/Papiol-Mollet Sant Fost. Adecuación de la Línea para tráficos en Ancho Internacional y Ancho Ibérico. Nudo de Mollet»
ep! gràcies, davida!

destaco això:

"Aprobar el expediente de información pública sustituyendo en los ejes y tramos que a continuación se relacionan los terraplenes inicialmente previstos por viaductos:

Eje 1, entre p.k. 1,450 y 1,929.
Eje 2, entre p.k. 0,260 y 0,729.
Eje 3, entre p.k. 0,380 y 0,848.
Eje 6, entre p.k. 0,190 y 0,728.

3.1 Se recogerá la prolongación del tramo de falso
túnel previsto para el Eje 4 en 25 metros adicionales en
sentido Llagosta (entre el p.k. 0,970 y 0,995)."

m'encanten els viaductes :D

Posted: Thursday 24/05/2007 15:23
by davida
Aqui teniu un mapa amb les referencies
CLICK AQUÍ PER VEURE MAPA