440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu
- ROMI65
- N6
Si no hi ha cap canvi d'última hora, puc confirmar-vos el material que ens toca dissabte: RRR de Cervera de la Marenda a Perpinyà, Z2 de Perpinyà a Vilafranca de Conflent i Z150 de Vilafranca a Font-romeu. Com veureu, tret de la Z150, tot un desplegament de material modern .
Per als amateurs, si és que n'hi ha, la Z150 és el tren més estimat per alguns dels participants a aquest fòrum... i pels "cheminots" de la línia. Ja veurem què ens expliquen.
Per als amateurs, si és que n'hi ha, la Z150 és el tren més estimat per alguns dels participants a aquest fòrum... i pels "cheminots" de la línia. Ja veurem què ens expliquen.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Z2 a la línia de Conflent??????? Això és molta modernor per aquella líniaROMI65 wrote:Si no hi ha cap canvi d'última hora, puc confirmar-vos el material que ens toca dissabte: RRR de Cervera de la Marenda a Perpinyà, Z2 de Perpinyà a Vilafranca de Conflent i Z150 de Vilafranca a Font-romeu. Com veureu, tret de la Z150, tot un desplegament de material modern
Del tema RRR prefereixo no pronunciar-m'hi
Has pogut contactar amb la SNCF? Com està el tema?ROMI65 wrote:No hem d’oblidar que dissabte 18 és la tornada de vacances dels parisencs, cosa que podria crear problemes de places a l’autobús de Font-romeu a La Tor. Potser convindria posar-se en contacte amb la SNCF per veure quina és la situació. Puc fer-ho jo mateix, però tot es pot gestionar a partir de la pàgina: http://www.voyages-sncf.com/groupes/Accueil_Groupes.htm
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
És que les Z2 no són pas modernes...tenen ja els seus anys...més o menys com els 444, tot i que n'hi ha molts més...liniadelRipollés wrote:Jo prefereixo, i de lluny, l'AGC. Un dels pocs trens moderns que em satisfà.
aarongilp wrote:Visca!!! Z2!!! Amb el que m'agraden a mi les Z2!!!!
- ROMI65
- N6
Potser està espatllat i ens toca una Z100 de 1909 . No crec que tinguem tanta sort.liniadelRipollés wrote:Mmmmm! el meu segon viatge amb STADLER groc... 8)
ROMI65 wrote:Justa la fusta! ¡Premio para el caballero!Trenscat wrote:Z150=Stadler?
- ROMI65
- N6
Vaig contactar el servei de grups, però no vaig fer cap reserva perquè no sabia quanta gent seríem. Com que els busos són sense reserva, no saben si hi ha o no problema de places, així que ho veurem en arribar. També em van donar el telèfon de l'estació de La Tor, però no he aconseguit fer-me amb ells.aarongilp wrote:Has pogut contactar amb la SNCF? Com està el tema?ROMI65 wrote:No hem d’oblidar que dissabte 18 és la tornada de vacances dels parisencs, cosa que podria crear problemes de places a l’autobús de Font-romeu a La Tor. Potser convindria posar-se en contacte amb la SNCF per veure quina és la situació. Puc fer-ho jo mateix, però tot es pot gestionar a partir de la pàgina: http://www.voyages-sncf.com/groupes/Accueil_Groupes.htm
És a dir, a l'aventura...
- Trenscat
- N10
Esperem no tenir sopreses desagradables amb lo de l'autobús de Font Romeu a La Tor!! Per cert, en la 440R d'anada fins a Portbou (perquè un altre tren no crec pas que sigui no ) on quedem? Ho dic per la gent que es vagi incorporant a les diverses estacions. En el meu cas i de la malba finalment pujarem a Passeig de Gràcia per assegurar-ho. Jo proposaria, com de costum, quedar al primer cotxe, just darrere el maquinista
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Per cert, el meu horòscop de demà diu, textualment, això: "Tendrás la posibilidad de concederte algunas diversiones, pasarás esta noche en un sitio con mucha gente [...]" I com després de la sortida jo me'n vaig cap a casa...invoquem a st. gafe??:D:D:D:D
¡¡¡Orgía y desenfrenoooooo!!!aarongilp wrote:Per cert, el meu horòscop de demà diu, textualment, això: "Tendrás la posibilidad de concederte algunas diversiones, pasarás esta noche en un sitio con mucha gente [...]" I com després de la sortida jo me'n vaig cap a casa...invoquem a st. gafe??:D:D:D:D
Per en Trenscat: hi ha el risc que sigui una 447 Ja m'ha tocat més d'un cop pujar a Girona amb aquestes andròmines
- ROMI65
- N6
Arribem prompte a Font-romeu, així que tenim temps per agafar lloc a l'autobús. De tota manera, hi ha "pla B" (tornada a Perpinyà + TER + regional o Talgo).Trenscat wrote:Esperem no tenir sopreses desagradables amb lo de l'autobús de Font Romeu a La Tor!! [...]
I ara us deixe, xiquets, que em queden 970 km fins a Portbou. Ens veiem demà al matí, "de bonne heure et de bonne humeur" que diuen per ací.
Bon viatge a tots i fins demà.
Vinga, fins demà!! Pujo a Granollers. Espero saber-me orientar tenint en compte que deixaré el cotxe a Granollers-Canovelles i aniré a peu fins Granollers-Centre: és una ciutat per la que he passat moltes vegades però on no he posat mai els peus. Si veieu que no pujo és que encara estic fent tombs per Granollers.