Page 6 of 18
Posted: Monday 15/01/2007 13:55
by Jordi Freixas
A veure... els seients de les 440 dels transpirinencs estan sents substituis des de quan?
I sobre els Catalunya Exprés... ara mateix no recordo si són exactament els seients, però recordo que alguns elements de la tapisseria estaven relativament força deteriorats. Ara mateix, ignoro si és realment per un ús irresponsable de l'habitacle, per tractar-se dels mateixos elements del tren original, o és que es tracta d'elements nous però ja excessívament desgastats (en cas de ser així, crec que s'han desgastat força ràpid pel temps que fa de la reforma). De totes maneres, demà potser he d'agafar un Catalunya Exprés. Ja m'hi fixaré.
Posted: Monday 15/01/2007 14:45
by Pere
Aviam,
Això és al que em referia, que quan el tapissat comença a fer figa un minim manteniment li fan, a part de que tampoc pots cambiar tots els seients sensers, ja que això costaria masses diners, i tots sabem que aquestes unitats tenen els dies comptats.
Posted: Monday 15/01/2007 15:32
by UT596001
Respecte a la 440.132M, en la qual vaig anar fa no gaire de Vic a Ripoll, em va sorprendre molt que els seients estiguessin reparats "a mitjes", tal i com s'aprecia perfectament a la foto d'en Pere.
Posted: Monday 15/01/2007 17:08
by Jordi Freixas
Posted: Monday 15/01/2007 17:29
by awe
Posted: Monday 15/01/2007 17:41
by Jordi Freixas
Jajajajajjajajajajajajajjajajajajajjajajajajjajajajajajjajajajajajaja...
llavors el tema serà... preguntar-se a on hauràn anat a parar aquests calers...
Posted: Monday 15/01/2007 19:14
by entfe001
Els peus de la foto són d'en jordilar?
Posted: Monday 15/01/2007 23:15
by Jordilar
Correcte.
Salut,
Posted: Monday 15/01/2007 23:46
by jordidr
jajaja tranquils que en els alpino no i trobarem aquests seients tot i que peus den jordilar segur que si
Posted: Tuesday 16/01/2007 0:46
by Jordi Freixas
Posted: Tuesday 16/01/2007 9:25
by Ophani
tranquil home que seran millors
Posted: Tuesday 25/09/2007 22:56
by victorcasta
Realitat? Llegenda?
La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...
Vegeu la pàgina 8
Posted: Tuesday 25/09/2007 23:09
by orique
victorcasta wrote:Realitat? Llegenda?
La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...
Vegeu la pàgina 8
Inicio: 2010. Fin: 2010.
Amb sort, el 2020 els tindrem
Posted: Wednesday 26/09/2007 3:53
by bitxofo
orique wrote:victorcasta wrote:Realitat? Llegenda?
La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...
Vegeu la pàgina 8
Inicio: 2010. Fin: 2010.
Amb sort, el 2020 els tindrem
Ei, que no són metro!
Però també és TP
Posted: Wednesday 26/09/2007 9:48
by Guigui
bitxofo wrote:Ei, que no són metro!
No, però són obra pública destinada a Catalunya. I entre que ja ha corregut la veu de que som uns donats pel sac a qui es pot encolomar de tot i que els nostres propis polítics donen un pèssim exemple, pots imaginar-te amb quina pressa s'ho prendran.
Posted: Wednesday 26/09/2007 14:16
by Jordi Freixas
0011 Adquisición de 10 composiciones THRD
???? Per què volen 10 composicions de TrenHotel RD?
Posted: Wednesday 26/09/2007 15:20
by victorcasta
Per a substituir els trens nocturns Estrella actuals. La rodadura desplaçable serà per a que puguin circular per LAV.
Posted: Wednesday 26/09/2007 16:16
by Jordi Freixas
Però amb quina classe de trajectes es faria servir això? Perquè no crec que el facin servir per a un Portbou - Madrid.
Posted: Wednesday 26/09/2007 18:52
by victorcasta
Barcelona - Bilbao
Barcelona - Gijón
Barcelona - Vigo / A Coruña
etc.
en definitiva tots els serveis Estrella. El Costa Brava que se'l carregaran.
Sembla que son veritat...
Posted: Wednesday 26/09/2007 23:39
by JaMiRo!
Hola!
Respecte dels Alpino (vaja, al final res de llegendes urbanes
): fixeu-vos que tot apunta que la data de recepció d'aquests trens és el 2010.
El maig passat, quan vaig abandonar Alstom, encara no hi havia noticies de cap tren d'aquestes característiques, cosa que porta a dos escenaris:
1) Que CAF estigui manegant l'assumpte.
2) Que Alstom estigui manegant l'assumpte.
Jo m'inclino pel segon, ja que l'enllaç de la factoria Alstom a Mollet-Santa Rosa permet fer proves en línies "alpines"
(Puigcerdà).
Desenvolupar una versió "alpina" del Civia crec que no serà una gran obra d'enginyeria, ans al contrari. La prova tipus (que no prova sèrie) que se li va fer a un Civia a la línia de Puigcerdà demostra que aquests trens estan preparats per fer aquell recorregut. Suposo que bàsicament se li canviarà la pintura exterior i els interiors, adequant-los als trajectes que farà. M'inclino que les composicions seran 462; en principi, aquestes unitats -de dos cotxes- es van deixar de banda bàsicament perquè no era adaptada a PMR i perquè un tren de rodalia de dos cotxes...Doncs no els hi feia el pes a Renfe.
Cal dir que un dels dos cotxes de cap que forma cada composició Civia està preparat per a que l'instal·lin un pantògraf, en cas de circulació amb dos cotxes.
Salut!