Page 6 of 16
Posted: Tuesday 06/03/2007 9:21
by Platanito
Posted: Tuesday 06/03/2007 22:05
by Serie-1000-metro
Tinc noticies...
Avui e estat a Can Boixeres, dir que les feines de restauració, de dos cotxes de 1000ls, ja estan començant, i jo i estic implicat, de moment el que es fa, es recuperar material vell, i original, per poger restaurarlo, seients, finestres, etc...
Dirvus que es conservaran una unitat naturalment amb cotxe A i cotxe B, un remolc 1300, i segurament es conservarà un remolc 1400.
Despres, dirvus que per poger conservar el 1000 s'ha agut de destruir un 1100 de la Linia 4, que l'estaven desballestan avui, e vist la seva mort, i e sigut una de les ultimes persones en pujari, dir també que la brutalitat de les pinces aquelles es terrible. Dirvos també que la Soci de Barcelona, ja tenim en marxa la restauració de la testera, i cabina d'un 1000, concretament del cotxe 1049, que un cop restaurada es colocarà al local social de l'assosiació.
Allabors estigeu al tantu, que per la Linia 4 pot esser que veigeu el 1000 que es restaurarà circulant.
De tot això que dic, u puc desmotrar amb fotus.
Salut i peles!!!
Posted: Tuesday 06/03/2007 22:08
by metring
Posted: Tuesday 06/03/2007 22:10
by Serie-1000-metro
Agregem al meu Mesenger, i te les pasu per allà. Qui vulgi fotus, que magregi, i us les pasaré. No les vull publicar aquí, per evitar problemes, enteneume, TMB son molt "especials".
Salut i peles!!!
Posted: Tuesday 06/03/2007 22:11
by Serie-1000-metro
Agregem al meu Mesenger, i te les pasu per allà. Qui vulgi fotus, que magregi, i us les pasaré. No les vull publicar aquí, per evitar problemes, enteneume, TMB son molt "especials".
Salut i peles!!!
Posted: Tuesday 06/03/2007 22:12
by metring
Comprenc, comprenc, un dia d'aquests m'hi he de posar amb el trasto aquest
Posted: Tuesday 06/03/2007 22:16
by alex86bcn
serie 1000 quina es la teva direccio? esta al perfil??
Vull dir que aquesta tarda he pasat per Boixeras a aixo de les 8 i algo, i he vist dos 1000 guardats a la cotxera...i que al tunel de maniobres que hi ha al canto Can Vidalet he vist un cotxe de la serie 1000, xo no estic segur si era un cotxe motor o un remolc, semblaba un 1300, no estic del tot segur, algu ho pot confirmar???
Posted: Tuesday 06/03/2007 23:09
by faristol
Molt bones noticies, si senyor, graciès serie-1000-metro, ara el que no acabo d'endendre es el que has dit de que s'esta recuperant material vell i original, i la pregunta es, a on era aquest material? i una altre pregunta, saps perque s'ha de desguaÇar una 1100 per conservar un 1000?
Espero que amb la restauració es tingui amb compte aquelles franjes de color platejat, li donaven un encant que fa molt que no veiem.
Posted: Tuesday 06/03/2007 23:27
by entfe001
Serie-1000-metro wrote:Qui vulgi fotus, que magregi
No és el mateix agregar (que ni tan sols estic segur que sigui correcte en català) que magrejar...
Posted: Tuesday 06/03/2007 23:40
by faristol
El tema de les fotos a segons quins llocs esta "magra" llavors no m'estranya que a vegades s'hagi de "magregar"
Es evident que serie-1000-metro no volia dir aixo, pero a vegades passen aquestes coses... i realment es curiós perque el singificat cambia forÇa segons com s'escrigui algo.....
Agregar es correcte, altres opcions serien adjuntar o incloure.
Posted: Wednesday 07/03/2007 0:07
by Serie-1000-metro
Del tema agergar, ja meu entes...
S'ha tingut que desguasar un 1100, perque sino faltava espai al guardar un 1000. Això es el que diu la gent e METRO...
Despres, recuperar peces... exemple, estavem en busca de finestres originals de 1000ls, i resulta que cuan anaven a xafar el 1100, miru a dins, i veic tot ple de finestres d'aquelles, total que avanç de que li fotisin mà, e començat a baixar les 12 finestres grans i les 4 petites que fan falta perque aquesta unitat de 1000 porti les seves finestres originals, si aquestes finestres ja estarien trinxadas, a part que en tot METRO no ni han d'aquestes, i el tiu de les estisores manava dient, afanyat, que començo ja a tallar, i jo sisi, ja vai, i clar, anar corrents, sort d'un company de l'associació que estava amb mi, i ell les agafava desde abaix, i jo desde adalt li anava pasant, perque no sabeu com pesen les ties.
Altre problema que hi ha, els seients, no queden seients d'aquells de color lila, allabors em d'estudiar de fabricarlos de nou amb fibra de vidre, o nose com, ja sens ocudirà, en mica en mica anirem trobant solucions, el que si està clar que d'aqui un cert temps, no se cuan, tindrem un 1000 a estat d'origen. S'intentarà que quedi d'origen.
Farem tots els posibles!
Salut i peles!!!
Posted: Wednesday 07/03/2007 0:13
by Fran-Ikarus
Estic flipant, Lluís...
Posted: Wednesday 07/03/2007 1:30
by Vox
Aquesta 1000 que s'està reformant, es la que farà la volta d'honor??
Vox
Posted: Wednesday 07/03/2007 8:42
by aim
Això si que és una bona noticia!
Posted: Wednesday 07/03/2007 8:57
by Fran-Ikarus
Lluís, no sé exactament qui sou els que esteu fent això, i si és en nom d'una associació, o bé pur "altruïsme informal" (si així fos, assegureu-vos de que no les estigueu guardant només perquè l'endemà algú les llenci a les escombraries...), però igualment els meus
i una gran
Ja posats, si enxampeu algú amb una certa responsabilitat, aviam si el convenceu de que "más vale prevenir" i guardin els elements d'interiorisme d'uns quants cotxes 3000, per tal que no ens tornem a trobar així d'aquí 10 o 15 anys...
Posted: Wednesday 07/03/2007 9:30
by Mortadel·lo
no necessiteu algú que us ajudi? tinc un tornavís
suposo que el 1100 amb les finestres originals devia ser el 1158 que estava a la L5, era l'únic que mantenia les finestres obribles que jo recordi, i amb enganxines modernes de "és perillós abocar-se"
Posted: Wednesday 07/03/2007 10:27
by faristol
Qualselvol ajuda que necesiteu, segur que aqui mes d'un s'hi apunta sense cap problema i amb molt interes.
Els seients liles es poden refabricar en fibra sense moltes dificultats, nomes fa falta saber com eren en realitat mitjanÇant planols i mirar de trobar la estructura o fer-la mitjanÇant aquest planols, ara clar aixo costa i depen els ganes que els de TMB tinguin ganes de deixar-lo realment original, feina que vec bastant laboriosa, tenint en compte el tema d'eliminar l'aire condicionat del sostre!!, el de les finestres molt bona acció encara que eren com les dels 1000, no seran originals perque eren de un 1100!!! questions de purisme, pero millor aixo que res, per cert sabeu quin numero exactament son els salvats?
Esperem noves noticies i felicitacions a qui calgui per la iniciativa presa tan rapid de salvar i restaurar un 1000.
Si necesiteu quelcom ja sabeu a on preguntar.
Posted: Wednesday 07/03/2007 10:42
by Serie-1000-metro
No m'he explicat be...
Tema finestres, no estic parlant del 1100 que portava finestres antiges, aquell 1100 crec que ja esta al forn fa dies, en els magatezems de metro, estan fent netejes de peses de 1000ls, tot lu que troben u posan dins dels 1000ls o 1100s que s'han de destruir, allabors, les finestres depres d'haber mirat per tots els recons de METRO, van apareixer en palés, dins del 1100 que van començar a xafar ahir, jo el que vaic fer, es fer una tria amb totes les finestres que hi havien a dins, i baixarles del malaurat 1100, que a hores d'ara d'heu estar de camí cap al forn.
Per lu tan, aquelles finestres son de 1000, i a mes porten l'enganxina antiga de es peligroso asomarse, la de color blau.
Això u estem fent a trabes de la SOCI de BARCELONA.
Pel que fa a la nostra cabina i testera, s'ha comensat a desmontar tot l'interior, els recubriments de plàstic de color verd, el pupitre, els vidres, les 3 portes que te la cabina (dues laterals, i una central), etc...
Els cotxes que es preservaràn, encara no els se, tampoc em de fer massa cas, perque METRO, segurament que ens dirà, poseui les plaques del 1001, i la del 1002, es una cosa que em veig força a venir.
Moltes gracies, pels apludiments, Fran, jo numes faic el que em diu el cor.
Si nesesitesim mes gent, ja us avisaria, no obstant, de moment som poquets, i ja anem fent força cosa, no convé se mases, perque allabors METRO, es queixerà, de que es perillos que estigem tans allà a cotxeres treballant, sense ser empleats, etc... A mes a vegades va millor que faltin mans, i no que en sobrin, ser poc fecilita la feina. No osbtant si es nesesita mes gent, ja us diria quelcom.
Salut i peles!!!
Posted: Wednesday 07/03/2007 10:55
by faristol
Ok, entes. aixi que aquest material es original dels 1000? perfecte doncs, m'en alegro d'aquest fet!!! pero no podien haber fet aixo sense tanta precipitació, ho dic perque segur que en aquests palets hi habia mes material que potser a l'hora de restaurar el 1000 faci falta i s'hi s'ha llenÇat, vatua l'olla, l'hem feta bona.
Pero de tota forma m'uneixo als aplaudiments, quants no haguesim firmat fa uns mesos en que conservessin un 1000 encara que fos amb l'estat actual? doncs si es restaura original o s'intenta deixar al maxim d'origen, doncs molt millor!!!
A ON PARARAN LES PLAQUES BROWN BOVERI I LES DE MASCHINENFABRIK AUGSBURG NÜRNBERG (MAN) DE DINS ELS VAGONS?
Posted: Wednesday 07/03/2007 11:17
by Serie-1000-metro
Gracies pel recolçament!
En aquells pales, l'unic que hi havia eren finestres, res mes. Ja men vaic asegurar jo de que no hi hages mes coses.
Salut i peles!!!