Preservació d'algun tren 1000 del FCMB (TMB)
Això, crec que aniría millor a un tema apart a "Suggeriments i proves"
CAMB Club d'Amics del Metro de Barcelona?
no, millor
CATAMB Club d'Amics del Transport de l'Area Metrolpolitana de Barcelona
CAT-CAT Club d'Amics del Transport - Catalunya
Edito per afegir:
AFTC Associació de Frikis del Transport Català
CAMB Club d'Amics del Metro de Barcelona?
no, millor
CATAMB Club d'Amics del Transport de l'Area Metrolpolitana de Barcelona
CAT-CAT Club d'Amics del Transport - Catalunya
Edito per afegir:
AFTC Associació de Frikis del Transport Català
Last edited by Ferrovi on Sunday 05/11/2006 21:50, edited 1 time in total.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Home, no és per tocar la moral, però... hi ha una associació (entre d'altres), radicada a Barcelona, i amb unes sigles molt simil·lars a algunes de les que han sortit per aquí... Potser valdria la pena preguntar primer si en pensen fer, demanar o suggerir alguna cosa
Ningú no n'és soci?
Ningú no n'és soci?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Mmm... Tancar la línia 5 uns anyets fins que arribin trens nous? Tot i que probablement li passarien els de la L4 i tancarien aquesta, o fins i tot els de la L9 si no inauguren cap troç fins que estigui tota acabada.metring wrote:Bueno, quan passi com als Combino, que tots els van haver de retirar, perquè es trencava literalment la carrosseria...ja veurem què fan.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Noia, no et nego que no és mala idea, però tenim un petitonet problema, i és que legalment no sóm res...simplement sóm una colla de participants en un lloc web (ja sabem que no només és això, però per a ells és així).metring wrote:Una altra cosa que proposo és que, uns quants del fòrum, anessim en representació d'aquest, demanessim entrevista amb el responsable de la preservació de TMB, i li preguntessim què volen fer. Jo m'hi apunto, no vull veure tots els 1000 convertits en purpurina
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
9000's per la L5? ja que els 1000 son cuasi irrecuperables, només tinc una cosa a dir )))3
Si tanquen la L5, me n'alegro. Em direu raro, pero això, sería un bon merescut per a TMB, que es veuría obligat a posar nosequants busos substitutoris, i es vauríen obligats a assumir unes perdues milionaries...
Si tanquen la L5, me n'alegro. Em direu raro, pero això, sería un bon merescut per a TMB, que es veuría obligat a posar nosequants busos substitutoris, i es vauríen obligats a assumir unes perdues milionaries...
Doncs, associem-nos. No sé com funciona això, si es pot fer com una colla de diables o similar...cap estudiant de dret al fòrum??aarongilp wrote:Noia, no et nego que no és mala idea, però tenim un petitonet problema, i és que legalment no sóm res...simplement sóm una colla de participants en un lloc web (ja sabem que no només és això, però per a ells és així).metring wrote:Una altra cosa que proposo és que, uns quants del fòrum, anessim en representació d'aquest, demanessim entrevista amb el responsable de la preservació de TMB, i li preguntessim què volen fer. Jo m'hi apunto, no vull veure tots els 1000 convertits en purpurina
Ja fa temps que parlem de fer-ho, però no hem avançat en res. Això ens ho podria aclarar algú que estudiés dret...si aquesta conversa fos ahir, avui li haguera comentat a un noi que em trobo al bus i que estudia l'últim any de dret...demà si el veig li comentaré...metring wrote:Doncs, associem-nos. No sé com funciona això, si es pot fer com una colla de diables o similar...cap estudiant de dret al fòrum??aarongilp wrote:Noia, no et nego que no és mala idea, però tenim un petitonet problema, i és que legalment no sóm res...simplement sóm una colla de participants en un lloc web (ja sabem que no només és això, però per a ells és així).metring wrote:Una altra cosa que proposo és que, uns quants del fòrum, anessim en representació d'aquest, demanessim entrevista amb el responsable de la preservació de TMB, i li preguntessim què volen fer. Jo m'hi apunto, no vull veure tots els 1000 convertits en purpurina
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
-
- N10
Aquest perill que citaves en el segon post d'aquest thread, sembla que tristament, s'acabarà acomplint...Fran-Ikarus wrote:- Perill (un dels molts): temptació de que pensin "com que encara estaran tots els 1100 de la L4, i en el fons són la mateixa sèrie, no cal pensar encara en preservar res". Buscar l'estratègia per convèncer-los de la bondat de preservar un 1000 (i quan toqui, un 1100).
- faristol
- N8
Preservar = Perdua de temps i recursos per altres coses mes "productives".
Historia = Quelcom relacionat amb els Romans, grecs.
Restaurar = Uf!! Com es posible que aquesta paraula encara sigui al Pompeu Fabra?
Patrimoni = Una molestia, i a mes rima amb Dimoni, o sigui fora.
Museu = Lloc presuntament Cultural amb quatre cosetes per tindre la conciencia tranquila.
Desballestar = Accio miraculosa per la cual despereixen molts problemes de cop.
Mantenir = Algo a lograr nomes cada 4 anys.
Escoltar = Com?
Asesorar-s'he = "Mande?"
Treballar = "Vuelva usté mañana".
1000 = No eren uns bitllets verds?
1100 = El mateix d'abans pero amb inflacció.
Can Boixeres = No es un restaurant molt bo?
El triangle = No era un grup còmic que va fer SLASTIC?
Movilitat = Una enfermetat de l'era moderna.
Us de la raó = Una altre enfermetat.
Barcelona = ..............Ja no ho se..
Ho sento pero amb el que esta passant i estic sentint darrerament sobre aquests temes nomes em poden sortir Posts aixi.
Historia = Quelcom relacionat amb els Romans, grecs.
Restaurar = Uf!! Com es posible que aquesta paraula encara sigui al Pompeu Fabra?
Patrimoni = Una molestia, i a mes rima amb Dimoni, o sigui fora.
Museu = Lloc presuntament Cultural amb quatre cosetes per tindre la conciencia tranquila.
Desballestar = Accio miraculosa per la cual despereixen molts problemes de cop.
Mantenir = Algo a lograr nomes cada 4 anys.
Escoltar = Com?
Asesorar-s'he = "Mande?"
Treballar = "Vuelva usté mañana".
1000 = No eren uns bitllets verds?
1100 = El mateix d'abans pero amb inflacció.
Can Boixeres = No es un restaurant molt bo?
El triangle = No era un grup còmic que va fer SLASTIC?
Movilitat = Una enfermetat de l'era moderna.
Us de la raó = Una altre enfermetat.
Barcelona = ..............Ja no ho se..
Ho sento pero amb el que esta passant i estic sentint darrerament sobre aquests temes nomes em poden sortir Posts aixi.