Page 6 of 22

Re: Traduccions de noms

Posted: Wednesday 27/01/2010 19:11
by 437.001
Guigui wrote:
437.001 wrote:SAN JUAN DE LA CRUZ.
Els noms de monarques, sants i papes es tradueixen. Per tant, és correcte dir Sant Joan de la Creu. Però cal dir-ho correctament.
Diries "Frederic Garcia Llorca"?

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Posted: Wednesday 27/01/2010 19:19
by metring
Noiiiis, back to topic.

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Posted: Wednesday 27/01/2010 19:39
by Redmun
Aún no me creo que el metro vaya a llegar al Carmelo. Que ganas jejeje pero sobretodo, que impulso le dará al barrio.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 15/02/2010 19:13
by BCN2008
Poso aquí un video que he trobat pel Youtube del perllongament de la L5 fins a Vall d'Hebrón.

El problema és que el video conté imatges virtuals de les estacions segons com havien de ser fa anys, abans de que es canviessin els projectes de totes tres, per tant, el video s'ha de agafar amb pinces:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x-wqVlCpoTI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x-wqVlCpoTI&hl=es_ES&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 15/02/2010 20:04
by Miquel
:o , sempre amb l'incògnita del tren blanc aparegut en multitud de llocs com a la L9 i L10 (tot i que ara, han començat a canviar-los per 9000's), directa evolució del 2100, amb interior dels 1000 (a excepció de la porta).

D'aquest video, espero que Horta, el dia de la inaguració llueixi tan bé com apareix al video :riure

Color de fons antiquat

Posted: Monday 15/02/2010 21:29
by Guigui
BCN2008 wrote:El problema és que el video conté imatges virtuals de les estacions segons com havien de ser fa anys, abans de que es canviessin els projectes de totes tres, per tant, el video s'ha de agafar amb pinces:
D'entrada, llueixen com a color de fons dels panells el gris, que fa anys que ja va ser substituït pel negre a TMB.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Tuesday 16/02/2010 15:10
by Miquel
No només aixó, la L3 arriba a Canyelles, per tant el video es de després del 1999, però, la L4 segueix fins a Pep Ventura, per tant es com a molt del 2002.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 17/02/2010 0:50
by Javi M
Miquel wrote:No només aixó, la L3 arriba a Canyelles, per tant el video es de després del 1999, però, la L4 segueix fins a Pep Ventura, per tant es com a molt del 2002.
I encara no s'havien inventat cert signe per possar entre Taixonera i Coll :x

Per cert, el pojecte dels ascensors inclinats d'aquesta estació ja no existeix, veritat?

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 17/02/2010 13:42
by BCN2008
Javi M wrote:
Miquel wrote:No només aixó, la L3 arriba a Canyelles, per tant el video es de després del 1999, però, la L4 segueix fins a Pep Ventura, per tant es com a molt del 2002.
I encara no s'havien inventat cert signe per possar entre Taixonera i Coll :x

Per cert, el pojecte dels ascensors inclinats d'aquesta estació ja no existeix, veritat?
A Teixonera|Coll no, ja que totes les galeries inclinades van ser substituides per dos pous (estil Roquetes, pero amb 100 metres de cada preandana), pero a Carmel està previst que s'hi construeixi una galeria inclinada al costat Pastrana.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Tuesday 02/03/2010 17:32
by Aureli
Doncs tant a Vall d'Hebron com a Carmel, de la L5, estan posant ja les escales mecàniques. Ahir i avui he vist trailers amb grues que descarregaven el material. Això va rutllant! Igual per la Mercè tindrem inauguració a la L5...


;)

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 05/06/2010 12:48
by Miquel
Avui he pasat pel pou d'atac de Vall d'Hebron L5, i he vist, que ja han posat la catenària, no he vist si era la via, ja que feien ja les obres per tapar el pou.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 05/06/2010 12:57
by BCN2008
Miquel wrote:Avui he pasat pel pou d'atac de Vall d'Hebron L5, i he vist, que ja han posat la catenària, no he vist si era la via, ja que feien ja les obres per tapar el pou.
La via s'acostuma a posar abans de la catenària. És una fantàstica notícia que ja estiguin acabant les obres del Carmel, espero que comencin les proves aviat.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 05/06/2010 19:32
by 122-042-132
Segons consultada la web del DPTOP:

Perllongament L5 Tram: Horta-Vall d'Hebron
218.000.000,00
En execució
12/03
Tardor 2010 ?

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 06/06/2010 0:20
by norte300
BCN2008 wrote:
Miquel wrote:Avui he pasat pel pou d'atac de Vall d'Hebron L5, i he vist, que ja han posat la catenària, no he vist si era la via, ja que feien ja les obres per tapar el pou.
La via s'acostuma a posar abans de la catenària. És una fantàstica notícia que ja estiguin acabant les obres del Carmel, espero que comencin les proves aviat.
Es muy relativo. Imagino que en metro, por pura cuestión de comodidad y sobretodo seguridad sí, pero hay muchas LAV dónde los postes de catenaria quedan montados marcando en cierto modo el gálibo de la línea. E incluso ménsulas, tirantes y sustentores pueden ser montados antes que los raíles y traviesas, aún que normalmente se dejan plegados.

Saludos,

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Friday 11/06/2010 10:21
by Danzig
cierto

Image

perllongaments L5

Posted: Saturday 19/06/2010 20:38
by El LLOP
pel poc que he pogut veure, els túnels del perllongament de la L5 tenen andanes laterals per evacuar el passatge com havien de tenir a la L9. Intentaré esbrinar si és només en un tram o la totalitat del perllongament.

Re: perllongaments L5

Posted: Saturday 19/06/2010 20:53
by Miquel
El LLOP wrote:pel poc que he pogut veure, els túnels del perllongament de la L5 tenen andanes laterals per evacuar el passatge com havien de tenir a la L9. Intentaré esbrinar si és només en un tram o la totalitat del perllongament.
El tram Canyelles - Trinitat Nova de L3, ja les tenia un cop inagurat el tram, suposo que això ja serà una norma a les prolongacions, excepte L9 i L10, ja que desallotgen per davant.

Per què és diferent a l'L9?

Posted: Saturday 19/06/2010 21:35
by Guigui
Doncs amb l'amplada que tenen els túnels de l'L9, s'haurien pogut estalviar les peculiaritats de l'evacuació frontal dels 9000 i fer-ho com a la resta de línies.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 21/06/2010 8:19
by El LLOP
adjunto una fotografia sobre el perllongament de la L5 cap a la Vall d'Hebron. A la foto es pot veure l'entrada a l'estació de Carmel, amb el túnel anul.lat (el de la cua de maniobres esfondrada) a la dreta. He de dir que les mesures del túnel son espectaculars, i a més, aquest està folrat amb un teixit aïllant en la seva totalitat.



Image

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 21/06/2010 8:24
by metring
Jo pensava que el túnel anul·lat l'haurien cobert, el faran servir per a alguna cosa?