Page 6 of 19

Re: 92 a Gràcia

Posted: Tuesday 19/01/2010 13:52
by Trytasa Baldaquino
Guigui wrote:Aprofitant que properament el 92 recuperarà el seu recorregut a Gràcia amb motiu del desmantellament de l'estructura provisional del Mercat de la Llibertat a la Pl. Gal·la Placídia, podria deixar de circular per Rambla de Prat i Gran de Gràcia i fer-ho per Príncep d'Astúries. La mesura comportaria alguns avantatges i cap inconvenient: augmentaria la rapidesa, cobriria de pujada la zona de Príncep d'Astúries i se solaparia menys amb el 28.
El tros de Príncep d'Astúries també es solapa, en aquest cas amb la 27, 31 i 32... A més, crec que hi ha més trànsit a Príncep d'Astúries que a Gran de Gràcia (especialment a determinades hores de la tarda). En tot cas, seria una solució igual de vàlida, però tampoc li veig grans avantatges.

Solapaments del 92

Posted: Tuesday 19/01/2010 14:02
by Guigui
Una cosa és solapar-se fins a Lesseps, i una altra fins al Coll. Pel que fa al trànsit, Príncep d'Astúries és més ràpid en hora punta malgrat no tenir carril bus que Gran de Gràcia que, malgrat tenir-ne, és envaït per altres cotxes a causa de l'estretor, d'altres vehicles mal aparcats o de gent que simplement se salta la prohibició de circular-hi a la torera. A més, l'entrada des de Rambla de Prat a vegades també és problemàtica.

Actualment, el 92 fa una parada que no cobriria el nou trajecte, que és la de Pl. Trilla. Fins i tot considerant que hi hagi gent a qui li pugui anar bé, per anar al Coll i al Carmel hi ha altres alternatives (24, 28). En canvi, la parada de Príncep d'Astúries-Carolines quedaria més a prop del barri de Farró i la Pl. Molina.

Re: Solapaments del 92

Posted: Friday 22/01/2010 13:11
by Trytasa Baldaquino
Guigui wrote:... Príncep d'Astúries és més ràpid en hora punta malgrat no tenir carril bus que Gran de Gràcia que, malgrat tenir-ne, és envaït per altres cotxes a causa de l'estretor, d'altres vehicles mal aparcats o de gent que simplement se salta la prohibició de circular-hi a la torera.
La diferència son sis semàfors (des del creuament amb Rambla de Prat), dels quals ahir vaig agafar quatre en vermell. Crec que per l'altre recorregut hi ha quatre: el creuament Rambla de Prat-GdG, davant de Fontana, prop de la plaça Trilla i just abans de Lesseps (un doble, que no s'acostumen a agafar els dos en vermell).

Per la meva experiència, es triga més per Pd'A que per GdG a les hores punta, causat tant pel trànsit com per la mala sincronització dels semàfors i la seva situació envers les parades.

Semàfors

Posted: Friday 22/01/2010 15:01
by Guigui
Doncs jo, que tant agafo el 27 com el 28 o el 92, crec que la sincronització dels semàfors (per al trànsit privat, és clar) afecta menys les parades a Príncep d'Astúries que a Gran de Gràcia.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Tuesday 26/01/2010 3:50
by pau5321
Buenas,este es mi primer mensaje y además de lo que tengo que decir me presento un poco.
Me llamo Pau Sánchez y tengo 17 años, soy de Barcelona- Sant Andreu Comptal.

Sobre las propuestas, hay muchas que son razonables, solo queda que TMB te haga caso, que es lo más difícil, lo he intentado miles de veces y nada. Si queréis ver mis propuestas:

http://autobuses-bcn.blogspot.com

Saludos :hola

Espero que os guste la web :D

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Tuesday 26/01/2010 8:49
by metring
Hola, bienvenido al FTC!

Muchas gracias por presentarnos tu blog, está muy bien elaborado, con fotos virtuales y las propuestas muy detalladas :ok

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/01/2010 2:28
by pau5321
metring wrote:Hola, bienvenido al FTC!

Muchas gracias por presentarnos tu blog, está muy bien elaborado, con fotos virtuales y las propuestas muy detalladas :ok
Gracias, Metring ;)
Aunque aún habrán más cosas dentro de nada :) (Fotos y unas cuantas propuestas más)

Saludos! :hola

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Monday 01/02/2010 17:20
by Ecomobisostrans
pau5321 wrote:Buenas,este es mi primer mensaje y además de lo que tengo que decir me presento un poco.
Me llamo Pau Sánchez y tengo 17 años, soy de Barcelona- Sant Andreu Comptal.

Sobre las propuestas, hay muchas que son razonables, solo queda que TMB te haga caso, que es lo más difícil, lo he intentado miles de veces y nada. Si queréis ver mis propuestas:

http://autobuses-bcn.blogspot.com

Saludos :hola

Espero que os guste la web :D
Hola, Pau, muy buena propuesta para el 35, pero no el plano no se ve bien, sobretodo a partir de Virrei Amat. Parece que lo haces subir por Cartellà, no? Lo digo por que entonces seria contradireccion. La ruta que podria tomar de subida es Pg.Fabra i Puig hasta el cambio de sentido que hay un poco mas arriba de Vilapicina, y entonces girar a la derecha por C/Tajo.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 03/02/2010 1:43
by pau5321
Pot ser que sigui així, ja ho mirarè bé quan torni a tindre el portàtil perquè ara el PC que estic utilitzant va molt just de RAM ;) .
És que ho vaig fer amb el Maps i a partir de virrei amat ho vaig fer una mica seguint el que possava (que deu estar malament llavors el Maps, o mal actualitzat, ja que també encara està el carrer de Segre en un sentit i fa 1 any que no és així (aqui li vaig fer la chapussa en el paint :riure )
Si veig que està malament ja ho canviaré amb el paint i si està bé però no queda clar possaré el nom del carrer millor :D

Salutacions

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 10/02/2010 1:18
by pau5321
Dintre de poc podré seguir pujant més propostes a la web gràcies a una millora que li faré al PC que estic utilitzant ara, i com tinc el link posat, podeu visitar-la quan vulgueu

Les pròximes seràn:
8 (sí, aquests números baixos que casi no s'utilitzen) : Pl.Glòries - Pl.F.Macià (per diagonal)
77: Pl.Llevant - Pl.Catalunya (recorregut per tota la zona marítima, i a partir de Barceloneta, seguir un troç del 17 fins Plaça de Catalunya)

Salutacions ;)

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 10/02/2010 17:57
by m.h.t.
pau5321 wrote: Les pròximes seràn:
8 (sí, aquests números baixos que casi no s'utilitzen) : Pl.Glòries - Pl.F.Macià (per diagonal)
77: Pl.Llevant - Pl.Catalunya (recorregut per tota la zona marítima, i a partir de Barceloneta, seguir un troç del 17 fins Plaça de Catalunya)
Precissament 77 era com s'anava a anomenar a la línia Pl. Glòries - Pl. F. Macià (per Diagonal). De fet, el projecte va existir i estaba a punt d'inaugurar-se, però TMB es va fer enrere. :|

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 18/03/2010 10:48
by metring
Se sap si faran passar més línies de bus per l'actual Hospital de Sant Pau? Ara per ara, hi passen un bus de barri i la B22 de Tusgsal, no té sentit fer passar tantes pel davant de l'antic hospital, i que pel nou hi passin tant poques.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Sunday 21/03/2010 20:36
by m.h.t.
metring wrote:Se sap si faran passar més línies de bus per l'actual Hospital de Sant Pau?
De moment sembla que no. TMB no ha dit res d'ampliar ni la 15, ni la 35, ni la 117 (que hauríen de tenir el terminal al nou hospital, no al vell).
metring wrote:Ara per ara, hi passen un bus de barri i la B22 de Tusgsal [...]
La 192 no és un Bus de Barri, però... oi que ho sembla? :D

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 07/04/2010 4:05
by pau5321
He pujat més propostes de TMB, de moment el bus de la Diagonal, i demà o demà passat, la línia "Front Marítim" ;)

Salutacions :D

Posted: Wednesday 14/04/2010 16:25
by Ecomobisostrans
Ara que s'han obert els nous passos sota les vies a Sants (Riera Blanca i Riera de tena) proposo que hi circulin autobusos.

Pel de Riera Blanca hi podrien circular el 75 i el 158, que es podrien allargar desde Collblanc fins la Ciutat de la Justicia.
Pel de Riera de Tena proposo 2 busos del barri que connectin Magòria, La Bordeta i Sants amb els 2 CAP (Bordeta i Numància) i amb el mercat d'Hostafrancs. La Ruta seria la seguent:
A: Melcior de Palau-Enric Bargés, Numància, Tarragona, Consell Cent, Moianès, St.Pere Abanto, Gran Via, Sta.Dorotea, Font Florida, Mineria, Amadeu Oller, Constitució, Badal, Andalusia, Riera de Tena, Pavia, Badal, Violant d'Hongria, Robrenyo, Guitard, Melcior de Palau-Enric Bargés.
B: Puiggarí-Enric Bargés, Comtes Belllloc, Melcior palau, Joan Guell, Roses, Tenor massini, St.Medir, Riera tena, Burgos, Jocs Florals, Sagunt, Constitució, Amadeu oller, Mineria, Font Florida, Trajà, St.Fructuós, St.Germa, St.Roc, Rector Triadó, Pl.Paisos Cat., Enric bargés, Puiggarí-Enric Bargés

Posted: Wednesday 14/04/2010 16:28
by Ecomobisostrans
Proposta per que el 15 arribi al nou Hospital St.Pau:

A partit del C/conca que puji pel C/America, rbla.Volart, fins la Rda.Guinardo. De baixada per St.Quinti

Posted: Tuesday 22/06/2010 20:42
by Ecomobisostrans
Propuesta reestructuracion lineas bus zona Pl.Espanya:

27: Pujar i baixar per C/Tarragona
30: Pujar i baixar per Sants (O-F en el del 65 o a l'antic del 23 al C/Llançà)
31: Prolongar-lo fins l'ambulatori de Manso
37: A partir de Pl.Espanya seguir per Entença i Rosselló, final a Rosselló-Villarroel, tornada per Provença i Rocafort.
65: Prolongar-lo per Paral·lel i Parlament fins Mercat St.Antoni
141: Prolongar-lo fins Est.Sants, per C/Tarragona (Es pot estudir que vagi cap a les Corts per Comtes de Bell-lloc o Vallespir)

Aixi quedarien uns traçats més racionals i no fotent les voltes que fa el 37 de Pl.Espanya al Clinic o el 30 per anar de Sarrià a Pl.Sants.

Re:

Posted: Sunday 08/08/2010 17:18
by Ismael_BCN
Ecomobisostrans wrote:Y reubico esta que publique hace tiempo sobre la línea 86 de AUTHOSA:

Image
Me he fijado en esto de tu propuesta de la ruta 86, pero hay un pequeño problema donde pusiste el final de linea, ya que la calle Artesania en ese tramo es sentido unico y es de un carril, vamos que de final de linea no puede ser ahi, ya las linea s80 y 81 tienen problemas dodne tienen el final por los coches que hay mal aparcados.
si la linea 86 se ampliara que vendria genial habria que buscarle a esas 3 lineas un nuevo final de linea decente, la verdad que no se me ocurre donde podrian tener el final de linea esas lineas para que pudieran girar ya que las calles de este barrio son pequeñas a no ser que podrian llevarse a Can Dargo que ahi hay espacio de sobras para hacer finales de linea y Maniobrar.

Saludos, Ismael

Diagonal-Via Augusta, un calvari per al 16 i 17

Posted: Tuesday 14/09/2010 9:56
by Guigui
El 16 i 17 perd un munt de temps en sentit ascendent en passar de la Diagonal a la Via Augusta. Al capdamunt de la Rambla Catalunya, passa del carril central al lateral, i això fa que s'empassi pel cap baix un semàfor vermell. Si, a sobre, hi ha un segon autobús al darrere, no té més remei que empassar-se'n dos ja que un dels semàfors passen ràpidament a vermell.

La solució que cal donar-hi és urgent. El millor seria coordinar els dos semàfors (carril central i pas al lateral), de manera que els autobusos no hagin de parar més del compte. N'hi hauria prou amb un sensor que en canviï la configuració del semàfor quan hi arriba un autobús, ja que només és per a regular el trànsit de bus i vianants.

Si no passen pel lateral des de Pg. de Gràcia, suposo que és pel fet de no haver de tenir una segona parada a la mateixa alçada de la del carril central, cosa que podria temptar molta gent a creuar el lateral de forma temerària.

Posted: Friday 07/01/2011 12:46
by Ecomobisostrans
He fet aquesta proposta per millorar el 91 i el 115, basantme una mica en el desaparegut Stop&Go de Amsterdam.

El 91 es el vermell i el 115 el blau. Circularien cadascun cada 12 minuts i en el tram comu seria cada 6, tots dos amb busitos (O poden ser de 8 metres), aixi a mes tambe seria una linia forsa turistica:

Image