Atemptat contra la boca de metro Liceu
- BCN Término
- N5
-
- N10
el meu pare, aliè al forum, m'ha vingut comentant una carta a EPC (com a carta principal) que em sonava bastant. Sense saber ell res, m'ha preguntat molt indignat si no podia donar suport d'alguna manera al forum que firmava la carta. Es una prova de què el missatge que s'intenta transmetre des del fòrum està arribant a la gent i de que hi ha gent que intenta d'alguna manera donar suport a tot això.
- wefer
- Administrador
L'Avui, El Periódico, El Punt, 20 minutos... tots han publicat la carta de manera destacada. Això, juntament amb la claredat de la reivindicació fan efectivament, que el missatge estigui començant a estendre's.buertu wrote:Es una prova de què el missatge que s'intenta transmetre des del fòrum està arribant a la gent i de que hi ha gent que intenta d'alguna manera donar suport a tot això.
Però ara el que cal és que algú (persona o entitat), amb més influència o mitjans, reculli la reivindicació i es posi en marxa per poder salvar el nostre patrimoni.
De moment, us deixo una comparació entre l'antic i el nou accés a Liceu, preses aquest mateix diumenge. Contempleu bé l'accés original, perquè potser és la última fotografia que en veureu, gràcies als nostres estimats polítics i gestors de GISA i TMB i l'Ajuntament de Barcelona i la Generalitat, per extensió.
Sobren les paraules
- Attachments
-
- Accés original
- liceu-1.jpg (114.52 KiB) Viewed 6252 times
-
- Accés remodelat
- liceu-2.jpg (84.52 KiB) Viewed 6259 times
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Repulsiu totalment. A les hores, si no ens fan més cas, hem de fer alguna moguda, com quedar-nos allà per impedir-ho. No servirà de res quedar-nos parats, esperant la destrucció. I si busquem alguna institució a nivell europeu? Potser ells faran més cas.
Se m'acaba d'acudir una idea: Enviar un mail a l'Albert Castillón, el del programa de ràdio "La ciutat de tots". Ell podria enviar una unitat mòbil allà, ho fem enviant signatures?
Se m'acaba d'acudir una idea: Enviar un mail a l'Albert Castillón, el del programa de ràdio "La ciutat de tots". Ell podria enviar una unitat mòbil allà, ho fem enviant signatures?
CARTA publicada a EL PERIODICO (11/05/2006)
--------------------------------------------------------
Ornament modernista
Comparteixo totalment el que es diu en una carta sobre la reforma dels accessos de l'estació de metro de Liceu. No acabo d'entendre que una ciutat com Barcelona, que es vanta del seu patrimoni modernista, únic al món, hi pugui fer un atemptat en contra d'aquesta manera. Els responsables del desastre haurien de donar explicacions a la ciutadania i restituir els elements modernistes al seu emplaçament original.
Germán López Cobo
Barcelona
--------------------------------------------------------
Ornament modernista
Comparteixo totalment el que es diu en una carta sobre la reforma dels accessos de l'estació de metro de Liceu. No acabo d'entendre que una ciutat com Barcelona, que es vanta del seu patrimoni modernista, únic al món, hi pugui fer un atemptat en contra d'aquesta manera. Els responsables del desastre haurien de donar explicacions a la ciutadania i restituir els elements modernistes al seu emplaçament original.
Germán López Cobo
Barcelona
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Breaking news!
Aquest matí anava en L3, direcció Canyelles, últim cotxe, i des de dins he vist com l'accés Llobregat ja està tancat No podia baixar-me, allà, però aquesta tarda hi torno (amb la càmera de fotos). Em dóna mala espina...
Algú hi ha passat, per superfície?
Aquest matí anava en L3, direcció Canyelles, últim cotxe, i des de dins he vist com l'accés Llobregat ja està tancat No podia baixar-me, allà, però aquesta tarda hi torno (amb la càmera de fotos). Em dóna mala espina...
Algú hi ha passat, per superfície?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Doncs no és tan mala idea. Amb un text afegit una mica més explicatiu (aprofitant part del començament de la carta als diaris) i amb fotos tant dels anys 20 com de fa uns mesos (de com era l'accés ja desaparegut)Platanito wrote:Podem tapar la barana de vidre amb una foto de l'accés original i un text ben visible:
AQUI ES DESTRUEIX PATRIMONI / AQUI SE DESTRUYE PATRIMONIO / ON DÉTRUIT PATRIMOINE ICI / PATRIMONY BEING DESTROYED HERE
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Es podria convocar una manifestació. Evidentment, de multitudinària en tindria poc (suposo), però ja que la primera pedra s'ha llançat i ha tingut força èxit...s'hauria d'aprofitar i seguir endavant amb més accions rehivindicatives, no trobeu?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
Hola:
Jo canviaria la frasse per un "TMB DESTRUEIX EL PATRIMONI", mes clar impossible. Enganxines amb l'adreça d'aquest fil del Forum (o un especial dedicat amb fotografies historiques, en plan galeria) i anar fotent-las per alla ens moguem. Si, ja se que es una mica "vandalic", pero home, el que estan fent... aixo ja no te nom.
No ho dic en conya. M'assabentare com es diu la frasse en cuestio en suec, noruec i danes -hi ha molt turisme escandinau aqui a Barcelona, i aquesta gent esta molt sensiblitzada amb les obres d'art i la historia de les ciutats- i si voleu les podeu afegir al tema.
Sal.lutacions:
Serie600
Jo canviaria la frasse per un "TMB DESTRUEIX EL PATRIMONI", mes clar impossible. Enganxines amb l'adreça d'aquest fil del Forum (o un especial dedicat amb fotografies historiques, en plan galeria) i anar fotent-las per alla ens moguem. Si, ja se que es una mica "vandalic", pero home, el que estan fent... aixo ja no te nom.
No ho dic en conya. M'assabentare com es diu la frasse en cuestio en suec, noruec i danes -hi ha molt turisme escandinau aqui a Barcelona, i aquesta gent esta molt sensiblitzada amb les obres d'art i la historia de les ciutats- i si voleu les podeu afegir al tema.
Sal.lutacions:
Serie600