Page 6 of 9

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 12/03/2019 22:43
by Adolescent barceloní
França451 wrote:Y cómo quieres que lo solucionen? Palote al canto, y arreando que es gerundio.
Como si fuera tan difícil poner palotes entre árbol y árbol. :)
Imagino que el problema es más bien en que si el bus se acerca a la parada puede chocar con las ramas de los árboles.

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 12/03/2019 22:46
by Renfe445
¿Y ese salto del 133 al 135? ¿Se supone que habrá una línea 134?

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 12/03/2019 22:48
by Miquel
França451 wrote:
Miquel wrote:Porto notícies sobre la línia 135.

Avui hi havia Consell de Barri així que l'ajuntament ha acabat de portar alguna informació.

D'entrada tant el recorregut com la freqüència es manté invariable, per tant i com vaig dir serà el bus de Montbau i la resta els hi ve de passada, això si no s'avorreixen per esperar tres quarts d'hora.

En principi el cotxe serà un dels nous 4200. I ara per ara la previsió és estrenar-la de cara a principis d'Abril.

Falta definir unes parades, i el punt problemàtic està en com posar les parades al Carrer de Berruguete, que és el que ha retardat la posada en servei. Aquest carrer te arbrat a la calçada i es vol evitar haver de treure cap arbre i estan acabant d'estudiar com plantar les parades sense afectar-los. Probablement fent algun tipus d'adaptació i eliminant places d'estacionament de vehicles.

Seguiré informant.
Y cómo quieres que lo solucionen? Palote al canto, y arreando que es gerundio.
Como si fuera tan difícil poner palotes entre árbol y árbol. :)
La dificultad aquí no es poner la parada. Si no que de la acera al carril de circulación hay un espacio con árboles de por medio, lo que dificulta un poco el acceso pues el bus no puede acercarse a la acera. Probablemente se quiten sitios de aparcamiento para montar una plataforma que permita llegar al bus al colectivo PMR.

Re: Bus del barri

Posted: Wednesday 20/03/2019 13:36
by oscar440
oscar440 wrote:Ahir, el nou 4293 a la 116. No em va donar temps de fer foto.
Ja el tinc fotografiat. :D

Foto de dilluns, al carrer Escorial.

Re: Bus del barri

Posted: Thursday 04/04/2019 17:58
by Miquel
Pel barri de Parc de Vall d'Hebron ja han aparegut senyals d'obres a les zones on es preveuen que hi hagi parades de la 135! ;)

En principi per aquí abaix les posen la setmana vinent. No se si per les mateixes dates ho faran a Montbau.

Re: Bus del barri

Posted: Sunday 07/04/2019 18:51
by m.h.t.
L’autobús 119 amplia el recorregut i passarà pel carrer de Mühlberg

La línia, que connecta els barris de la Teixonera, el Carmel i Can Baró, ampliarà el recorregut a partir del 8 d’abril


Image

Image

:flecha Mapa de l'ampliació [PDF]

https://ajuntament.barcelona.cat/horta- ... erg_793477

Se suma a la recent ampliació del 86 a Vista Park per la Ctra. del Carmel.

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 16/04/2019 10:31
by TECliège
Estàn instal·lant una nova parada de Bus a l'Avinguda del Jordà sentit baixada, uns pocs metres abans de la parada ja existent (del 19, 76 i 112) de Jordà / Judea (codi 732).

Suposo que serà pel 135 ¿?. No se si hi traslladaràn el 112 també. No acabo d'entendre aquesta mania de separar 20 metres 2 parades amb linies diferents, sobretot si no son finals de línia, i tampoc es que totes plegades tinguin una frequència brutal... Potser substitueixen la de més avall, pero tampoc hi veig gaire la necessitat.

Si algú més entès m'explica peruqè fan aquestes dobles parades, li hi agrairé.

Salutacions,

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 16/04/2019 11:12
by Miquel
TECliège wrote:Estàn instal·lant una nova parada de Bus a l'Avinguda del Jordà sentit baixada, uns pocs metres abans de la parada ja existent (del 19, 76 i 112) de Jordà / Judea (codi 732).

Suposo que serà pel 135 ¿?. No se si hi traslladaràn el 112 també. No acabo d'entendre aquesta mania de separar 20 metres 2 parades amb linies diferents, sobretot si no son finals de línia, i tampoc es que totes plegades tinguin una frequència brutal... Potser substitueixen la de més avall, pero tampoc hi veig gaire la necessitat.

Si algú més entès m'explica peruqè fan aquestes dobles parades, li hi agrairé.

Salutacions,
Serà del 135. I serà en principi la parada de final de línia i regulació, ja que la línia serà circular.

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 16/04/2019 11:46
by 122-042-132
El 117 finalment efectua parada d'enllaç amb l' H6 direcció Font d'En Fargues, a la parada de Ronda del Guinardó/Carrer de Vinyals. Salut!

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 16/04/2019 18:14
by França451
122-042-132 wrote:El 117 finalment efectua parada d'enllaç amb l' H6 direcció Font d'En Fargues, a la parada de Ronda del Guinardó/Carrer de Vinyals. Salut!
Espereu, espereu, que aquesta em toca de plé... Vols dir que sentit Font d'en Fargues, el 117 pari a Vinyals (costat mar, evidentement) i sentit Guinardò pararà a la meva? (La meva es Guinardò-Torrespardals)
Mare meva, espero aprener-ho. Vaya lio!!!!
Miquel wrote:
TECliège wrote:
Si algú més entès m'explica peruqè fan aquestes dobles parades, li hi agrairé.

Salutacions,
Serà del 135. I serà en principi la parada de final de línia i regulació, ja que la línia serà circular.
TECliège, si la q' està pròpera ès una parada de final de una lìnia, és normal en área de varias lìnias, qui la de regulaciò estè pròpera a les altres, per facilitar el trasbordament. Veig:
H6 a onze de Setembre
H8 a Bon Pastor
H4 a Bon Pastor (eso sí, bé allunat del metro!!!!! :emprenyat :emprenyat :emprenyat )
V17/60 a Vall d'Hebrò
Les terminals de regulaciò de las quatre lìnias de Penitents (si no recordo malament eran 119, 129, 123 i 124), si bè la 129 faìa la regulaciò més endevant, per tè la parada anterior pròpera en carrer de regulaciò dels altres 3 (maría Aguilò, pot ser el nom d' aquesta carrer?))

Re: Bus del barri

Posted: Tuesday 30/04/2019 22:08
by Miquel
A Montbau no ho se, però al barri de Parc Vall d'Hebron ja estan florint els pals de parada per a la 135. Encara sense senyalització per això.

Seguiré informant.

Re: Bus del barri

Posted: Friday 03/05/2019 18:38
by Miquel
Finalment, el proper dilluns 6 de Maig s'estrena la polèmica 135.

Aquí teniu unes imatges del recorregut i els lamentables horaris de pas.
Image

Image

Re: Bus del barri

Posted: Monday 06/05/2019 22:44
by Miquel
Recordar que avui s'ha inaugurat la línia 135, sense pena ni glòria suposo. No he vist cap circulació, aviam si demà en veig algun.

Re: Bus del barri

Posted: Thursday 09/05/2019 6:59
by Miquel
Ahir vaig veure passar el 135. Portava aire els dos cops.

També he vist que la parada de Berruguete - Rubió i Balaguer no l'han posat encara, i l'han traslladat (suposo que provisionalment) a davant de l'hotel Alimara, amunt de tot. Suposo que deu haver encara alguna baralla entre l'AAVV i l'ajuntament pel tema de visibilitat al carrer i al pas a vianants que hi ha just al costat, que era el que més preocupava de les parades a aquest carrer mesos enrere.

Re: Bus del barri

Posted: Thursday 18/07/2019 19:35
by m.h.t.
Más problemas con los buses 118 y 128

Transporte público en Vallvidrera y Les Planes


Un grupo de padres del colegio público Nabí, en la calle Reis Catòlics, piden desde hace más de dos años a Transports Metropolitans (TMB) que los buses de barrio 118 y 128 estén sincronizados con el horario de entrada a la escuela de sus hijos.

Uno de estos padres, Seba, indica a 20minutos.es que no están pidiendo a la empresa que ponga más vehículos en circulación, sino solo esta modificación de horario «que no nos obligaría como ahora, a hacer uso del coche privado para llevar a los niños a clase». «La cercana escuela Els Xiprers tiene un tren entero de FGC», añade.

https://www.20minutos.es/noticia/370636 ... -en-obras/

Re: Bus del barri

Posted: Monday 24/08/2020 11:57
by premixero

Re: Bus del barri

Posted: Wednesday 26/08/2020 20:33
by Ecomobisostrans
^^ Sintetitzo el més important:
El càlcul sorgeix de dividir el nombre d’usuaris diaris els dissabtes i festius, on s’inclouen els diumenges, entre les vegades que passa l’autobús de la línia per cada parada del recorregut.

Les dades són de 2019

Aquestes són les 10 línies de bus fantasma de la capital catalana i els passatgers que, de mitjana, porten els caps de setmana [en cada expedició]:

135: 2,2 els dissabtes i 1,9 els diumenges
129: 2,2 dissabtes i 2,5 diumenges
131: 3 els dissabtes i 2,6 els diumenges
124: 3,8 dissabtes i 2,6 diumenges
113: 2,9 els dissabtes i 3,7 els diumenges
133: 4,3 dissabtes i 4,1 diumenges
130: 7 els dissabtes i 3,4 els diumenges
123: 8,4 dissabtes i 4,3 diumenges
118: 7,1 dissabtes i 5,9 diumenges
121: 9,9 els dissabtes i 4,2 els diumenges
TMB ho deu voler utilitzar aquestes dades d'excusa per eliminar aquestes línies els festius, però en podem fer una altra lectura: No hi surt el 128. El què vol dir que els diumenges porta de mitja més de 4,2 persones, els dissabtes més de 9,9 i ja no diguem els feiners, el bus ben plè, dit per varios amics de Les Planes, i segueix amb la irrissoria freqûència de 80 minuts.

Re: Bus del barri

Posted: Thursday 27/08/2020 0:08
by victorcasta
El que vol TMB, i ho diu a la notícia, i personalment em sembla bé, és convertir-les en línies a demanda vist l’èxit de Torre Baró.

Re: Bus del barri

Posted: Thursday 27/08/2020 3:09
by Renfe445
A mi em sembla bé, perquè considero que el bus de barri actua com una ajuda per poder transportar a persones que tenen dificultats per caminar per carrers molt costeruts, o també per exemple portar la compra sense anar carregant, perfil que compleixen moltes d'aquestes línies, i, encara que sigui per una parada que estigui a 50 metres només, el fet de ser una línia a demanda on el bus arriba només quan se'l demana en lloc de ser una línia amb horaris fixos i per tant cal esperar molt de temps (perquè tela les freqüències), d'aquesta manera funcionen millor i surten més rentables.

Re: Bus del barri

Posted: Thursday 27/08/2020 13:07
by França451
Discrepo en varios puntos. Dos casos a colación, uno de ellos está en el listado. Se trata del 133, que hace Bon Pastor-Onze de Setiembre-Fabra i Puig-CAP de forma directa y no por Casernas, voltio que te hace tragarte el H4. Una de las potencialidades de esa línea es justamente esa, teniendo como alternativa H8+H6/34. El problema es que los vecinos de Sant Andreu deben ser de esos que no quieren cambios (siguen sin meterse en el H6 antes de Fabra i Puig y petan el 34 para subir a Virrei y la frecuencia que ya de por sí tenía el 133 con un solo coche echa para atrás para cogerlo) y a eso le sumamos la frecuencia del 133. La frecuencia del 135 desde el inicio también se dijo que era vergonzosa: quién lo va a coger con esa frecuencia?

El otro punto es el del 127 de marras: si me subes la frecuencia del 60 los findes, acepto que pongan la línea a demanda, si no va a ser que no. Y seguro que hay otras líneas que no les haría ninguna gracia que las pongan a demanda: por ejemplo: os haría gracia poner a demanda las siguientes líneas? 13, 97, 91, 191, 192, 185, 150. Casi todas son líneas "de barri".