Page 6 of 10

Posted: Monday 12/02/2007 22:16
by iraultza
Hola!!

Jo també he vist una 440 sense reformar desde fa unes setmanes als "tallers-cotxeres" de Cornellà. Està aturat a la via morta més llunyana a la via direcció Martorell!!

Avui m'he fixat i l'última cabina és la 112C!! Abans he vist que sortia aquesta numeració en un altre forum, per tant intueixo que és la 440-130M/112C !! Demà us ho confirmo!!

Està amb les portes obertes tot el dia i el seu estat és desastrós: pintades per tot arreu, m'ha semblat veure algun vidre trencat, etc...

Posted: Monday 12/02/2007 22:40
by iraultza
Hola!!

Jo també he vist una 440 sense reformar desde fa unes setmanes als "tallers-cotxeres" de Cornellà. Està aturat a la via morta més llunyana a la via direcció Martorell!!

Avui m'he fixat i l'última cabina és la 112C!! Abans he vist que sortia aquesta numeració en un altre forum, per tant intueixo que és la 440-130M/112C !! Demà us ho confirmo!!

Està amb les portes obertes tot el dia i el seu estat és desastrós: pintades per tot arreu, m'ha semblat veure algun vidre trencat, etc...

Posted: Tuesday 13/02/2007 17:12
by iraultza
Hola de nou!!!

Avui he tornat a passar per Cornell� i m'he fixat m�s i, efectivament, �s la 130M/112C!!

M'ha donat temps a fer una foto amb el m�bil del lateral de la 112C (est� orientada cap a Martorell i la 130M cap a Cornell�, no s� si m'explico)

Posted: Tuesday 13/02/2007 17:49
by Jordilar
Ara ja podem dir que está donada de baixa :'(

QUÈ FAREM AMB 6 TRENS?

Salut,

Posted: Tuesday 13/02/2007 18:33
by Mako448
Jo tamjbé l'he vista aquesta tarda quan anava en un civia,era aquesta que hi ha la foto,la 112C,i estaba quasi tota grafitejada.
:evil: ,i en un estat horroròs
Grafiters pinteu les vostres cases i no les 440 sense reformar.
Adéu 440-130 :'(

Posted: Tuesday 13/02/2007 19:04
by Trenscat
Confirmo el què diuen els altres forumaires sobre la 130... :(

Un homenatge a la 440 no reformada

Posted: Friday 16/02/2007 12:13
by JaMiRo!
Hola!

El ésser becari a l'Alstom no només m'està donant la possibilitat de veure com es fa un tren des de que es tallen planxes i perfils d'acer i alumini fins que surt a fer proves, sinó que també m'està fent gaudir com mai de les 440 no reformades.

Cada setmana em trobo o pujo a un d'aquests fantàstics trastos. Òbviament, sempre porto la càmera digital a la mà (mai se sap que pots trobar-te)...Aquí van unes fotos del tren condemnat, com a petit homenatge:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

No patiu, encara tenim algunes 440 no reformades més fent servei:

Image

Image

Image

Totes aquestes fotos les he passat al Bernat (Trenscat) per a que les pengi, quan li sia possible, a la seua fantàstica pàgina web.

Salut!

Editat per modificar el link de les imatges

Posted: Friday 16/02/2007 14:29
by Vox
Gràcies JaMiRo!

Qué maques les 440 i quins records de la R1 als 80's :'(

No es per tirar cap a casa però, no me les imagino sense passar per el litoral, apropant-se a la Costa Brava, amb el mar al cantó.. A més eren blaves, encara que et fotessis de calor al estiu :D

Vox

Posted: Friday 16/02/2007 17:26
by neroon
Pels records que tinc, puc dir que amb les finestres abaixades i circulant a bon ritme, l’airet que hi entrava era força agradable.
8)

Posted: Friday 16/02/2007 17:38
by Guigui
Vox wrote:Gràcies JaMiRo!

Qué maques les 440 i quins records de la R1 als 80's :'(

No es per tirar cap a casa però, no me les imagino sense passar per el litoral, apropant-se a la Costa Brava, amb el mar al cantó.. A més eren blaves, encara que et fotessis de calor al estiu :D

Vox
I tenien una franja groga, amb el rètol d'origen i destinació penjat manualment al costat. Aleshores es deien "trens tramvia" (no els confongeu amb el "tren-tram" :D ).

Posted: Friday 16/02/2007 21:23
by Jordilar
:'(

Image

Salut,

Posted: Friday 16/02/2007 23:33
by metring
Algú sap quantes 440 queden sense reformar?

Posted: Friday 16/02/2007 23:35
by Jordilar
A Catalunya, 2. A la resta d'Espanya crec que 11

Salut,

Les recordo així...

Posted: Friday 16/02/2007 23:38
by JaMiRo!
Vox wrote:No es per tirar cap a casa però, no me les imagino sense passar per el litoral, apropant-se a la Costa Brava, amb el mar al cantó.. A més eren blaves, encara que et fotessis de calor al estiu :D
Ho sento Vox, però jo les recordo en colors originals (blau-i-groc) com el "Tren de l'Aeroport"... :D
neroon wrote:Pels records que tinc, puc dir que amb les finestres abaixades i circulant a bon ritme, l’airet que hi entrava era força agradable.
Sí. Per mi, però, no són records, sinó la rutina de cada dia (és el que té agafar gairebé a diari 440 no reformades). Quan fa caloreta va d'allò més bé, i quan fa fresqueta ajuda a mantenir-te despert de camí cap al treball... :)

Posted: Friday 16/02/2007 23:58
by Pere
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Quin final !

Posted: Saturday 17/02/2007 10:56
by aarongilp
Jordilar wrote:A Catalunya, 2. A la resta d'Espanya crec que 11

Salut,
Diria que en queden unes quantes més que 11...Has de comptar totes les de Cercanías Santander (que en deuen ser unes 8 o 9, comptant les "Aligeradas"), totes les 440 que fan regionals pel nord (que no en són poques, des de Valladolid a León, de León a Ponferrada i Vigo, de León a Gijón, de Valladolid a Santander). Suposo que en deuen quedar unes 20-25.

Posted: Saturday 17/02/2007 17:58
by Pere
Jordilar wrote:A Catalunya, 2. A la resta d'Espanya crec que 11
Et corregeixo, a Catalunya en queden 3. La 440-130M encara no està desballestada :D

Posted: Monday 19/02/2007 9:18
by genissimon
Doncs ja em perdonareu però els meus records es remunten a quan tenien tres recolzabraços per seient de skay granate, naturalment. Si era hivern i t'assentaves al costat de la finestra, mig cos se't gelava i l'altre mig se't torrava. Havies d'anar especialment en compte amb les sabates, la calefacció per resistències a 3000Vcc no perdonava segons quin tipus de soles.

I a l'estiu, finestres abaixades i aire "condicionat" a les condicions meteorològiques imperants.

Ah!! aquells rápido 2ª que anaven de Sants a Girona en 1h20' i, poc després, els interurbano que com que feien més parades estaven 1h30'. A continuació (~1988-1989) els usuaris de Madrid es van revoltar i van començar a protestar. Llavors van destacar totes les 440 a Madrid i aquí van portar les 436/7/8 de groc i blau. Amb les mateixes parades estaven 1h45' entre Sants i Girona. Encara avui espero resposta a la reclamació que vaig posar.

Després van arribar les 432 i 444 en servei "normal". Ah!! aquells seients de primera utilitzables amb tarifa general !!!

I després, altre cop, les 440 ja pintades de blanc/gris/vermell rodalies (encara amb la C vertical), algunes amb seients de roba, i els Catalunya Exprés amb 432 i 444 vermells.

Salut !!

Posted: Monday 19/02/2007 13:41
by oscar440
metring wrote:Algú sap quantes 440 queden sense reformar?
Aquestes són les que hi ha encara en servei:

440.077M, 133C (Rodalies, Santander)
440.078M, 501C (Media Distancia, León)
440.080M, 080C (Media Distancia, León)
440.087M, 114C (Media Distancia, León)
440.088M, 115C (Media Distancia, Santander)
440.091M, 094C (Rodalies, Santander)
440.096M, 152C (Media Distancia, León)
440.097M, 102C (Rodalies, Santander, "Aligerada")
440.105M, 167C (Media Distancia, Santander)
440.107M, 109C (Media Distancia, Santander)
440.109M, 107C (Rodalies, Santander, "Aligerada")
440.112M, 200C (Media Distancia, Santander)
440.113M, 119C (Rodalies, Santander, "Aligerada")
440.121M, 121C (Rodalies, Santander)
440.125M, 077C (Rodalies, Santander)
440.127M, 113C (Media Distancia, Santander)
440.130M, 112C (Rodalies, Barcelona)
440.131M, 118C (Rodalies, Barcelona)
440.132M, 122C (Rodalies, Barcelona, esquema Regionals).

La 440.091 està fora de servei a Santander, la 440.113 va patir un incendi al cablejat i sembla ser que no es repararà, també està fora de servei a Santander. Diuen que la pròxima fora de servei serà la 440.121, també de Santander. I a Barcelona tenim la 440.130, que no se sap ben bé quin serà el seu futur...

Salutacions.

Posted: Monday 19/02/2007 23:42
by U-Bahn
Pobrissones, a veure el futur que les espera...