Agh! I jo faig classe per la tarda, just quan agafo el metro ja fa un quart d'hora que l'havien retirat, amb raó mai aconseguia veure'lAlacreu wrote: em va dir que circularia tota la setmana de les 9 del matí a les 14 hores.
Sèrie 9000 en circulació!
[quote="bitxofo"][/quote]
Mon cheri ami Bitxofo:
Si no fos perquè tinc la precaució de navegar sense carregar les imatges per evitar esgotar ràpidament els 20 MB de quota diària d'accés a internet a la feina, ara mateix t'odiaria profundament per haver tornat a incloure les fotos que ja hem pogut veure en una pàgina anterior.
Ei! De bon rotllo, eh?
Mon cheri ami Bitxofo:
Si no fos perquè tinc la precaució de navegar sense carregar les imatges per evitar esgotar ràpidament els 20 MB de quota diària d'accés a internet a la feina, ara mateix t'odiaria profundament per haver tornat a incloure les fotos que ja hem pogut veure en una pàgina anterior.
Ei! De bon rotllo, eh?
-
- N9
El primer, encara!
Val, sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000 circulant pel Metro de Barcelona!davida wrote:No no aquest honor es meu Fa un any que hi vaig estar dintre i tinc varies fotos que ho demostren:JaMiRo! wrote:
O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?
8) 8) 8) 8)
Foto de un 9000 en construccio de setembre del 2005
Foto de un 9000 complet el Juliol del 2006
PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Usted perdone... xDDPlatanito wrote:Mon cheri ami Bitxofo:bitxofo wrote:
Ei! De bon rotllo, eh?
És aquest tren 9000 em posa "ruc"!!
Visca el metro!!
Re: El primer, encara!
Ara que ho penso...si jo també el vaig veure en construcció fa un any, quan la jornada de portes obertes de l'Alstom, i també tinc fotos...JaMiRo! wrote:Val, sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000 circulant pel Metro de Barcelona!davida wrote:No no aquest honor es meu Fa un any que hi vaig estar dintre i tinc varies fotos que ho demostren:JaMiRo! wrote:
O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?
8) 8) 8) 8)
PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000
Jejeje...
Llei de Murphy?entfe001 wrote:Ahir vaig estar una bona estona a Sagrada Família esperant el famós 9000, però al final me'n vaig cansar de veure només 2100 (perquè ni un 5000!). Al final, ja fart, decideixo prendre el proper tren (que seria un 5000) per creuar-me, a mig túnel entre Sagrada Família i Encants, amb el famós 9000
Enrecordeu-vos que a mi se'm van tancar les portes (al cel) d'un 9000. Encara m'hi he de muntar. I fotografiar-lo.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Aquest matí, aprofitant que tenia que passar per Barcelona per tornar des de Girona cap a Castellar m'he ficat al metro per si enganxava el 9000. Doncs he deixat passar tots els torns a l'estació de Clot i no estava circulant. Després he baixat a Paral·lel i no l'he vist tampoc.
Ja m'esperaré a que n'hi hagin més per poder-lo enganxar...
Coi, si ho sé et porto a la visita guiada de reobertura del Teatre Municipal, que porta segles tancat...UT596001 wrote:Aquest matí, aprofitant que tenia que passar per Barcelona per tornar des de Girona cap a Castellar m'he ficat al metro per si enganxava el 9000. Doncs he deixat passar tots els torns a l'estació de Clot i no estava circulant. Després he baixat a Paral·lel i no l'he vist tampoc.
Total, només t'hauries endut un disgust, perquè les obres encara no estan enllestides i m'he quedat amb un pam de nas
Això sí, el meu petit plaer del dia ha estat prendre la L11 des d'Emili Grahit fins a la Plaça del Vi
Home...no sé què hi veus de "petit plaer"...agafar una fregoneta és un plaer? Per a mi és una caca, no hi quebo!entfe001 wrote:Això sí, el meu petit plaer del dia ha estat prendre la L11 des d'Emili Grahit fins a la Plaça del Vi
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Per fi! Avui per fi he aconseguit veure'l !! La veritat es que ma enganxat de sorpresa, jo sortia del 1100 a La Pau i em dirigia cap a agafar la L2 quan de sobte a l'alçada de les escales mecaniques sento un soroll estrany i penso "al igual es un 9000" en plan conya. La sorpresa ha estat meva al arribar a l'andana i veure els enormes "bordes" negres dels vidres i comprobar efectivament que es tractava de la sèrie 9000. Llàstima que als pocs segons ha arribat un 2100 per la meva andana i m'ha tapat la marxa del 9000, així que un cop dins del 2100 me amarrat al vidre per veure que tal estava el frontal Per acabar d'arrodonir el dia, mentre travessava el pont de Calatrava s'han creuat 2 Civies
He de dir que en directe guanya molt més, i ara fins i tot m'agraden els vidres negres que abans veia tan lletjos.
Per cert, pel que he pogut veure avui queda desmentit que només circula pels matins, ja que jo m'he trobat amb ell a les 20:30, a La Pau direcció Pep Ventura.
He de dir que en directe guanya molt més, i ara fins i tot m'agraden els vidres negres que abans veia tan lletjos.
Per cert, pel que he pogut veure avui queda desmentit que només circula pels matins, ja que jo m'he trobat amb ell a les 20:30, a La Pau direcció Pep Ventura.