Fira BCNRail
- wefer
- Administrador
Jo també vaig rebre les acreditacions fa un parell de dies.
No sé de què ens queixem, si tots els serveis de Barcelona funcionen fantàsticament bé!!!!
Oi?
No sé de què ens queixem, si tots els serveis de Barcelona funcionen fantàsticament bé!!!!
Oi?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Humor dòcil català
Per això som considerats els bufons de la cort! "Ens ho prenem tot amb tant d'humor"...wefer wrote:No sé de què ens queixem, si tots els serveis de Barcelona funcionen fantàsticament bé!!!!
Oi?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Altres empreses
Jo estic acostumat a la "velocitat" de Correus i per això moltes vegades opto per altres empreses.entfe001 wrote:Si s'ha enviat en forma de correu ordinari, poc et podràs queixar.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
No m'estranyaria que el retard sigui per culpa de Fira de Barcelona, a més, encara recordo que 1 setmana abans del saló vaig rebre un correu dient-me que si no rebia l'acreditació, que la demanes allà, això pot donar a entendre que ja ho tenien previst que algunes no arribarien a temps..... però.... tantes? a més.... per què les envien ara?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
2009???? Necesitaran 2 anys per enviar les acreditacions a temps
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Doncs sí, sembla ser q serà un saló Bi-Anual.Denisuko wrote:2009???? Necesitaran 2 anys per enviar les acreditacions a temps
Esperem que al 2009 tinguem més expossitors, de més qualitat en alguns casos i que no sigui un saló marginal (1 palau al 2007) del Saló de la Caravana, amb tots els respectes per les caravanes.
Re: Nou saló a Fira de Barcelona: BCNRail
Ja es pot demanar acreditació per al saló d'aquest any: http://www.bcnrail.com/portal/appmanage ... 6450051572
Igual, si es fa ara, encara arribi a temps, no com fa 2 anys.
Igual, si es fa ara, encara arribi a temps, no com fa 2 anys.
Jo ja la tinc. Ara es tipus CONSTRUMAT. Us heu d'imprimir el full que surt un cop us heu acreditat (amb codi de barres). Amb aquest full el dia/dies que aneu us heu de passar per les màquinas expenedores de passis i els lectors de codi de barres, passeu els fulls i us surt (com si fos una màquina de tabac) el passi per tota la fira.
- TramviaBlau
- N6
Algu sap ja quin dia i hora anirà???
S'hi pot registrar qualsevol o és només per a gent del sector?
Amb la acreditació aquesta ja n'hi ha prou per entrar al saló? S'hi pot entrar tantes vegades com es vulgui?
Amb la acreditació aquesta ja n'hi ha prou per entrar al saló? S'hi pot entrar tantes vegades com es vulgui?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Relacionat amb l'edició de fa dos anys, no us perdeu la imatge d'aquest render d'un fullet:
- Attachments
-
- img117.jpg (157.33 KiB) Viewed 5313 times