Page 6 of 59

Posted: Saturday 03/03/2007 14:47
by orique
Foto d'ahir divendres a Bogatell. No vaig conseguir res millor perquè era hora punta.

Posted: Saturday 03/03/2007 15:58
by aarongilp
Ahir en Pere, en Jordilar i jo el vam agafar des de Verdaguer fins a Urquinaona. Com a curiositat, que no té a veure massa amb el 2100, es van saltar un torn, del 409 va passar al 411 i després el 412, el 2152 (crec).

FOTOS!!

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:10
by Denisuko
Veient que bastants l'heu vist, avui he anat a la caça i captura del 2100 de L4, he arribat a Verdaguer a via 2, i veig: 2 minuts. Pensava, si veig que arriba per aquesta via bé, i sino, me'n vaig a l'altre. Passen els 2 minuts i arriva un 1000 i acte seguit, al fons, el 2100 per l'altre via. Denisuko depresa i corrents per pujar-hi i bueno, aqui teniu el meu "petit" reportatge fotogràfic :P

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Més fotos a: http://www.transportebcn.es/METRO/linea ... ias/4.html

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:14
by entfe001
M'agrada especialment la fotografia de Trinitat Nova amb el 500 ;)

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:16
by pokeroms
Just darrere anava jo. Torn 413. He arrivat a Trinitat Nova sobre les 19:45 aprox.

Se m'ha escapat :(

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:23
by metring
Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:35
by Denisuko
metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Correcte, molt bona vista i això que la camara no es que sigui una joia, es un adhesiu i a correr, potser es de les mateixes mides que coloquen als 1100 i mira, potser com sobraven, doncs alguna utilitat han de treure-li. Dic jo, e?

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:36
by Vox
metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Jo hi vaig pujar fa 6 dies i sí, es un adhesiu. Espero que posin els termòmetres amb les llumetes.

Crec que aquesta 2100 està en proves i fins que no la tinguin 100% "entrenada" a la L4 no posaran més 2100.

Vox

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:49
by Serie-1000-metro
Estan ja desguasant 1100 de la Linia 4.

Posted: Tuesday 06/03/2007 21:55
by metring
Denisuko wrote:
metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Correcte, molt bona vista i això que la camara no es que sigui una joia, es un adhesiu i a correr, potser es de les mateixes mides que coloquen als 1100 i mira, potser com sobraven, doncs alguna utilitat han de treure-li. Dic jo, e?
:D :D :D

Posted: Tuesday 06/03/2007 23:15
by faristol
Que estrany es fa veure un tren "nou" entre cometes, a la linia 4, el anterior cambi, va ser dels 300 als 1100 i aixo ja fa molt temps i tambe circulaven mesclats dins del carrusel, la linia 4 sempre sera peculiar i la gran oblidada.

Posted: Saturday 10/03/2007 22:26
by pokeroms
Avui el torn 412 era un 1100. Ni rastre del 2100 :(

Salutacions!

Posted: Saturday 10/03/2007 23:14
by Jordilar
Avui es cap de semana.

Salut,

Posted: Sunday 11/03/2007 0:01
by EUKibo
Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells. (Els civia al principi, ara no ho se els caps de setmana els deixaven aparcats, i quan deixa de ser hora punta al metro i deixen a Pep Ventura algun metro apartat deixen el 9000.... Quina cosa mes rara...

Posted: Sunday 11/03/2007 0:04
by Guigui
Perquè no hi ha cap necessitat de deixar tots els models nous plens de pota, burilles, escopinades i altres danys col·laterals de l'estupidesa humana?

Posted: Sunday 11/03/2007 0:15
by Denisuko
EUKibo wrote:Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells. (Els civia al principi, ara no ho se els caps de setmana els deixaven aparcats, i quan deixa de ser hora punta al metro i deixen a Pep Ventura algun metro apartat deixen el 9000.... Quina cosa mes rara...
No té perque, la primera vegada que vaig pujar a un 5000, va ser a L2 i va ser el 8 de desembre de 2005 (festiu)(quina memory :)), un diumenge que vaig anar al mercat de sant antoni vaig veure 2 9000s, el 204 i el 206, no els treuran tots ni molt menys però algun en treuen.

Posted: Sunday 11/03/2007 0:38
by EUKibo
Vale, en el cas TMB comprenc que els guardin perque no es facin malbe... Pero en el cas RENFE si ja per si esta dissenyada per a que els vandals tinguin tota mena de facilitats per fer graffitis, si els Civia els deixen estacionats 24h a Marato esque s'hauria de ficar a la preso no seria nomes als grafiters sino als responsables que no fan que RENFE tingui cotxeres tancades com pot tenir TMB o FGC

Posted: Sunday 11/03/2007 2:20
by Jordilar
En el cas de renfe o FGC els trens nous son per agumentar freqüència i no substituir. És per això que en cap de semana la freqüència ja es pot servir amb les unitats normals.

Salut,

Posted: Sunday 11/03/2007 11:03
by Platanito
EUKibo wrote:Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells.
O sigui que reconeixes que a la L5 els bons són els 1000, ja que durant les darreres setmanes no circulaven els festius!

Ja sabia jo que acabaries entrant en raó... xD ;)

Posted: Sunday 11/03/2007 13:29
by Fran-Ikarus
pokeroms wrote:Avui el torn 412 era un 1100. Ni rastre del 2100 :(

Salutacions!
No passeu pena, si d'aquí uns mesos serà al revès:
L'oracle-foraire del futur wrote:Avui el torn 4XX era també un 2100. Ni rastre de 1100's :-(