Page 6 of 16
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Tuesday 05/02/2008 10:07
by Peter
Ja anirà bé que posin més estacions de Bicing al centre, però les parades que no són tant cèntriques també es desborden a hores puntuals i sobretot les que són les últimes (em vinc a referir a aquelles que ja no tenen ninguna parada més al seu voltant perquè estan al límit de l’àrea d’implantació del Bicing).
El problema més gran que té aquest servei és que durant tot el dia té el mateix nombre de bicicletes en marxa, ja sigui hora punta o no. Igual que el metro i el bus a les hores puntes treuen el 100% del seu material al carrer, el Bicing es manté igual. Sé que la meva proposta necessita una inversió més gran, però que els hi costa tenir més bicicletes guardades i a l’hora punta deixar-les a les estacions que cada dia estan buides i anar retirant els excedents de les estacions que es plenen (com ja ho fan, però amb més capacitat i afegint-ne més). Amb un sistema tant informatitzat, saben (perquè cada dia es repeteix el mateix moviment de gent) quines estacions són les que tenen més demanda d’entrega i les de recollida. Aquesta “hora punta” del Bicing és pel matí i per la tarda coincidint amb l’hora d’entrada i de sortida de la feina o estudis. I durant la resta del dia, retirar aquest excedent de bicis i deixar el número normal d’aquests vehicles. I per fer aquesta millora del servei no s’hauria de posar furgonetes petites amb remolc com hi ha fins ara sinó camions de més capacitat (per unes 500 bicicletes).
Una altra cosa a millorar seria l’adaptació dels horaris del Bicing a esdeveniments. Per exemple, dijous passat que hi havia partit de copa al camp nou, el metro i bus van ampliar els seus horaris però el Bicing no. Ja sé que no hi ha cap estació de Bicing a prop del camp nou, però tal com ens estan venent el sistema, “es un complement al transport públic”.
Desactualització de mapes
Posted: Friday 08/02/2008 19:28
by Guigui
El Bícing es suma a la desactualització crònica que pateix tot allò gestionat públicament a Barcelona i Catalunya: els mapes de les parades "veteranes" no indiquen els punts incorporats darrerament. Concretament, al de la Pl. Vicenç Martorell no hi ha indicat el punt de Gran de Gràcia / Metro Fontana.
M'hi jugo el coll que el plànol aquest durarà una bona temporada perquè l'"amortitzin".
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Saturday 09/02/2008 18:40
by entfe001
A l'estació del Bicing del costat de la parada de metro d'Encants qualsevol dia s'organitza una festa multitudinària. Fa mesos que veig com, cada nit quan torno a casa, hi ha un mínim de tres persones esperant un espai per deixar la seva bicicleta. En aquest cas, anar a les estacions més pròximes no és una solució, perquè es troben bastant lluny. Algun cop he pogut sentir com algun usuari s'exclamava per dur mitja hora esperant poder deixar la bicicleta.
Mitja hora
Posted: Saturday 09/02/2008 18:47
by Guigui
entfe001 wrote:Algun cop he pogut sentir com algun usuari s'exclamava per dur mitja hora esperant poder deixar la bicicleta.
Però mitja hora no és el límit que tenen els usuaris per tornar-la? Així li cauria una multa, vist que a can Bicing s'han muntat un món ideal que no té res a veure amb el real.
Re: Mitja hora
Posted: Saturday 09/02/2008 20:50
by entfe001
Guigui wrote:entfe001 wrote:Algun cop he pogut sentir com algun usuari s'exclamava per dur mitja hora esperant poder deixar la bicicleta.
Però mitja hora no és el límit que tenen els usuaris per tornar-la? Així li cauria una multa, vist que a can Bicing s'han muntat un món ideal que no té res a veure amb el real.
No, pel que he pogut saber si arribes a una estació plena i hi passes la targeta, el sistema et dóna 10 minuts de gràcia per esperar a tenir un lloc per tornar-la o bé desplaçar-te a una altra estació. Desconec si això és així de bon començament o ho han fet després que més d'un els hi saltés a la jugular.
Sigui com sigui, aquest home estava fart d'acostar cada dos per tres la targeta al lector per anar acumulant
minuts de gràcia. I molta gràcia no li feia.
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Wednesday 13/02/2008 15:25
by Peter
Guigui wrote: Però mitja hora no és el límit que tenen els usuaris per tornar-la? Així li cauria una multa, vist que a can Bicing s'han muntat un món ideal que no té res a veure amb el real.
Us poso unes dades per aclarir el tema de temps i tarifes:
La primera mitja hora no es cobra (va inclosa amb l'abonament mensual de 24 €)
A partir de 30 minuts, es cobren 0,30€ per cada fracció de 30 minuts.
A partir de 2 hores es cobra una penalització de 3 € i a més et penalitzen amb un avís (als 3 avisos et donen de baixa del servei).
Si en 24 hores no has tornat la bici, et cobren 150€ i et donen de baixa del servei.
I en quant a això dels minuts extres quan et trobes una parada plena, el servei no és tant eficaç com ells pretenen.
Si et trobes amb una parada plena, passes la targeta pel lector, et dona 10 minuts extres i et diu quines parades més properes estan lliures. Però la majoria de parades tenen algun forat que no funciona i per tant no pots deixar la bici. El sistema no detecta aquest forat com a fora de servei i per tant es pensa que encara té un lloc lliure. Així que quan passes la targeta pel lector diu: "Aquest usuari ja té una bicicleta i no en pot desbloquejar una altra". Així que has de buscar una altra parada i et quedes sense més minuts.
Per cert, això dels 10 minuts fa uns mesos que funciona, al principi t'havies de buscar la vida (bàsicament el que passa ara la majoria de vegades).
Fallada informàtica
Posted: Thursday 21/02/2008 13:55
by Peter
Notícia d'El Periódico:
Una fallada informàtica inutilitza durant una hora la meitat de les parades del Bicing
• El problema s'ha registrat entre les 8.30 i les 9.30 hores
EUROPA PRESS
BARCELONA
Una fallada en el sistema informàtic ha deixat aquest matí sense servei entre les 8.30 i les 9.30 hores als usuaris del Bicing, que no han pogut deixar ni recollir bicicletes a gran part de les estacions.
Segons fonts de Bicing, encara es desconeixen les causes de la fallada informàtica, encara que els tècnics estan treballant per determinar-les. Segons ells, s'han vist afectades al voltant d'un 50% de les parades.
L'empresa ha assegurat que els usuaris que no hagin pogut tornar les seves bicicletes a temps no seran penalitzats. No obstant, com que l'avaria ha durat una hora i la penalització per no tornar la bicicleta és a partir de les dues hores, creu que "no hi haurà problemes".
Aquesta incidència ha estat la més important des que l'Ajuntament de Barcelona va posar en funcionament aquest servei públic de lloguer de bicicletes el març del 2007, segons les citades fonts.
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Thursday 28/02/2008 16:39
by metring
De la web de l'Ajuntament de Barcelona:
El Bicing rep una menció d'honor del Premi Iniciativa BMW
El guardó reconeix persones, empreses i institucions que hagin potenciat en els seus projectes els valors de la creativitat i la innovació
El jurat de la IV edició d'aquest guardó ha atorgat una menció d'honor al projecte Bicing de l'Ajuntament de Barcelona per potenciar l'ús de la bicicleta com a vehicle de transport públic a la ciutat i fomentar així la mobilitat sostenible.
El regidor de Mobilitat, Francesc Narváez, ha valorat aquesta menció d'honor perquè "demostra la gran acceptació que ha tingut aquest nou sistema de transport individual tan sostenible i saludable".
Segons el gerent de l'Àrea de Prevenció, Seguretat i Mobilitat de l'Ajuntament, Joan Albert Dalmau, la principal innovació del Bicing ha estat resituar en el segle XXI un mitjà de transport clàssic, la bicicleta, i acompanyar-lo de la informàtica i d'una important logística.
El Bicing arriba al districte de Nou Barris
El servei de transport públic en bicicleta, conegut com a Bicing a Barcelona, ja ha arribat al districte de Nou Barris.
En concret, aquest dijous, 28 de febrer, s'han inaugurat vuit de les quinze estacions previstes, situades al carrer de Petrarca – Duero, Sant Iscle – Nil, Subirats – Cartellà, Fabra i Puig – Palmeres, plaça dels Avis, plaça de Santa Eulàlia, plaça Sóller i plaça de Virrei Amat.
La posada en marxa del servei es realitzarà de manera progressiva al llarg d'aquest dijous amb la connexió i la col·locació de les bicis a les estacions. Les vuit estacions ja estaran totalment operatives aquest divendres, 29 de febrer.
Alhora, les altres set estacions previstes al districte de Nou Barris s'aniran implantant en els propers mesos. En concret, les estacions s'ubicaran a l'avinguda Rio de Janeiro, la plaça Jardins d'Alfàbia, la biblioteca de Nou Barris, el poliesportiu de Can Dragó, el carrer Andreu Nin, la plaça Rafaela Serrano i el Parc Tecnològic Bcn Nord.
El Bicing supera el 30.000 usos diaris
Posted: Thursday 28/02/2008 18:12
by Peter
A la web del Bicing també informen que el servei ha superat els 30.000 usos diaris amb una punta de 32.000 usos el divendres 22/02/08.
El bicing i el bon temps
Posted: Friday 14/03/2008 11:13
by Peter
Sóc usuari gairebé diari del Bicing ja que m'és molt còmode per anar de casa a la feina perquè l'alternativa d'anar amb bus és molt més lenta. Des de dimecres d'aquesta setmana ha començat a fer bon temps. Ja no fa fred i la gent s'anima a agafar la bicicleta pel matí, qualsevol que s'hi fixi verurà moltes bicis pel carrer. Aquí s'evidencia la falta d'efectius per anar reposant i treient bicicletes de les parades. A la zona de Marina - Poblenou cada cop han posat més parades; això està molt bé perquè la gent s'anima a agafar bicis, però no hi ha suficientes parades pel volum de gent que hi treballa. Pel matí sempre estan totes les estacions plenes i quan truques al telèfon d'incidències et diuen que ho senten molt però tenen tots els efectius ocupats i que quan puguin aniran a buidar alguna estació. Ahir dijous, encara va ser pitjor per culpa de la vaga dels busos. Vaig trigar mitja hora en poder deixar-la, i a la parada que hi ha al costat del T-systems hi havien com 10 persones fent cua esperant la furgoneta. A les 6 de la tarda, el problema és el contrari: totes les estacions estan buides.
És una llàstima però com totes les coses bones que es fan a Barcelona, el bicing acabarà morint d'èxit i per la falta de previsió. Tant costaria fer diverses mega estacions al mig del poblenou (i altres punts de gran demanda com platges, centre de la ciutat...) per 100 bicis cadascuna, per exemple, o posar molts més efectius de reposició de bicicletes. Recordo als senyors de les institucions públiques que el bicing té més de 100.000 abonats i que se'n fan més de 30.000 usos diaris. Ja m'agradaria saber quants diners s'inverteix amb aquest sistema de transport i quants s'inverteixen en altres, el Trambesòs per exemple amb menys usuaris diaris (i amb això no dic que no s'hagi d'invertir amb el tramvia).
Balanç del primer any
Posted: Saturday 22/03/2008 13:26
by Guigui
Notícia de
La Vanguardia:
--------------------------------------
El Bicing cumple un año amenazado por su propio éxito
El medio de transporte ya alcanza todos los distritos en su primer aniversario
J. Albarrán Bugié | Barcelona | 22/03/2008 | Actualizada a las 02:59h
Más de 100.000 abonados, más de 5.000.000 de usos (hasta 33.000 en un solo día), 276 estaciones distribuidas por todos los distritos de la ciudad, más de 3.000 bicicletas y el compromiso de llegar a las 6.000 este verano. Estas son algunas de las cifras del espectacular éxito del Bicing, el sistema barcelonés de préstamo de bicicletas que se puso en funcionamiento hoy hace un año. El éxito de la iniciativa municipal que es claramente visible en las calles de la ciudad, que ha asimilado ya las características bicicletas rojas y blancas montadas por ciudadanos de toda clase y edad como parte de su particular paisaje urbano.
Esta rapídisima asimilación e incorporación del Bicing como un medio de transporte público más por parte de miles de ciudadanos, sin embargo, ha comportado un uso masivo que ha causado imprevistos que han agotado la paciencia de numerosos abonados, además de agravar los conflictos habituales con peatones y vehículos a motor que ya tenían quienes circulaban en bicicleta por la ciudad antes de la implantación del Bicing.
Fallos en el sistema que ocasionalmente bloquean las paradas e impiden recoger bicicletas, puntos de Bicing que están vacíos prácticamente todo el día o sin ningún hueco para aparcar en las horas punta y el cierre del servicio durante la noche son las principales pegas que los usuarios ponen a un servicio al cual, pasada la euforia inicial, ahora piden la máxima fiabilidad.
Hace un año, el 22 de marzo de 2007, el Bicing entró en funcionamiento con 14 estaciones y 200 bicicletas. En 15 días se llegó a los 3.000 abonados, cuatro semanas más tarde 10.000... El nuevo servicio barcelonés, el primero de este tipo en implantarse en una gran ciudad y que incluso se adelantó por unos meses a París, se estaba convirtiendo en un un fenómeno social. Alentado por la oferta de abono anual a sólo 6 euros vigente durante los tres primeros meses, el boom del Bicing hizo que en junio se superaran los 50.000 abonados, cuando las previsiones eran llegar a los 15.000 a finales de año.
Simultáneamente a la respuesta ciudadana, el servicio no ha parado de extenderse por la ciudad y el número de estaciones y bicicletas se ha multiplicado por 20, llegando en el último mes a todos los distritos, pero entretanto se ha descubierto que el intensivo uso que se hace de cada bicicleta pública (según el balance municipal del mes de julio, un promedio de 17 viajes diarios de 15 minutos cada uno) estaba estropeando las bicis antes de lo esperado y que el timbre y las luces tampoco aguantaban el trote. A medida que fue creciendo la red de paradas de Bicing, el sistema informático también empezó a colgarse con mayor frecuencia. Además, en los últimos meses el servicio ha llegado cada vez a puntos más altos de la ciudad, como Gràcia, donde el sistema de redistribución de bicicletas parece haber adquirido funciones de tele-arrastre: la mayoría de abonados usan las bicis públicas para bajar y son muchos menos los que hacen el sentido inverso.
A todo esto se suma, según los ciclistas consultados por lavanguardia.es, la todavía insuficiente infraestructura de la ciudad para el tráfico de bicicletas, pese a que en el año 2007 creció en un 36% su número de desplazamientos por el interior de la ciudad, llegando a los 80.000 trayectos diarios, una cuarta parte de ellos debidos a las nuevas bicicletas pública, según cálculos municipales. Pese a que el número de carriles bici también va en aumento y el Ajuntament tiene el compromiso de llegar a los 200 kilómetros, a día de hoy circular en bicicleta por Barcelona todavía obliga a estar dispuesto a situarse de igual a igual junto a potentes y voluminosos vehículos a motor. Quienes consideran que esto es demasiado arriesgado optan por montarse en la acera y asumen el riesgo de exponerse así a las iras de los peatones y a las multas previstas en la nueva normativa de circulación.
Una altra perspectiva triomfalista del balanç anual
Posted: Saturday 22/03/2008 13:31
by Guigui
Notícia de l'
Avui:
--------------------------------------
El Bicing assolirà aquest estiu el sostre de 6.000 bicicletes
| El servei de lloguer de bicicletes compleix el seu primer aniversari | La renovació dels abonaments es farà de forma automàtica i passarà de 6 a 24 euros | Actualment hi ha 3.700 bicicletes per a uns 115.000 usuaris
Cristina Palomar
El Bicing ja té un any de vida, 3.700 bicicletes, 276 estacions i gairebé 115.000 usuaris. Des que el 22 de març de l'any passat l'Ajuntament el va posar en marxa, aquest exitós servei públic de lloguer de bicicletes s'ha hagut de reinventar per complir l'ordenança de circulació, evitar els tribunals i arribar a gairebé tots els barris. A partir d'ara començaran a renovar-se els abonaments anuals, que passaran dels 6 euros de promoció als 24.
Aquest any serà el de la seva consolidació i, segons les previsions municipals, el sostre màxim del Bicing s'assolirà abans de l'estiu amb 6.000 bicicletes al carrer i 400 estacions. "Aquesta xifra és el topall màxim que s'ha fixat per a una ciutat com Barcelona", asseguren fonts de Barcelona Serveis Municipals (B:SM), l'empresa que el gestiona.
Un cop assolit el primer objectiu de desplegar-se pel centre de la ciutat, ara és el torn dels barris més allunyats. Districtes com les Corts, Sant Andreu, Gràcia, Sant Gervasi, Horta i Nou Barris veuen com a poc a poc s'instal·len terminals als seus carrers. "Ens encarreguem d'elaborar els estudis previs calculant que les estacions estiguin a prop d'altres transports públics i que entre dues terminals no hi hagi més de 200 metres de distància. Després, l'última paraula la tenen els districtes", expliquen a B:SM.
Tot i la gran publicitat d'aquest servei, hi ha algunes peculiaritats del Bicing que es desconeixen. Les bicicletes són de disseny exclusiu, es construeixen a la Xina i es munten en uns tallers a Cornellà de Llobregat. El servei es finança amb els diners excedents de les zones verdes i blaves d'aparcament, per això té un preu tan assequible. Precisament, el sistema informàtic que regula les bicicletes fa pràcticament impossible el robatori, tot i que no evita les continues avaries. "El robatori és esporàdic i al final s'acaben localitzant la majoria de bicis perquè el comportament de l'usuari és molt bo", assegura un portaveu de B:SM.
Les assignatures pendents passen ara perquè el Bicing arribi a altres ciutats de l'àrea metropolitana. També s'està estudiant fer compatibles tots els serveis de lloguer de bicicletes de la Unió Europea.
1 any de bicing
Posted: Tuesday 25/03/2008 18:00
by Peter
La Vanguardia wrote:Además, en los últimos meses el servicio ha llegado cada vez a puntos más altos de la ciudad, como Gràcia, donde el sistema de redistribución de bicicletas parece haber adquirido funciones de tele-arrastre: la mayoría de abonados usan las bicis públicas para bajar y son muchos menos los que hacen el sentido inverso.
Si no recordo malament, no era aquesta la funció de les furgonetes redistribuidores? Aquí es on es fa més visible la insuficient infraestructura tant d'estacions com de furgonetes que té el Bicing. Als llocs on la propia demanda no pot redistribuir les bicis passen coses com aquestes, igual que a la platja, o al centre, o a les zones amb moltes oficines/locals i poques vivendes (x ex: Poblenou).
La Vanguardia wrote:Actualment hi ha 3.700 bicicletes (...) El robatori és esporàdic i al final s'acaben localitzant la majoria de bicis perquè el comportament de l'usuari és molt bo.
Aleshores, a mi no em surten els comptes... com pot ser que es vegin bicis amb número 5000 i pico i que només hi hagi 3700? O se salten números, o hi ha més bicicletes i els de La Vanguardia s'han colat, o ja se n'han robat unes 1500.
La Vanguardia wrote:Pese a que el número de carriles bici también va en aumento y el Ajuntament tiene el compromiso de llegar a los 200 kilómetros, a día de hoy circular en bicicleta por Barcelona todavía obliga a estar dispuesto a situarse de igual a igual junto a potentes y voluminosos vehículos a motor. Quienes consideran que esto es demasiado arriesgado optan por montarse en la acera y asumen el riesgo de exponerse así a las iras de los peatones y a las multas previstas en la nueva normativa de circulación.
No s'estan fent els carrils suficients, i els que es fan són inconnexos, fruit de la improvització i la falta de planificació. Es fan allà on es poden fer perquè hi cap, no allà on s'han de fer perquè fan falta.
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Wednesday 26/03/2008 15:20
by Mortadel·lo
Desconcertante rotundidad de ciertos éxitos
Quim Monzó
Releo el titular de la noticia y realmente pone lo que había creído leer: "En un congreso sobre peatones, Barcelona presentará el Bicing como un éxito rotundo".
Entonces me zambullo en la noticia a ver si en el texto encuentro una explicación. Y leo, ya detalladamente, que - en el noveno congreso internacional Caminar,que se celebrará en Barcelona del 8 al 10 del próximo octubre- el Ayuntamiento exhibirá la experiencia del Bicing como el gran triunfo "del transporte sostenible". Leo que el encuentro tendrá lugar en el CCCB (y pienso: ¿qué lugar mejor?). Leo que el congreso reunirá a expertos de veintipico países (y fantaseo: ¿cómo debe ser un experto en peatones?). Leo que el concejal de Movilidad, Francesc Narváez, dijo que Barcelona aprovechará el congreso para mostrar al mundo "sus logros en movilidad". ¡Ah!, que diría Monegal. Leo que hablarán de las políticas de transporte beneficiosas para los peatones. Caray. Leo que, según Narváez, en estos dos últimos años, en Barcelona el número de ciclistas ha crecido un 50%, "lo que ha ocasionado el aumento de incidentes entre los peatones y quienes viajan en bicicleta".
Y ahí me levanto ya a aplaudir. Realmente, tenemos unos próceres excepcionales. En mi vida he visto muchas cosas, pero que presenten el Bicing como un éxito para los peatones lo supera casi todo. Es una muestra de cinismo digna de un premio de los buenos, y desde este mismo instante propongo que se instaure un nuevo apartado en los premios Ciutat de Barcelona: el Ciutat de Barcelona de desfachatez. No debe ser fácil llevar la cara revestida de pórtland, y hacerlo con donaire y sin que se resquebraje.
Vivimos en una ciudad que ha arrebatado a los peatones las aceras, el espacio que les era propio. Vivimos en una ciudad en la que las bicicletas se pasean por ellas como Pedro por su casa, entre adultos, niños o ancianos - tanto da-, sorteándolos cuando pueden y llevándoselos por delante cuando no. Vivimos en una ciudad donde se dictan normas para que las bicicletas sólo circulen por las aceras con tales y cuales condiciones (que sean menores de tantos o cuantos metros, etcétera) y, una vez aprobadas las normas, nadie se encarga de hacerlas cumplir y las bicicletas siguen haciendo lo que les sale de las gónadas. Vivimos en una ciudad en la que la implantación del Bicing no ha hecho sino empeorar todos esos atropellos en perjuicio de los peatones, y resulta que ahora, en esa mismísima ciudad, montan un congreso en el que presentarán el Bicing ¡como un éxito para los peatones! Espero que no se les ocurra montar un congreso sobre víctimas de la violencia doméstica, porque son capaces de presentar - como "un éxito rotundo" para esas víctimas- las escopetas de cañones recortados.
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Thursday 27/03/2008 10:05
by Danzig
Quim Monzó, aquest cop pixant fora de test
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Thursday 27/03/2008 10:57
by Mortadel·lo
Danzig wrote:Quim Monzó, aquest cop pixant fora de test
discrepo, estic totalment d'acord amb ell, el 90% d'usuaris de bicing són uns analfabets ciclístics el comportament viari dels qualsno fa res a favor de l'imatge dels ciclistes
Festa del primer any de bicing
Posted: Thursday 27/03/2008 13:57
by Peter
Web del Bicing:
26.03.2008
JA TENIM 1 ANY!!! VOLEM CELEBRAR-HO JUNTS!!
Vine el proper dissabte 29 de març a la festa de celebració. T'esperem!!!
Vine el proper dissabte 29 de març a la festa de celebració del nostre aniversari que farem al Moll de la Marina a partir de les 12.00 hores.
A les 13 hores bufarem l'espelma i repartirem el pastís* Si vols venir en Bicing, t'ho posem fàcil: al mateix espigó s'habilitarà un aparcament (amb capacitat per a 1.000 bicicletes), on les guardarem gratuïtament mentre duri la celebració. En cas que l'aparcament es trobi ple, l'usuari podrà retornar la bicicleta a les estacions més properes o continuar custodiant la bicicleta.
No es comptabilitzarà el temps d'utilització que facis entre les 11:00 i les 16:00 hores. Al finalitzar l'acte i abans de les 15:00 hores, podràs recollir la teva Bicing i retornar-la a qualsevol estació. En cas que no recullis la bicicleta i no la retornis a cap estació, no podràs utilitzar novament el servei fins a les 20:00 hores.
Re: Festa del primer any de bicing
Posted: Thursday 27/03/2008 14:02
by Peter
Bicing wrote:
Si vols venir en Bicing, t'ho posem fàcil: al mateix espigó s'habilitarà un aparcament (amb capacitat per a 1.000 bicicletes), on les guardarem gratuïtament mentre duri la celebració. En cas que l'aparcament es trobi ple, l'usuari podrà retornar la bicicleta a les estacions més properes o continuar custodiant la bicicleta.
I per què no fan això amb actes multitudinaris? O a l'estiu a la platja? O habiliten una estació de 1000 places a prop del camp nou quan hi ha partit?
Tot és donar imatge, però poca cosa més.
5 hores sense servei?
Posted: Thursday 27/03/2008 14:02
by Guigui
L'amo del Bicing wrote:En cas que no recullis la bicicleta i no la retornis a cap estació, no podràs utilitzar novament el servei fins a les 20:00 hores.
Tant temps pensen que trigaran en repartir les bicicletes per les diferents estacions?
Re: Lloguer públic de bicicletes a Barcelona
Posted: Thursday 27/03/2008 16:41
by Danzig
Mortadel·lo wrote:Danzig wrote:Quim Monzó, aquest cop pixant fora de test
discrepo, estic totalment d'acord amb ell, el 90% d'usuaris de bicing són uns analfabets ciclístics el comportament viari dels qualsno fa res a favor de l'imatge dels ciclistes
ara també tú pixes fora de test
has fet un estudi de camp o què???