Guigui wrote:En lloc de fer l'estació intermodal, que costarà un ronyó, i ja que sembla que no pot ser que l'aeroport tingui connexió AV directe (deu fer massa europeu), no hauria sigut millor fer un traçat més recte a l'entrada de Barcelona i llançadores des de Sants?
Tens tota la raó. Però a
renfomentadif (permete'm que t'agafi l'expresió), últimament li agrada gastar-se els diners inútilment, creant si cap més crisi, doncs aquests diners surten del Banc d'Espanya i del govern.
Proposo el metroràpid per la raó de la necessitat de connexió ràpida entre la ciutat. Ambdues propostes de parades són molt bones, i només caldria aclarir si utilitzar servei tren normal o tren-tranvia ràpid. Circularia per les seves vies, amb molt bona freqüència de pas i amb rapidesa, just les coses que falten a la movilitat de Barcelona Ciutat i rodalies properes.
Guigui wrote:La teva idea d'un túnel per Gran Via és molt bona i, de fet, no és nova al Fòrum.
Si no tinc mal entès (i des d'aquí em disculpo), en Santfeliuenc en va començar a parlar conjuntament amb el túnel de la Diagonal, parlant del túnel per Gran Via pels FGC. A part d'implantar el MetroRàpid, també es podria plantejar la possibilitat d'una ampliació de les vies dels FGC, per exemple, fins a Badalona, o fins a Sagrera-TAV, però en el cas que es cometés l'absurditat de fer el túnel soterrat Barcelona-Mataró, recuperar el traçat actual per fer a partir d'Aeroport el tren-tranvia Aeroport-Mataró, recuperant des de Sagrera-TAV fins a Mataró el traçat actual, seria de molta utilitat. Però millor que per aquell costat les coses seguissin així, perquè si no seria un lio.
I ja paro, perquè m'enrotllaria massa del compte.