Page 6 of 8
Posted: Wednesday 16/05/2007 18:48
by Fran-Ikarus
Aviam, una cosa és òbvia (si no és que el mikado és un mentider): el blanc-i-blau se'l van endur a OCSAL.
Posted: Wednesday 16/05/2007 19:21
by Serie-1000-metro
Habera...
La penultima vegada que vaic pasar per ocxal, els trens que hi havien estaven força desmuntats, l'ultim cop que hi vaic pasar, que va ser Diumenge, el vagons estaven moguts respecte l'ultima vegada, i vaic veure que a on havien els vagons mig desmuntats ni havien uns de cuasibe sencers.
Nose si s'ha enviat algun altre 1100, pero tampoc en tinc constancia.
Aixó es el que vaic veure desde la Ronda Del Litoral.
Salut i peles!!!
Posted: Wednesday 16/05/2007 19:58
by El LLOP
a veure: "una de cal y otra de arena";
1)el 1000 NO ES TROVA A CAP dependència de TMB, aixó es un fet.
2) potser que estigui en fase de retauració a una empresa externa tal i com van fer amb el 300 que el van remodelar a una empresà de Cornellà.
Per descartar aixó faltaria veure'l a OCSAL[/u]
Posted: Wednesday 16/05/2007 20:36
by mikado
Avui he vist un munt de ferralla a OCSAL i gairebé cap vagó sencer. Demà si puc em fixaré a veure si veiem quelcom, però conduint és difícil . . .
Esperem...
Posted: Wednesday 16/05/2007 21:32
by JaMiRo!
Hola!
Què? Em fareu anar una altra vegada insitu per comprovar que no s'ha desballestat cap 1000? Ho sento, tinc un casament per Mataró aquest dissabte, potser diumenge...
Esperem que TMB no hagi desballestat el nostre estimat mil. Esperem.
Personalment, a partir de la carta rebuda pel wefer, penso que no. Que el mil es troba en dependències desconegudes per a la seva restauració. Bé, com podeu veure sóc optimista.
Salut!
Posted: Wednesday 16/05/2007 22:49
by Fran-Ikarus
Jo, ara, no ho soc.
Les causes d'aquest pessimisme són:
- El que havia de ser preservat (cartellets als vidres i tal) era el blanc-i-blau. En mikado va descobrir que el blanc-i-blau (un dels dos cotxes, si més no) entrava a OCSAL.
Podrien haver canviat d'idea, desballestar el blanc-i-blau, i preservar el blanc que l'acompanyava, però tot això ja són suposicions més per preservar (irònic) alguna esperança, que no perquè semblin tenir lògica.
- Si s'haguessin d'endur a restaurar la unitat preservada (je!) de manera tan imminent, el Sr. Patiño no hauria perdut l'oportunitat d'explicitar-nos-ho d'una manera o una altra a la carta, amb alguna fòrmula estil "De fet, una unitat d'aquesta sèrie ja ha estat designada per la seva preservació i es començarà la seva restauració en breu". No ens hagués deixat pas amb la fòrmula que va utliitzar, que, si t'ho mires bé, pot ser interpretada de vàries maneres diferents.
- "Preservar un tren d'aquests" pot ser decidit, interpretat i justificat on calgui, especialment davant el gran públic no especialment aficionat als trens (és a dir, el 99,99% de la societat) com preservar un dels últims 1100 que retirin... 2008? 2009? o més enllà, i tot.
Dit això, tant de bo m'equivoqui, però, per què negar-ho, sóc molt pessimista.
Pregunta...
Posted: Friday 18/05/2007 23:10
by JaMiRo!
La OCSAL només desballesta?
Posted: Wednesday 23/05/2007 18:08
by BRILL 18
Nois confirmades personalment las suspites, aques mati anava a veure un client a la Zona Franca, he sortit de les rondes just per la sortida de OCSAL i he vist amb els meus ullets, el Danone al pati on trinxan els 1000,s
Un cop mes ens han pres el pel
Posted: Wednesday 23/05/2007 18:53
by Fran-Ikarus
Doncs sí que triguen en trinxar-lo!
Posted: Wednesday 23/05/2007 19:02
by Guigui
Fran-Ikarus wrote:Doncs sí que triguen en trinxar-lo!
"Salvador" en versió ferroviària?
Posted: Wednesday 23/05/2007 21:46
by aim
Esperem que només hagi anat a visitar la tomba dels seus germans trinxats i que no acabi com ells, però veient el panorama....
Posted: Wednesday 23/05/2007 21:54
by U-Bahn
Hem de ser optimistes...
Posted: Wednesday 23/05/2007 22:35
by mikado
aim wrote:Esperem que només hagi anat a visitar la tomba dels seus germans trinxats i que no acabi com ells, però veient el panorama....
Que jo sapigui a OCSAL restaurar el que es diu restaurar . . . només via i travesses. Demà he de passar i m'hi fixaré però tot el que entra a aquell pati ha terminat fet ferralla.
Posted: Thursday 24/05/2007 0:08
by Vox
Si això es confirma, recomano un bombardeig de cartes, mails i demés.
Vox
Posted: Thursday 24/05/2007 11:43
by entfe001
I si reaccionem ràpidament, a mitjans de comunicació. Que estem en campanya electoral.
Posted: Thursday 24/05/2007 11:48
by Fran-Ikarus
Molt ràpidament hauria de ser, perquè queden tot just 36 hores de campanya...
Tanmateix, seria absurd tornar a "moure fitxa" d'aquesta manera, quan fa tres setmanes que estan esperant una resposta nostra per explicar-nos (en primera persona) la situació.
Posted: Thursday 24/05/2007 18:20
by mikado
El 1000-1100 que queda sin desballestar en el patio de OCSAL es blanquiazul y con un graffiti en el lado Mar. (24/05/2007). Lo siento desde Parc Logistic sólo se ve eso
Posted: Thursday 24/05/2007 22:58
by Serie-1000-metro
Ja us u deia jo...
Habera de totes formes que no cunda el panico, un dia vam anar en Jordilar i jo, allà a OCSAL, i vam entrar a dins, inclus vam parlar amb els emplats d'allà, i a dins i havia material ferroviari exposat, agulles, senyals, etc...
Amb una mica de sort, encara el restauraran allà, cosa que dubtu, i ja sabeu perque.
Salut i peles!!!
Posted: Thursday 24/05/2007 23:04
by josep_serre
Algú es vol posar en contacte amb OCSAL?
Posted: Friday 25/05/2007 9:57
by Mortadel·lo
hipòtesi: un dels 1100 per desballestar feia molt que estava apartat i
podria ser que encara fos danone
no me llaaaaaaaaaaaaames iluso