Page 6 of 12
Re: Un gra massa
Posted: Tuesday 16/09/2008 13:40
by victorcasta
Guigui wrote:Ereza wrote:Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.
Què? En aquest passadís també? De pas, no serà Sanitat qui les pagarà, amb la consegüent promoció de l'obesitat? Per favor...
La majoria de gent que farà servir aquestes cintes ho farà caminant, de manera que a cada passa avances més depressa.
Prioritats
Posted: Tuesday 16/09/2008 19:35
by Guigui
El LLOP wrote:doncs aleshores els ascensors també els hauria de pagar, perquè per cada PMR i avi que hes vist fent-lo servir, hi han 500 jovenets i senyores que els hi convindria rebaixar el culet, tant de pujada com de baixada.
En el cas que cites, et dono tota la raó. Passa que és difícil discriminar entre qui necessita un ascensor i qui no. A més, superar un desnivell és més difícil que desplaçar-se en un terreny pla, per la qual cosa trobo que, a diferència dels ascensors, les cintes de Diagonal no són prioritàries.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 10:50
by Platanito
En plena crisi energètica, TMB gasta un munt d'energia en muntar una cinta transportadora que consumirà un munt d'energia cada dia per a fomentar que la gent cada vegada camini menys...
:gym
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 10:53
by metring
El que molaria seria que la cinta es carregués amb energia cinètica dels qui caminessin pel damunt
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 12:46
by Platanito
metring wrote:El que molaria seria que la cinta es carregués amb energia cinètica dels qui caminessin pel damunt
Millor que hi posin monopatins captius per anar d'una punta a l'altra del passadís.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 12:52
by Danzig
podrien tancar directament el metro i prohibir la circulació de vehicles a motor per la ciutat, així de cop gastariem menys energia i fomentariem l'activitat física
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 13:56
by Platanito
Danzig wrote:podrien tancar directament el metro i prohibir la circulació de vehicles a motor per la ciutat, així de cop gastariem menys energia i fomentariem l'activitat física
Estic d'acord en el que pertoca als vehicles a motor.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 14:00
by George85
Aquestes cintes no promouen la "obesitat". L'objectiu d'aquestes cintes i les de qualsevol aeroport del món son les de poder caminar el doble de ràpid no per deixar de caminar.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 15:47
by Platanito
George85 wrote:Aquestes cintes no promouen la "obesitat". L'objectiu d'aquestes cintes i les de qualsevol aeroport del món son les de poder caminar el doble de ràpid no per deixar de caminar.
Sí, i l'objectiu del telèfon és retallar distàncies, no allargar converses... i l'ús que se'n fa massivament és precisament el contrari.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Thursday 18/09/2008 18:33
by El LLOP
Les cintes han estat donades d'alta avui.
Platanito, bàsicament estic d'acord amb tu, però em sembla que fer mal ús de les coses és un estigma inherent a les persones.
Deixar pas
Posted: Friday 19/09/2008 1:08
by Guigui
George85 wrote:Aquestes cintes no promouen la "obesitat". L'objectiu d'aquestes cintes i les de qualsevol aeroport del món son les de poder caminar el doble de ràpid no per deixar de caminar.
Doncs ja em recordaré d'aquesta frase quan m'hi hagi d'obrir pas. Perquè m'hi jugo el coll que sempre hi haurà algun graciós que no deixarà passar la gent, com a les escales mecàniques (tot i que val a dir que aquest aspecte ha millorat força darrerament).
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Saturday 20/09/2008 19:45
by metring
http://paper.avui.cat/article/barcelona ... odant.html
INFRAESTRUCTURES
El metro estrena cinta rodant
Ahir va entrar en funcionament la primera cinta transportadora de passatgers a les instal·lacions del metro. Aquest tapís rodant, similiar als que des de fa anys funcionen a l'aeroport del Prat, enllaça l'estació de Diagonal de la L-3 i la L-5 amb l'estació de Provença dels Ferrocarrils de la Generalitat i té com a objectiu estalviar temps als viatgers a l'hora de fer el transbordament entre els dos serveis de transport públic. De moment, només funciona la que va del metro als Ferrocarrils. La previsió de la Generalitat és que les dues cintes rodants entrin en funcionament aquesta tardor.
Ara és per estalviar temps, diuen...
Posted: Sunday 21/09/2008 13:49
by Guigui
[...] i té com a objectiu estalviar temps als viatgers a l'hora de fer el transbordament entre els dos serveis de transport públic.
Ah sí? I quantes centèssimes de segon, si es pot saber?
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Sunday 21/09/2008 23:13
by oriolp13
Jo no sé exactament el temps que estalvia la cinta, però quan vas caminant per ella la sensació que tinc és que es va bastant ràpid, apart que el passadís amb el nou disseny se'm fa més curt. Comentar que caminar per la cinta també és força difícil, ja que la gent s'hi atura sense caminar i si els demanes de passar em van contestar: "si quieres andar no vayas por la cinta" i al final vaig haver de fotre'm tot i que crec que és com les escales mecàniques, que l'esquerra és per avançar
Resposta per tenir a punt
Posted: Sunday 21/09/2008 23:18
by Guigui
oriolp13 wrote:[...] si els demanes de passar em van contestar: "si quieres andar no vayas por la cinta"
Doncs se'ls contesta "aprèn a llegir", que segur que hi haurà els mateixos adhesius que a les escales mecàniques. Sembla mentida els recursos que té la gent per a gastar tanta barra.
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Monday 22/09/2008 0:13
by oriolp13
Jo només hi he vist un parell d'enganxines blaves a les puntes. Demà segurament hi passaré i us en faré una foto
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Monday 22/09/2008 0:19
by automotorserie 436
Menuda polémica genera la cinta...
La cinta permite ir el doble de rápido andando, como las escaleras mecánicas permiten subir los escalones el doble de rápido.
Otra cosa es el uso que se haga de ellas.
Si no estoy equivocado hay unas pegatinas en las que indican que el lado izquierdo es para avanzar. Los que opten estar parados en estos medios de transporte (que lo son) que se pongan a la derecha.
Saludos al Foro
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Monday 22/09/2008 16:44
by Mortadel·lo
aquest matí a quarts de nou la majoria de gent que anava per la cinta anava caminant....però en termes absoluts la majoria de gent anava fora de la cinta
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Monday 22/09/2008 17:11
by Aureli
Entenc doncs, que el tapís rodant és prou ample com per a que dues persones s'hi puguin estar en paral·lel, oi...?
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Posted: Monday 22/09/2008 17:31
by El LLOP
Aureli wrote:Entenc doncs, que el tapís rodant és prou ample com per a que dues persones s'hi puguin estar en paral·lel, oi...?
per que et facis una idea, el tapís ve a ser una escala mecànica en pla.