Page 6 of 6
Re: Linea Roda de Barà - Reus
Posted: Monday 20/01/2014 17:13
by jms
CGFC-209 wrote:Molt maco el reportatge i que m'ha portats bons records dels meus estíus a la Pobla de Montornés.
Jo també passava part de l’estiu a La Pobla de Montornès, on hi havia el millor edifici d'estació del tram Roda-Reus, amb uns mosaics interiors de gran qualitat i uns acabats de fusteria magnífics, però la desídia de l'ajuntament el va enderrocar, per a utilitzar el solar per a fer-hi el mercat setmanal. Patètic! Recordo veure passar els trens amb tracció vapor des d'un garrofer, que encara hi és, prop de l'agulla de sortida al costat Reus.
jms
Re: Linea Roda de Barà - Reus
Posted: Monday 20/01/2014 20:57
by Euromed
Hola a tothom:
En rel-lació aquest fil a "IMATGES PER LA HISTORIA" he pujat unes quantes fotos antigues de la linia, en questió.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 22#p230022 son a la PAG. 34
Salutacions
Re: Linea Roda de Barà - Reus
Posted: Friday 20/03/2015 17:31
by metring
Els alcaldes d'unes quantes poblacions volen reconvertir l'antiga línia en una via verda, ho expliquen a un diari no enllaçable, per la qual cosa, la PTP mostra el seu rebuig.
Re: Linea Roda de Barà - Reus
Posted: Tuesday 24/03/2015 12:48
by Ganz
La majoria dels alcaldes d'aquesta zona s'estan quedant a gust, amb el seu despreci a tot allò que faci olor a ferrocarril convencional . Salou, Cambrils ... Només ens faltaven aquests !
La línia Reus-Roda de Barà presenta un gran potencial per al transport de mercaderies pel que fa al corredor mediterrani ferroviari i un cert potencial pel tràfic de rodalies i mitjana distància (trens Barcelona-Reus sense passar per Tarragona) .
Re: Linea Roda de Barà - Reus
Posted: Friday 17/04/2015 4:57
by 437.001
Ganz wrote:La majoria dels alcaldes d'aquesta zona s'estan quedant a gust, amb el seu despreci a tot allò que faci olor a ferrocarril convencional . Salou, Cambrils ... Només ens faltaven aquests !
No ben bé. Han demanat que es faci via verda si no es reutilitza la línia.
Ganz wrote:La línia Reus-Roda de Barà presenta un gran potencial per al transport de mercaderies pel que fa al corredor mediterrani ferroviari i un cert potencial pel tràfic de rodalies i mitjana distància (trens Barcelona-Reus sense passar per Tarragona) .
Mercaderies, d'acord.
Viatgers, també però no tant. Si de cas, llançadores Sitges-Camp de Tarragona-Reus (o Sant Vicenç de Calders-Camp de Tarragona-Reus), i un parell de regionals al dia BCN-Camp de Tarragona-Reus.