Page 6 of 147

Posted: Sunday 11/12/2005 20:13
by hugobcn
habilitar un tren vuit per perseguir al gos?..mm..sona extrany, si no habiliten més trens per al passatgers, en posaran un per a un gos?, o dubto força, però...si és axi, llençem als gossos a les vies pq aixi posin més trens!
Per cert...aquest cas ja va succeïr fa algun any a l'estació de Paral.lel, on van haber de tallar ls L2 i L3....la pregunta és...com sempre, a on estaven els guardies per fer que el gos no accedís a l'estació?, potser estaven "reganyant" a un pobre passatger (oseaser....jo) que tenia els peus a sobre del seient...mm....

Sàdic!

Posted: Sunday 11/12/2005 23:51
by JaMiRo!
ADVERTÈNCIA: MISSATGE SÀDIC

A veure, tècnicament està demostrat que les 4000 no descarrilen per culpa de cossos humans amb tendències suicides que acaben la seva vida a la via del Transversal...Llavors quin problema hi ha amb circular si hi ha un gos enmig dels túnels? Ja el farem desaparèixer... :!:

Posted: Monday 12/12/2005 20:41
by mikado
Avui dilluns 12 de desembre a les 13.45 a la L5 Diagonal sentit Cornellà Centre , després d'un inesgotable temps d'espera de 5.05 al començament que contínuament s'anava parant i augmentant, rls marcadors deixen de funcionar i posa "Processant Nova Informació". Al cap d'una estona , megafonia: "Per una avaria en un tren, el servei pateix anomalies". Total que desde que he validat la T-10 a les 13.40 fins que he arribat a Sants Estació 14.00 han pasat 20 minuts.

Posted: Wednesday 14/12/2005 21:26
by mikado
Miércoles 7 de diciembre de 2005, día tonto entre fiestas casi fiesta. L-5 14.00 Turno 514, trayecto Diagonal - Sants - Estació. Sale el convoy de Diagonal y de repente frena, casi se para en el túnel, vuelve a acelerar, se vuelve a parar y así hasta Hospital Clínic donde llegamos y realiza la parada habitual. Entran en el vagón dos "nengs" riéndose de Dios y su tía. Arranca el convoy y en el trayecto, abren las puertas forzándolas y hacen la tontería del león de la Metro Goldwuyn Mayer", el convoy arranca y para a gusto de estos dos indeseables. El vagón se los mira y nadie dice nada y ellos gritando "Soy el ******* amooo¡¡¡. Llegamos a Sants - Estació, tras parar en Entença. Allí bajo y busco guardias de seguridad, auxiliares, inspectores de TMB, alguna autoridad vamos. NADIE¡¡¡ De que sirve quedarse con el número de turno, vagón y tal si no se puede denunciar a nadie ???? Que hubiera pasado si alguien en el vagón les hubiese dicho algo, hubiera sido insultado y vejado impunemente??? En fin, que esa es la sociedad en la que vivimos, en el que lo colectivo (transporte público), se convierte en el coto privado de caza de algunos indeseables y el resto a aguantar y pagar. Después vendrá el anestesista diciendo no sé que leches de normas de convivencia y tolerancia. A quien quiere engañar???

Posted: Wednesday 14/12/2005 21:29
by jlr
Jo crec que els guardes de seguretat serveixen de ben poc, perquè mai fan res, o quasibé mai. I la seguretat dels transports deixa molt que desitjar. Això la culpa la tenen els que manen a les empreses.

¿Para cuándo iban a patrullar los Mossos?

Posted: Wednesday 14/12/2005 21:59
by Santfeliuenc
Hola,

¿No iba a crearse una brigada ferroviaria de los Mossos para el metro, cercanías y demás transportes ahora que asumían las competencias en Barcelona? ¿no se podrían incluir en cada tren y estación un cierto número de agentes con perros para garantizar la seguridad, lo mismo que en intercambiadores y pasillos? ¿de qué sirve una cámara disuasoria si nadie las mira? ¿para que vea la TV un tío en una caseta en plan "Gran Hermano" y nada más?

Saludos,
Sergio

Posted: Wednesday 14/12/2005 23:01
by victorcasta
És realment trist haver de llegir coses així...

Jo sempre dic que algún dia mataran algú apallissant-lo, a ganivetades o com sigui, al metro i NINGÚ farà res.

Vaja tela...

Posted: Thursday 15/12/2005 0:33
by JaMiRo!
Hola!

En la línia del que apunta algún company, si tenim Mossos de trànsit, hauriem de tenir també un cos per als transports públics...No crec que sigui tan complicat, si es pot vigilar el trànsit automobilístic, idem es pot fer amb la xarxa de transports públics no?

Haurà de passar una desgràcia ben forta perquè algú faci alguna cosa...

Salut!

Posted: Thursday 15/12/2005 14:05
by megapauer
El que és patètic és que la societat està entent que els drets i la llibertat és fer el que et passi pels c*llons en tot moment. I cada cop més la gent actua com a animals, deixant-se portar pels instints, perquè com que no s'ha de reprimir res ni un s'ha d'estar-se de res perquè va contra natura i pot crear frustracions...

És patètic però hi ha MOLTA gent, especialment jovent, que pensa així.

Posted: Friday 16/12/2005 10:17
by slotyx
Hola

mi observación no es exactamanete sobre el tema original del hilo, pero si sobre la inseguridad en los transportes publicos y en especial en las estaciones de RENFE, como es el caso que siguiente.

Hay estaciones de Renfe en las que dejar el coche o esperar a determinadas horas del dia un tren puede llegar a aser peligroso.
En mi caso por ejemplo desde hace medio año, dejo el coche en la estacion de RENFE de Castellbisbal, estación abandonada de la mano de Dios. Efecto, ya llevo 3 denuncias por robos en mi vehiculo, y nadie se hace responsable, la Renfe dice que el parking es del ayuntamiento, el ayuntamiento que de la Renfe, la guardia Urbana, que de los Mossos y los Mossos, no he podido hablar con ellos.

Gente con la que he comento esto me dicen que no es un hecho puntual, sino que lleva sucediendo en la estación de Castellbisbal en varias ocasiones debido al mal estado de las instalaciones, y a que la policia local dice no contar con suficientes efectivos y ante la promesa de Renfe de un "futuro" remodelar la estación.
Y se conocen de otros casos de robos en otras estaciones de Renfe y parkings "disuasorios".
Conclusion de los contertulios: "Mejor no quejarse que lo pondrán el parking de pago, y seguiran robando".

En fin... Saludos

Posted: Friday 16/12/2005 12:16
by entfe001
Dia gloriós al ferrocarril metropolità.

Aquest matí han arribat a fallar les línies 2, 4 i 5!!

Quan he baixat al metro el servei de la L2 ja s'havia normalitzat, però restaven fora de servei la línia 4 entre Verdaguer i Passeig de Gràcia (Girona fora de servei) i la línia 5 entre també Verdaguer i Maragall (Sagrada Família, Hospital de Sant Pau, Camp de l'Arpa, Sagrera i Congrés), tot i que al cap de poca estona SF s'ha convertit en l'extrem de línia costat Cornellà.

A Sagrada Família s'han viscut situacions ja clàssiques en aquesta estació: l'andana sentit Horta es feia servir pels trens a Cornellà mentre que l'altra restava tancada al públic. Col·lapses a les escales, gent que tornava enrere a Verdaguer... tot un poema. Finalment, quan s'ha reobert la línia, molta gent ha pujat al primer comboi que sortiria cap a Horta (el 5025-5026-5507-5027-5028 per més senyes) confiant que, com els anteriors, aniria cap a Cornellà tal i com indicaven al vestíbul. Finalment el maquinista ha hagut d'avisar per megafonia, i tot i així algú ha hagut de canviar d'andana a Hospital de Sant Pau :x

Un matí entretingut.

Posted: Friday 16/12/2005 12:28
by Mortadel·lo
em dec haver salvat per poc, a quina hora era aixo? a les 9 la L5 funcionava correctament

Posted: Friday 16/12/2005 12:31
by entfe001
Mortadel·lo wrote:em dec haver salvat per poc, a quina hora era aixo? a les 9 la L5 funcionava correctament
La L5 s'ha "normalitzat" a dos quarts de nou del matí, tot i que durant una estona la freqüència de pas en sentit Cornellà rondava els 5 minuts un cop restablert el servei.

Posted: Friday 16/12/2005 16:18
by Trenscat
Pel què m'ha dit la meva xicota, es veu que ha vist també que hi havia incidència a la L1 xD Total que avui només s'ha salvat la L11 (que sapiguem clar...) Jo també he patit les conseqüències de la L5 a Diagonal. Resulta que he arribat amb el S1 a les 7:58 a Provença i un cop arribo al vestíbul de L5 per anar direcció Cornellà, em trobo el vigilant-informador posant les cadenetes de quan està una validadora fora de servei a TOTES!! La gent s'ha quedat :o i han preguntat per on havien d'entrar. El vigilant ha dit que la línia no anava, sense més explicacions. Llavors algú ha descobert que hi havia un tren a baix (segurament el 5000 al qual es referia entfe001) i no sé qui ha obert la porta del costat de la validadora i tots hem passat. Finalment m'he embotit en una porta i al cap de menys d'un minut hem sortit fins a Hospital Clínic, on s'ha creuat amb un altre 5000. No sé, però crec que el vigilant s'ha precipitat una mica tancant tots els accessos, tant direcció Horta com Cornellà...

la idea de fer policia ferroviaria...

Posted: Friday 16/12/2005 19:07
by Ferry1ac1
la idea de fer policia ferroviaria... Tal com deia algú, ja que n'hi ha de trànsit, perquè no de transport. jo crec que és totalment necessària i crec que s'ha de diferenciar de la resta o fer un grup especial o alguna cosa així perquè si no ja sabem què passa, que a la llarga es desentenen del tema i es queden asegudets a les comisaries. Per tant s'ha de posar algú que la seva ÚNICA feina sigui vigilar trens, estacions i tramvies.

Prou agressions i destrosses perquè algun dia això acabarà malament!

Posted: Friday 16/12/2005 21:46
by Fran-Ikarus
Aquest tarda, cap a les 16:40, "avaria d'un tren a l'estació de Sant Antoni" -> "L2 aturada".

vaja...

Posted: Friday 16/12/2005 22:16
by pokeroms
Aquesta avaria de la L2 m'ha agafat de ple :) :) :)

Jo dic el que ha passat a Pg. de gràcia.

Primer s'ha posat els panells a "PROCESSANT NOVA INFORMACIÓ"...
Clar que quan es posa això es que al senyal de la sortida de l'estació té un (S) STOP per tant, parat a l'estació una estona.

Després de cop i volta senyal en vermell... Ja ens comuniquen que hi ha una avaria de tren a Sant Antoni...

Després als panells posa "LINIA 2 FORA DE SERVEI A CAUSA DE PROBLEMES TÈCNICS".

Després d'una estona el senyal es torna a posar en verd pero amb el (S) STOP per tant no pot seguir a la següent estació...

Pasa una altra estona i ja es treu el (S) STOP i ja està el 00:00 de sempre... Torna a pasar una estona... i després a Universitat, senyal en vermell... i jo ja m'hen vaig anar perquè això té merit...

Per tornar igual... En Universitat parats una estona amb el senyal àmbar, per tant no pot seguir...Molts tècnics de la xarxa estàn a un panell que hi ha al costat del senyal (a veure si algú en sap dir que es això?).

Després vaig baixar a Pg. de Gràcia i tenia tambe el senyal en vermell i jo ja vaig anar ha agafar la L4 fins a Trinitat Nova.

Per cert: En Pg. de Gràcia quan el tren estaba parat es va activar el senyal de contra direcció amb àmbar.. A veure si algú en pot dir que significa això.

Salutacions.
Óscar

Posted: Friday 16/12/2005 22:36
by Fran-Ikarus
A mi també m'ha agafat de ple... Per un dia que aconsegueixo sortir de casa 10 minuts abans per arribar a la meva destinació puntual... Sortosament, era a Passeig de Gràcia i la meva destinació Paral·lel, per la qual cosa, prèvia "curseta" pel passadís del "fals transbordament", he pogut arribar-hi mitjançant L3.

Posted: Saturday 17/12/2005 0:27
by jlr
Hola, a mí també m'ha agafat de ple. L'he agafada a Artigues/Sant Adrià fins a Bac de Roda, i he trigat una estona, perquè quan el meu tren ha seguit el seu camí, a cada estació parava una estoneta i a més anava a molt poca velocitat. Per cert, que al tornar cap a casa l'he agafat a Bac de Roda, he agafat el tren amb el torn 215, i a l'arribar a Artigues/Sant Adrià, s'ha creuat amb un altre tren que anava direcció Paral·lel, i aquest era el torn 214!!! Em sembla que hi havia un desordre en els torns, perquè no pot ser que el 214 anés direcció Paral·lel, i el tren que li va darrere estigués encara a Artigues/Sant Adrià.

Posted: Tuesday 20/12/2005 9:41
by entfe001
Dins de l'apartat de deficiències, m'agradaria conèixer les deficiències cognitives de la gerència de la L2... perquè avui a les vuit del matí anava a SIS MINUTS!!!!!!! :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat

TMB ja veu que aquestes "irregularitats" són cada cop més habituals i avui, a l'andana sentit Paral·lel de l'estació d'Encants, hi havia tres vigilants de seguretat la funció dels quals era oprimir... a la gent dintre dels combois perquè aquest pogués tancar portes!!

Lamentable.

I en un altre ordre de coses...
Centre d'Informació TransMet wrote:Dia: 20/12/2005 - Hora: 09:07
En aquests moments hem d'advertir als usuaris del Trambaix que, per causes alienes a l'empresa, les línies T-1 i T 2 estan funcionant momentàniament amb servei parcial. No hi ha circulació de combois entre El Padró i Cornellà Centre. La resta de línies del Tramvia, però, així com Metro, Autobusos, Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.