Es una web molt util i et dona la informació en temps real i posició del avió. La setmana pasada gracies a aquest pagina web sabia mes que el personal de terra de certa companyia aerea.
Vola de forma diària, i des d'avui 2 cops al dia (sembla que avui el segon encara ve amb 777). El primer a les 13:25 i el segon a les 20:55. Els horaris són aproximats ja que sempre es poden avançar o endarrerir segons el vent i el temps. El del matí sol aterrar poc després del A330 de Qatar. Si vas a veure'l aterrar et recomano utilitzar alguna aplicació de seguiment en temps real, o si et passes per la plataforma d'observació que hi ha a la 25R, sempre ho pots preguntar a algun dels spotters que hi ha allà.
Javi M wrote:Algú té idea de quins vols fan els A380? Tenen un horari d'aterratges i enlairaments més o menys fixos?
EK187 i EK185. Arribades a les 13:30 aprox. i 20:55 aprox..
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Finalment i desprès de molts d'anys de volar a Washington, via Amsterdam, Frankfurt o Paris, finalment podré volar directament de Barcelona a Washington i a l' inrevès!. Ja tinc la meva reserva pel proper 23 de juny. Salut!
Airasia X unirá Barcelona con Malasia a partir de octubre El aeropuerto de El Prat gana una nueva ruta intercontinental, aunque los vuelos harán parada en Estambul
La aerolínea líder en bajo coste en Asia elige la ciudad catalana para volver a operar vuelos a Europa Josep Maria Berengueras JUEVES, 11 DE AGOSTO DEL 2016 - 13:21 CEST http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ur-5318896
Aquest nova ruta Barcelona Kuala Lumpur sembla que no esta clara, ja que la companyia a desmentit la noticia de moment
A la web de airasia surt ja Barcelona com a desti:http://www.airasia.com/ot/en/where-we-f ... e-map.page
Aixo pot ser un error o que tenen pensat viajar en un futur proper.
Pels que no coneixin AirAsia es l'equivalent asiatic a Ryanair. Pero actualment ja fa vols de llarga durada com per exemple Kuala Lumpur Tokio 5500km i te avions Airbus 330.
Fa un temps que va fer algun intent a Europa que va eliminar el 2012 el Londres Kuala Lumpur
Norwegian connectarà Barcelona amb quatre ciutats dels EUA L'aerolínia de baix cost començarà a volar a Los Angeles, San Francisco, Nova York i Miami el juny del 2017 JÚLIA MANRESA El Prat de Llobregat ACTUALITZADA EL 07/09/2016 13:21 http://www.ara.cat/economia/Norwegian-c ... 35478.html
Norwegian volará directo desde Barcelona a Nueva York, San Francisco, Los Angeles y Miami en el 2017 La 'low cost' estrenará los vuelos a partir del 5 de junio, con precios que irán desde 179 euros por trayecto JOSEP M. BERENGUERAS - MIÉRCOLES, 7 DE SEPTIEMBRE DEL 2016 - 13:32 CEST http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 17-5365668
Barcelona també tindrà vol directe amb Chicago l'estiu del 2017 American Airlines inaugurarà aquesta ruta al maig, una destinació que fins ara no estava disponible des del Prat JÚLIA MANRESA Barcelona ACTUALITZADA EL 09/09/2016 12:19 http://www.ara.cat/economia/Barcelona-t ... 35345.html
Si que hi ha mercat Barcelona Tel Aviv. Actualment operen:
- Vueling
- El Al
- Arkia
I Norwegian seria la quarta companyia.
El Al opera amb avions grans: 747, 763
Norwegian prevé empezar a volar entre Barcelona y Latinoamérica en 2017 Los primeros destinos de la aerolínea ‘low cost’ serán Argentina y Chile EFE, Madrid - 03/11/2016 12:11 | Actualizado a 03/11/2016 13:30 http://www.lavanguardia.com/ocio/viajes ... -2017.html
jaezcurra wrote:Air Nostrum estudia de reobrir la línia aèria València-Barcelona Fa cinc anys que no hi ha vols directes entre totes dues ciutats Redacció - 04.12.2016 22:00 http://www.vilaweb.cat/noticies/air-nos ... barcelona/
No té gaire sentit quan hi han els Euromed que triguen poc menys de 3 hores (3h39)...
Renfe451 wrote:No té gaire sentit quan hi han els Euromed que triguen poc menys de 3 hores (3h39)...
Poc més de 3h deus voler dir. Els Euromed triguen sobre les 3h10', de mitjana. Els Talgo estan sobre les 3h30'. El vol no deu durar més de 25'.
Efectivament, per anar de centre a centre, l'avió no deu ser gaire més ràpid que el tren. Però sí que ho serà per a trajectes amb origen i/o destinació a la perifèria de les ciutats en qüestió (p.ex: Castelldefels - Paterna). Faltarà per veure quins són els preus.
Renfe451 wrote:No té gaire sentit quan hi han els Euromed que triguen poc menys de 3 hores (3h39)...
Poc més de 3h deus voler dir. Els Euromed triguen sobre les 3h10', de mitjana. Els Talgo estan sobre les 3h30'. El vol no deu durar més de 25'.
Efectivament, per anar de centre a centre, l'avió no deu ser gaire més ràpid que el tren. Però sí que ho serà per a trajectes amb origen i/o destinació a la perifèria de les ciutats en qüestió (p.ex: Castelldefels - Paterna). Faltarà per veure quins són els preus.
No és qüestió de rapidesa. De res serveix trigar mitja hora menys per anar de Castelldefels a Paterna si només hi ha un parell de connexions en tot el dia.
La clientela potencial d'aquesta connexió són viatgers amb origen a València que agafin un altre vol des de Barcelona.
Renfe451 wrote:No té gaire sentit quan hi han els Euromed que triguen poc menys de 3 hores (3h39)...
Poc més de 3h deus voler dir. Els Euromed triguen sobre les 3h10', de mitjana. Els Talgo estan sobre les 3h30'. El vol no deu durar més de 25'.
Efectivament, per anar de centre a centre, l'avió no deu ser gaire més ràpid que el tren. Però sí que ho serà per a trajectes amb origen i/o destinació a la perifèria de les ciutats en qüestió (p.ex: Castelldefels - Paterna). Faltarà per veure quins són els preus.
No és qüestió de rapidesa. De res serveix trigar mitja hora menys per anar de Castelldefels a Paterna si només hi ha un parell de connexions en tot el dia.
La clientela potencial d'aquesta connexió són viatgers amb origen a València que agafin un altre vol des de Barcelona.
Potser caldria esperar a que entrés en funcionament el tram del CM i veure si baixa el temps de trajecte. El que no és normal és que es trigui més en BCN-València en Euromed (350 km i 3'5/4h) que BCN-MAD (625 km i 2'5h)