A mi també em surt, si bé es pot ometre aquest avís i tirar endavant, seria bo revisar que no hi hagi cap problema de seguretat, ja que només em passa a aquella pàgina...UT440_132M wrote:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
Fil d'errors del Fòrum
Re: Fil d'errors del Fòrum
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Adolescent barceloní
- N9
Detalls de l'error citat per @UT440_132M, @raulitinbcn i @oriolp13
Accedint a aquesta URL: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=500 amb el navegador Google Chrome i el sistema operatiu Windows 7:
En canvi, si vas a la pàgina 25, sí que et deixa: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=480. El problema és a la pàgina 26 del fil (és a dir, les entrades compreses entre l'1 de novembre i avui). A la resta del fil això no surt pas.
He provat amb Windows Internet Explorer i puc accedir lliurement a la pàgina sense que surti cap avís (i mirant així per sobre no he vist res sospitós). És un "problema", per tant, només per als usuaris que usem Google Chrome (jo tinc tots dos navegadors instal·lats però uso Chrome).
Accedint a aquesta URL: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=500 amb el navegador Google Chrome i el sistema operatiu Windows 7:
[*] Envia dades addicionals a Google quan m'apareguin advertiments com aquest per millorar la detecció de programari maliciós. Política de privadesaEl navegador Google Chrome, quan intentem accedir a la URL citada amunt, wrote:Perill: ens enfrontem a programari maliciós.
Google Chrome ha bloquejat l'accés a aquesta pàgina a www.transport.cat.
El contingut de www.mafex.es, un distribuïdor de programari maliciós conegut, s'ha inserit en aquesta pàgina web. Si visiteu aquesta pàgina ara, és molt probable que el vostre equip quedi infectat amb programari maliciós.
El programari maliciós pot causar, per exemple, usurpacions de la identitat, pèrdues financeres o la supressió permanent de fitxers.
Més informació
Enrere Avançada
En canvi, si vas a la pàgina 25, sí que et deixa: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=480. El problema és a la pàgina 26 del fil (és a dir, les entrades compreses entre l'1 de novembre i avui). A la resta del fil això no surt pas.
He provat amb Windows Internet Explorer i puc accedir lliurement a la pàgina sense que surti cap avís (i mirant així per sobre no he vist res sospitós). És un "problema", per tant, només per als usuaris que usem Google Chrome (jo tinc tots dos navegadors instal·lats però uso Chrome).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
Firefox, sense "problemes"
Al Firefox no apareix l'avís. Farem seguiment del tema.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N6
A mi em dona l'avis aquest al fil que cita ell, i tambe el fil LAV Barcelona-França...UT440_132M wrote:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
Revisant el codi font de la pagina es facil observar on es el problema, si segons google chrome el problema es a es busca aquet link per el codi font y es veu que es la firma del usuari trensmat la que produeix aquest problema, la imatge de la seva firma esta pujada al servidor(concretament el logo de FGV) per aixo google chrome ho bloqueja, ja que diu que aquesta pagina es maliciosa. (cosa que podria ser tranquilament un fals positiu) pero almenys ja sabem l'origen del positiu.
Code: Select all
www.mafex.com
Code: Select all
www.mafex.com
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Aleshores, és segura i és pot entrar com si res? O haurem d'esperar un informe ...iFercat wrote:Revisant el codi font de la pagina es facil observar on es el problema, si segons google chrome el problema es aes busca aquet link per el codi font y es veu que es la firma del usuari trensmat la que produeix aquest problema, la imatge de la seva firma esta pujada al servidor(concretament el logo de FGV)Code: Select all
www.mafex.com
per aixo google chrome ho bloqueja, ja que diu que aquesta pagina es maliciosa. (cosa que podria ser tranquilament un fals positiu) pero almenys ja sabem l'origen del positiu.Code: Select all
www.mafex.com
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Bona investigació!iFercat wrote:Revisant el codi font de la pagina es facil observar on es el problema, si segons google chrome el problema es aes busca aquet link per el codi font y es veu que es la firma del usuari trensmat la que produeix aquest problema, la imatge de la seva firma esta pujada al servidor(concretament el logo de FGV)Code: Select all
www.mafex.com
per aixo google chrome ho bloqueja, ja que diu que aquesta pagina es maliciosa. (cosa que podria ser tranquilament un fals positiu) pero almenys ja sabem l'origen del positiu.Code: Select all
www.mafex.com
Provant d'accedir a www.mafex.es, surt el mateix missatge que aquí al Fòrum. És més, si intentes continuar, aquesta pàgina me la bloqueja no solament Chrome sinó que també el meu antivirus ho fa (AVG Antivirus 2013).
És a dir, que el problema no és del Fòrum però com que hi ha una referència (una imatge, exactament) a aquesta pàgina Chrome bloca tot el contingut relacionat amb aquesta pàgina, oi?
Pel que jo he entès del missatge de @iFercat, la pàgina és segura excepte una imatge que té l'usuari @trensmat a la seva signatura, que per estar allotjada en un web "infectat". No crec que hi hagi cap problema, doncs.raulitinbcn wrote:Aleshores, és segura i és pot entrar com si res? O haurem d'esperar un informe ...
Doncs si no és problema de Transport.cat, solucionat queda, no?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Potser jo no en se més, però no soc capaç d'ometre l'avís, i queda la pàgina bloquejada. Al final he optat per enviar el comentari que volia fer, amb el meu smartphone, i des d'allà no he tingut cap problema per accedir. L'smartphone és un Samsung Galaxy Mini i feia servir el navegador per defecte que porta instal·lat l'aparell.oriolp13 wrote:A mi també em surt, si bé es pot ometre aquest avís i tirar endavant, seria bo revisar que no hi hagi cap problema de seguretat, ja que només em passa a aquella pàgina...UT440_132M wrote:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Oriol, per ometre l'avós cliques a Opciones Avanzadas, al costat de Volver, i aleshores clica a la opció que apareix i diu "continuar asumiendo el riesgo".UT440_132M wrote:Potser jo no en se més, però no soc capaç d'ometre l'avís, i queda la pàgina bloquejada. Al final he optat per enviar el comentari que volia fer, amb el meu smartphone, i des d'allà no he tingut cap problema per accedir. L'smartphone és un Samsung Galaxy Mini i feia servir el navegador per defecte que porta instal·lat l'aparell.oriolp13 wrote:A mi també em surt, si bé es pot ometre aquest avís i tirar endavant, seria bo revisar que no hi hagi cap problema de seguretat, ja que només em passa a aquella pàgina...UT440_132M wrote:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
I perdoneu l'off-topic. D'altra banda podriem informar a l'usuari trensmat que per culpa de la seva firma salten aquests avisos de software maliciós?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ja ho he fet, gràcies per l'apreciació.oriolp13 wrote:UT440_132M wrote:Oriol, per ometre l'avós cliques a Opciones Avanzadas, al costat de Volver, i aleshores clica a la opció que apareix i diu "continuar asumiendo el riesgo".oriolp13 wrote: Potser jo no en se més, però no soc capaç d'ometre l'avís, i queda la pàgina bloquejada. Al final he optat per enviar el comentari que volia fer, amb el meu smartphone, i des d'allà no he tingut cap problema per accedir. L'smartphone és un Samsung Galaxy Mini i feia servir el navegador per defecte que porta instal·lat l'aparell.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
- Guigui
- Administrador
Avís emès
Està avisat.oriolp13 wrote:D'altra banda podriem informar a l'usuari trensmat que per culpa de la seva firma salten aquests avisos de software maliciós?
- wefer
- Administrador
Només comentar dues coses:
- Transport.cat no té res a veure en aquest tema, ni hi ha cap perill de seguretat per aquesta qüestió. Possiblement hi hagi hagut algun problema a mafex.es, que és on està allotjada la imatge de l'usuari trensmat. No obstant, perquè hi hagi aquesta imatge enllaçada des del fòrum no hi ha cap mena de perill de que passi res als usuaris de transport.cat. Altra cosa és si algú entra a mafex, cosa que queda totalment fora del nostre abast.
- Tot i el comentat, per evitar que torni a saltar l'avís en algun navegador, des d'administració hem esborrat l'enllaç a la imatge conflictiva de la signatura d'aquest usuari, per la qual cosa no s'hauria de reproduir el problema
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.
Preguem disculpeu les molèsties.
- Adolescent barceloní
- N9
La culpa és del servidor, no vostra. No passa resmetring wrote:Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.
Per cert, peta bastant el vostre servidor, pel que veig, oi?
A vegades em pregunto perquè fas apreciacions tan absurdes, sempre dius coses que s'acaben de dir en el missatge anteriorAdolescent barceloní wrote:La culpa és del servidor, no vostra. No passa resmetring wrote:Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.
Totalment d'acord amb tu! Jo humilment et demano que no ho facis, perquè sinó entro a llegir les entrades noves i "perdo el temps", ja que dius coses repetides. Eh, i sense mala intenció ho dic!iFercat wrote:A vegades em pregunto perquè fas apreciacions tan absurdes, sempre dius coses que s'acaben de dir en el missatge anteriorAdolescent barceloní wrote:La culpa és del servidor, no vostra. No passa resmetring wrote:Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Entren bots al fòrum per si mateixos?
Avall de les pàgines quan naveguem pel fòrum surten els:
És un error del fòrum o no?
Gràcies.
- Google Adsense [bot]
Google [bot]
Google Feedfetcher
Bing [bot]
És un error del fòrum o no?
Gràcies.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
Bot
Són bots, que per tant entren solets, i no és un error del Fòrum.
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Bot
Algú podria explicar-me què és un bot? Sé una mica de què va la cosa però no entenc massa l'article de la Viquipèdia... GràciesGuigui wrote:Són bots, que per tant entren solets, i no és un error del Fòrum.
Un programa que es fica a les pàgines per visitar-les, per això en alguns fòrums tenen una pregunta anti bots.
frankrodriguez.net
signatura
signatura