Page 6 of 58
Posted: Saturday 04/11/2006 17:37
by abegot
Posted: Sunday 05/11/2006 11:07
by metring
Ja, costa una mic d'explicar, perquè mirava de transcriure la notícia. Suposo que volia dir que es va quedar en el forat, sota de l'andana, al costat de la via, cosa que no sempre n'hi ha, no sé si m'explico...
Posted: Sunday 05/11/2006 11:47
by Jordilar
Doncs per tenir 91 anys i caure d'una altura aproximada d'1.5m, diguem-ne que la cosa esta una mica xunga. Probablement ja no torni a ser la mateixa d'abans.
Posted: Tuesday 14/11/2006 17:47
by Ferrovi
Macro avería a FGC!!!
Avui, a les 5:23 he agafat el tren a Cornellà Riera. De sobte surt la megafonía de la estació dient
-Per causes alienas a FGC, els trens circularan cada 15 minuts, i els trens de la linia R6 paren a totes les estacions-
Collons, casyualment, vaig perdre l'altre tren! a esperar!
Arriba un tren a l'andana contraria amb el cartell " S8 mart R6 igual " ple de persones, com sardines. Després, per tornar a casa, em va tocar ensardinarme igual
Després, vaig preguntar al cap d'estació d'almeda que passa. Em va dir que no ho sap, pero que porten així desde aquest matí, i que durant una hora van estar amb trens cada 20 minuts al tram de la L8.
Posted: Tuesday 14/11/2006 18:18
by Ferrovi
http://212.101.75.163/notes/nota_212_cat.pdf
La línia Llobregat-Anoia d’FGC manté el
servei per via única entre les estacions
d’Ildefons Cerdà i L’Hospitalet-Av. Carrilet
�� Els treballs de reparació d’uns desperfectes originats per unes
obres de l’AVE duraran fins al final del servei.
Barcelona, 14 de novembre de 2006
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya continuarà donant servei per viaúnica durant tot el dia d’avui entre les estacions d’Ildefons Cerdà i L’Hospitalet-Av. Carrilet, després de comprovar que la reparació dels desperfectes que han originat unes obres de l’AVE que es fan a l’exterior es perllongaran més hores de les previstes inicialment. Així s’ha decidit després que tècnics d’ADIF i d’FGC estudiessin l’abast dels desperfectes i la previsió de la durada del treballs de reparació.
Des de les 11.45 h i fins al final de la jornada d’avui, el servei de trens de la línia Llobregat-Anoia queda reduït a 4 trens per hora i sentit. Tots els trens doblaran el número de cotxes i pararan a totes les estacions. Aquest fet provocarà que els trens amb destinació Igualada i Manresa puguin acumular durant el viatge un retard d’uns 15 minuts.
---------------------------------------------------------------------------------
http://212.101.75.163/notes/nota_211_cat.pdf
Adequació temporal del servei de trens
a la línia Llobregat-Anoia
�� FGC s’ha vist obligada a adequar el servei de trens a la línia
Llobregat-Anoia per tal de reparar uns desperfectes originats per
unes obres alienes a l’empresa.
Barcelona, 14 de novembre de 2006
Entre les 11.45 h i les 14.45 h d’avui, el servei de trens de la línia Llobregat-Anoia quedarà reduït a 4 trens per hora i sentit, degut a unes obres que s’han de realitzar dins del túnel, a prop de l’estació de Gornal.
Aquestes obres, que obliguen a prestar servei per via única en el tram de via entre les estacions d’Ildefons Cerdà i L’Hospitalet-Av. Carrilet, tenen per objectiu reparar els desperfectes que han originat unes obres que es fan a l’exterior, alienes a FGC. En aquest període de temps, tots els trens pararan en totes les estacions. Aquest fet provocarà que els trens amb destinació Igualada i Manresa puguin acumular durant el viatge un retard d’uns 15 minuts.
Posted: Tuesday 14/11/2006 18:35
by Mako448
Una averia a FGC
?
Jo,el que m'he perdut,i tot que he estat a punt d'agafar FGC,a veure si demà també hi ha via única,jejeje
Molt extrany una averia a FGC LL-A,han fet coses tipu renfe.
Lo pitjor que la empresa causant del esvalliment és,si nol'Adif,aquests d'Adif,abans feien retrassos a Renfe i ara per acabar-lo de llogar,també ho fan amb FGC.
I demà li tocarà a la L1 al metro,i la culpa,d'Adif,evidentment.
Posted: Tuesday 14/11/2006 19:18
by liniadelRipollés
Les obres de l'AVE a l'alçada de Bellvitge han efectat la paret lateral del túnel d'FGC entre les estacions de Gornal i Sant Josep.
Segons he pogut comprovar hi ha uns 40 treballadors i tècnics d'ADIF i FGC al túnel, apuntalant la zona afectada. Una de les vies esta totalment interceptada.
Hi ha un senyor d'FGC amb el fanal vermell preparat per deturar els trens en qualsevol moment.
Només hi ha 4 trens/hora per sentit fins a Plaça Espanya a causa de la V.u.t entre Ildefons Cerdà i l'Hospitalet. Tots els trens van en doble composició i alguns amb doble i triple dotació de maquinistes, atès que molts trens han estat suprimits.
He fet fotos.
Posted: Tuesday 14/11/2006 19:20
by George85
A veure si ara la generalitat se n'adona de la "xapuza" que esta fent ADIF i li fot un bon puro !!!
Posted: Tuesday 14/11/2006 19:33
by liniadelRipollés
Tren a contravia i obrer portant puntals
Posted: Tuesday 14/11/2006 19:34
by liniadelRipollés
r6s8
Posted: Tuesday 14/11/2006 19:35
by liniadelRipollés
i clar...a l'inreves
Posted: Tuesday 14/11/2006 19:41
by Mako448
liniadelRipollés wrote:i clar...a l'inreves
Ostià,S8martR6Igua,jope con esta avui FGC,em sembla que me'n vaig a veure-ho,peró podré tornar?
Posted: Tuesday 14/11/2006 20:44
by Ferrovi
La linia ja arriba a mart!
Prolongació a Jupiter JA!
Posted: Tuesday 14/11/2006 20:52
by Pere
Veig que han petat els dos FGC avui
He anat un moment a Sant Quirze i els monitors marcava que un tren baixava tard.
Posted: Tuesday 14/11/2006 21:05
by Denisuko
sino?
Proxima estacio: "S8martR6Igua", Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació
Posted: Tuesday 14/11/2006 21:25
by Guigui
Ferrovi wrote:La linia ja arriba a mart!
Prolongació a Jupiter JA!
Rodalies pels anells de Saturn ja!
Posted: Tuesday 14/11/2006 21:42
by Trenscat
Avui també he agafat FGC però per fer el petit tram Martorell Enllaç-Olesa. I la veritat és que s'han fet notar "les coses rares" a més d'anunciar de manera quasi eixordadora per megafonia que els trens circulaven amb freqüències de 15 minuts per causes alienes a aquests ferrocarrils. Per cert, m'ha agradat molt mentre esperava el tren cap a Olesa veure una 213 empesa per la 1000 que acaba de ser recent pintada
El S4 ha passat tardíssim (potser uns 40 minuts de retard ben bé), hem sortit per la via de la dreta de la doble via que hi ha a la sortida de Martorell (totalment inhabitual) on ens hem creuat amb una doble de 213 i un cop a Olesa al cap de 5 minuts ha arribat el S8/R5.
Posted: Tuesday 14/11/2006 23:31
by galdric
Hola Bernat Borràs. Com ho fas per adjuntar aquest format de foto en el fòrum? Em pots dir la mecànica a seguir si et plau?
Moltes mercès.
Galderic
Posted: Tuesday 14/11/2006 23:49
by Trenscat
És una mica complicat d'explicar galdric, però la cosa és que jo poso les imatges al meu servidor (la meva pàgina web, pròpia) i llavors faig click a "Img" escric l'enllaç a la imatge (p.ex:
http://www.trenscat.com/altres/P061114168.jpg) i torno a fer clcik a "Img".
De tota manera no sé si en general els servidors deixen fer això d'enllaçar amb la imatge i fer "crosslinking" crec que es diu
Posted: Wednesday 15/11/2006 9:39
by Jordilar
Trenscat wrote:. Per cert, m'ha agradat molt mentre esperava el tren cap a Olesa veure una 213 empesa per la 1000 que acaba de ser recent pintada
Explica't