Trobada a Can Tunis
Re: Trobada a Can Tunis
No deixa de tenir la seva raó en Platanito, perquè quan el noi va escriure el seu missatge, preguntat si ja es sabia el dia i l'hora (si us plau, tingueu una mica de paciència), jo no estava segura de si era algú apuntat o no. No és tant difícil dir "Hola, sóc un dels participants apuntats, etc.".
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Si jo no dic que no tingui raó, el que dic es que arriba a passar-se una mica...metring wrote:No deixa de tenir la seva raó en Platanito[...]
Parlem amb propietat.
Es una feina bruta, però algú l'ha de fer.ElDesi1994 wrote:Si jo no dic que no tingui raó, el que dic es que arriba a passar-se una mica...metring wrote:No deixa de tenir la seva raó en Platanito[...]
Bé, no era la meva intenció ofendre ningú. Simplement, hi ha maneres i maneres, i apuntar-te a una activitat privada sense que els organitzadors sàpiguen qui ets i sense cap referència, no és manera.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N1
Aveure. Ja se que no ha estat correcte perque no em vaig presentar.Tampoc hem fa gracia que diguin que podria ser un presumte grafitero. Yo nomes estic interesat amb aixo perque soc una persona que li agraden molt els trens i sempre he volgut anar a can tunis a veure i gravar trens.
Aixo es tot.
El meu nom el Miguel.
Soc de terrassa.
Soc un gran aficionat als trens.
i tinc una gran amistat amb eldesi1994 i amb el twipsy.
Aixo es tot.
El meu nom el Miguel.
Soc de terrassa.
Soc un gran aficionat als trens.
i tinc una gran amistat amb eldesi1994 i amb el twipsy.
Home, ja imaginava que un grafiter no intentaria actuar en plena visita, envoltat d'aficionats al ferrocarril fortament vigilats perquè no s'enduguin cap ferralla. Em feia més por que no fossis el cap d'un grup de sicaris contractats per ADIF, RENFE o qualsevol altre enemic del FTC, amb ordres de donar una lliçó a aquest grapat de torracollons digitals.Mikitren1995 wrote:Tampoc em fa gracia que diguin que podria ser un presumte grafitero.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N1
Com vols que sigui un sicari si nomes ting 14 anys.Ya se que no han sigut maneres aquestes de presentarme (ho reconeixo) pero crec que no es per tant.Yo nomes soc un aficionat al tren com tots vosaltres.
bones a tots, estic a temps de poger anar a la trobada? si puc m'agraderia molt tornar, ja vaig estar l'octubre passat i val la pena.
Respecte al company Mikitren1995 no el conec personalment pero si moltes vegades parlem per mobil i es noi aficionat als trens amb moltes ganes i noblesa, per tant crec que els comentaris d'algún company aquí sobran, no es necesari jutjar per endavant....sisplau.
be si puc anar i estic a temps ja amb direu quelcom al respecte.
Respecte al company Mikitren1995 no el conec personalment pero si moltes vegades parlem per mobil i es noi aficionat als trens amb moltes ganes i noblesa, per tant crec que els comentaris d'algún company aquí sobran, no es necesari jutjar per endavant....sisplau.
be si puc anar i estic a temps ja amb direu quelcom al respecte.
La llista es va tancar el passat dia 28....Enric wrote:be si puc anar i estic a temps ja amb direu quelcom al respecte.
Ja que comentes que vas anar-hi fa relativament poc, podries encaminar-nos cap a quines coses hi ha per allà que valgui la pena visitar, a part de les ja comentades?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
aim wrote:La llista es va tancar el passat dia 28....Enric wrote:be si puc anar i estic a temps ja amb direu quelcom al respecte.
Ja que comentes que vas anar-hi fa relativament poc, podries encaminar-nos cap a quines coses hi ha per allà que valgui la pena visitar, a part de les ja comentades?
Be si la llista está tancada tampoc pasa res, ja sortirá alguna altre ocasió, respecte al que visitar...alló es gran i tot per descomptat no i vaig estar, a mes després de 3 hores o potser una mica mes els vigilants de Prosegur molt amables ens van dir que ja portaban molta estona passejant, per tant primer us trobareu els Tallers dels 103,120, TH7, 252, fent maniobres amunt i avall, no es pot grabar ni fer fotos d'aquets tallers, després vindram els cotxes llits i d'altres abandonats a la seva sort, una llástima, el TRD, una 10.000, un parell de 269 i el primer 311, el 001 fet micas, en aquells moments estaba una 470 mig abandonada, mes endavant, el Cargometro de FGC, dins dels Tallers, algunas 269, 253 i la 276 i molt al fons unas quantas 335 de ECR, aquí es va donar per acabada la visita, per aixó volia tornar ara per mirar la 438 que está molt al final i es dificil trobarla, en fí...aixó es mes o menys el que vaig trobar el passat mes d'octubre.
Be ja que no puc entrar a la llista , que disfreteu molt.
Nois, això m'han dit fa una estona:
- Guigui
- Administrador
Ara se n'han adonat?
Molt sospitós que no sigui fins ara que resulti que Can Tunis és "exclusivament d'ús intern".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
Com que no ho sabem...bé el que sí que us puc dir és que amb qui es contacta per a fer la visita ha de contactar amb el responsable de les instal·lacions i aquest ha de veure si es pot fer o no, és un lloc que poques vegades s'autoritza a visitar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N1
Aixo no pot ser. I si es prova una altre vegada. Amb una mica de sort podriem anar.
Doncs si hi ha un bon samarità que vulgui, perquè nosaltres ja hem esgotat les vies.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Jo ja ho he provat varies vegades, i res...
Bona tarda,
Jo estic disposat a enviar cartes i a fer gestions amb i on calgui. Si hem dieu amb qui m'he de possar en contacte pòximament probaré de parlar-hi (tot i que ja en sabem el resultat que tindrà...)
Jo estic disposat a enviar cartes i a fer gestions amb i on calgui. Si hem dieu amb qui m'he de possar en contacte pòximament probaré de parlar-hi (tot i que ja en sabem el resultat que tindrà...)