A València ja estan molt pitjor que mai van estar-ho a Barcelona.Renfe451 wrote:Això dels problemes que pateix la C6 de València em recorda moltíssim al que va passar aquí amb les obres de l'AVE. Veurem si no acaba pel mateix camí que a BCN... tot i que em temo que sí.
El tall de la C3 i el de la C2 van ser l'any 2008, i des de llavors no s'ha tornat a la situació anterior.
Estem al 2016, i els talls de la C2 i la C3 segueixen igual. Compara-ho amb el tall de Bellvitge, i fés comptes.
La diferència més gran amb Barcelona, és que València era un dels nuclis que millor funcionava. Millor que Madrid i Barcelona.
De fet, les estacions valencianes, en general (hi ha excepcions), estan en millor estat que les catalanes (i que les madrilenyes).
També hi ha menys incívics, menys graffitis, menys frau i menys atropellaments que a Barcelona, tot s'ha de dir.
L'única cosa en la qual València perd per golejada amb BCN, és en que té dues línies de rodalies sense electrificar (bé, dues i escaig ).
I el material dièsel de rodalies València són unitats 592 sense reformar, el parc més antic de tots els nuclis.
A les altres línies de rodalies València hi ha 447 i Civia.
No ben bé: Madrid mai va ser el que molta gent aquí a Catalunya es pensa, tot i que recentment no hagi arribat als extrems de Barcelona.Renfe451 wrote:Rodalies a la resta d'Espanya comença a fer figa també. Ni tan sols es salva Madrid, la "joia de la corona" per Renfe. Només cal veure les queixes que arriben cada dia al twitter de Cercanías Madrid.
Això va ser més aviat a finals dels anys 1980 (es van arribar a cremar trens en protesta), cosa que va dur a la creació dels nuclis de Rodalies.