Page 51 of 59

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Sunday 02/05/2010 22:40
by metring
En hora punta i tot????? Calen tants trens a cotxera???? Doncs amb això no assegures regularitat a hores punta amb la que tenim a la Meridiana!!!!!!!

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Sunday 02/05/2010 23:06
by victorcasta
No conec si hi ha 1 ó 2 trens en procés de reforma, però a cotxera hi ha 3 ó 4 trens parats, més si hi ha algun passant algun tipus de revisió, queden trens justets de reserva.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Sunday 02/05/2010 23:08
by metring
Doncs tal i com estan les coses en aquest moment, potser que fessin el manteniment lògic, i deixin la reforma integral per a quan tornin a obrir el túnel de Meridiana, prioritzar se'n diu.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 12/05/2010 0:34
by ferroviario_catalan
Miquel wrote:Actualitzaem llista:

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Orig.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref (últim que s'ha reformat)
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Orig.
3069-3072 Orig.

Fent recompte.
3000 en estat Original: 6 (1 ha d'anar a Lleida)
3000 en estat Reformat: 12
Total de 3000: 12+6 = 18.

En aquests moments 1 terç dels 3000 son originals. Haurem de fer trobada aviat :)
La unitat 3065-3068 també es troba reformada i en servei. Total de 13 reformats!

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 12/05/2010 15:47
by Miquel
Dons la llista quea així:

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Ref.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref.
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Ref.
3069-3072 Orig.

Aquesta última l'haura posat al servei fa molt poc temps, ja que no l'havia vist.
Sembla ser que el següent és el 3045-3048, ja que fa temps que no el veig.

Y a títol personal, apostaria que els següents seran el 3069-3072, el 3037-3040 i finalment el "remodelat" 3016-3033.

Hauré d'anar a fer una volta sencera amb algun d'aquets 3000 originals (3 queden) que són al carrusel.

És una pena, seguiexo pensant que veure un 3000 o 4000 amb aquell blanc immaculat amb l'antic logo al frontal, era una de les coses més agradables de veure.

Mentrestant, amb els reformats, si ho volem veure, haurem de resar per a que canviïn de lloc el doble i el triple, i els frontals els veurem d'un bon blanc (cert és que a la Cotxera de St.Gennis o vaig poder veure, ja que un dia feien probes amb un doble)

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 02/06/2010 12:05
by metring
Per gentilesa d'en Miquel Segura LLop, fotografies d'aquest mateix matí de Meridiana amb Fabra i Puig, d'un altre 3000 reformat, cap a Vilapicina:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 03/06/2010 10:42
by Miquel
Dons la llista queda així:

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Ref.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref.
3045-3048 Ref.
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Ref.
3069-3072 Orig.

Si aquets han arribat, en marxarà 1, per tant en deuen quedar 2 d'Originals.

Per cert, haig de repetirme, però, el frontal del 3000 amb color blanc és maquissim.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 03/06/2010 11:21
by El LLOP
el 3069 va arribar dilluns a la nit a les cotxeres de Vilapicina per al seu posterior trasllat a Tradinsa.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 03/06/2010 21:36
by ferroviario_catalan
Caram... Hi hauría cap manera d'enxampar algún 3000 per L5? Perque el trasllat de L3 a Vilapicia, s'ha de fer abans que tanqui el metro, ja que per las nits, es talla el subministrament elèctric a la caterària...

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Sunday 06/06/2010 18:17
by jsantos233
ferroviario_catalan wrote:Caram... Hi hauría cap manera d'enxampar algún 3000 per L5? Perque el trasllat de L3 a Vilapicia, s'ha de fer abans que tanqui el metro, ja que per las nits, es talla el subministrament elèctric a la caterària...
Es va parlar d'això a http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=4226

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 02/09/2010 15:54
by Miquel
El 3016-3033 encara està a Barcelona o ja faig tard per acomiadar-me dels 3000 en estat original?

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 02/09/2010 22:10
by marc
No se si es la unitat que dius, pero jo ahir vaig pujar en un 3000 original

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 02/09/2010 22:27
by ferroviario_catalan
marc wrote:No se si es la unitat que dius, pero jo ahir vaig pujar en un 3000 original
Si, encara queda aquest 3000 sense reformar que jo sàpiga, avuí he pujat jo també en aquesta ut, Portser l'últim cop que agafo un 3000 original..

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 03/09/2010 8:59
by Miquel
ferroviario_catalan wrote:
marc wrote:No se si es la unitat que dius, pero jo ahir vaig pujar en un 3000 original
Si, encara queda aquest 3000 sense reformar que jo sàpiga, avuí he pujat jo també en aquesta ut, Portser l'últim cop que agafo un 3000 original..
Gràcies, dons aquesta tarda, a esperar-lo fins que passi.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 03/09/2010 14:37
by jsantos233
També tens el 3037-3040, no?

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 03/09/2010 17:34
by Miquel
jsantos233 wrote:També tens el 3037-3040, no?
Si, me n'havia oblidat :oops:
Jo acabo de tornar i he anat amb el 3047-3040 :) , que per cert, experimenta alguns problemes.

Per esperar-lo he fet guàrdia a Montbau fins que ha arribat i de pasada he anotat tot el carrussel de L3 en aquells moments (15:33-16:50h)
Aquí la deixo per si algú li interesa :D
Torn UT
301 - 3021-3024 (ref)
302 - 3061-3064 (ref)
303 - Cotxera
304 - 3045-3048 (ref) A les 16:11, ha pasat fugaçment direcció a Cotxera per Canyelles
305 - 3029-3032 (ref)
306 - 3025-3028 (ref)
307 - 3037-3040 (ORIGINAL)
308 - 3016-3033 (ORIGINAL)
309 - 3009-3012 (ref)
310 - 2013-2016
311 - 3001-3004 (ref)(ENCARA SENSE PLACA AL 3001)
312 - 2021-2024
313 - 2009-2012
314 - 3053-3056 (ref)
315 - 5121-5124
316 - Cotxera
317 - 30xx-30xx (ref)
318 - 20xx-20xx
319 - 5129-5132
320 - 3041-3044 (ref)
321 - 5153-5156
322 - 5149-5152
323 - 2001-2004
324 - 5125-5128
325 - 3005-3008 (ref)
326 - 3057-3060 (ref)
327 - 5145-5148

Hi han 2 que no he pogut identificar.

Per cert, el 3037, com he dit, tenia problemes, les frenades eren més fortes, al arribar a Canyelles (dir. Z.U), no ha pogut obrir portes, el motorista a alegat problemes tècnics per megafonia (que per cert, ha estat forta i entendible), de Montbau a Vall d'Hebron, crec que s'ha posat amb l'ATP o M+25 (dubto aquest últim), ja que corria a baixa velocitat una mica abans d'entrar a les estacions (disc Vermell per devant ? ). Hi he estat fins a Lesseps, on he canviat de via per veure l'entrada del altre 3000 original per la corba, però un asquerós, brut i lletg 5000 s'ha posat al davant. :emprenyat

Com a curiositat, els 3000 a Vall d'hebron, a l'anunci acústic de parada, l'enllaç de L5, el diu la noia en comptes del noi, ademés ho diu de manera més pausada, que recorda a la megafonia antiga.

Gran preocupació històrica

Posted: Saturday 04/09/2010 23:12
by Guigui
Miquel wrote:311 - 3001-3004 (ref)(ENCARA SENSE PLACA AL 3001)
A aquestes alçades, queda meridianament clar que ens podem anar oblidant de la placa. Total, ja han prostituït el vehicle...

Re: Gran preocupació històrica

Posted: Sunday 05/09/2010 0:28
by metring
Guigui wrote:
Miquel wrote:311 - 3001-3004 (ref)(ENCARA SENSE PLACA AL 3001)
A aquestes alçades, queda meridianament clar que ens podem anar oblidant de la placa. Total, ja han prostituït el vehicle...
La deuen tenir encara a Tradinsa, i mira que els hi vam dir, quan la visita l'any passat, mentre reformaven el tren, que no l'oblidessin :emprenyat

Podeu enviar mails reivindicant-la...

Seguiment 3000 Original

Posted: Wednesday 13/10/2010 19:56
by Miquel
A les 19:15 ha passat per Vall d'Hebron la 3016-3033 amb torn 326 direcció Zona Universitària.

M'està agafant pena, pensar que molt aviat ens quedem sense 3000 original.

Seguiment 3000 Original

Posted: Thursday 14/10/2010 13:15
by Miquel
Avui, la 3016-3033, va amb el tron 326, vista a les 12:55 a Canyelles, direcció Trinitat Nova.