Page 52 of 59

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 10:52
by metring

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 12:02
by UT440_132M

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 13:07
by fgc113
Pareix que no era un Valença - Vigo-Guixar, sinó un Porto - Vigo-Guixar.

Precisió

Posted: Friday 09/09/2016 13:12
by Guigui
Concretament, un Vigo-Porto (és a dir, en que circulava en sentit Porto).

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 16:49
by albert28
"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Com poden passar els trens sense les barreres baixades?

Donar veu a qui no hi entén

Posted: Friday 09/09/2016 17:01
by Guigui
Cito del mateix article del missatge anterior:
La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 17:03
by Miquel
albert28 wrote:
"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Com poden passar els trens sense les barreres baixades?
Doncs frenant abans d'arribar, situar-se abans de creuar. Xiular per advertir que el tren passarà per on toca i creuar els 6-8 metres del pas a nivell marxa a la vista sense gaire enrenou o problema més enllà d'acumular una mica de retard :D
Guigui wrote:Cito del mateix article del missatge anterior:
La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.
Es basen en que el tren no te un aspecte modern.
Si li canvies la caixa per la d'un civia, mantenint tota la resta intacte, no dirien absolutament cap tipus de queixa ni de que es vell ni res.

Per aquesta gent el tren te un aspecte tercermundista, i a la que es pot toca dir burrades per veure si alguna cola i els hi treuen :roll:
Res de nou, vaja.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 18:43
by albert28
Miquel wrote:
albert28 wrote:
"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Com poden passar els trens sense les barreres baixades?
Doncs frenant abans d'arribar, situar-se abans de creuar. Xiular per advertir que el tren passarà per on toca i creuar els 6-8 metres del pas a nivell marxa a la vista sense gaire enrenou o problema més enllà d'acumular una mica de retard :D
Guigui wrote:Cito del mateix article del missatge anterior:
La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.
Es basen en que el tren no te un aspecte modern.
Si li canvies la caixa per la d'un civia, mantenint tota la resta intacte, no dirien absolutament cap tipus de queixa ni de que es vell ni res.

Per aquesta gent el tren te un aspecte tercermundista, i a la que es pot toca dir burrades per veure si alguna cola i els hi treuen :roll:
Res de nou, vaja.
Ja entenc el que em deies, òbviament poden creuar però a molt poca velocitat. Em queixava més per com és la frase que va dir, que ho diu just després de que es queixa que va massa "ràpid"

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 21:17
by trenesrenfe123
fgc113 wrote:Ha descarrilat un 592 de CP (els ferrocarrils portuguesos) a O Porriño, Pontevedra. Sembla que hi ha dos morts i diversos ferits. El tren feia el trajecte Valença do Minho - Vigo-Guixar.
El tren és un 592 de Renfe, llogat a CP però en propietat de Renfe i per tant és aquesta qui li fa les revisions. El trajecte que feia era Vigo - Porto.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 22:20
by fgc113
trenesrenfe123 wrote:
fgc113 wrote:Ha descarrilat un 592 de CP (els ferrocarrils portuguesos) a O Porriño, Pontevedra. Sembla que hi ha dos morts i diversos ferits. El tren feia el trajecte Valença do Minho - Vigo-Guixar.
El tren és un 592 de Renfe, llogat a CP però en propietat de Renfe i per tant és aquesta qui li fa les revisions. El trajecte que feia era Vigo - Porto.
Sí, ja ho sé. Però amb les presses m'he oblidat d'indicar-ho. :|

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Friday 09/09/2016 23:41
by Renfe451
Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...

És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Saturday 10/09/2016 0:41
by oriolp13
No entenc com el frontal del tren pot haver quedat tant destrossat per haver xocat contra un pal metàlic, i encara menys entenc el que diu a la notícia que el tren podria haver xocat ccontra el pont de pedra que es veu a les imatges... :?

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Saturday 10/09/2016 1:20
by MZA_1600
Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Saturday 10/09/2016 14:12
by trenesrenfe123
Renfe451 wrote:Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...

És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
592.056 era

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Saturday 10/09/2016 15:58
by Renfe451
trenesrenfe123 wrote:
Renfe451 wrote:Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...

És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
592.056 era
Moltes gràcies!!

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Saturday 10/09/2016 20:17
by ortegote
MZA_1600 wrote:Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
Tot apunta al canvi de via general a via desviada per obres a la infraestructura, ja sigui per massa de velocitat o per que el canvi d'agulles hagi fallat.
S'estaven fent obres de millora en l'infraestructura en aquell punt i per aixo havia de pasar per la via desviada.
Salutacions.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Saturday 10/09/2016 21:48
by trenesrenfe123
ortegote wrote:
MZA_1600 wrote:Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
Tot apunta al canvi de via general a via desviada per obres a la infraestructura, ja sigui per massa de velocitat o per que el canvi d'agulles hagi fallat.
S'estaven fent obres de millora en l'infraestructura en aquell punt i per aixo havia de pasar per la via desviada.
Salutacions.
Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Sunday 11/09/2016 1:19
by 437.001
trenesrenfe123 wrote:Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.
Un gat, per exemple?

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Sunday 11/09/2016 14:10
by trenesrenfe123
437.001 wrote:
trenesrenfe123 wrote:Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.
Un gat, per exemple?
Per factor extern em refereixo a qualsevol altra cosa que no sigui del tren o de la infraestructura.

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Posted: Sunday 11/09/2016 17:25
by metring