Doncs a mi sí, ja que el Civia estava entrant a una de les vies d'on venen/surten els de Sant Celoni.victorcasta wrote:El vídeo no em convenç gaire de que el tren estigués en servei...canalcole wrote:Alerta!!!
Dia 1/1/09 avistat a Vilanova i la Geltrú, Civia 464+463 al TCR, davant la 440.132, i 465+465 en servei Vilanova-St.Celoni.
Si no us ho creieu, mireu aixó: http://es.youtube.com/watch?v=eOl5bWJQA ... annel_page
Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Civies a Vilanova
-
- N10
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Aquestes mateixes vies també es poden fer servir per a fer maniobres...
-
- N8
Este tren está claramente realizando maniobras. Nunca se a avistado ningún doble de 465 el servicio, porque en ciertas estaciones no cabe!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- canalcole
- N9
Que yo sepa, en las estaciones que hubiera parado, si hacia un VNG-ST.CELONI, solo no hubiese cabido en las estaciones de Sitges i Bellvitge. Digo yo.ferroviario_catalan wrote:Este tren está claramente realizando maniobras. Nunca se a avistado ningún doble de 465 el servicio, porque en ciertas estaciones no cabe!
-
- N8
No conozco bien las medidas de las estaciones, pero habran mas que en tampoco caben.
En Montcada i Reixac, La Llagosta y Montmeló entran?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- Guigui
- Administrador
Andana de Sitges
Em sembla que l'andana de Sitges és prou llarga. Quan era petit, recordo que hi paraven Talgos, que tampoc és que siguin molt curts, i sobrava força andana.canalcole wrote:Que yo sepa, en las estaciones que hubiera parado, si hacia un VNG-ST.CELONI, solo no hubiese cabido en las estaciones de Sitges i Bellvitge. Digo yo.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Ni a Platja de Castelldefels, ni a Viladecans, ni al Clot-Aragó, ni a La Llagosta, ni a Mollet-Sant Fost, ni a Montmeló. A Passeig de Gràcia hi cabria just, i em queda en dubte si cabria a la nova estació del Prat. A més, no té sentit un tren de 10 cotxes circulant el dia de Cap d'Any.ferroviario_catalan wrote:No conozco bien las medidas de las estaciones, pero habran mas que en tampoco caben.
Jo avui n'he vist un, a la via 2 de Clot, no he pogut veure la sèrie ni la composició.
- canalcole
- N9
Demà veurem que faran amb els civies...
Aquesta tarda hi havia una 465 a la R2 a Passeig de Gràcia cap allà les 19:15 direcció Sant Celoni.metring wrote:Jo avui n'he vist un, a la via 2 de Clot, no he pogut veure la sèrie ni la composició.
Si aquest tren es el que passa a les 18.58 per Sants cap a Sant Celoni,dimarts aquest servei era una doble de 440R.Igualment,em sembla una mica vergonyos posar 465 en simple a la C2,es un tren massa petit per la demanda de la C2,no costava tant posar-lo en doble?Per qué passar d'una doble de 440R a un civia,tela...pol wrote:Aquesta tarda hi havia una 465 a la R2 a Passeig de Gràcia cap allà les 19:15 direcció Sant Celoni.metring wrote:Jo avui n'he vist un, a la via 2 de Clot, no he pogut veure la sèrie ni la composició.
A mi em sembla que el que ha passat es que aquest servei en principi es volia cobrir amb 440R,peró s'haurà averiat a Vilanova quan estava preparat per sortir a Sant Celoni,i hauràn agafat el primer que hi havia allà,una 465,que l'han manat cap a Sant Celoni.Peró sembla que ha circulat mès d'una 465 a la C2 avui,i en serveis que dimarts eren 440R,cosa que em sembla bé si els civies foren en doble composició.
S'han vist més de un 465 circulant en servei per la C2, la majoria fent Vilanova-Sant Celoni i Granollers-Castelldefels, crec que és un preludi de el que faran a partir de demà.
Salutacions
Salutacions
- Archie-250
- N6
- Concretament el 205, fent el Granollers-Castelldefels de les 17:48 que sortía de la primera estació escrita. M'han comentat que han vist fins a dos en tota la tarda.
Salutacions.
Salutacions.
Doncs avui, a les 20:51, el tren de Sitges era un civia en composició doble.Mako448 wrote:Si aquest tren es el que passa a les 18.58 per Sants cap a Sant Celoni,dimarts aquest servei era una doble de 440R.Igualment,em sembla una mica vergonyos posar 465 en simple a la C2,es un tren massa petit per la demanda de la C2,no costava tant posar-lo en doble?Per qué passar d'una doble de 440R a un civia,tela...pol wrote:Aquesta tarda hi havia una 465 a la R2 a Passeig de Gràcia cap allà les 19:15 direcció Sant Celoni.metring wrote:Jo avui n'he vist un, a la via 2 de Clot, no he pogut veure la sèrie ni la composició.
A mi em sembla que el que ha passat es que aquest servei en principi es volia cobrir amb 440R,peró s'haurà averiat a Vilanova quan estava preparat per sortir a Sant Celoni,i hauràn agafat el primer que hi havia allà,una 465,que l'han manat cap a Sant Celoni.Peró sembla que ha circulat mès d'una 465 a la C2 avui,i en serveis que dimarts eren 440R,cosa que em sembla bé si els civies foren en doble composició.
No m'ho puc creure,han llegit les meves queixes,ja tocava dobles de civia a la C2,feien molta falta.La doble era 465+463,464+464,463+464?Per fi renfe fa les coses bé.El que mès m'extranya es que dimarts estigues tot ple de 440R i de cop i volta arriba divendres i posen a circular civies.
Aquest servei de les 20.51,és l'últim tren a Maçanet per l'interior em sembla,o sigui que demà el primer Maçanet-Aeroport es civia segur.
Bueno espero que ara osin uns quants civies a la C2 i a partir de setembre arribi el torn a la C4,espero no equivocar-me,peró crec que abans d'acabr l'any tindrem civies a la C2 i a la C4 crec que també.Els civies que s'incorporin fins a l'estiu aniràn a la C2 segur(potser algún a la C1,ja que allà encara queden 447),i a partir de setembre la C4.
Aquest servei de les 20.51,és l'últim tren a Maçanet per l'interior em sembla,o sigui que demà el primer Maçanet-Aeroport es civia segur.
Bueno espero que ara osin uns quants civies a la C2 i a partir de setembre arribi el torn a la C4,espero no equivocar-me,peró crec que abans d'acabr l'any tindrem civies a la C2 i a la C4 crec que també.Els civies que s'incorporin fins a l'estiu aniràn a la C2 segur(potser algún a la C1,ja que allà encara queden 447),i a partir de setembre la C4.
Avistat el 465-213+463 al 1r pas a nivell de montcada i reixac amb destinacio sant celoni fa 5 minuts
- canalcole
- N9
Doncs efectivament, ho han ensenyat per TV3:Mako448 wrote: Aquest servei de les 20.51,és l'últim tren a Maçanet per l'interior em sembla,o sigui que demà el primer Maçanet-Aeroport es civia segur.
http://www.3cat24.cat/video/1002629
En el minut 0.36 es pot apreciar el primer Civia destinació Aeroport.
Avistat ahir a la via 9 de Sants, els Civies 463-211 + 465-205 fent un Sant Celoni-Aeroport. També en vaig veure alguns Civies fent Granollers-Castelldefels, per tant puc arribar a dir que presten servei també a la C2 passant.
Salutacions
Salutacions
Els Granollers-Castelldefels circulant en dissabte?Jo creia que nomès circulaven de dilluns a divendres.Renfe451 wrote:Avistat ahir a la via 9 de Sants, els Civies 463-211 + 465-205 fent un Sant Celoni-Aeroport. També en vaig veure alguns Civies fent Granollers-Castelldefels, per tant puc arribar a dir que presten servei també a la C2 passant.
Salutacions
- cristian26
- N7
Només ho fan en cap de setmana.Mako448 wrote:Els Granollers-Castelldefels circulant en dissabte?Jo creia que nomès circulaven de dilluns a divendres.Renfe451 wrote:Avistat ahir a la via 9 de Sants, els Civies 463-211 + 465-205 fent un Sant Celoni-Aeroport. També en vaig veure alguns Civies fent Granollers-Castelldefels, per tant puc arribar a dir que presten servei també a la C2 passant.
Salutacions
Ahir vaig baixar a Barcelona des de Granollers i per baixar i pujar Civies en doble composició. No n'estic del tot segur però em fa l'efecte que el 'Aeroport' de les 17.57 a Granollers era una 465+464. La resta que vaig veure tant a Sants com a Clot eren dobles de 465+463.
Afegir que, a Granollers, quan anuncien el tren direcció Aeroport per megafonia, no esmenta aquesta estació i diu "[...] per via dos, Rodalies, per via, Barcelona Sants, para a totes les estacions". Als trens tota la megafonia i les pantalles funcionen correctament.
Veurem com va tot demà...
EDITO: Els Granollers-Castelldefels només els fan en laborables, palla mental
Last edited by cristian26 on Sunday 01/02/2009 15:56, edited 2 times in total.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.