Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
jordi wrote:Ahir, dia 01/07/2009 a les 21:25 hores he vist una unitat doble 592.200 direcció CERBERE passant per l'estació de Granollers Centre. El tren anava amb unes enganxines que posaven HOSPITALIDAD DE NUESTRA SEÑORA... (no he pogut llegir més) i ple de gent. La veritat és que anava a molt bona velocitat, rogint els motors diesel, jejejejeje. Que curiós veure unitats diesel de passatgers per Catalunya.
Per cert, algú en té algun tipus d'idea de que es tractava aquest convoi especial???????
Aquest tren té tot l'aire d'ésser un tren especial cap a Lourdes, amb transbordament a Cerbère, provinent de la regió valenciana o murciana.
Per cert, una foto de l'unica unitat sense pantone a Catalunya de la que parlavem abans:
canalcole wrote:En primer pla la 447.211M descansant a la via morta de Blanes, junt amb la acoplada 447 pantonitzada del darrere. La de primer terme, sense pantone, en aquests moments es l'unica de Catalunya que NO porta pantone.
jordi wrote:Ahir, dia 01/07/2009 a les 21:25 hores he vist una unitat doble 592.200 direcció CERBERE passant per l'estació de Granollers Centre. El tren anava amb unes enganxines que posaven HOSPITALIDAD DE NUESTRA SEÑORA... (no he pogut llegir més) i ple de gent. La veritat és que anava a molt bona velocitat, rogint els motors diesel, jejejejeje. Que curiós veure unitats diesel de passatgers per Catalunya.
Per cert, algú en té algun tipus d'idea de que es tractava aquest convoi especial???????
Aquest tren té tot l'aire d'ésser un tren especial cap a Lourdes, amb transbordament a Cerbère, provinent de la regió valenciana o murciana.
Cada any circulen una o dues vegades.
He fet cerca aGoogle i he vist que es 1 mena d'associació cristiana que es diu "HOSPITALIDAD DE NUESTRA SEÑORA DE LOURDES". Potser fan una exursió anual a Lourdes....
trainman wrote:Avistada hoy haciendo el L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat que pasa por Cerdanyola a las 20:32 y posteriormente haciendo un material vacío entre Cerdanyola-Universitat y Montcada-Bifurcació, la 447-211M/106R/212M.
Seguro que os preguntaréis que tiene de curioso esta 447. Lo curioso es que a día de hoy, es la única 447 de Barcelona que mantiene los colores antiguos. Es decir, será la última 447 de Barcelona en recibir los nuevos colores.
Y ahora me pregunto ¿Cuánto tardaremos en verla de Pantone?
Jo crec que no tardarà molt en pantonitzar-se. Es dónen pressa per acabar-les de pintar aquest any.
Ja m'imagino que la 447 hauria anat en doble s'haurà espatllat una d'elles,i hauràn agafat el primer que hauràn trobat,una 463.Segurament la 447 espatllada s'haurà espatllat a SVC m'imagino.
Seguramet el civia deuria portat el teleindicador apagat,peró per l'hora que l'era,i per la zona d'on és l'usuari,segurament era l'últim tren procedent de Sant Vicenç de Calders amb final a Sants.
Ara ja no es tan extrany, avui pasant per El Vendrell direcció Tarragona la 253-002 amb un mercaderias de plataformas buides(per cert portaba grafitis) i poc després una máquina de Comsa aillada de color groc, diria que similar en aparença a la serie 333 sino vaig errat.
canalcole wrote:MISSATGE COPIAT DEL FERROCAT:
Doncs acaba de passar a les 22.00 h pm. una 463+447 direcció BCN/Terrassa/Manresa I tenia servei perque hi havia gent...
Es compatible en servicio comercial una 447+civia??? Hay alguna foto de este evento...un civia el C4, y encima en servicio,acoplado a una 447... increible las cosas que pasan...
canalcole wrote:MISSATGE COPIAT DEL FERROCAT:
Doncs acaba de passar a les 22.00 h pm. una 463+447 direcció BCN/Terrassa/Manresa I tenia servei perque hi havia gent...
Es compatible en servicio comercial una 447+civia??? Hay alguna foto de este evento...un civia el C4, y encima en servicio,acoplado a una 447... increible las cosas que pasan...
Por decirte que creo que ni se han hecho pruebas de acoplamiento entre ambas unidades... El acople eléctrico y mecánico es compatible, pero no creo que electrónicamente también lo sea...
Porto desde el divendres passat observant que el tren direcció SVC de les 21.54 va amb 440R, quan sempre ho ha fet amb 450 o 451.
I també, el tren direcció SVC de les 22.24, que també sempre ha anat servit per "bucs", ara va servit per 447's.
increible, ahir vaig veure passar dos trens en paral·lel direcció barcelona sobre el pont del congost a Montmeló. Un porta cotxes buit per la via de direcció barcelona i l'altre (civia amb destinació castelldefels) per la via que en teoria es per anar a granollers. Em va subtar molt perquè passaven en paral·lel just abans de la diagonal de l'estació que servia per anar a la via 3 (actualment inegistent).
Això em vaig sorprendre molt perque a no ser que hi hagi una altre diagonal a la zona dels butaners, aquest tren va circular en via contraria des de granollers-centre.
Si algú anava en aquell tren o sap alguna cosa mes que ho posi , esque aquest cas m'ha deixat molt intrigat
Vaig gravar un video, quan pugui el penjare a YouTube
Ayer vi pasar por Cerdanyola a la 333-368 procedente de Montcada sentido Cerdanyola-Universitat con unas cuantas plataformas vacías de tren carrilero, llevando en la de cola creo que una dresina marca Robel.
Este tren esperó a que pasara el Martorell-L'Hospitalet de las 21:39 para salir (entró a contravía por Cerdanyola). Al salir, el maquinista me saludó con la mano y pitó dos veces antes de arrancar.
solde13 wrote:increible, ahir vaig veure passar dos trens en paral·lel direcció barcelona sobre el pont del congost a Montmeló. Un porta cotxes buit per la via de direcció barcelona i l'altre (civia amb destinació castelldefels) per la via que en teoria es per anar a granollers. Em va subtar molt perquè passaven en paral·lel just abans de la diagonal de l'estació que servia per anar a la via 3 (actualment inegistent).
Això em vaig sorprendre molt perque a no ser que hi hagi una altre diagonal a la zona dels butaners, aquest tren va circular en via contraria des de granollers-centre.
Si algú anava en aquell tren o sap alguna cosa mes que ho posi , esque aquest cas m'ha deixat molt intrigat
Vaig gravar un video, quan pugui el penjare a YouTube
Cap a quina hora era ? Pel que comentes, si vingués a contravia des de Granollers hauria fet falta l'establiment de Blocatge Telefònic Normal, atès que en aquesta línia hi ha el Bloqueig Automàtic en via Doble i la senyalització no està preparada per fer una contravia.
solde13 wrote:increible, ahir vaig veure passar dos trens en paral·lel direcció barcelona sobre el pont del congost a Montmeló. Un porta cotxes buit per la via de direcció barcelona i l'altre (civia amb destinació castelldefels) per la via que en teoria es per anar a granollers. Em va subtar molt perquè passaven en paral·lel just abans de la diagonal de l'estació que servia per anar a la via 3 (actualment inegistent).
Això em vaig sorprendre molt perque a no ser que hi hagi una altre diagonal a la zona dels butaners, aquest tren va circular en via contraria des de granollers-centre.
Si algú anava en aquell tren o sap alguna cosa mes que ho posi , esque aquest cas m'ha deixat molt intrigat
Vaig gravar un video, quan pugui el penjare a YouTube
Cap a quina hora era ? Pel que comentes, si vingués a contravia des de Granollers hauria fet falta l'establiment de Blocatge Telefònic Normal, atès que en aquesta línia hi ha el Bloqueig Automàtic en via Doble i la senyalització no està preparada per fer una contravia.
Eren concretament les 18:59 del Dimarts 8 de Juliol
Avui el Regional/Rodalies que para per Segur a les 19.58 i, si no m'equivoco, va a Reus i després torna amb el de les 22.10 per Segur, avui anava servit per 447+447, quan lo normal és doble de 440R.
Per cert, han comentat pel Ferrocat, que ahir va ser vista una 335 d'Angel Trains sobre les 9 del vespre per Martorell, i abans d'ahir la Continental Rail 2 vegades.
A les 00.39 he tret el cap per la finestra ja que he sentit un "pito" d'un tren i, efectivament, era la 440.153 o 159 (ho dic així perquè no tenia pantone) amb molta velocitat, tanta que treia espurnes, direcció SVC, amb totes les llums interiors apagades.
Acabo de ver a la 447-211M/106R/212M ya pintada con los nuevos colores haciendo un cercanías a Manresa en doble con otra 447.
canalcole wrote:Algú sap quan fa la tornada?
Per cert, una foto de l'unica unitat sense pantone a Catalunya de la que parlavem abans:
canalcole wrote:En primer pla la 447.211M descansant a la via morta de Blanes, junt amb la acoplada 447 pantonitzada del darrere. La de primer terme, sense pantone, en aquests moments es l'unica de Catalunya que NO porta pantone.
trainman wrote:Ayer vi pasar por Cerdanyola a la 333-368 procedente de Montcada sentido Cerdanyola-Universitat con unas cuantas plataformas vacías de tren carrilero, llevando en la de cola creo que una dresina marca Robel.
Este tren esperó a que pasara el Martorell-L'Hospitalet de las 21:39 para salir (entró a contravía por Cerdanyola). Al salir, el maquinista me saludó con la mano y pitó dos veces antes de arrancar.
Creus be, ja que sempre porten aquestes dresines, però mes que dresina, es una màquina per posar els carrils a la via, que va acoblada a sobre de l'últim vagó, o sigui no ho se si està be dir-li dresina.