Re: Ep!
Posted: Wednesday 16/05/2007 17:43
Caldrà donar-li un plus per hores extra...orique wrote:El ninot aquest s'està guanyant els bytes, últimament...Guigui wrote:
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Caldrà donar-li un plus per hores extra...orique wrote:El ninot aquest s'està guanyant els bytes, últimament...Guigui wrote:
Jo he estat vint-i-cinc minuts esperant a l'andana d'Encants a que arranqués el meu metro sense que hi hagués cap avís per megafonia ni a les pantalles. I quan vaig baixar a l'andana ja feia estona que estava el metro parat.EUKibo wrote:TMB en tres avaries que he patit en moooooolt de temps (i mira que agafo el metro molt i molt sovint) a Glòries Clot i LaPau als 5min de produïrse m'han informat que es paralitzava el servei en certes estacions
Això últim és fals a la L2.EUKibo wrote:a TMB se que les estacions estan iluminades, tenen com a minim una persona a l'estacio que em pugui fer bescanvis o que en cas d'emergencia pugui gestionar l'evacuacio i avisar a emergencies
En això estic d'acord. A FGC mai li donen funda a la meva àvia quan es renova el passi de pensionista.EUKibo wrote:O detalls com que vas a la taquilla i demanes una funda de tarjeta i te la donen...
Jo he hagut d'obrir el meu paraigües en més d'una ocasió dins de les instal·lacions del metro per les goteres. Concretament, a Universitat L2.EUKibo wrote:O que quan plou pots seguir agafant el transport (¬¬ al metro es obvi ja ho se) pero a Renfe ho trobo realment retrassat que encara les estacions no tinguin marquesines de veritat.
A Passeig de Gràcia Renfe té accesos al Passeig de Gràcia i a Pau Claris, mentre que la L3 només els té al carrer Aragó i no a Consell de Cent.EUKibo wrote:O per exemple a Maresme|Forum hi ha una sortida a Diagonal Mar i l'altre a Forum, en canvi a SAnt Andreu Renfe hi ha sortida al nucli urba pero no vers la Maquinista...
Col·labores a la Viquipèdia?EUKibo wrote:des que van fer la gran expropiacio Renfe nomes ha obrat vers la destruccio de Barcelona, ha fet molt de mal a la movilitat, pero ja fa molt de temps del Porcioles i ja es hora que Renfe s'hagues posat al dia...
De moment ningú s'ha posat amb els crims que tu comets contra la llengua catalana.EUKibo wrote:Cal que Renfe hagi de donar més explicacions a l'ATM i que aquesta pugui sancionarla pels crims que comet.
La L3 també té sortida a Consell de Cent. En canvi, trobo inconcebible que la L4 no la tingui a Diputació ni que a Fontana només es pugui sortir per Astúries i no també per Montseny.entfe001 wrote:A Passeig de Gràcia Renfe té accesos al Passeig de Gràcia i a Pau Claris, mentre que la L3 només els té al carrer Aragó i no a Consell de Cent.
XooofGuigui wrote:La L3 també té sortida a Consell de Cent. En canvi, trobo inconcebible que la L4 no la tingui a Diputació ni que a Fontana només es pugui sortir per Astúries i no també per Montseny.entfe001 wrote:A Passeig de Gràcia Renfe té accesos al Passeig de Gràcia i a Pau Claris, mentre que la L3 només els té al carrer Aragó i no a Consell de Cent.
El que no entenc jo com és que es pot fer tant autobombo en contra d'una empresa...a poca gent li agrada com funciona, si, però només veig a una persona que estigui criticant tant i de forma tant abusiva, a més de no tenir en compte molts factors. Si et plau, prou ja d'aquest color. Amb comportaments així no és d'extranyar que als aficionats se'ns tingui mania...EUKibo wrote:No entenc com aquestes alçades pugui haver gent que encara defensi a Renfe i més encara quan les coses són tant evidents...
EUKibo> <JaMiRo!EUKibo wrote:TMB en tres avaries que he patit en moooooolt de temps (i mira que agafo el metro molt i molt sovint) a Glòries Clot i LaPau als 5min de produïrse m'han informat que es paralitzava el servei en certes estacions, en una d'aquestes ocasions no m'ha afectat i les altres dues una vaig agafar TRAM i vaig trigar 10min més i l'altra vaig baixar una estacio abans i vaig trigar no gaire més.
A Renfe mai els trens baixen dels retards de 5min, i fins que no superen els 20min no hi ha una possiblilitat que t'informin... En aquest deficit d'informacio i atencio no calen diners, nomes cal que engeguin la megafonia per avisar del retard abans d'accedir a les estacions i que puguis agafar un servei alternatiu. Si se que els trens van amb retard de 20min agafo un bus urba i arribo 10min de mes rapid que es, mes els 20min de retard.
A Renfe em sento estafat tots els dies, en canvi a TMB se que les estacions estan iluminades, tenen com a minim una persona a l'estacio que em pugui fer bescanvis o que en cas d'emergencia pugui gestionar l'evacuacio i avisar a emergencies, que hi ha escales que es pot sortir sense fer cues de mes de 3min, que hi ha planols! planol dels transports integrats a dins dels trens, a les andanes i als vestibuls, a l'anar a una estacio nova hi ha senyalitzacions i planols on t'indiquen els enllaços, les destinacions de linies... O detalls com que vas a la taquilla i demanes una funda de tarjeta i te la donen... O que quan plou pots seguir agafant el transport (¬¬ al metro es obvi ja ho se) pero a Renfe ho trobo realment retrassat que encara les estacions no tinguin marquesines de veritat. O per exemple a Maresme|Forum hi ha una sortida a Diagonal Mar i l'altre a Forum, en canvi a SAnt Andreu Renfe hi ha sortida al nucli urba pero no vers la Maquinista...
A mi m'importa un rave qui gestioni Renfe, de fet m'hagradaria que la gestiones l'Estat pel fet que hi hagi diversitat als transports, que ens portin idees que potser a FGC no tenen i pressupostos diferents, pero des que van fer la gran expropiacio Renfe nomes ha obrat vers la destruccio de Barcelona, ha fet molt de mal a la movilitat, pero ja fa molt de temps del Porcioles i ja es hora que Renfe s'hagues posat al dia...
En resum, que a Renfe amb les meves llengues no tinc vocabulari suficient per calificarla. I no m'importa que aquesta sigui espanyola, si els FGC funcionessin aixi diria el mateix, pero les dades son aberrants, consultant documents on surt una proporcio 3/22 de gast comparant Madrid i Barcelona... A cap pais les infrastructures regionals les controlen centralment d'aquesta manera. Cal que Renfe hagi de donar més explicacions a l'ATM i que aquesta pugui sancionarla pels crims que comet.
Tinc reclamacions de fa mes de 7 mesos quan al metro responen en 2 setmanes crec, i com el missatge que cito a dalt, llegint algunes coses un s'encen. Parlo com a usuari de Rodalies Renfe en hora laboral.
La llei del consumidor s'escapa de Renfe Rodalies, de fet, tot i que a Renfe li van fer rentat d'imatge al 2004 tot funciona igual, l'empresa segueix éssent igual, de tal manera que reclamacions a Renfe Operadora a Sants et fiquen el sella d'ADIF...fantito wrote:Hola EUKibo, i demés.
De tot aixó que exposes, tot té a veure amb la relació 'prestador del servei'/usuari i, que se sàpiga, a Catalunya en té plenes competencies el Govern de la Generalitat. Perquè el Govern de la Generalitat no aplica d'una vegada la Lleig del Consumidor al servei prestat per Renfe a Catalunya?
Quan trobis respostes al que et plantejo, tindràs la resposta als teus maldecaps.
De la meteixa manera es pot parlar amb el tema del transport adaptat, amb el tema de la gestió de residus, amb el tema del transport de matèries perilloses, amb el tema energètic i en tants altres temes la competencia dels quals ja els tenia el Govern de la Generalitat des de fa más de 25 anys i mai s'han aplicat a Renfe.
Renfe Operadora NO s'escapa a cap llei, ni la del consumidor ni a cap altra, encara que sigui Renfe sigui de Foment i la llei sigui catalana. Si amb la Llei del Consumidor a la mà no passa res... és perquè a la Generalitat no li dóna la gana de fer res.EUKibo wrote:La llei del consumidor s'escapa de Renfe Rodalies, de fet, tot i que a Renfe li van fer rentat d'imatge al 2004 tot funciona igual, l'empresa segueix éssent igual, de tal manera que reclamacions a Renfe Operadora a Sants et fiquen el sella d'ADIF...
Totes les empreses que presten serveis han de tenir llibres oficials de reclamació, però Renfe Operadora es veu que no, Renfe operadora es en realitat administració estatal i per això no té aquests fulls de reclamació i et donen fulls que els deuen utilitzar per a paper de water o els hi fan alguna mena de tractament quimic i els fiquen als matarates que fiquen a les potes del seients de les 440.
Exactament a més de que la gent després té pressa et fan tota mena de dificultats per reclamar, entre que et comencen a preguntar de tot, et miren malament, et comencen a criticar, s'estan 5min per treure el llibre... (i aixo mentre hi ha gent que vol treure bitllets de regionals) no et donen boligraf i repeteixo, a TMB et donen el full i l'omples a casa! A Renfe l'has d'omplir d'un en un i colapsan la finestreta...buertu wrote:El problema és que, en moltes ocasions, qui ha patit el viatge (sobretot si es de rodalies) ja ni passa per ficar una reclamació perquè necessita arribar el més aviat possible a la seva destinació (treball, estudis...) i per tant, ja tenim un munt de gent que hauria de queixar-se, que no es queixa.
D'altra banda, el desconeixement generalitzat d'això que comentes, victor, provoca que ningú vagi més enllà de la simple reclamació a renfe, però bàsicament perque no sap els seus propis drets, no sap el que significa el simple gest d'introduir el bitllet a la màquina per picar-lo.
Demostra-ho. Les reclamacions de renfe son totalment vigents legalmet.EUKibo wrote:I pel que sembla NO té fulls de reclamació amb vigència legal.
Per a que serveixen? Reitero, moltes reclamacions i molts mesos de retard i les poques que s'han dignat a contestar son les que les causes de la incidencia es aliena a l'empresa i en una d'elles vaig reclamar que m'expliquessin cada quant rentaven els trens i com perque el meu tren estava ple de vomits per dins, capa de greix als vidres i graffitis interns i externs, a mes que el meu tren el van anular i em van deixar a Gava on es van viure massificacions extremes ja que descarregaven tots els passatgers de Gava-SantVicenç en aquella estacio i havien obert nomes una porta de menys de 2 metres perque sortis la gent i entres...Jordilar wrote:Demostra-ho. Les reclamacions de renfe son totalment vigents legalmet.EUKibo wrote:I pel que sembla NO té fulls de reclamació amb vigència legal.
Salut,
Si us plau, no fiqueu missatges com aquest. Si us fixeu en els meus missatges fico "chicha" no insulto i prou, simplement narro uns fets i comento i en cap cas em fico amb ningu del foro, per aixo crec que es aquest foro per comentar assumtes. Reitero, si us plau no poseu missatges sense contingut, si us fixeu hi ha alguns que nomes escribiu tota l'estona criticantme directament a mi sense parlar res dels trens. I mira, a mi no em molesta que defenseu el vostra punt de vista, de fet m'agrada poder discutir amb la gent i mes amb gent que s'estima el ferrocarril, per aixo en referencia als vostres missatges.fantito wrote:Sóm nosaltres Renfe? Et podem solucionar alguna cosa nosaltres?
Noi, sembla que en comptes de estar molest amb la Renfe ho estiguis amb nosaltres. I aixó ja fa pudor.
El destí del ramal del Gornal és la seva desaparició.EUKibo wrote:I sobre el ramal Gornal? Pel que he vist posa que abans havia dues vies i que despres de les obres deixaran 1.
Vaja... Crec que aquest ramal es força interessant, conecta amb Can Tunis i permet mes maniobres als trens (tot i que amb el nou ramal..., pero igualment el nou ramal serà d'ample internacional oi?)UT596001 wrote:El destí del ramal del Gornal és la seva desaparició.EUKibo wrote:I sobre el ramal Gornal? Pel que he vist posa que abans havia dues vies i que despres de les obres deixaran 1.
El nou ramal de mercaderies El Papiol-Can Tunis (ja en funcionament) també tindrà ample UIC.EUKibo wrote:Vaja... Crec que aquest ramal es força interessant, conecta amb Can Tunis i permet mes maniobres als trens (tot i que amb el nou ramal..., pero igualment el nou ramal serà d'ample internacional oi?)
Fals. En hora punta hi ha un tren cada 15 minuts aproximadament:I el que penso es que podrien subsanar el gran deficit de frequencies de la C2 (Des de clot per anar a castelldefels passa un tren cada 30min en hora punta)
por poco tiempo.EUKibo wrote: Vaja... Crec que aquest ramal es força interessant, conecta amb Can Tunis