Desconec el detall del projecte però si no cal túnel és molt més senzill i segur que s´estalvia molt encara que no s´aprofiti part de la traça actual fins la T2. De totes formes, sempre s´ha sentit parlar d´un túnel per les pistes....Guigui wrote:No cal cap túnel sota pistes. La línia pot seguir perfectament el perímetre de l'aeroport. El que passa és que bona part o la totalitat del ramal actual quedarien inutilitzats.Toni wrote:El que està fet és el espai a l´edifici de la T1 per l´estació però falta el més difícil, un túnel per sota de les pistes.
Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Accés ferroviari a la T1
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
En el que dius de que serveis addicionals acabin a una zona perifèrica, s'ha comentat per aquí en quant a reforços de la R1 i R4 amb termini a EdF i que no estorbessin al centre. Proposta d'Alf i que si no recordo ara només és viable per la R1 ja que la R4 no té enllaç per meridiana (es pot per ramal de les aigües).Toni wrote: Això, per parts:
- L´ERTMS [...] La qüestió és si cal ficar més trens al túnel ja que un tren cada 3 minuts sembla més que suficient i potser la solució per ficar més trens fora dels túnels seria que no tots els trens passin per ells (en llocs més civilitzats els trens de rodalia no van TOTS fins al Big Ben o fins Notre Dame, es quedem als afores de la ciutat i allà s´agafa el metro).
- Coincideixo que això del túnel de Montcada cal explicar-ho molt i molt bé. Son molts diners de tots que si han de servir que guanyar 3 minuts... casi els destinem a altre cosa.
- Crec que cal resctificar: el salt del moltó de l´Hospitalet ANAVA (ja no va) lligat a la "integració" del ferrocarril. El soterrament sortosament trigarem molt molts anys en el millor (o en el pitjor) dels casos en veure´l. Efectivament, per fer un salt de moltó amb 20 ó 30 milions es fan meravelles, sobra, i no cal per res 200 milions. Altre qüestió és si cal fer un salt de moltó o no ja que això de l´equilibri de la oferta i la demanda de les línies no té cap sentit. Mira, el 95% dels viatgers de totes les línies van a Barcelona, CAP línia es pot dissenyar per atendre als viatgers que van de costat a costat, que son residuals. L´objectiu de la reconfiguració de les línies és equilibrar el trànsit a Barcelona, la part saturada, i això és el que cal estudiar bé.
- Sobre els desdoblaments, crec que son necessaris, en especial el Barcelona - Vic. Tinc més dubtes del Arenys - Blanes. Em sembla descabellat plantejar avui un desdoblament més amunt de Vic (per molts indignats que es reuneixin de tant en quant a Torelló).
- Suposo que arreglar Arc de Trioms s´ha de fer.
- Sobre l´accés a l´aeroport, no crec en absolut que sigui fàcil ni barat, si ho fos ja estaria fet. El que està fet és el espai a l´edifici de la T1 per l´estació però falta el més difícil, un túnel per sota de les pistes. Crec que és molt necessari accedir a l´aeroport amb rodalies ja que la L9 és un càstig pels viatgers de l´aeroport, però no és ni de bon troç tant fàcil.
Segons la literatura que corre per la web. Torrassa seria un salt de moltó + baixador amb correspondència amb metro. I tot soterrat. Forma barata de fer-ho es tal com s'ha dit: en superfície. Es podria fer una estació en viaducte elevat, a la Japonesa. I uns bypass que permetissin mantenir les relacions actuals Aragó-Vilanova, Pl.Cat-Vilanova.
Perquè el maravellós pla de reordenació de línies fa que tot els rodalies siguin passants, augmentin freqüències a un nivell molt alt i això poder ens torna a portar al tema saturació de túnels. Regionals i LD... Segons la Sra. Chacón... que facin la volta per Vilafranca (que allunya l'eix vilanova, de pes poblacional costaner).
Sobre cuadruplicar, jo només parlo de la zona sud què es la que coneixo i utilitzo... Però Gran decisió de fer el calaix de Sants per 4 vies... Havent-hi abans 6? Llavors passa el que passa, que sortint del prat s'ha de reduïr la velocitat degut a la saturació... I semidirectes com que res. El CIVIS que circula per la R2 sud gairebé sempre ha de reduïr per això i no guanya gaire res de temps comparat amb un servei normal.
Fora del calaix han deixat l'espait buit d'aquelles vies, per tant entre la zona de Torrassa i el calaix es podrien tornar a posar però no sembla que es guanyés res apart d'una zona d'espera i apartador.
Sobre la T1, l'estació com està feta? Segons on es podria atacar amb un túnel, passar sota pista, atravessar la T1 i poder tenir una obertura cap al sud... Per connectar la línia amb l'actual de Vilanova. Els regionals podrien parar al mateix aeroport i hi hauria una ruta addicional per als rodalies (semidirectes poder).
I a la llarga el 3r túnel quàdruple per la diagonal... Donat que el túnel de montcada tampoc porta molt benefici, es podria fer caixa per aquest. Tot i que no sé quin cost porta (1000M€?) el benefici a llarg termini seria brutal.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Atès que les diferents obres no tenen directament a veure amb el traspàs, a més de tenir cada projecte el seu propi fil, tornem al tema, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Proposta d’actuacions prioritàries a la xarxa ferroviària de Catalunya per a la millora del servei de Rodalies i Regionals
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Mirad lo que he encontrado en ese documento:
¿Por qué narices hace falta implementar La Llagosta para hacer morir regionales si no es para cerrar EdF? Viva el gasto estúpido!Adequació de dues terminals (nord i sud) com a capçaleres del servei de Regionals (la Llagosta/Gavà)
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Jo entenc que aquestes intervencions es perquè en cas de que el servei quedi aturat per qualsevol motiu es pugui treure trens en circulación ràpidament. Com? Creant estacions terminals o estacions amb vies mortes.
L'estació de França es terminal en la part centre de la línia R1, però no al nord. Si tu vols treure trens has de poder fer qeu s'aturin en varis llocs del recorregut com fa FGC. FGC en cas d'un problema en la línia pot eliminar els S4, S8, S33 i L8 deixan només els R5 i R6 en poca estona. En un parell d'hores, com a molt, aconsegueixen tindre els trens de nou en l'horari i un cop solventat el problema afegeixen de nou trens en la xarxa. RENFE no ho fa i 7-9 hores més tard encara pots trobar-te amb trens fora d'horari.
L'estació de França es terminal en la part centre de la línia R1, però no al nord. Si tu vols treure trens has de poder fer qeu s'aturin en varis llocs del recorregut com fa FGC. FGC en cas d'un problema en la línia pot eliminar els S4, S8, S33 i L8 deixan només els R5 i R6 en poca estona. En un parell d'hores, com a molt, aconsegueixen tindre els trens de nou en l'horari i un cop solventat el problema afegeixen de nou trens en la xarxa. RENFE no ho fa i 7-9 hores més tard encara pots trobar-te amb trens fora d'horari.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Para mejorar "funcionalidad", sí que parece sospechoso.alf_ wrote:Mirad lo que he encontrado en ese documento:
¿Por qué narices hace falta implementar La Llagosta para hacer morir regionales si no es para cerrar EdF? Viva el gasto estúpido!Adequació de dues terminals (nord i sud) com a capçaleres del servei de Regionals (la Llagosta/Gavà)
Alguns dels baixadors que passarien a ser estacions tenen només 2 o 4 vies i donat que últimament es donen moltes incidències es deu fer. Està posat sota el títol de "Millorar fiabilitat".gatvell wrote:Jo entenc que aquestes intervencions es perquè en cas de que el servei quedi aturat per qualsevol motiu es pugui treure trens en circulación ràpidament. Com? Creant estacions terminals o estacions amb vies mortes.
L'estació de França es terminal en la part centre de la línia R1, però no al nord. Si tu vols treure trens has de poder fer qeu s'aturin en varis llocs del recorregut com fa FGC. FGC en cas d'un problema en la línia pot eliminar els S4, S8, S33 i L8 deixan només els R5 i R6 en poca estona. En un parell d'hores, com a molt, aconsegueixen tindre els trens de nou en l'horari i un cop solventat el problema afegeixen de nou trens en la xarxa. RENFE no ho fa i 7-9 hores més tard encara pots trobar-te amb trens fora d'horari.
I també em crida l'atenció "Castelldefels com a terminal de la R2 Nord"
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
En pocas palabras que dejan marginada una de las estaciones mas importantes de la red ferroviaria de Barcelona como es la estación de Francia no es eso cierto Alf.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
M'autocito per dir que és veritat que es necessita millor adequacio de llargada i alçada d'Arc de Triomf. Ara ho he entesalbert28 wrote:Lo de prolongació d'andanes Arc de Triomf segueix igual, tot i que prolongació no cal, en tot cas elevació d'andanes.victorcasta wrote:Es parla de:
ERTMS als túnels de Barcelona - 150M€
Túnel de Montcada - 300M€
Salt de moltó Torrassa - 200M€
Desdoblament parcial Vic - Montcada 200M€
Desdoblament parcial Arenys - Blanes 100M€
Prolongació andanes Arc de Triomf i Torredembarra 5M€
Accés T1 - 250M€
No em crec cap inversió.
Em sembla que tindrem que seguir esperant sentats per a que arribin les inversions.
I actualment realment quines obres es veuen realitzables a curt termini?
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Si es fan les coses ben fetes estaran..... és l´estil el que crida l´atenció. La Generalitat i RENFE dient si s´ha de canviar la catenària de no sé on o no...... Ara només falta que ADIF digui els trens que s´han de comprar o no.... i ja de pas, que el Ministeri digui el que s´ha de fer a la Llobregat - Anoia. Crec que hem perdut els papers....komatek wrote:Proposta d’actuacions prioritàries a la xarxa ferroviària de Catalunya per a la millora del servei de Rodalies i Regionals
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Què significa: Habilitar la/es dependència/es (pàg 9)komatek wrote:Proposta d’actuacions prioritàries a la xarxa ferroviària de Catalunya per a la millora del servei de Rodalies i Regionals
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Acabo de descobrir com podem estalviar entre tots 11,74 milions d´euros... vaja, a mi em solucionaries algunes cosetes. Si anem a la pàgina 6 veurem en tercer lloc una proposta que millorarà moltíssim la seguretat i la fiabilitat i la qualitat.... i més coses. Es tracta de fer nous els enclavaments de Sant Andreu Arenal, Bifurcació Marina, Plaça de Catalunya i posar BAB... total 11,74 milions. Doncs bé, fem entre tots...... abra cadabra...... i pufffff, ja està fet. Si no us ho creieu, veiem una nota de premsa de l´any 2011:komatek wrote:Proposta d’actuacions prioritàries a la xarxa ferroviària de Catalunya per a la millora del servei de Rodalies i Regionals
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Mireu si és urgent i si millorarà la nostra qualitat de vida, que fa 2 anys que està fet..... Tot plegat és d´un nivell impressionant... el Conseller es reuneix a Madrid i treu unes obres tant i tant importants...... llàstima que no li hagin explicat que alguna ja està feta...... Per cert, la subestació de Centelles, una altre obra importantíssima, també està feta..... un veritable desastre.... és allò de zapatero a tus zapatos.... més val no parlar del que no es té ni idea..... vaig a veure quantes obres més ja estàn fetes..... bonissim......
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Una de les millores és aquesta...Toni wrote:Acabo de descobrir com podem estalviar entre tots 11,74 milions d´euros... vaja, a mi em solucionaries algunes cosetes. Si anem a la pàgina 6 veurem en tercer lloc una proposta que millorarà moltíssim la seguretat i la fiabilitat i la qualitat.... i més coses. Es tracta de fer nous els enclavaments de Sant Andreu Arenal, Bifurcació Marina, Plaça de Catalunya i posar BAB... total 11,74 milions. Doncs bé, fem entre tots...... abra cadabra...... i pufffff, ja està fet. Si no us ho creieu, veiem una nota de premsa de l´any 2011:komatek wrote:Proposta d’actuacions prioritàries a la xarxa ferroviària de Catalunya per a la millora del servei de Rodalies i Regionals
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Mireu si és urgent i si millorarà la nostra qualitat de vida, que fa 2 anys que està fet..... Tot plegat és d´un nivell impressionant... el Conseller es reuneix a Madrid i treu unes obres tant i tant importants...... llàstima que no li hagin explicat que alguna ja està feta...... Per cert, la subestació de Centelles, una altre obra importantíssima, també està feta..... un veritable desastre.... és allò de zapatero a tus zapatos.... més val no parlar del que no es té ni idea..... vaig a veure quantes obres més ja estàn fetes..... bonissim......
"Substitució de l'actual bloqueig entre Arenys/Maçanet per BAU amb CTC adequant Tordera
com a estació amb via d'apartador per poder fer encreuaments"
És a dir, tot el que es van carregar fa uns anys ara a tornar-ho a fer altra vegada, enlloc de millorar i renovar les vies com es podria haver fet... (i suposo que, a més, hauràn de construïr un pas inferior...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Ho dèia de broma.... però alucineu... al costat de la subestació de Centelles està la subestació de Sant Adrià de Besòs, que també millorarà el planeta Terra quan la construeixin........ però, oh sorpresa, JA ESTÀ FETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:Toni wrote:Acabo de descobrir com podem estalviar entre tots 11,74 milions d´euros... vaja, a mi em solucionaries algunes cosetes. Si anem a la pàgina 6 veurem en tercer lloc una proposta que millorarà moltíssim la seguretat i la fiabilitat i la qualitat.... i més coses. Es tracta de fer nous els enclavaments de Sant Andreu Arenal, Bifurcació Marina, Plaça de Catalunya i posar BAB... total 11,74 milions. Doncs bé, fem entre tots...... abra cadabra...... i pufffff, ja està fet. Si no us ho creieu, veiem una nota de premsa de l´any 2011:komatek wrote:Proposta d’actuacions prioritàries a la xarxa ferroviària de Catalunya per a la millora del servei de Rodalies i Regionals
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Mireu si és urgent i si millorarà la nostra qualitat de vida, que fa 2 anys que està fet..... Tot plegat és d´un nivell impressionant... el Conseller es reuneix a Madrid i treu unes obres tant i tant importants...... llàstima que no li hagin explicat que alguna ja està feta...... Per cert, la subestació de Centelles, una altre obra importantíssima, també està feta..... un veritable desastre.... és allò de zapatero a tus zapatos.... més val no parlar del que no es té ni idea..... vaig a veure quantes obres més ja estàn fetes..... bonissim......
http://prensa.adif.es/ade/u08/gap/prens ... endocument
Sense comentaris...... ja que cadascú valori si el documentet aquest tant bufó que han fet a la Generalitat és gaire seriós o no.....
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Del dossier, a mi personalment m'ha agradat molt algunes actuacions: les de millora de catenàries, subestacions i enclavaments electrònics. Però també les següents:
● Substitució de l'actual bloqueig entre Arenys/Maçanet per BAU amb CTC adequant Tordera com a estació amb via d'apartador per poder fer encreuaments
● Substituir el BLAU amb CTC per BAU amb CTC a la línia R3, entre Vic i Ripoll
● Substitució de bloqueigs: Maçanet/Girona, Vilamalla/Portbou per BAB amb CTC
● Compensar catenària: Maçanet-Girona-Portbou
Pregunta: a qui se li va acudir instal·lar BLAU a línies de rodalies??. D'acord que és millor que el BT o el BEM que hi havia, però ja posats potser hagués valgut la pena posar BAU, encara que inicialment amb només un cantó entre estacions (per economitzar).
Per altra banda, el tema de la via d'apartador de Tordera .... en fi
I una altra cosa: a algú se li ha acudit dotar de doble agulla conjugada amb desviada a topall a la sortida de les vies desviades per a permètre l'entrada simultània de dos trens a una estació?? això sí que podria millorar la velocitat comercial en trams de via única (Maçanet-Arenys i Vic-Montcada).
Salut !!
● Substitució de l'actual bloqueig entre Arenys/Maçanet per BAU amb CTC adequant Tordera com a estació amb via d'apartador per poder fer encreuaments
● Substituir el BLAU amb CTC per BAU amb CTC a la línia R3, entre Vic i Ripoll
● Substitució de bloqueigs: Maçanet/Girona, Vilamalla/Portbou per BAB amb CTC
● Compensar catenària: Maçanet-Girona-Portbou
Pregunta: a qui se li va acudir instal·lar BLAU a línies de rodalies??. D'acord que és millor que el BT o el BEM que hi havia, però ja posats potser hagués valgut la pena posar BAU, encara que inicialment amb només un cantó entre estacions (per economitzar).
Per altra banda, el tema de la via d'apartador de Tordera .... en fi
I una altra cosa: a algú se li ha acudit dotar de doble agulla conjugada amb desviada a topall a la sortida de les vies desviades per a permètre l'entrada simultània de dos trens a una estació?? això sí que podria millorar la velocitat comercial en trams de via única (Maçanet-Arenys i Vic-Montcada).
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Enlloc diu que ja estigui en servei...Toni wrote:Ho dèia de broma.... però alucineu... al costat de la subestació de Centelles està la subestació de Sant Adrià de Besòs, que també millorarà el planeta Terra quan la construeixin........ però, oh sorpresa, JA ESTÀ FETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:Toni wrote:Acabo de descobrir com podem estalviar entre tots 11,74 milions d´euros... vaja, a mi em solucionaries algunes cosetes. Si anem a la pàgina 6 veurem en tercer lloc una proposta que millorarà moltíssim la seguretat i la fiabilitat i la qualitat.... i més coses. Es tracta de fer nous els enclavaments de Sant Andreu Arenal, Bifurcació Marina, Plaça de Catalunya i posar BAB... total 11,74 milions. Doncs bé, fem entre tots...... abra cadabra...... i pufffff, ja està fet. Si no us ho creieu, veiem una nota de premsa de l´any 2011:komatek wrote:Proposta d’actuacions prioritàries a la xarxa ferroviària de Catalunya per a la millora del servei de Rodalies i Regionals
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Mireu si és urgent i si millorarà la nostra qualitat de vida, que fa 2 anys que està fet..... Tot plegat és d´un nivell impressionant... el Conseller es reuneix a Madrid i treu unes obres tant i tant importants...... llàstima que no li hagin explicat que alguna ja està feta...... Per cert, la subestació de Centelles, una altre obra importantíssima, també està feta..... un veritable desastre.... és allò de zapatero a tus zapatos.... més val no parlar del que no es té ni idea..... vaig a veure quantes obres més ja estàn fetes..... bonissim......
http://prensa.adif.es/ade/u08/gap/prens ... endocument
Sense comentaris...... ja que cadascú valori si el documentet aquest tant bufó que han fet a la Generalitat és gaire seriós o no.....
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Home... si mirem la data, 2011, segur que ja deu estar funcionant fa temps..... Bé, millor, ja tenim dues o tres obres urgents fetes el dia 0... cal alegrar-se.victorcasta wrote:Enlloc diu que ja estigui en servei...Toni wrote:Ho dèia de broma.... però alucineu... al costat de la subestació de Centelles està la subestació de Sant Adrià de Besòs, que també millorarà el planeta Terra quan la construeixin........ però, oh sorpresa, JA ESTÀ FETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:Toni wrote:
Acabo de descobrir com podem estalviar entre tots 11,74 milions d´euros... vaja, a mi em solucionaries algunes cosetes. Si anem a la pàgina 6 veurem en tercer lloc una proposta que millorarà moltíssim la seguretat i la fiabilitat i la qualitat.... i més coses. Es tracta de fer nous els enclavaments de Sant Andreu Arenal, Bifurcació Marina, Plaça de Catalunya i posar BAB... total 11,74 milions. Doncs bé, fem entre tots...... abra cadabra...... i pufffff, ja està fet. Si no us ho creieu, veiem una nota de premsa de l´any 2011:
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Mireu si és urgent i si millorarà la nostra qualitat de vida, que fa 2 anys que està fet..... Tot plegat és d´un nivell impressionant... el Conseller es reuneix a Madrid i treu unes obres tant i tant importants...... llàstima que no li hagin explicat que alguna ja està feta...... Per cert, la subestació de Centelles, una altre obra importantíssima, també està feta..... un veritable desastre.... és allò de zapatero a tus zapatos.... més val no parlar del que no es té ni idea..... vaig a veure quantes obres més ja estàn fetes..... bonissim......
http://prensa.adif.es/ade/u08/gap/prens ... endocument
Sense comentaris...... ja que cadascú valori si el documentet aquest tant bufó que han fet a la Generalitat és gaire seriós o no.....
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
La subestació de Centelles fa una pila d'anys que hi és allà. Per tant jo entenc que es refereix a fer-ne una de nova o a augmentar la que hi ha actualment per a poder augmentar la potència de la línia i evitar les caigudes de tensió, no creieu?Toni wrote:
Home... si mirem la data, 2011, segur que ja deu estar funcionant fa temps..... Bé, millor, ja tenim dues o tres obres urgents fetes el dia 0... cal alegrar-se.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Exacte. La subestació, probablement hi sigui des que van electrificar la línia. Estic segur que la inversió que s'hi farà, deu ser per augmentar la potència de la línia. Actualment, és un dels talons d'aquiles d'aquesta línia. És la causa més caigudes de tensió.oriolp13 wrote:La subestació de Centelles fa una pila d'anys que hi és allà. Per tant jo entenc que es refereix a fer-ne una de nova o a augmentar la que hi ha actualment per a poder augmentar la potència de la línia i evitar les caigudes de tensió, no creieu?Toni wrote:
Home... si mirem la data, 2011, segur que ja deu estar funcionant fa temps..... Bé, millor, ja tenim dues o tres obres urgents fetes el dia 0... cal alegrar-se.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Ho dubto, han possat la subestació de Centelles com han possat la de Sant Adrià de Besòs, que és totalment nova. Simplement, la Generalitat no sap res de subestacions ni del que cal a les línies. Ells parlen i fan soroll polític, però amb un coneixement zero al darrere. Han agafat quatre obres del pla de rodalies, 4 més que deuen haver escoltat i ala, una llista d´obres megaimportants. Ja dic, tot d´un nivell impressionant. Si no saben res de subestacions, imagineu quanta ciència hi ha darrera de la petició importantissima del ERTMS, cosa que evidentment han vist a les películes.... d´acord, ho han escoltat als senyors d´Adif que d´això sí en saben.UT440_132M wrote:Exacte. La subestació, probablement hi sigui des que van electrificar la línia. Estic segur que la inversió que s'hi farà, deu ser per augmentar la potència de la línia. Actualment, és un dels talons d'aquiles d'aquesta línia. És la causa més caigudes de tensió.oriolp13 wrote:La subestació de Centelles fa una pila d'anys que hi és allà. Per tant jo entenc que es refereix a fer-ne una de nova o a augmentar la que hi ha actualment per a poder augmentar la potència de la línia i evitar les caigudes de tensió, no creieu?Toni wrote:
Home... si mirem la data, 2011, segur que ja deu estar funcionant fa temps..... Bé, millor, ja tenim dues o tres obres urgents fetes el dia 0... cal alegrar-se.