Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

L'he avistat avui amb el torn 327.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by El LLOP »

ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Vaja, dons avui s'acaba :'(
Suposo que van entrar per L5 i sortiràn per L5.
Image
Tandebó tornés igual a aquesta imatge. :'(
El metro de Barcelona amb motoristes!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

ferroviario_catalan wrote:
El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...
Sí, ja que la unitat ha d'anar a Vilapicina.
Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.
El metro de Barcelona amb motoristes!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Miquel wrote:Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.
Que pasó con ese 2000? No conozco la historia...
Ojala viviese más cerca de Barcelona, y no tuviera que levantarme mañana a las 5 de la mañana para ir a trabajar... me pasaría hasta que me hecharan en Sants esperando la llegada del 3000...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.

Aquets 9000 són una plaga >:( >:(
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
calisay
N7
N7
Posts: 321
Joined: Friday 05/06/2009 14:14
Location: LLacuna L4

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by calisay »

Miquel wrote:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.

Aquets 9000 són una plaga >:( >:(
Doncs si esperessim avui a partir de les 22h a Vilapicina...s'hauria de poder veure?
El licor Calisay no se bebe, se saborea
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by PoLeTe124 »

Miquel wrote:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.

Aquets 9000 són una plaga >:( >:(
Jo, per desgràcia, em trobo a més 2100 què no a 9000 :)
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

He avistat la 3037-3040 en servei, suposo que s'haurà "estrenat" avui, o fa molts pocs dies ja que estava força neta.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

2100 repintada

Post by Miquel »

He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.

Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.

I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: 2100 repintada

Post by ferroviario_catalan »

Miquel wrote:He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.

Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.

I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
Si no me equivoco, las unidades 2000/2100 también serán sometidas a reforma, justo cuando llegue el último 3000 reformado, procederán con las 2000, y luego las 2100.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Nous "seients"?

Post by Guigui »

Què, també hi posaran aquests seients de tortura que hi ha als 3000R?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Fran-Ikarus »

Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.

A banda que els 2100 no tenen ni 10 anys encara.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by victorcasta »

El primer 2100 és de l'any 1997 i als primers de la sèrie se'ls hi va canviar els seients quan van passar a L4.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Seients més còmodes

Post by Guigui »

Fran-Ikarus wrote:Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.
Em permeto de discrepar. Ara per ara, els seients més còmodes són els dels 4000. Les bandes rugoses eviten que el cul rellisqui.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Vox wrote:Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.

Vox
Cap de les dues necessiten cap reforma, ni enlloc s'ha dit que serien reformades. A la revista Hora Punta 109, diu, que aquest any s'envien a reformar 10 4000 i prou (exceptuant l'últim 3000 que s'esta reformant).

Els únics que tindrien un "passi" serien els 2000 pel seu estat lamentable a la pintura, pintant-los de blanc altre cop, i arreglar les ""canonades"" que hi han damunt les portes, crec que seria suficient.
Això sí, rés de pintar-los com els 3000 i 4000R. :evil:

Cal recordar que els 2000 tenen 18 anys (i no tots els cotxes) i els 2100 en tenen 13-14 anys, és una mica aviat per gastar-se els diners.
El metro de Barcelona amb motoristes!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by victorcasta »

Bé, el que sí que s'ha dit és que, quan fos l'hora, es faria una actualització també d'aquestes dues sèries, suposo que no tant en la línia de reforma que s'ha fet als 3000 i 4000, però sí una gran revisió on es desmunta tot el tren. Però tal i com estan ara les butxaques dubto molt que es faci a curt i mig termini...
jsantos233
N5
N5
Posts: 116
Joined: Sunday 10/01/2010 18:39

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by jsantos233 »

Una de les raons de la possible reforma de la serie 2000 seria l'implantació de les càmeres de seguretat, no? Ara mateix tots els trens de la L3 porten càmeres excepte la serie 2000. A no ser que les portin ocultes :martell1
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”