Page 53 of 59
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 10/12/2010 16:57
by Miquel
L'he avistat avui amb el torn 327.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 10/12/2010 20:00
by El LLOP
ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 12/12/2010 10:26
by Miquel
El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Vaja, dons avui s'acaba
Suposo que van entrar per L5 i sortiràn per L5.
Tandebó tornés igual a aquesta imatge.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 12/12/2010 14:03
by ferroviario_catalan
El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 12/12/2010 15:20
by Miquel
ferroviario_catalan wrote:El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...
Sí, ja que la unitat ha d'anar a Vilapicina.
Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 12/12/2010 21:13
by ferroviario_catalan
Miquel wrote:Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.
Que pasó con ese 2000? No conozco la historia...
Ojala viviese más cerca de Barcelona, y no tuviera que levantarme mañana a las 5 de la mañana para ir a trabajar... me pasaría hasta que me hecharan en Sants esperando la llegada del 3000...
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 08/01/2011 15:42
by Miquel
Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.
Aquets 9000 són una plaga
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 09/01/2011 12:13
by calisay
Miquel wrote:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.
Aquets 9000 són una plaga
Doncs si esperessim avui a partir de les 22h a Vilapicina...s'hauria de poder veure?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 09/01/2011 12:45
by PoLeTe124
Miquel wrote:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.
Aquets 9000 són una plaga
Jo, per desgràcia, em trobo a més 2100 què no a 9000
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 20/01/2011 19:21
by Miquel
He avistat la 3037-3040 en servei, suposo que s'haurà "estrenat" avui, o fa molts pocs dies ja que estava força neta.
2100 repintada
Posted: Thursday 03/02/2011 21:02
by Miquel
He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.
Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.
I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
Re: 2100 repintada
Posted: Thursday 03/02/2011 21:58
by ferroviario_catalan
Miquel wrote:He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.
Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.
I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
Si no me equivoco, las unidades 2000/2100 también serán sometidas a reforma, justo cuando llegue el último 3000 reformado, procederán con las 2000, y luego las 2100.
Nous "seients"?
Posted: Thursday 03/02/2011 23:33
by Guigui
Què, també hi posaran aquests seients de tortura que hi ha als 3000R?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 04/02/2011 17:10
by Fran-Ikarus
Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.
A banda que els 2100 no tenen ni 10 anys encara.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 04/02/2011 17:20
by victorcasta
El primer 2100 és de l'any 1997 i als primers de la sèrie se'ls hi va canviar els seients quan van passar a L4.
Seients més còmodes
Posted: Friday 04/02/2011 19:29
by Guigui
Fran-Ikarus wrote:Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.
Em permeto de discrepar. Ara per ara, els seients més còmodes són els dels 4000. Les bandes rugoses eviten que el cul rellisqui.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 08/02/2011 13:20
by Vox
Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.
Vox
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 08/02/2011 17:42
by Miquel
Vox wrote:Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.
Vox
Cap de les dues necessiten cap reforma, ni enlloc s'ha dit que serien reformades. A la revista Hora Punta 109, diu, que aquest any s'envien a reformar 10 4000 i prou (exceptuant l'últim 3000 que s'esta reformant).
Els únics que tindrien un "passi" serien els 2000 pel seu estat lamentable a la pintura, pintant-los de blanc altre cop, i arreglar les ""canonades"" que hi han damunt les portes, crec que seria suficient.
Això sí, rés de pintar-los com els 3000 i 4000R.
Cal recordar que els 2000 tenen 18 anys (i no tots els cotxes) i els 2100 en tenen 13-14 anys, és una mica aviat per gastar-se els diners.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 08/02/2011 18:40
by victorcasta
Bé, el que sí que s'ha dit és que, quan fos l'hora, es faria una actualització també d'aquestes dues sèries, suposo que no tant en la línia de reforma que s'ha fet als 3000 i 4000, però sí una gran revisió on es desmunta tot el tren. Però tal i com estan ara les butxaques dubto molt que es faci a curt i mig termini...
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 08/03/2011 17:05
by jsantos233
Una de les raons de la possible reforma de la serie 2000 seria l'implantació de les càmeres de seguretat, no? Ara mateix tots els trens de la L3 porten càmeres excepte la serie 2000. A no ser que les portin ocultes