Page 53 of 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 24/11/2013 16:38
by victorcasta
Seria més eficaç, sí, però el caos que es generaria també seria gros, a més de la despesa associada (carrils bus, parades, campanya publicitària) que deu ser inassumible fent-se de cop.

Cost

Posted: Sunday 24/11/2013 17:01
by Guigui
Precisament, la campanya publicitària tindria un cost sensiblement inferior si es fes d'una sola vegada que no pas a bocinets. I dubto que les parades arribin a costar el que ha costat, per exemple, l'animalada de comprar, enganxar i tornar a desenganxar les maleïdes guies de cautxú per a invidents.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 24/11/2013 22:40
by pau5321
m.h.t. wrote: Sincerament, crec que una línia d'alta capacitat a l'eix de la N-II a Badalona tindria molt d'èxit. La NXB és molt atractiva pels seus busos, la seva freqüència i la seva velocitat comercial. Una H10 que penetrés fins al centre de Badalona o més enllà té l'èxit assegurat fins i tot abans de crear-se.
Ho he pensat vàries vegades, que podria arribar a Canyadó on acava la B2. Té lloc per canviar de sentit, i per fer la regulació.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 3:00
by França451
Yo ya lo dije: el H8 y el H10 son los dos "ejazos" de la Red: las líneas clave en horizontal. Iban a ser según el trazado las de mayo9r pasaje y así ha sido, no obstante, son las dos líneas, sin contar el H12, más céntricas de la ciudad, y con recorrido más atractivo/necesario para el usuario. Por eso lo que me encontré en el H10 echaba abajo mi teoría, pero a pesar de todo, están demostrando ser las dos líneas con mayor potencial de toda la red que se ha implantado. Deberían recibir un 10 las dos, por cómo se han planificado y hecho, pero la H10, hasta que no demuestre una eficacia que realmente haga que sea competitiva con el Metro, tendrá un 4 y raspado.

Tema recortes, ya sabemos lo que significa y es despreciable. Pero como dice el refrán...
A caballo regalado...

Línia 70 molt plena.

Posted: Monday 25/11/2013 11:09
by Ferry1ac1
Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 11:36
by wefer
Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD

Els mateixos problemes a la V3 i 70

Posted: Monday 25/11/2013 11:38
by albert28
Ferry1ac1 wrote:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 11:40
by Fran-Ikarus
L'antiga parada Guipúscoa-Prim de les 43-44-33-B24-N8 ha estat definitivament suprimida (en favor de la nova parada de l'H10 a la següent illa, més a prop del metro La Pau, i de la parada ja existent de les 33-36-B24-N8, a Prim-Guipúscoa, que de fet està tan a prop que mai no he acabat de saber per què aquestes línies també paraven a l'anterior). Queda encara la plataforma ficada al voral, però la parada ja no hi és, com a tal. Fins aquí bé.

Dit això, ahir hi va aturar-s'hi un H10. Em va sorprendre força, fins que vaig veure que en baixava personal amb els "anoraks TMB".

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 11:46
by metring
wefer wrote:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD
Dóno fe d'això, l'he vist passar diversos cops. No podria aturar-se a la parada del 62, davant del túnel de rentat de Meridiana cantonada Jota??

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 12:09
by victorcasta
wefer wrote:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD
És la festa major de la Sagrera i el carril de pujada del carrer Garcilaso està ocupat per la fira.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 12:46
by metring
victorcasta wrote:
wefer wrote:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD
És la festa major de la Sagrera i el carril de pujada del carrer Garcilaso està ocupat per la fira.
Però la festa va acabar ahir...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 13:38
by metring
Efectivament, era tema de festes, excepte una cosa:

Oriol Pàmies ‏@oriol52 18m

@transportcat La H8 està desviada per festes. Demà es normalitzarà i anirà per Gran de Sant Andreu, Sagrera i Garcilaso com diu el plànol.

@transportcat Ja he avisat de l'error del rètol de Rio de Janeiro al plànol de la web. Gràcies!

Re: Els mateixos problemes a la V3 i 70

Posted: Monday 25/11/2013 20:22
by Dabi
albert28 wrote:
Ferry1ac1 wrote:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.
Ja vaig dir fa una setmana que la V3 era un autentic fracas com s'ha fet, no pas la idea d'una linea vertical.

Aquest mati ja he vist dos 70 articulats a petar mentre el V3 pràcticament buit. La setmana passada la gent es baixava a Maria Cristina, ara es baixen a Travessera per intentar aconseguir pujar, ja no seure al 70. Conclusió, el que ha passat ja aquesta tarda sustitució dels V3 articulats per senzills ja que venen buits a Maria Cristina i el 70 força ple i articulat :x

Re: Els mateixos problemes a la V3 i 70

Posted: Monday 25/11/2013 21:30
by Albert Llauger
Dabi wrote:
albert28 wrote:
Ferry1ac1 wrote:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.
Ja vaig dir fa una setmana que la V3 era un autentic fracas com s'ha fet, no pas la idea d'una linea vertical.

Aquest mati ja he vist dos 70 articulats a petar mentre el V3 pràcticament buit. La setmana passada la gent es baixava a Maria Cristina, ara es baixen a Travessera per intentar aconseguir pujar, ja no seure al 70. Conclusió, el que ha passat ja aquesta tarda sustitució dels V3 articulats per senzills ja que venen buits a Maria Cristina i el 70 força ple i articulat :x

Vaig provar el V3 dissabte a la tarda entre Travessera de les Corts i Can Caralleu i anava literalment buit, de fet des de 3 o 4 parades abans de Can Caralleu tenia el bus exclusivament per a mi, la veritat és que veure el 6203 amb molt poca gent i completament buit el tram final em va fer pensar que seria millor que la V3 dugués estàndards. El que em va sorprendre va ser el temps que vam tardar per travessar Maria Cristina.

Per cert, els articulats que han posat a la 70 són els 62xx? seria curiós veure un bus vinilat en una línia no NXB, tot-i que no seria el primer cop que passa, a la 15 havia vist 60xx vinilats.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 21:32
by Oriolix
A cada parada on hi ha molta gent esperat, es perd molt de temps perquè pugi tothom. El problema és que els busos van força plens i la gent es queda a prop de l'entrada, sense moure's cap al fons de l'autobús. Solucions? Recordar a la gent que vagi cap al fons, posar les màquines cancel·ladores més a dins de l'autobús o, simplement, permetre pujar també pel darrera, sobretot en els busos dobles, on dues portes podrien ser per baixar i dues per pujar. De fet ja ho fan en els tramvies i en el cuc-bus que fa el H12. Algú s'ho ha plantejat, o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 21:37
by Adolescent barceloní
Oriolix wrote:o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?
El problema és aquest, crec jo.

"Jardinets de Gràcia"

Posted: Monday 25/11/2013 22:48
by Guigui
Mireu el plànol de la parada "Jardinets de Gràcia": ni als Jardinets de Gràcia, ni intermodalitat, ni res de res.

http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 25/11/2013 23:08
by oriolp13
Adolescent barceloní wrote:
Oriolix wrote:o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?
El problema és aquest, crec jo.
DOncs no sé perquè. Per davant, qui no vol picar la targeta tampoc ho fa. I no he vist els conductors excessivament preocupats en si algú valida la targeta o no...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 26/11/2013 8:59
by davida
Estic a un parada al carrer Nicaragua i al panell lluminos esta indicat que el H10 passa en 3min. Aqui tenia parada el 43 pero no el h10 que va per comptes de Belloc

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 26/11/2013 11:17
by davida
Segons la web de TMB el H10 pasa i NO pasa pel carrer Nicaragua

:martell1 :martell1 :martell1 :martell1 :martell1 :martell1 :martell2 :martell2

PASA:
http://www.tmb.cat/ca/linia-de-bus/-/bu ... parada-110
NO PASA:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168