Mentre uns dubten, el sentit comú diu altra cosa
Posted: Tuesday 19/11/2013 0:25
T'has mirat l'estil arquitectònic de la subestació? Et sembla una construcció de fa quatre dies?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Pel que sembla, la Generalitat no en sap res de subestacions però tu sí que saps de què en sap o de què no. Interessant exercici de sobèrbia? Despreci? Deu ser que trens d'FGC son del Ibertren, perquè no en ténen ni fava de subestacions!Toni wrote:Ho dubto, han possat la subestació de Centelles com han possat la de Sant Adrià de Besòs, que és totalment nova. Simplement, la Generalitat no sap res de subestacions ni del que cal a les línies. Ells parlen i fan soroll polític, però amb un coneixement zero al darrere. Han agafat quatre obres del pla de rodalies, 4 més que deuen haver escoltat i ala, una llista d´obres megaimportants. Ja dic, tot d´un nivell impressionant. Si no saben res de subestacions, imagineu quanta ciència hi ha darrera de la petició importantissima del ERTMS, cosa que evidentment han vist a les películes.... d´acord, ho han escoltat als senyors d´Adif que d´això sí en saben.
La de Centelles és vella i la de Sant Adrià de Besòs és nova. Si et fixes als imports, veuràs que totes les subestacions valen el mateix per la Generalitat amb el que és evidentment que la seva proposta és fer una nova subestació a Centelles i una altra a Sant Adrià de Besòs. Simplement no saben si hi ha o no subestació, si és que saben què és una subestació. Això és com els rotllos aquests dels caos i les incidències intolerables, no saben ni de què parlen però parlen, parlen molt, el cas és fer soroll i animar a la grada, que això de que "Madrid" tingui la culpa ven molt. Per cert, per si hi havia algun dubte del coneixement zero de la Generalitat, els enclavaments de Barcelona també son nous.... si, si, entre ells el de Sant Andreu Arenal que fa quatre dies era intolerablement tercermundista i la causa de l´accident.... quina casualitat, resulta que és nou. El que dic, ni remota idea.... Està bé que s´aconsegueixin diners, quedem-nos amb el costat positiu....Guigui wrote:T'has mirat l'estil arquitectònic de la subestació? Et sembla una construcció de fa quatre dies?
Els senyors de FGC saben de subestacions, al Departament ho dubto..... però en qualsevol cas, el que ha quedat demostrat és que del que no tenen ni remota idea és del que hi ha a Centelles, ni remota idea de la xarxa d´ADIF. Recordeu allò de... "tranquils, que ara venim nosaltres i això s´arregla en quatre dies"... o allò altre de "fins que no es traspassi tot no es pot arreglar...."... segurament son idees que es basen en un profund coneixement dels problemes i les necessitats de la xarxa d´Adif......... és ironia, eh?...victorcasta wrote:Pel que sembla, la Generalitat no en sap res de subestacions però tu sí que saps de què en sap o de què no. Interessant exercici de sobèrbia? Despreci? Deu ser que trens d'FGC son del Ibertren, perquè no en ténen ni fava de subestacions!Toni wrote:Ho dubto, han possat la subestació de Centelles com han possat la de Sant Adrià de Besòs, que és totalment nova. Simplement, la Generalitat no sap res de subestacions ni del que cal a les línies. Ells parlen i fan soroll polític, però amb un coneixement zero al darrere. Han agafat quatre obres del pla de rodalies, 4 més que deuen haver escoltat i ala, una llista d´obres megaimportants. Ja dic, tot d´un nivell impressionant. Si no saben res de subestacions, imagineu quanta ciència hi ha darrera de la petició importantissima del ERTMS, cosa que evidentment han vist a les películes.... d´acord, ho han escoltat als senyors d´Adif que d´això sí en saben.
I no, no és despreci. Simplement és la constatació d´un fet, un gran desconeixement de la Generalitat dels problemes de la xarxa d´Adif, una idea que us xoca perquè això és incompatible amb la idea de que amb la Generalitat tot serà de color de rosa.... una cosa és clara, quan coneguin els problemes reals, si algun dia els coneixen, dubto molt que els arreglin amb el seu "savoir faire" innat en quatre dies... de fet dubto que tinguin interès en conèixer res, tenen suficient en dir que tot és un desastre i que la culpa és de Madrid perquè la resta estiguin encantats, no cal ni més coneixement ni més argument.victorcasta wrote:Pel que sembla, la Generalitat no en sap res de subestacions però tu sí que saps de què en sap o de què no. Interessant exercici de sobèrbia? Despreci? Deu ser que trens d'FGC son del Ibertren, perquè no en ténen ni fava de subestacions!Toni wrote:Ho dubto, han possat la subestació de Centelles com han possat la de Sant Adrià de Besòs, que és totalment nova. Simplement, la Generalitat no sap res de subestacions ni del que cal a les línies. Ells parlen i fan soroll polític, però amb un coneixement zero al darrere. Han agafat quatre obres del pla de rodalies, 4 més que deuen haver escoltat i ala, una llista d´obres megaimportants. Ja dic, tot d´un nivell impressionant. Si no saben res de subestacions, imagineu quanta ciència hi ha darrera de la petició importantissima del ERTMS, cosa que evidentment han vist a les películes.... d´acord, ho han escoltat als senyors d´Adif que d´això sí en saben.
Vejam, qui caram ets tu per dir què "ens" xoca i què no? Per dir què pensem "nosaltres" i què deixem de pensar?Toni wrote:una idea que us xoca
Lamento ser dràstic en el que dic, seriosament, em disculpareu. El que crec és que davant d´arguments tant extesos i assimilats que en la meva opinió son molt però que molt dirigits per qui mana aquí i a qui li interessa dir que la culpa és de l´altre i no seva, cal emprar-se a fons. Els arguments en contra de que tot (o quasi tot) el d´un costat és fantàstic i el de l´altre és tercermundista son molts i jo els vaig donant, xoquen una mica, però crec que és molt sa que algú els doni per si fan reflexionar. En aquest cas, ha quedat ben palès que la Generalitat no té ni idea de com estan els enclavaments més importants de la xarxa de rodalia, els de Barcelona, no sap si son nous o vells ja que és evident que son nous i ells diuen que és molt prioritari canviar-los. Tampoc tenen ni idea si hi ha subestació a Sant Adrià o no. No passa res, no tenen ni idea, es reconeix i ja està. A partir d´aquí, el que cal (aquesta hauria de ser en la meva opinió la conclusió que caldria treure) és quan surti algú de la Generalitat a parlar del tercermundistes que son les coses, cal que posem tot el que diu en quarentena perquè segurament tampoc sabrà del que parla. Només és això, no passa res més.Guigui wrote:Vejam, qui caram ets tu per dir què "ens" xoca i què no? Per dir què pensem "nosaltres" i què deixem de pensar?Toni wrote:una idea que us xoca
Deixa-m'ho dir ben clar, company: demostres una supèrbia intolerable. Et creus amb la veritat única i dispenses sentències ex càtedra perquè se t'ha travessat una determinada idea pel cap, i en lloc d'anar amb els ulls i les orelles ben obertes, adaptes la realitat a la ficció que et muntes dins la teva ment, només tu i només dins la teva ment.
Fes-t'ho mirar, noi. Aquí som al Fòrum del Transport Català, no al Meravellós Món d'en Toni.
alf_ wrote:Toni, ves la paja en el ojo ajeno pero no la viga en el propio. Porque haces exactamente eso de lo que acusas a los demás, ver a uno como el que siempre es perfecto, y el otro que siempre es el culpable. Y parece que lo hagas pensando más en llevar la contraria a la opinión mayoritaria que no en evaluar la situación y tomar tus propias conclusiones. Deja de preocuparte tanto por las opiniones de los demás, y danos la tuya a partir de la argumentación y el análisis.
Es cierto que mis opiniones son decantadas porque han de hacer de contrapeso a las mayoritarias en sentido contrario. Evidentemente en todos los lados hay gente buena, mala y regular, pero es eso, en los dos lados. No es aceptable que descarrile un tren en un lado y sea un tema "intolerable" y descarrile en el otro por cuarta vez y sea un "pequeño descarrilamiento". Centrando todos las opiniones, el análisis coincido en que sería mucho más acertado, pero es eso, todos. Vamos a decirlo todos: en ADIF y RENFE se hacen muchas cosas bien. También se hacen cosas mal, pero muchas están bien, exactamente igual que en otros sitios. A partir de ahí, los comentarios serían más certeros.alf_ wrote:Toni, ves la paja en el ojo ajeno pero no la viga en el propio. Porque haces exactamente eso de lo que acusas a los demás, ver a uno como el que siempre es perfecto, y el otro que siempre es el culpable. Y parece que lo hagas pensando más en llevar la contraria a la opinión mayoritaria que no en evaluar la situación y tomar tus propias conclusiones. Deja de preocuparte tanto por las opiniones de los demás, y danos la tuya a partir de la argumentación y el análisis.
El desconeixement no me l´invento, només cal veure la llista d´obres urgentíssimes que inclou la renovació dels principals enclavaments de la xarxa que ja son nous. Això no és ni bo ni dolent, és així. I per saber que son nous no cal demanar ajut a RENFE, només cal entrar a Google i possar dues o tres paraules. No té més importància, només cal constatar aquesta circumstància. Pel que fa a RENFE, sembla efectivament que tampoc saben com estan els enclavaments de la xarxa per la que circulen, encara que tampoc tenen cap obligació, no és la seva competència.victorcasta wrote:I dels teus comentaris sempre se'n desprèn que tot el que fa la Generalitat és dolent i són uns principiants, i no ho dic per aquest tema sinó pel global dels teus comentaris.
En quant a aquest tema, el desconeixement de la Generalitat que segons tu diu que té deu ser el mateix que deu tenir Renfe perquè l'informe l'ha el.laborat la Generalitat segons que li fa la operadora, que és amb la única que hi té un contacte directe (doncs la Gene hi participa en la direcció de Rodalies), i que a més el director de Rodalies és algú nomenat des de Madrid i sense consulta de la Generalitat.
Així que igual demanes que els demés s'informin abans de sentar càtedra, aplica't el mateix.
Tampoc és obligació de la Generalitat, exactament pel mateix motiu.Toni wrote:Pel que fa a RENFE, sembla efectivament que tampoc saben com estan els enclavaments de la xarxa per la que circulen, encara que tampoc tenen cap obligació, no és la seva competència.
Doncs adreça't a qui digui això, però no ens vinguis a importunar amb les teves catilinàries al Fòrum, on aquestes desqualificacions generalitzades poden haver sortit d'algun o altre usuari, però no són majoritàries ni de bon tros.Toni wrote:No es aceptable que descarrile un tren en un lado y sea un tema "intolerable" y descarrile en el otro por cuarta vez y sea un "pequeño descarrilamiento".
Toni, si realment tens proves i raons de pes per criticar uns i no als altres, argumenta, però noi, si només vols portar la contrària pel què creus tu, és l'opinió majoritària dels usuaris del FTC, que jo no crec que ho sigui, no li veig sentit, la veritat...Toni wrote:Es cierto que mis opiniones son decantadas porque han de hacer de contrapeso a las mayoritarias en sentido contrario.
Intento argumentar sempre, segur que unes vegades amb més encert i altres amb menys. En aquest darrer cas del desconeixement de la Generalitat de l´estat de la xarxa d´ADIF, l´argument és clar com l´aigua, només cal remetre´s a la seva llista d´obres. No tracto de portar la contrària de per sí, el que passa és que realment la majoria argumenta sempre en un sentit i moltes vegades les coses no son tant clares ni molt menys, no hi ha uns molt bons i altres molt dolents, hi ha dolents i bons a tot arreu. Cal ser equànims.... en uns dels últims missatges hi ha qui diu que la saturació dels túnels no és un problema sino desidia de "Renfomentoadif" com es diu per aquí... és només l´útlim exemple d´això que dic, a qui diu això i es queda tant ample crec que és molt molt bo dir-li que s´equivoca o com a mínim que les coses no son tant senzilles com això. Cal ser molt crítics amb els que intoxiquen amb mentides o idees prefixades, que son molts i alguns molt importants, ja que per culpa seva no es pot fer un anàlisi ben fet que contribueixi a millorar.metring wrote:Toni, si realment tens proves i raons de pes per criticar uns i no als altres, argumenta, però noi, si només vols portar la contrària pel què creus tu, és l'opinió majoritària dels usuaris del FTC, que jo no crec que ho sigui, no li veig sentit, la veritat...Toni wrote:Es cierto que mis opiniones son decantadas porque han de hacer de contrapeso a las mayoritarias en sentido contrario.
Correcte, coincidim, no és una competència de la Generalitat parlar dels enclavaments d´Adif. Quan surt la Generalitat dient que el desdoblament de la línia de Vic es farà a l´any no sé quants o que l´AVE a França funcionarà a tal mes (dos exemples de coses que s´han anunciat darrerament), efectivament hi ha qui parla de coses sobre les que no té competències i sobre les que sap poquet... i a les proves cal remetre´s.Guigui wrote:Tampoc és obligació de la Generalitat, exactament pel mateix motiu.Toni wrote:Pel que fa a RENFE, sembla efectivament que tampoc saben com estan els enclavaments de la xarxa per la que circulen, encara que tampoc tenen cap obligació, no és la seva competència.
Ah, calla, que aquests no tenen ni idea de res, ni tan sols d'allò que no els pertoca.