Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
101
75%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
7%
Altres (expliqueu)
4
3%

Total votes: 135

edamse
N3
N3

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by edamse »

wefer wrote: La crítica es centra única i exclusivament en aquesta consulta sobre la Diagonal.
Hola Marçal,
Es que aquest ha sigut el problema, com s'ha portat tot el tema i ja se que potser em faig pesat, però es que ens hem quedat amb res de res
Fins aviat,
Eduard
Santfeliuenc
N10
N10

Post by Santfeliuenc »

Hola,

No te creas, tranquilo puedes estar que ahora lo maquillarán un poco y finalmente en poco tiempo saldrá a la luz que los tranvías se unirán. Hay que acomodarlo al calendario electoral, eso también tenlo en cuenta, no vaya a ser que se le diga a la gente que votó C mañana o pasado que esa "C" se la pasan ellos por ahí mismito, pero después cuando ya haya elecciones y esto se olvide... tranquilo que como sea, los tanvías los unirán. No tengas duda.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
edamse
N3
N3

Post by edamse »

Hola Sergio
Sinceramente tengo mis dudas. Este tipo de proyectos, tanto la unión de tranvias como el túnel implican obras, molestias a los vecinos, afectaciones al tráfico y por lo tanto perdida de 'popularidad' (eufemismo , o sea votos) . Por lo tanto el político de turno no va a justificar ninguna obra en la diagonal despues del referéndum. Diria que la diagonal no se tocará en mucho tiempo
Saludos,
Eduard
Santfeliuenc
N10
N10

Post by Santfeliuenc »

Hola,

No hombre, no, hazme caso, ya lo verás. El tema funciona así:

- Montan el sarao para llenarse la boca de democracia y participación.
- Escogen 2 opciones las que sean para unir los tranvías.
- Sale una nota discordante que les obliga a meter la opción "C".
- La gente pasa olímpicamente de votar y solamente se ha movilizado quien está hasta las narices de todos ellos.
- El resto puede que sea mayoría, pero como para estas cosas no se moviliza, pues sale lo que sale.
- Pero todos los partidos están de acuerdo en que hay que hacer algo y que el tranvía a de unirse.
- Esperarán a las elecciones y salga el que salga, harán un pacto entre todos para unir los tranvías pase lo que pase.
- Se hará después de las elecciones.
- No te quepa duda, cuando la gente ya no les pueda hacer nada ni dar un voto de castigo.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
edamse
N3
N3

Post by edamse »

Hola Sergio
No se, si tu lo dices. Habrá que aprovechar y poner como el que no quiere la cosa el túnel en el proyecto.
Otro problema será el bajon en la inversión de Fomento.
Saludos
metring
Administrador

Post by metring »

Avui al plenari de l'Ajuntament de Barcelona parlaran del tema de la consulta, a veure com anirà. Hores d'ara, des de les 10, el retransmeten a la web http://ditec.selfip.net/ajuntament/ple/ ... video.html
metring
Administrador

Post by metring »

Ara en Tries replica a en Hereu, dient com va amagar deliberadament l'opció C, veurem com acaba la cosa.
Ricard
N2
N2

Post by Ricard »

Hola a tothom,

Fa temps que tenim pensada una reunió amb el Wefer i la Maria. Doncs fem-la. Sobretot perquè s'està fent un reduccionisme de les postures de la PTP que em preocupa. Tenim arguments per tot i cadascuna de les aportacions que hem fet al llarg del procés de consulta de la Diagonal. Qui tingui crítiques o propostes les podria fer arribar en aquesta trobada. Jo el que no tinc temps és d'estar-me pendent del fòrum vàries hores al dia, em sap greu perquè seria interessant. Ja ho fèiem quan tenia temps lliure, molts ens "coneixem" des de fa temps. Tinc arguments -pot ser no compartits- per argumentar el nostre plantejament sobre la Diagonal:
  • per separar-lo del debat de les Rodalies
  • per posicionar-nos clarament en favor del transport públic de superfície i no posar l'accent en el Metro pel cas concret de la Diagonal
  • per criticar la manera en què es van modificar les regles de joc a mig partit amb l'opció C
  • per defensar que, a més del Rodalies de la Diagonal, siguin contemplades altres alternatives per al 3r túnel
  • PTP defensa des de fa anys el 3r túnel. I que jo sàpiga som la primera Associació que ho fa, a banda de particulars o fòrums. Tot i això encara alguns ens volen encasillar amb el reduccionsime tramvia-bus de barri-bicicleta-carsharing
  • Jo responc davant d'una junta directiva i no d'empreses de cap tipus, també ho puc explicar
Proposo que fem el debat a l'Associació d'Amics del Ferrocarril, un terreny on tots ens trobarem a gust.
Associació per a la Promoció del Transport Públic: http:www.laptp.org
wefer
Administrador

Post by wefer »

Ok, perfecte, m'encantarà poder tenir una reunió per parlar d'aquests temes. Estic segur que hi haurà coses que compartirem, i altres que no, però segur que pot ser extraodinàriament interessant i enriquidor.

Concretem en privat, o fem la cosa més pública?
Ricard
N2
N2

Post by Ricard »

wefer wrote:Ok, perfecte, m'encantarà poder tenir una reunió per parlar d'aquests temes. Estic segur que hi haurà coses que compartirem, i altres que no, però segur que pot ser extraodinàriament interessant i enriquidor.

Concretem en privat, o fem la cosa més pública?
Això ho decidiu vosaltres ;)
No sé si us va millor divendres tarda o dissabte tarda. A mi divendres. Però a partir del 25 de juny. Podem fer una trobada del fòrum vostre ampliada a algun soci de la PTP que vulgui venir, perquè no sembli un judici sumarríssim cap a la meva persona :? .
wefer
Administrador

Post by wefer »

Ricard wrote:No sé si us va millor divendres tarda o dissabte tarda. A mi divendres. Però a partir del 25 de juny. Podem fer una trobada del fòrum vostre ampliada a algun soci de la PTP que vulgui venir, perquè no sembli un judici sumarríssim cap a la meva persona :? .
Aleshores deixem els rifles a casa? :)

Jo preferiria una trobada amb el menor número de persones possibles (menys de 5 en total), com a mínim de moment. Però vaja, estic obert a propostes de qualsevol persona del fòrum que vulgui venir.
Ricard
N2
N2

Post by Ricard »

wefer wrote:
Ricard wrote:No sé si us va millor divendres tarda o dissabte tarda. A mi divendres. Però a partir del 25 de juny. Podem fer una trobada del fòrum vostre ampliada a algun soci de la PTP que vulgui venir, perquè no sembli un judici sumarríssim cap a la meva persona :? .
Aleshores deixem els rifles a casa? :)

Jo preferiria una trobada amb el menor número de persones possibles (menys de 5 en total), com a mínim de moment. Però vaja, estic obert a propostes de qualsevol persona del fòrum que vulgui venir.
D'acord com vulgueu, però el 25 crec que molta gent fa pont. Si som menys doncs podríem quedar un altre divendres o fins i tot un altre dia. M'he subscrit a aquest fil per quan hi hagi data. Bon cap de setmana!
metring
Administrador

Post by metring »

De totes maneres, jo no tinc cap problema per debatre el que faci falta aquí mateix, es pot fer trobada, però això també és un espai per a que qui vulgui digui la seva. Ni tampoc veig cap problema per a que es parli de la proposta del túnel per la Diagonal, i de qui va sorgir la idea, persona que mereix menció.
Guigui
Administrador

Tram hi insisteix

Post by Guigui »

http://www.avui.cat/cat/notices/2010/06 ... 100907.php

La gestora del tramvia insisteix a dir que el més "lògic" és connectar l'avinguda Diagonal

L'empresa nega que aquesta proposta generi una barrera rígida a una de les principals artèries de Barcelona

EUROPA PRESS
Barcelona
Ult. Act. 06/06/2010 12:23

Tram, que gestiona el tramvia de Barcelona, considera després de la consulta de la reforma de l'avinguda Diagonal, que "l'actuació més lògica i eficient" és connectar el tramvia per aquesta via, explica el director general adjunt de l'empresa, Joan Carsi. En el referèndum, a prop del 80% dels votants va tombar aquesta possibilitat.

Carsi creu que l'estat actual de la Diagonal portarà al col·lapse, el que al seu parer farà veure la necessitat del tramvia i de reduir els cotxes. Altres opcions, "no són tan eficients".

Davant de les veus que han vist el tramvia com una barrera per la seva rigidesa, es pregunta: " Què és més barrera, un tramvia cada tres minuts o 80.000 cotxes? ". "Continuem creient que s'ha de fer, sense cap dubte". A més, insisteix que l'haurà d'abordar qualsevol govern que sorgeixi de les eleccions municipals de 2011.

Tram projecta quatre línies per la Diagonal reformada, amb freqüències de 3 minuts. Els seus arguments proconnexió inclouen el cost, de 20 milions d'euros el quilòmetre, davant dels 160 del del metre sense conductor tipus L9, i que és l'única manera econòmica de moure 13.000 viatgers en hora punta en els dos sentits.

Mentre la connexió per la Diagonal s'ajorna 'sine die', Tram segueix amb els seus projectes per a les línies existents, el Trambaix i el Trambesòs, que mantenen la tendència dels últims mesos de guanyar viatgers malgrat la crisi. El 2009, va pujar en 800.000, un 3,4% més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Jo trobo que tenen raó. No es tracta de què és més útil, sinó, si és útil tenir dues línies separades per un eix recte amb gran capacitat que pot acollir també una "ronda" subterrània, si cal, per no tenir tants cotxes en superfície. Cal Rodalia, sí, però també acabar la feina, i fer-la ben feta.

Si a la gent li dius que les úniques eleccions que tenen són saturar la ciutat, o saturar la ciutat, preferiran no fer res.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
metring
Administrador

Post by metring »

Ara bé, fixeu-vos en que ja comencen amb lo de "Altres opcions no són tant eficients" i amb lo car que és el metro. Res, que no són capaços de veure més enllà del seu melic.
Guigui
Administrador

La veritat a base de la mateixa mentida mil cops

Post by Guigui »

Tram, que gestiona el tramvia de Barcelona, considera després de la consulta de la reforma de l'avinguda Diagonal, que "l'actuació més lògica i eficient" és connectar el tramvia per aquesta via, explica el director general adjunt de l'empresa, Joan Carsi. En el referèndum, a prop del 80% dels votants va tombar aquesta possibilitat.
Segueixen amb la mateixa martingala: C = contra tramvia. I vull seguir pensant que Goebbels no era dels seus...
Davant de les veus que han vist el tramvia com una barrera per la seva rigidesa, es pregunta: " Què és més barrera, un tramvia cada tres minuts o 80.000 cotxes? "
1. Un tramvia cada minut i mig. No es creuaran tots en cruïlles.
2. El tramvia tindrà prioritat semafòrica; els cotxes, no.
Els seus arguments proconnexió inclouen el cost, de 20 milions d'euros el quilòmetre, davant dels 160 del del metre sense conductor tipus L9, i que és l'única manera econòmica de moure 13.000 viatgers en hora punta en els dos sentits.
M'agradaria veure quin paper faria un tramvia entre Can Zam/Gorg i l'aerport/Polígon Pratenc. Per a frikis, el que volgueu. Ara, la utilitat...

Ara semblarà que sóc contrari al tramvia i, concretament, a la connexió del Trambaixòs, però si segueixen amb argumentacions tan estúpides i ens prenen per imbècils a qui hi veiem una mica més enllà, encara ho aconseguiran...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

Si realment volen unir el tramvia, mitjançant una "tercera opció", ja poden anar canviant de xip, per tal de convèncer als usuaris de transport públic, perquè amb arguments tant pobres i defenestrant les altres opcions no s'arriba enlloc.
lauria1226
N7
N7

Post by lauria1226 »

El tema, tal i com el veig, es que estem en un "impasse", ara cal començar de nou i amb la que està caient, no s'iniciarà el tunel de rodalies per sota de la Diagonal abans de 10 anys com a mínim i em temo que això del tramvia també va per llarg, el que no m'atreveixo a dir quan. El cas és que... Ni Metro ni Rodalies ni Tramvia.
En realitat l'únic que n'ha sortit ben parat és l'actual alcalde que s'ha tret el mort de sobre gràcies la Galèn i els seus companys de viatge, que en cas d'arribar a la batllia son els que tindran la responsabilitat de no fer absolutament res, per la raó de que no hi haurà ni un cèntim o els que hi haurà ja estan destinats ara mateix.
Jo estaria d'acord amb l'opció "D", però soc realista i el que tinc al davant no em pinta gaire bé.
O sigui que tenim Diagonal en l'estat actual per anys. I m'agradaria equivocar-me, però estic segur que molts en el fur intern també, com a mínim, ho sospiteu, si és que no n'esteu total i obertament convençuts.
Tembé sento que ja estic cansat. Després de 39, ara resulta que per defensar el Tramvia per una raó o altra continuem essent els dolents de la pel.licula, home això no deixa de ser nou, abans ens tractaven d'excèntrics, per dir-ho suau. Sort que com que estem en un país on només es produeixen taronges i plàtans, els diners per soterrar-ho tot inclosos els aeroports, costaran d'arribar i tot plegat acabarà com el pla hidrològic. Al final per obligació, que no per sentit comú, s'imposarà la raó.....O potser......Son Molins??......Vés a Saber!
Last edited by lauria1226 on Tuesday 08/06/2010 18:33, edited 1 time in total.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
metring
Administrador

Post by metring »

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... versi.html

Los auditores ya alertaron en octubre de fallos en la consulta de la Diagonal

Un informe elaborado en octubre por dos profesores de la UPC advertía de las deficiencias y las escasas garantías que ofrecía la plataforma de voto electrónico

RAMON SUÑÉ | Barcelona | 09/06/2010 | Actualizada a las 01:53h | Ciudadanos

Continúan los coletazos de la consulta para la reforma de la avenida Diagonal. A instancias del grupo del Partido Popular, el gobierno municipal deberá hoy dar explicaciones, en la comisión de Presidencia, sobre un informe elaborado por dos profesores de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), fechado el 8 de octubre del año pasado, en el que estos auditores de la consulta ya advertían claramente de las deficiencias y de las escasas garantías que ofrecían algunos aspectos de la plataforma de voto electrónico.

El citado informe consideraba que el sistema elegido por el Ayuntamiento de Barcelona no cumplía las garantías necesarias en lo que respecta a la identificación única del votante y a la posibilidad de que el usuario no pudiera votar más veces de las permitidas por el proceso electoral. "En la solución presentada –advierten los auditores– no se hacen servir certificados digitales propios de los usuarios, aunque la plataforma está preparada para hacerlo. Es decir, en este punto no se critica la plataforma, sino la solución adoptada que, según la propuesta evaluada lo es en base a los requisitos del Ayuntamiento".

También apuntaba el informe que los datos del padrón municipal no son confidenciales y que, por lo tanto, muchos usuarios podrían conocer el DNI de otro usuario y, en consecuencia, "suplantar su identidad". E insistían los profesores de la UPC que el problema de identificación "no está bien resuelto", un problema que, en todo caso, "no es de la plataforma, que dispone de las herramientas que permiten establecer procedimientos de identificación seguros".

En la misma línea, el informe de evaluación de calidad de la plataforma de voto añade que el "punto crítico" de la consulta es el modelo de identificación propuesto por el Ayuntamiento de Barcelona, "concretamente la identificación con usuario y contraseña basada en datos que figuran en el padrón". En una escala de evaluación de 0 a 5 –significando este último valor las máximas garantías– los auditores le otorgan sólo un 2. En la gran mayoría de requerimientos exigidos para la plataforma tecnológica esta consigue, no obstante, la mayor nota posible.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”