Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Posted: Friday 05/02/2016 20:15
pero si cambian de compañya los trenes las ut 447, civia, 448.... etc seguiran circulando en cataluña ??? o trendremos trenes nuevos???
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Esos trenes son de Renfe.David.F.C.M.B.1000 wrote:pero si cambian de compañya los trenes las ut 447, civia, 448.... etc seguiran circulando en cataluña ??? o trendremos trenes nuevos???
Però no estan fent la desconnexió amb Espanya i en 18 mesos Catalunya ha de ser independent?metring wrote:El conseller Rull demana al Ministeri de Foment el traspàs íntegre de les línies ferroviàries interiors de Catalunya
Nota de premsa del govern, 9 de maig de 2016 wrote: Rull: "No acceptarem una modificació unilateral d'horaris a Rodalies i Regionals"
El conseller de Territori i Sostenibilitat es mostra contrari a assumir els retards dels trens plantejada per l'Adif
[...]
3/24, 9 de maig de 2016 wrote: Adif vol canviar horaris de Rodalies i la Generalitat denuncia que és per amagar els retards
El conseller de Territori i Sostenibilitat reclama a Foment que executi les inversions pendents per poder acabar amb les restriccions temporals de velocitat de la xarxa ferroviària
[...]
Es que a aquestes alçades de la peli, Sant Andreu Comtal havia d'estar finalitzada, però l'estació segueix convertida en un mer baixador. I fins que no l'acabin (l'any 2030 com a poc), l'R2 continuarà com fins ara.metring wrote:La Generalitat considera que es canvien horaris per "normalitzar" situacions que no ho són. Però algú recorda una altra situació que havia de ser temporal i ara està assumida com si fos normal? Pista: una línia de Rodalies tallada en tres sublínies i que només havia de ser per dos anys, i ja porta més de sis. Temps! :-D
Fa un temps algú va dir al fòrum que les 447 que fan els R13 arriben a Sant Vicenç amb +8 (per la menor velocitat màxima), però a Lleida arriben a l'hora (per la major acceleració).victorcasta wrote:Tots els maquinistes et diran que amb una 447 els horaris es complien perfectament i que aquest no era el motiu dels retards.
ADIF la esta cagant amb la xarxa convencional amb uns retards epics tant a Catalunya com a València i la culpa es dels altres quina colla de inútils son els de foment, aixo si a partir del 12 de Juny tant a les línies R3, R12, R13, R14, R15 i R16 (Si no es obre la variant de Vila-seca) hauran uns retards monumentals gracies ADIF.fgc113 wrote:Fa un temps algú va dir al fòrum que les 447 que fan els R13 arriben a Sant Vicenç amb +8 (per la menor velocitat màxima), però a Lleida arriben a l'hora (per la major acceleració).victorcasta wrote:Tots els maquinistes et diran que amb una 447 els horaris es complien perfectament i que aquest no era el motiu dels retards.
Si el tren va tocat d'hora, i el tram és llarg a més de 120 Km/h, les 447 amb prou feines podran mantenir el segon. L'acceleració es nota quan hi ha variacions constants de velocitat, i en certs recorreguts això no és així (per sort).fgc113 wrote:Fa un temps algú va dir al fòrum que les 447 que fan els R13 arriben a Sant Vicenç amb +8 (per la menor velocitat màxima), però a Lleida arriben a l'hora (per la major acceleració).victorcasta wrote:Tots els maquinistes et diran que amb una 447 els horaris es complien perfectament i que aquest no era el motiu dels retards.
trensmat wrote:
Regió-7, 6 de juny de 2016 wrote: Adif avisa que un cop arregli la via de la R4 els trens potser no s'ajustaran als horaris
L'empresa ferroviària assegura que en un any els combois ja circularan a la màxima velocitat entre Manresa i Barcelona
[...]
Jo no se que espera la Generalitat en adoptar uns horaris reals, i a Adif a anar resolent les incidències amb la major brevetat possible.genissimon wrote:Regió-7, 6 de juny de 2016 wrote: Adif avisa que un cop arregli la via de la R4 els trens potser no s'ajustaran als horaris
L'empresa ferroviària assegura que en un any els combois ja circularan a la màxima velocitat entre Manresa i Barcelona
[...]
Si un cop solucionat el problema dels talussos i eliminades les limitacions la Generalitat ha d'adaptar els horaris això vol dir que ara els horaris estan fets tenint en compte les limitacions de velocitat, i per tant, ADIF menteix quan diu que els retards a les línes són deguts a que la Generalitat no vol adaptar els horaris.Miquel wrote:Jo no se que espera la Generalitat en adoptar uns horaris reals, i a Adif a anar resolent les incidències amb la major brevetat possible.genissimon wrote:Regió-7, 6 de juny de 2016 wrote: Adif avisa que un cop arregli la via de la R4 els trens potser no s'ajustaran als horaris
L'empresa ferroviària assegura que en un any els combois ja circularan a la màxima velocitat entre Manresa i Barcelona
[...]
De totes maneres juraria que alguna limitació de velocitat en aquell tram ja ha estat eliminada, doncs tant en anar com en baixar la 470 anava més ràpid que de costum.
Aviam, a pams.oriolp13 wrote:Si un cop solucionat el problema dels talussos i eliminades les limitacions la Generalitat ha d'adaptar els horaris això vol dir que ara els horaris estan fets tenint en compte les limitacions de velocitat, i per tant, ADIF menteix quan diu que els retards a les línes són deguts a que la Generalitat no vol adaptar els horaris.