Tenim 3 citaros rotulats totalment de la part de darrere i el 4154 rotulat completament, els teus temors es poden fer realitat perque es rasca una mica la pintura al treure la publicitaterbuki wrote:Avui he vist per primera vegada els Citaros rotulats per darrere i la veritat és que queden molt bé. Espero que quan toqui treure els rètols no deixin fet una (...) l'autobus.
Autobusos de Lleida
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
- Glac58
- N8
Jajaja, jo recordo les excursions amb el cole tots contents que anavem cap a les basses concretament ens van portar el pegaso numero 50 pero davant del meu cole es va punxar i ens van portar el 52Sky wrote:Jo els recordo pels viatges a les Basses amb seient de fusta...Glac58 wrote: Jo recordare sempre els pegasos articulats que venien a la L5 rotulats de San Miguel
La veritat és que és una bona anècdota per contar als nostres néts... Clar que potser els hi sorprèn més que aquests autobusos no tinguessin aire condicionat, a Lleida, en ple mes d'agost...
Jo recordaré sempre que un dels articulats venie a fer reforç a la L8 quan hi havie dos busos.
Concretament a les 14:20 es feia el canvi del 103 pel 52 a Estació RENFE (on llavors només hi havie una parada). La volta durava 40 minuts, però si amb el 103 i el 113 no es podia complir l'horari (sempre es perdien 2 voltes cada dia) doncs imagineu-vos amb el 52. Després cap a les 15:10 (50 minuts després) tornava a haver canvi amb el 103 a la mateixa parada.
Una vegada vaig pujar a Gualda amb ell i foteie una serollada...
Concretament a les 14:20 es feia el canvi del 103 pel 52 a Estació RENFE (on llavors només hi havie una parada). La volta durava 40 minuts, però si amb el 103 i el 113 no es podia complir l'horari (sempre es perdien 2 voltes cada dia) doncs imagineu-vos amb el 52. Després cap a les 15:10 (50 minuts després) tornava a haver canvi amb el 103 a la mateixa parada.
- Glac58
- N8
jajajaj, ostras si en feia de soroll si quan algun dels sevillanos petava venia el 52 a fer de substitut pero com era molt lent el ex-104 que venia darrere seu sempre l'agafaveerbuki wrote:Jo recordaré sempre que un dels articulats venie a fer reforç a la L8 quan hi havie dos busos.
- Glac58
- N8
Per cert aquest dicendres obriran la Larida ( turo de gardeny ) mirare d'esbrinar si posen servei de bus perque encara no se sap res es tot un misteri.
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Si que es tot un misteri espero que el poson el Laribus sino la gent pujara amb el cotxe i es te d'evitar, es te de fomentar el us del transport public.
Avui a la L8 hem tingut de reforç el 4140 i rodant tot el dia el 4142.
Ja els pudrien mantenir tots els dies aquests busos a la linia...
- Glac58
- N8
El 4140 com a la L6 tenen un citaro pues us lan pasat i el 4142 per tenir-lo parat han preferit posar-lo a la L8, almenys anem millorant i el 4134 es queda parat que amb el aire no tira ni a la de 3erbuki wrote:Avui a la L8 hem tingut de reforç el 4140 i rodant tot el dia el 4142.
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Aquest mati a les 11 a la parada Unió de la L2 s'han juntat els 3 vehicles a la vegada, el 4139 amb el rotul de Fora de Servei, el 4153 que es el que agafava la gent i el 4154 que ha parat al segon carril del carrer per fer baixar a la gent .
Encara no se com podien anar tan malament de temps en aquella hora del matí.
Per cert a la L10 avui esta el 4131 que tambe porta la publicitat de la Tv3 i m'he fixat com si l'haguessin volgut treure i queda tot negre. JA vec jo que quan la treguin els hi toca pintar els busos. Quin nyap....
Per cert a la L10 avui esta el 4131 que tambe porta la publicitat de la Tv3 i m'he fixat com si l'haguessin volgut treure i queda tot negre. JA vec jo que quan la treguin els hi toca pintar els busos. Quin nyap....
- Glac58
- N8
La L2 es un autentic descontrol falta cordinació entre els 3 autobusos i els inspectors que son els que tindrien de estar al tanto.sergilleida wrote:Aquest mati a les 11 a la parada Unió de la L2 s'han juntat els 3 vehicles a la vegada, el 4139 amb el rotul de Fora de Servei, el 4153 que es el que agafava la gent i el 4154 que ha parat al segon carril del carrer per fer baixar a la gent .
El color negre pegat a la part del darrere amb la calor que treu el motor ja et pots imaginar, si es per pintar-los aixo rai, algu s'ha fixat que el 4127 fa un temps portava la part del darrere on posa Hispano de color blau descolorit, fa uns dies m'hi vaig fixar i li han pintat amb pintura blava
A les 11 del matí i un dia sense escola es troben els 3 busos de la L2...
Això ja només serie superat un dissabte o un diumenge troban-se dos o tres busos d'una mateixa línia
Això ja només serie superat un dissabte o un diumenge troban-se dos o tres busos d'una mateixa línia
Atenció: Avui tenim el 4124, 4147 i 4129 a la L8.
Feie molt de temps que no teniam un dia laborable sense cap dels dos cacharros a la L8.
Feie molt de temps que no teniam un dia laborable sense cap dels dos cacharros a la L8.
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Quina poca organització els tres rondes junts, que deurien estar fent els inspectors en aquell moment . Perp aixo pasa perque un dels 3 sadelanta i el que va darrere va carrengant lo del davant i es va acumulant fins que els 3 es troven, potser que ens posem les piles senyors.Glac58 wrote:La L2 es un autentic descontrol falta cordinació entre els 3 autobusos i els inspectors que son els que tindrien de estar al tanto.sergilleida wrote:Aquest mati a les 11 a la parada Unió de la L2 s'han juntat els 3 vehicles a la vegada, el 4139 amb el rotul de Fora de Servei, el 4153 que es el que agafava la gent i el 4154 que ha parat al segon carril del carrer per fer baixar a la gent .
El color negre pegat a la part del darrere amb la calor que treu el motor ja et pots imaginar, si es per pintar-los aixo rai, algu s'ha fixat que el 4127 fa un temps portava la part del darrere on posa Hispano de color blau descolorit, fa uns dies m'hi vaig fixar i li han pintat amb pintura blava
erbuki wrote:Atenció: Avui tenim el 4124, 4147 i 4129 a la L8.
El 4124 sobra podria ser un mercedes del 2003 enlloc de la cafetera aquella .
Ara que trec el tema dels mercedes de any 2003 algu a vist el manteniment mes precari que porten, quan van rodant se sint girigar els frens .
- Glac58
- N8
El 4138 que fa la L5 sempre li xisclen els frens mentres roda o el 4136, el 4137 tambe he observat aquesta anomalia, pero aixo pasa perque a vegades sense voler es donen cops amb les rodes a les voreres.
Quina ràbia fa agafar un bus ple a rebentar i veure que darrere n'hi ha un altre mig buit que podries haver agafat si t'haguessis esperat uns segons més.
I poc després aquell bus t'adelanta!!Sky wrote:Quina ràbia fa agafar un bus ple a rebentar i veure que darrere n'hi ha un altre mig buit que podries haver agafat si t'haguessis esperat uns segons més.
-
- N5
Avistat avui el 4056 fen servei L3 PARDINYES, 4150 L5 BORDETA segur que esta espatllat el 4038
- Glac58
- N8
Bueno ja esta be que tregon el 4056 a fer la L3, segurament el 4138 o algun dels articulats aura petat m'encanta el ambient que hi ha dintre del 4150 amb les lumetes interiors blaves sembla una discotecaL5 BORDETA wrote:Avistat avui el 4056 fen servei L3 PARDINYES, 4150 L5 BORDETA segur que esta espatllat el 4038
- Glac58
- N8
Sky wrote:Quina ràbia fa agafar un bus ple a rebentar i veure que darrere n'hi ha un altre mig buit que podries haver agafat si t'haguessis esperat uns segons més.
jajaja, i que el bus que estas et faigon canviar a un altre per remataroerbuki wrote:I poc després aquell bus t'adelanta!!Sky wrote:Quina ràbia fa agafar un bus ple a rebentar i veure que darrere n'hi ha un altre mig buit que podries haver agafat si t'haguessis esperat uns segons més.